Hop til indhold

Tænker i nogen gange over tingene??

Featured Replies

Skrevet

Line

Jeg er bestemt også enig i, at det har stor betydning for et forhold, at man husker at prioritere voksen tid, som du var inde over.

Og alene tid ikke at forglemme ;) knus Line

• Svar 51
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Århuselsker har ret i hans iagttagelser..... tråden er blevet afsporet. Oprindelig var den tænkt, at omhandle økonomien i købesex. Om det er det værd?? om man burde prioritere anderledes økonomisk.

og ikke om det kan retfærdiggøres om vi besøger pigerne, det kører/ har der kørt andre tråde om.

Ja faldt selv pladask i afsporingen, men det er jeg også en klump til :?

Skrevet

der er nogle ting man ikke skal tænke over,hvis jeg tængte over hvor mange penge jeg bruger vil jeg få det meget dårligt :o :o

Skrevet

Liderlig fyr

Jeg synes ordet afsporet er malplaceret med mindre man virkelig mener at andre saboterer tråden ved at debattere andet end det der oprindeligt er lagt op til.

Men hvis det er et problem, så må man jo indføre nogle underlige regler omkring, at trådopretter ejer tråden og bestemmer hvad der må skrives om og ikke. Personligt synes jeg ikke det klinger særligt godt i mine ører.

Skrevet

Kan godt være det er mig der har misforstået noget Bluejacket :!:

Jeg havde oprindelig forstået det som, man skal holde sig til emnet og forholde sig til det skrevne i trådstart..... og ikke "afspore" "dreje" "udvikle" debatten, ved at dreje den i en hel anden retning. Hvis man synes debatten stiller nogle nye spørgsmål/emner starter man en ny tråd om dette.

Men nu har jeg læst regelsættet..... og kan ikke umiddelbart se det beskrevet som et problem :)

Med afsporing, må der altså menes, den ikke må drejes over i mudderkast..... det er der regler for

Skrevet

Hø hø og nu kom debatten så lige over i en helt tredje grad.... :lol:

Skrevet

En kende jo, og det kan vel sagtens beskues som fråds, det føles dog mere essentielt end en hurtig bil, der er som vi ved følelser på spil også, ikke bare, instinkt, hvilket jo også skal passes, det er en symbiose mellem de presserende udladninger vi har har brug for af krop og psyke.

Vi lever i en oplevelseskultur. Hylder vi den med det største hus, eller den der er blevet rig på minderne fra et liv, hvor det blev gjort og ikke tænkt, det er sandslotte vi dyrker, mindet om dem varer omend de materielt fortaber sig.

"I feel so gold, on hookers and gin.......this mess we're in"

Portishead

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.