Hop til indhold

Frækt møde - Mette ved Randers

Featured Replies

Skrevet
Den nervøse skrev, for 6 timer siden:

Er hun stadig aktiv ?

Ja, men hendes internet er meget dårligt på adressen- jeg har prøvet på min telefon, med nul forbindelse, men skriv til hende, hun plejer og være flink til at svare, 

Jeg besøger næsten ikke andre GP’er i tiden, besøger Mette 1 gang om ugen ca,så derfor ingen anmeldelser fra mig

• Svar 130
  • Visninger 94.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det er det så ikke jeg ved bare fra mig selv at de danske piger er bedre

• Hun bliver jo slikket  ren af kunderne:)

• Jeg var omkring. Eget igen her i weekenden, hun giver altid en god oplevelse, og sjovt koncept, hun modtager en helt nøgen, - sommetider tænker jeg på, hvordan hun ser ud med en t,shirt på, og så,sidd

Skrevet
fila skrev, den 2.10.2023 at 15:06:

Ja, du kan nok få en aftale, hvis du ikke har lånt hende penge :biggrin::D

Præcis spot on.
Jeg har et møde til gode hos hende, og hun er sådan set ikke umulig at lave en aftale med, men ofte er der noget hun lige havde glemt at hun skulle, og det kommer hun så i tanker om , så aftaler må aflyses med kort varsel....... jeg gætter på at det der sker er at en som hun ikke skylder noget bestiller tid, og der er penge i kassen straks. Senest det skete var i søndags ved 18-19- tiden. Kunne egentlig være sjovt at vide om nogen besøgte hende ved den tid?????

Jeg har intet imod at hjælpe en der har behov, men så skal aftaler altså overholdes, hvilket det tydeligvis kniber med.
Så mit råd er faktisk at lade helt være med at betale forud eller udlåne penge til Mette, uanset hvor pænt hun spørger, jeg tror det er sådan vi hjælper hende bedst.

En lille krølle på historien at den afbrænder i søndags ledte mig til en thai som rent faktisk suttede blødere, dybere og endnu bedre end Mette, hvilket jeg egentlig ikke troede muligt

Skrevet
Mr.Djurs skrev, for 10 timer siden:

Præcis spot on.
Jeg har et møde til gode hos hende, og hun er sådan set ikke umulig at lave en aftale med, men ofte er der noget hun lige havde glemt at hun skulle, og det kommer hun så i tanker om , så aftaler må aflyses med kort varsel....... jeg gætter på at det der sker er at en som hun ikke skylder noget bestiller tid, og der er penge i kassen straks. Senest det skete var i søndags ved 18-19- tiden. Kunne egentlig være sjovt at vide om nogen besøgte hende ved den tid?????

Jeg har intet imod at hjælpe en der har behov, men så skal aftaler altså overholdes, hvilket det tydeligvis kniber med.
Så mit råd er faktisk at lade helt være med at betale forud eller udlåne penge til Mette, uanset hvor pænt hun spørger, jeg tror det er sådan vi hjælper hende bedst.

En lille krølle på historien at den afbrænder i søndags ledte mig til en thai som rent faktisk suttede blødere, dybere og endnu bedre end Mette, hvilket jeg egentlig ikke troede muligt

Sluger hun også :)

Skrevet
Mr.Djurs skrev, for 11 timer siden:

Præcis spot on.

MR Djurs

har du et link eller adresse? Lyder spændende

Skrevet
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Link til Mette er i første indlæg,men du får det her:

https://annoncelight.dk/showad/338940

Go fornøjelse,

Det var nu ikke mig der spurgte efter link, jeg har besøgt hende rigtig mange gange

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har kigget længe på Mettes annonce og jeg er nysgerrig på om hun har nogen tattooveringer da det ikke er min kop te, er der nogen der har lagt mærke til det 

Skrevet
132097 skrev, for 1 time siden:

Jeg har kigget længe på Mettes annonce og jeg er nysgerrig på om hun har nogen tattooveringer da det ikke er min kop te, er der nogen der har lagt mærke til det 

Det mener jeg ikke hun har, ihvertfald ikke noget der lægges mærke til

Skrevet
132097 skrev, for 11 timer siden:

har kigget længe på Mettes annonce og jeg er nysgerrig på

Hun har lidt tatovering, ikke noget du lægger mærke til. Slet ikke når behandlingen er i gang :)

• 2 months later...
Skrevet
hjlarsen skrev, for 35 minutter siden:

Er det ok diskret sted, kan se det er lidt uden for Randers

Hvor langt fra Randers er det ,og på hvilken side af Randers 

Skrevet

Det er på den anden side af Hvidsten

Diskret hmmm, måske er der naboer der ved hvad der sker, men jeg har aldrig mødt nogen

Skrevet

En skam hun kun tilbyder blow, selv om hun er god til det er det lidt øv at gensidig 69 ikke kan Føre til sex

Skrevet

Selvfølgelig det respekterer jeg også og har kun positivt at sige om både hendes oral og gensidig oral. Derfor må man jo drømme om at sexe med hende. Kommer da også igen selv om det kun er oral

Skrevet

Jeg vil også gerne sexe med hende, var forbi forleden, for dælen hun er god til at lege med den:)

Det ligger ok diskret, om det er nogen der ved hvad der foregår ved jeg ikke, men det er fuldstændig ligemeget, for man får slet ikke fornemmelsen af om nogen skulle kigge.

Det er lidt rodet ja, men når man først ligger der og nyder det er det også fuldstændig ligemeget.

Da vi lå os i en 69 gik der ikke længe før jeg Mette skyde den af.

• 1 month later...
Skrevet

Har også fået kærlig behandling af Mette. Særdeles sød, snaksagelig og rolig pige der virkelig kan sit kram. Bedste blow til dato. Det er også en fantastisk oplevelse at give hende tunge. Hun smager godt og hun nyder det virkeligt. 

Genbesøgelses-procenten er med sikkerhed 100

Redigeret af The_Boobman

Skrevet
The_Boobman skrev, for 15 minutter siden:

Har også fået kærlig behandling af Mette. Særdeles sød, snaksagelig og rolig pige der virkelig kan sit kram. Bedste blow til dato. Det er også en fantastisk oplevelse at give hende tunge. Hun smager godt og hun nyder det virkeligt. 

Genbesøgelses-procenten er med sikkerhed 100

Bare en skam hun kun kan slikkes en gang, hun får voldsom orgasme ved brug af tunge

Skrevet
Funktionæren skrev, for 2 timer siden:

Bare en skam hun kun kan slikkes en gang, hun får voldsom orgasme ved brug af tunge

Hvordan vasker hun sig mellem kunderne? Badeværelset ligner noget der er løgn og ikke et sted hun går i bad. Derfor kommer jeg ikke igen..

Skrevet
KJ735 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan vasker hun sig mellem kunderne? Badeværelset ligner noget der er løgn og ikke et sted hun går i bad. Derfor kommer jeg ikke igen..

Hun bliver jo slikket  ren af kunderne:)

Skrevet

Hun har jo ikke sex, så det er mest fissesaft og andet 

Sidst jeg besøgte hende - det er godt nok længe siden - der blev hun vasket da jeg var der

Skrevet
KJ735 skrev, for 15 timer siden:

Jeg har besøgt Mette mange gange , og aldrig oplevet hendes fisse ikke er 100% ren, Hat godt set et lidt rodet badeværelse og der er også rod i bollerummet , men når først Mette begynder, glemmer jeg alt om det.

Har nogen forresten været i kontakt med Mette for nyligt``?? Jeg har prøvet gennem den sidste uge uden kontakt, bare ikke der er sket den bette pige noget

Kan også Huske en tilsvarende debat om Kessa, som ingen bade muligheder har, hendes fisse var også altid ren- og jeg var med dengang vi måtte sprøjte oppe i fissen- en dejlig tid

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.