Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Guest storslem

Hun er ikke nogen skønhed, ret overvægtig vil skyde hende til 90-100 kg. Men massagen fejler ikke noget. Kæmpe plus at man ikke skal køre næsten til Viborg, når man tror det er Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Nogen der kan bekræfte eller afkræfte disse mål? Har nemlig hørt andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Storslem, som skriver indlæg nr. 76, må da vist en tur til optiker. I mine øjne er hun en flot Q, ca 175 cm. høj, en lille smule erotisk buttet, dejligt. Jeg ved ikke lige hvor han får de 90 til 100 kg fra. Hun en mørkhåret, sød og charmerende Q, som jeg absolut kan anbefale.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med nordlys. Almindelig dame, der udfører et fantastisk stykke arbejde. Glæder mig til jeg skal besøge hende igen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke nogen skønhed, ret overvægtig vil skyde hende til 90-100 kg. Men massagen fejler ikke noget. Kæmpe plus at man ikke skal køre næsten til Viborg, når man tror det er Randers.

 

@ Stors-Lem :wink:

 

hmm... gad vidst, om du også er én af de fyre, hvor 12 cm i dine mål pludselig bliver til 23 cm? :wink:))

 

Q45 er aldeles på en gennemsnitsvægt for danske kvinder - eller måske UNDER! (Hvornår har du kigget dig SELV i spejlet?)

 

Hun er i øvrigt charmerende - lækker - grænsende til smuk - og hamrende let at tale med (empati og fingerspidsfornemmelse, som hun har, er bestemt ikke noget, man finder hos alle danske - eller udenlandske - behandlere!)

 

Min frue syns btw. osse, hun er lidt "små-dejlig" - så hendes vurdering vælger jeg altså at vægte højere end din! (Blot for, at du ikke skal sige, at det bare er MIG, der er forudindtaget"! :wink:

 

Ha' en go' dag!

 

PS! - du HAR set, at Synoptik giver lisså stor rabatprocent på briller, som din alder, ikk? 

Redigeret af Silkeborg61
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Tak for input... Var præcis det jeg havde hørt en sød og dejlig kvinde... Glæder mig til at besøge hende i næste uge tid er bestilt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Første gang jeg er på denne side.

Kan man ikke få nogle oplysninger om hvor og hvordan man kan bestille tid ho´s Q 45 år. . . . ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

ja nu har jeg ikke vejet hende, men hun har stor mave og røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen du har ret Storslem - det er ikke noget så delight som en voksen frodig kvinde...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan læse at i alle er enig om at hun giver en kanon god massage men der er stor uenighed om hvordan hun ser ud.  :-P

Jeg tror jeg snart skal aflægge hende et besøg for at ved selvsyn se hvordan hun ser ud.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bamsefyr, hun ser ganske almindelig ud, har tabt sig en del, og massage og ekstra ydelser er rigtig nok perfekt udført.

 

Udseendet er jo subjektivt, så det er vel op til folks smag og de syntes om hendes udseende eller ej.

 

Men travlheden hos Q 45 siger vel lidt om kvaliteten

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Var en tur forbi i dag fredag og fik en meget kompetent massage - prøvede ikke "ekstra ydelser" da jeg bedst kan lide at holde tingene adskilt. Dem der har lyst til det vil jeg anbefale at besøge hende, der er bestemt ikke noget at være bange for.

 

Stedet er i udkanten af Randers, ikke langt fra en af motorvejsafkørslerne. Pæne og nydelige lokaler over en mindre industrivirksomhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men diskret??? Altså det nys sted? Har været ved hende på den gamle adresse. Super massage og super ekstra ydelser;/)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt L... i dag og kan kun tilslutte mig ovenstående positive anmeldelser. Fantastisk massage og behagelig stemning.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt L... i dag og kan kun tilslutte mig ovenstående positive anmeldelser. Fantastisk massage og behagelig stemning.

Har du været der i dag. 26 september? ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm tror lige at min anmedelse nummer 200 skal presses ind her.

 

Fik i går aftes ved midnatstid skrevet om det var muligt med en tid idag. 2 min efter var der svar og jeg kunne komme til formiddag formalia med ny adresse ovs blev klaret på sms i morges. Stedet er rykket væsentligt tættere på der hvor jeg kommer fra så det er kun et plus for mig. Det er let at finde og der kan pakeres bag ved huset rimeligt diskret.

 

De nye lokaler er flotte pæne og rene så alt i alt har atmosfæren fået et nyk opad siden sidst.

 

Selve behandlingen forgik i en god tone med hyggeligt smalltalk. Massagen var som sidst i TOP

 

Så herfra mine bedste anbefalinger

 

KOM bare afsted

 

Venligst 8000

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja oplevelserne er jo forskellige med Q45

Redigeret af No sins

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Ja ja oplevelserne er jo forskellige med Q45

no sins ,du er jo ikke en skid bedre, du svarer jo hellere ikke mig mere, vi skrev jo sammen i privatbeskeder, du kunne jo bare takke nej til det tilbud du fik ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hmm tror lige at min anmedelse nummer 200 skal presses ind her.

 

Fik i går aftes ved midnatstid skrevet om det var muligt med en tid idag. 2 min efter var der svar og jeg kunne komme til formiddag formalia med ny adresse ovs blev klaret på sms i morges. Stedet er rykket væsentligt tættere på der hvor jeg kommer fra så det er kun et plus for mig. Det er let at finde og der kan pakeres bag ved huset rimeligt diskret.

 

De nye lokaler er flotte pæne og rene så alt i alt har atmosfæren fået et nyk opad siden sidst.

 

Selve behandlingen forgik i en god tone med hyggeligt smalltalk. Massagen var som sidst i TOP

 

Så herfra mine bedste anbefalinger

 

KOM bare afsted

 

Venligst 8000

 

håber at kunne få sat tid af til et besøg i den nærmeste fremtid...kan forstå hun har flyttet sin aktivitet til Randers, foregår det stadig i private omgivelser ????, eller er det et officielt kendt sted ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

håber at kunne få sat tid af til et besøg i den nærmeste fremtid...kan forstå hun har flyttet sin aktivitet til Randers, foregår det stadig i private omgivelser ????, eller er det et officielt kendt sted ???

Hej græker

Det er ikke privat mere, men ligger diskret på bagsiden af en virksomhed på første sal. Jeg tog bilen hele vejen og pakerede ved trappen. Men det er ikke på Lars tyndskids marker mere. God tur

Venligst 8000

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...