Hop til indhold

Tænker i nogen gange over tingene??

Featured Replies

Skrevet

Hej

Tænker i nogengange over hvad i kunne have brugt pengene på i stedet for? Det lyder som om, en del af Jer har et rimelig overblik over hvad i bruger på pigerne.... og nogle bruger jo faktisk en del penge.

Har i tænkt over hvilken bil i kunne have? hus i kunne have? eller andre ting som i kan lide? hvis i ikke besøgte pigerne

• Svar 51
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Hej

Tænker i nogengange over hvad i kunne have brugt pengene på i stedet for? Det lyder som om, en del af Jer har et rimelig overblik over hvad i bruger på pigerne.... og nogle bruger jo faktisk en del penge.

Har i tænkt over hvilken bil i kunne have? hus i kunne have? eller andre ting som i kan lide? hvis i ikke besøgte pigerne

Nej faktisk ikke.

Jeg savner ikke noget på det materielle plan, og det, jeg bruger på sexformidling, er med til at give mig "balance" i tilværelsen.

Skrevet

Har i tænkt over hvilken bil i kunne have?

Jo, det gør jeg da, men købte min drømmebil sidste år. Og jeg tænker da af og til på, om jeg skal bruge min 'lommepenge' på at tanke den op (80 liters tank og Shell V-Power) eller om jeg skal bruge dem på at tanke noget andet op.

Men ligesom med bil er jeg også kræsen over, hvem jeg køber mig til samvær med. Så foreløbig er bunden ikke slået ud af min økonomi ...

Skrevet

Selv om jeg har brugt langt over kr 100.000,- igennem tiden på købe piger, har jeg ikke den tanke :P

Skrevet

Har aldig tænkt over hvad jeg kunne have istedet. Det at bruge penge på sex er jo en del af den måde jeg har valgt at fordele mit pengeforbrug på. Der er ingen materielle goder jeg savner, selv om nogen af dem med fordel kunne opgraderes :D men den manglende opgradering skyldes ikke overforbrug på pigerne, snarere en indgroet nærighed overfor investeringer i døde ting :P Mindet om en dejlig stund med en dejlig pige varer evigt, medens den hundedyre Jaguar bare åd benzin og genererede værkstedsregninger, uden at give minder, hvoraf jeg faldt i søvn med et smil.

Det går jeg derimod tit når jeg tænker tilbage på en hyrdetime, med en dårende donna.

"Fysisk og psykisk mæt og tilfreds, lagde han kinden på puden og drog til drømmeland med et saligt smil"

Skrevet

Rent ud sagt Lf og i den bedste mening :!:

I mine ører lyder det som om at du stiller os andre det spørgsmål, som du allerede har stillet dig selv?

I mine ører lyder det også som om at dit eget svar på dit eget spørgsmål, er at dit forbrug har udviklet sig til at have et omfang, hvor du på den ene side stadig kan svare enhver sit, men at det du bruger på at købe sex, måske efterhånden udgør så stor en andel af dit frie rådigheds beløb at du dybest set ikke finder det forsvarligt.

Det ved du bedst selv, og du behøver hverken at be eller afkræfte min antagelse her.

Men jeg tror at du og nok en del andre med dig, har det forhold til købesex, som jeg desværre har til alkohol :(

Over en årrække, der nu ligger år tilbage levede jeg et liv, hvor jeg ikke kunne modstå trangen til at gå i byen, og når jeg gjorde det kunne jeg ikke styre mit forbrug af alkohol, jeg derfor har bragt mig selv i mange uheldige situationer i tidens løb.

Det har jeg arbejdet med, sådan at jeg i dag nok drikker langt mindre en folk flest, men jeg har stadig ikke et normalt forhold til alkohol.

Jeg kan sagtens lade være med at drikke det første glas, og jeg kan også godt drikke 2 glas rødvin hjemme, og sætte proppen i, men er jeg først inde i byen og bunden er lagt, så kan det stadig gå galt.

Som min bedste ven siger, mit alkoholproblem er ikke fysisk, men snarere psykisk, og det er nok meget rigtigt.

Noget som jeg gerne ville bruge langt flere penge på, hvis jeg kunne få sex gratis, hvad jeg jo ikke kan, og derfor tager på, i min økonomi omkostnings tunge weekender af og til til Tyskland, det er dyre middage på gode restauranter.

Men alkohol er nu en gang alkohol, om vi taler spritteren på bænken med sine guldbajere, eller den gode rødvin og cognac til middagen, det drejer sig under alle omstændigheder om mængde og hvordan vi hver især reagerer herpå.

Men af og til bliver det til sådan en bedre middag i selskab med en anden god ven, der har oplevet mig når jeg drikker for meget, og vi er simpelthen blevet enige om at jeg lader dankort og penge bliver hjemme hver gang vi går ud og spiser, så lægger han ud for hele aftenen, sender mig en mail med hvor meget jeg skylder ham, og så ovefører jeg pengene sharp via netbank.

Min pointe er at første forudsætning for at kunne komme tilbage på ret spor, hvis man har bevæget sig fra grønt til gult lys, men endnu ikke har bevæget sig ud over kanten til rødt lys, om vi bruger for mange penge på alkohol, tobak eller købesex, så består der stadig løsnings muligheder, som jeg kun kan anbefale alle at opsøge.

Min egen erfaring er at en mobilisering af en egen vilje, som jeg heldigvis har, og inddragelse af gode venner i aftaler der hjælper til at modstå en trang af potentiel ødelæggende karakter, det være sig helbred, job eller økonomi, kan udgøre den hele løsning der gør at en uheldig trang bliver til at leve med.

Så sidder I nogle og kan genkende en med det her skrevne sammenlignelig udfordring, og kender I nogle som I mener kan og vil hjælpe jer med at tøjle en personlig udfordring, så hold jer ikke tilbage, men tal lige ud af posen, træf aftaler med dem som hjælp til selvhjælp.

Personligt har jeg aldrig skammet mig over mit forhold til alkohol, og har altid været åben om det, men jeg har afgjort skammet mig over at blive så beruset som tilfældet har været i andres ellers gode selskab.

Men når sket er sket, så er det sket, derfor er det altid bedre at det ikke sker, selvom det stiller krav til en selvkontrol, hvor man ikke bare lader stå til, fordi selvkontrol kan være så kedelig en ting, mens man stadig har selvkontrollen - jeg kan kun sige, gør alligevel altid det du kan for at bevare selvkontrollen.

For din egen, og hvis tilfældet også andres skyld.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Du har helt ret i jeg har stillet mig selv det spørgsmål RN :) det er længe længe siden.... faktisk før jeg kom på EG ;) Og har også taget handling på det..... Så mit forbrug er ikke accereret men deaccelleret ;) Inden jeg kom på EG brugte jeg rigtig mange penge på piger...... også flere end jeg synes hobbyen måtte koste. Var nu ingen måde på vej ud over en afgrund, som det du beskriver...... havde pengene til det, og tog ikke af opsparing eller lignende for at finansere det. Men det gjorde bla jeg ikke har den bil jeg gerne vil have. Så derfor sadlede jeg forbruget om, for ca et år siden, så det ikke fylder så meget

Skrevet

Hej Lf :)

Så derfor sadlede jeg forbruget om, for ca et år siden, så det ikke fylder så meget.

Det er jo som bekendt altid i detaljen djævlen ligger begravet.

Så selv om dit forbrug til købesex ikke længere fylder så meget, fylder det så stadig for meget?

Foreksempel så meget at den bil du gerne ville have, som du ikke har, ikke udgør et bevidst fravalg til fordel for købesex, men snarere udgør en uønsket konsekvens af et forbrug til køb af sex, der derfor stadig er for højt :?:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Mindet om en dejlig stund med en dejlig pige varer evigt, medens den hundedyre Jaguar bare åd benzin og genererede værkstedsregninger, uden at give minder, hvoraf jeg faldt i søvn med et smil.

Har du overvejet noget andet end en englænder? Altså som bil? Jeg har haft mange fede oplevelser med min, som har givet mig gode oplevelser at falde i søvn til.

Som min bedste ven siger, mit alkoholproblem er ikke fysisk, men snarere psykisk, og det er nok meget rigtigt.

Det er en meget vidende ven, du har. Når vi drikker for meget - og jeg skriver vi som i jeg og andre - så er det psykisk betinget. Fordi vi måske føler, at vi har fortjent det. Ikke fordi vi har et fysisk behov.

Skrevet

Ja Støvlemand. En fyrrig rød Alfa er det foretrukne, men kvinderne trækker nu mest :lol:

Skrevet

Det fylder ikke for meget idag....... jo fyrer da nogle penge af stadig, men får dælmene også nogle oplevelser for dem :)

Og ja, bilen skal sadles om igen..... så man har et smil på læben når man kører ;) Men går nok et stykke tid, så man ikke skal på lånemarkedet

Skrevet

Hej

Tænker i nogengange over hvad i kunne have brugt pengene på i stedet for?

Ja, jeg tænker i hvert fald ove,r hvad jeg kunne have brugt alle de penge, jeg har tabt på børsen til - der kunne have været til en hel del FKK-ture på den konto - og jeg vil ikke fortælle hvor mange piger :evil:

Skrevet

Ja Støvlemand. En fyrrig rød Alfa er det foretrukne, men kvinderne trækker nu mest :lol:

Den er da lige så forslugen som en brite ... og trækker ikke så godt som en tysker :-D

Skrevet
Ja, jeg tænker i hvert fald ove,r hvad jeg kunne have brugt alle de penge, jeg har tabt på børsen til - der kunne have været til en hel del FKK-ture på den konto - og jeg vil ikke fortælle hvor mange piger :evil:
Her trækker jeg på smilebåndet. Jeg løb i mine yngre dage selv ind i en erhvervsmæssig fejlinvestering. Først nu, hvor jeg kan regne ud, at den må have kostet et trecifret antal piger á 1,5 time begynder jeg at rigtigt ærgre mig :lol::lol: :lol:
Skrevet

Budget og økonomi - nu var det ellers lige blevet weekend, men det giver da en vis hjemmebanefordel :)

Ja selvfølgelig ryger der en del penge på pigerne, og ethvert valg vil føre til fravalg af noget andet. Men det er min holdning, at man må gøre op med sig selv hvad man virkeligt vil.

Jeg er revnede ligeglad med om mine reoler er fra Montana eller om det er det billige bras fra Ikea, og jeg er (næsten) ligeglad med, at måtte tage bussen fordi bilen er valgt fra. Jeg har længe prioriteret oplevelser over ting, og takket være et pænt højt forbrug på det her område har jeg fået oplevelser med pagtfulde piger, som jeg nødigt ville have undværet.

Men pigerne er ikke min eneste dyre vane, og de må selvfølgelig ikke sluge hele rådighedsbeløbet. Det er vigtigt at bevare kontrollen. Det er muligvis en arbejdsskade, men jeg lægger budget, og holder regnskab :)

- og så bliver valgene jo noget nemmere med en høj indtægt :)

Skrevet

Næh - jeg tænker snarere over hvor mange flere piger og fkk klubber jeg kunne vælte mig rundt i hvis ikke bil og hus slugte så mange penge! :lol:

Skrevet

Som jeg læser det, prioriterer i pigerne meget højt

En nøgen kvinde er også en fantastisk ting...... no doubt :)

Men håber da også i har andre glæder og interesser i livet ;)

Skrevet

For mit vedkommen bliver pengene brugt på sjov, rejser og oplevelser (ikke kun sex).

"Work hard play hard"

Materielle ting kan man alligevel ikke tage med i graven. En ny bil er altid rar, men det er ikke streng nødvendig at skifte hver 3.-4. år.

Forbruget bør ikke være mere end ens økonomi kan tåle, det synes jeg er regel nr. 1 ved en sund og fornuftig økonomi.

Er der ikke mange ældre som ligger inde med formuer, som de kunne fyrer af på lidt sjov og oplevelser ?

Skrevet

Nu er dette her et sexforum så vi taler om sex og piger,

ellers har jeg skam også andre interesse :lol: f.eks samle på frimærker, kigge på fugle og træer i NRW, studerer gamle bygninger i Berlin, er flyspotter ved lufthavne, swinger i klubberne :lol: ej det var gas, selvfølgelig har vi alle andre interesser i livet.

Skrevet

Jeg har tænkt over det mega mange gange Liderfyr.

Men hver gang er jeg endt med at jeg ikke ville have været de oplevelser foruden.

Så hellere et mindre hus, en mindre bil eller lign.

Den livsglæde besøgene har givet mig kan ikke gøres op i penge.

Ja der har været enkelt dårlige oplevelser også men efter jeg har lært at gå igen hvis pigen ikke lever op til mine forventninger og/eller egen annonce eller virker mut, så er mine dårlige oplevelser faldet betragtelig.

Skrevet

Farvel smartphone – goddag frihed

Mange danskere nyder godt af smartphonens muligheder. Men de smarte telefoner kan også gribe så meget ind i vores liv, at nogle føler sig nødsaget til helt at skrotte dem igen.

11. oktober 2013

http://www.information.dk/474999

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Ork ja. Jeg har da daglig glæde af at passe min store samling af cykelklemmer, men nu var det jo piger, du spurgte til :lol::lol: .
Skrevet

Tænker i nogengange over hvad i kunne have brugt pengene på i stedet for?

Nej, jeg tænker aldrig over, hvilke hobbies, jeg kunne have brugt penge på i stedet for at bruge penge på de hobbies, jeg bruger penge på.

De hobbies, man bruger penge på, er vel bare de hobbies, der interesserer én - og dem, man ikke bruger penge på, interesserer man sig ikke for.

Eller ville man jo ha' byttet rundt på det for længe siden. ;)

Spider

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.