Guest storslem Skrevet 10. September, 2014 Hun er ikke nogen skønhed, ret overvægtig vil skyde hende til 90-100 kg. Men massagen fejler ikke noget. Kæmpe plus at man ikke skal køre næsten til Viborg, når man tror det er Randers. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 11. September, 2014 Nogen der kan bekræfte eller afkræfte disse mål? Har nemlig hørt andet... Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 11. September, 2014 Storslem, som skriver indlæg nr. 76, må da vist en tur til optiker. I mine øjne er hun en flot Q, ca 175 cm. høj, en lille smule erotisk buttet, dejligt. Jeg ved ikke lige hvor han får de 90 til 100 kg fra. Hun en mørkhåret, sød og charmerende Q, som jeg absolut kan anbefale. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 11. September, 2014 Enig med nordlys. Almindelig dame, der udfører et fantastisk stykke arbejde. Glæder mig til jeg skal besøge hende igen. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Silkeborg61 10 Skrevet 11. September, 2014 (edited) Hun er ikke nogen skønhed, ret overvægtig vil skyde hende til 90-100 kg. Men massagen fejler ikke noget. Kæmpe plus at man ikke skal køre næsten til Viborg, når man tror det er Randers. @ Stors-Lem hmm... gad vidst, om du også er én af de fyre, hvor 12 cm i dine mål pludselig bliver til 23 cm? )) Q45 er aldeles på en gennemsnitsvægt for danske kvinder - eller måske UNDER! (Hvornår har du kigget dig SELV i spejlet?) Hun er i øvrigt charmerende - lækker - grænsende til smuk - og hamrende let at tale med (empati og fingerspidsfornemmelse, som hun har, er bestemt ikke noget, man finder hos alle danske - eller udenlandske - behandlere!) Min frue syns btw. osse, hun er lidt "små-dejlig" - så hendes vurdering vælger jeg altså at vægte højere end din! (Blot for, at du ikke skal sige, at det bare er MIG, der er forudindtaget"! Ha' en go' dag! PS! - du HAR set, at Synoptik giver lisså stor rabatprocent på briller, som din alder, ikk? Redigeret 11. September, 2014 af Silkeborg61 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 11. September, 2014 Tak for input... Var præcis det jeg havde hørt en sød og dejlig kvinde... Glæder mig til at besøge hende i næste uge tid er bestilt Del dette indlæg Link til indlæg
Forskeren 0 Skrevet 12. September, 2014 Hejsa. Første gang jeg er på denne side. Kan man ikke få nogle oplysninger om hvor og hvordan man kan bestille tid ho´s Q 45 år. . . . ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 12. September, 2014 Hejsa. Første gang jeg er på denne side. Kan man ikke få nogle oplysninger om hvor og hvordan man kan bestille tid ho´s Q 45 år. . . . ?? Den skønne kvinde kan kontaktes her på Eroguide. http://www.eroguide.dk/forum/user/11661-q-45-massoer-randers/ Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 15. September, 2014 ja nu har jeg ikke vejet hende, men hun har stor mave og røv. Del dette indlæg Link til indlæg
Dkk67 33 Skrevet 15. September, 2014 Jamen du har ret Storslem - det er ikke noget så delight som en voksen frodig kvinde... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 16. September, 2014 nogen der har prøvet hendes anale massage Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 231 Skrevet 17. September, 2014 Jeg kan læse at i alle er enig om at hun giver en kanon god massage men der er stor uenighed om hvordan hun ser ud. Jeg tror jeg snart skal aflægge hende et besøg for at ved selvsyn se hvordan hun ser ud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 17. September, 2014 Bamsefyr, hun ser ganske almindelig ud, har tabt sig en del, og massage og ekstra ydelser er rigtig nok perfekt udført. Udseendet er jo subjektivt, så det er vel op til folks smag og de syntes om hendes udseende eller ej. Men travlheden hos Q 45 siger vel lidt om kvaliteten 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 19. September, 2014 Var en tur forbi i dag fredag og fik en meget kompetent massage - prøvede ikke "ekstra ydelser" da jeg bedst kan lide at holde tingene adskilt. Dem der har lyst til det vil jeg anbefale at besøge hende, der er bestemt ikke noget at være bange for. Stedet er i udkanten af Randers, ikke langt fra en af motorvejsafkørslerne. Pæne og nydelige lokaler over en mindre industrivirksomhed Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 19. September, 2014 Men diskret??? Altså det nys sted? Har været ved hende på den gamle adresse. Super massage og super ekstra ydelser;/) 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Officer1967 33 Skrevet 26. September, 2014 Har besøgt L... i dag og kan kun tilslutte mig ovenstående positive anmeldelser. Fantastisk massage og behagelig stemning. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 26. September, 2014 Har prøvet at skrive til hende via sms, men har ikke fået svar.... hun har nok travlt Del dette indlæg Link til indlæg
i dont care 49 Skrevet 26. September, 2014 Har besøgt L... i dag og kan kun tilslutte mig ovenstående positive anmeldelser. Fantastisk massage og behagelig stemning. Har du været der i dag. 26 september? ?? Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 3. Oktober, 2014 Hmm tror lige at min anmedelse nummer 200 skal presses ind her. Fik i går aftes ved midnatstid skrevet om det var muligt med en tid idag. 2 min efter var der svar og jeg kunne komme til formiddag formalia med ny adresse ovs blev klaret på sms i morges. Stedet er rykket væsentligt tættere på der hvor jeg kommer fra så det er kun et plus for mig. Det er let at finde og der kan pakeres bag ved huset rimeligt diskret. De nye lokaler er flotte pæne og rene så alt i alt har atmosfæren fået et nyk opad siden sidst. Selve behandlingen forgik i en god tone med hyggeligt smalltalk. Massagen var som sidst i TOP Så herfra mine bedste anbefalinger KOM bare afsted Venligst 8000 3 Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 3. Oktober, 2014 (edited) Ja ja oplevelserne er jo forskellige med Q45 Redigeret 4. Oktober, 2014 af No sins Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 4. Oktober, 2014 Ja ja oplevelserne er jo forskellige med Q45 no sins ,du er jo ikke en skid bedre, du svarer jo hellere ikke mig mere, vi skrev jo sammen i privatbeskeder, du kunne jo bare takke nej til det tilbud du fik Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 5. Oktober, 2014 Ro på du er jo ikke massør, så hvordan skulle jeg tage dit tilbud seriøst. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. Oktober, 2014 Hmm tror lige at min anmedelse nummer 200 skal presses ind her. Fik i går aftes ved midnatstid skrevet om det var muligt med en tid idag. 2 min efter var der svar og jeg kunne komme til formiddag formalia med ny adresse ovs blev klaret på sms i morges. Stedet er rykket væsentligt tættere på der hvor jeg kommer fra så det er kun et plus for mig. Det er let at finde og der kan pakeres bag ved huset rimeligt diskret. De nye lokaler er flotte pæne og rene så alt i alt har atmosfæren fået et nyk opad siden sidst. Selve behandlingen forgik i en god tone med hyggeligt smalltalk. Massagen var som sidst i TOP Så herfra mine bedste anbefalinger KOM bare afsted Venligst 8000 håber at kunne få sat tid af til et besøg i den nærmeste fremtid...kan forstå hun har flyttet sin aktivitet til Randers, foregår det stadig i private omgivelser ????, eller er det et officielt kendt sted ??? Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 5. Oktober, 2014 håber at kunne få sat tid af til et besøg i den nærmeste fremtid...kan forstå hun har flyttet sin aktivitet til Randers, foregår det stadig i private omgivelser ????, eller er det et officielt kendt sted ??? Hej græker Det er ikke privat mere, men ligger diskret på bagsiden af en virksomhed på første sal. Jeg tog bilen hele vejen og pakerede ved trappen. Men det er ikke på Lars tyndskids marker mere. God tur Venligst 8000 1 Del dette indlæg Link til indlæg