Hop til indhold

Tænker i nogen gange over tingene??

Featured Replies

Skrevet

Nille, nu har jeg jo mødt Frej og uden at sige for meget tror jeg ikke at det er et job skifte til kok der skal til, for at få råd til flere dame besøg ;)

Men jo han er usædvanligt godt kørende i en bil han kalder bæstet, og fraværet af udgiften til samme kunne formentlig øge rådigheds beløbet til dame sjov mærkbart.

Eller bare et skifte til en af markedets nye discount minibiler der kører langt på literen.

Spørgsmålet er så bare hvad Frej sætter mest pris på, bæstet eller lidt flere FKK besøg?

Han kan jo trods alt begge dele, beholde bæstet og besøge FKK, hvilket allerede er pænt privilegeret, og tillykke med det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Svar 51
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Borende X, hvad er cykelklemmer ??? :lol:
Det er en praktisk dims fra sikkert længe før du blev født.

Det er en lille stålbøjle, som man bruger til at få lidt styr på buksebenet i den side, hvor kæden/kædeskærmen sidder. Den bruges dels til at hindre buksebenssnippen i at komme ind i kæden, dels til at hindre tilsmudsning af buksebenet :)

Skrevet

Nille, nu har jeg jo mødt Frej og uden at sige for meget tror jeg ikke at det er et job skifte til kok der skal til, for at få råd til flere dame besøg ;)

Men jo han er usædvanligt godt kørende i en bil han kalder bæstet, og fraværet af udgiften til samme kunne formentlig øge rådigheds beløbet til dame sjov mærkbart.

Eller bare et skifte til en af markedets nye discount minibiler der kører langt på literen.

Spørgsmålet er så bare hvad Frej sætter mest pris på, bæstet eller lidt flere FKK besøg?

Han kan jo trods alt begge dele, beholde bæstet og besøge FKK, hvilket allerede er pænt privilegeret, og tillykke med det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejsenetværk, :D

Det var for sjov jeg nævnte forslaget til Frej :lol: fx. på ERW, knalder både kokken og chefen pigerne ved GB, så de får nogle privilegier ved at arbejde på en klub. :mrgreen:

Skrevet

Det er en praktisk dims fra sikkert længe før du blev født.

Det er en lille stålbøjle, som man bruger til at få lidt styr på buksebenet i den side, hvor kæden/kædeskærmen sidder. Den bruges dels til at hindre buksebenssnippen i at komme ind i kæden, dels til at hindre tilsmudsning af buksebenet :)

De var nok også opfundet før du blev født, jeg kender dem skam godt,

de burde hedde buksebensklemmere. Jeg brugte dem selv da jeg var studerende og cyklede, havde man ikke buksebensklemmere ved hånden, kunne man stoppe buksebenet ned i sokken eller et elastikbånd kunne også bruges :lol:

Skrevet

Får man ikke høreskader af at køre på motorvej i sådan en??

Se - det er jo det store eksistentielle spørgsmål! Lidt ligesom: Hvad er meningen med livet!

Jeg har ikke fundet svaret på nogen af dem.

Men så længe man tænker over det, må man hellere sørge for at have godt med sex!

fx. på ERW, knalder både kokken og chefen pigerne ved GB, så de får nogle privilegier ved at arbejde på en klub. :mrgreen:

Det lyder godt nok som noget af en besparelse enkelte af os kunne få!

Nå spøg til side - at kneppe løs hver eneste dag ville blive for mentalt/intellektuelt kedeligt i længden - for mig i hvert fald.

Skrevet

Jeg tænker over det, men mest efter en dårlig oplevelse "øv jeg kunne have fået den dims i stedet som jeg ønskede mig". Sjovt nok, så bliver jeg tit nærrig når jeg skal købe et eller andet, og synes måske "årh, 599,- det var lige dyrt nok". Men at købe 30 minutter af god oplevelser med en smuk pige oplever jeg som et røverkøb.

Skrevet

Nå spøg til side - at kneppe løs hver eneste dag ville blive for mentalt/intellektuelt kedeligt i længden - for mig i hvert fald.

Har du ikke hørt:

1 gang om dagen holder doktoren væk !

Går der en dag hvor vi ikke tænker på sex ? Men vi bliver også bombarderet med sex objekter over alt.

Det er samfundets og mediernes skyld ! :lol:

Skrevet

Jeg tænker over det, men mest efter en dårlig oplevelse "øv jeg kunne have fået den dims i stedet som jeg ønskede mig". Sjovt nok, så bliver jeg tit nærrig når jeg skal købe et eller andet, og synes måske "årh, 599,- det var lige dyrt nok". Men at købe 30 minutter af god oplevelser med en smuk pige oplever jeg som et røverkøb.

Det er spørgsmål om værdier og prioritering.

Jeg kan nævne en bekendt som er rimelige nærig med konen, men han bruger gladelig mange penge på købesex. Det synes jeg ikke er særlig gentlemansagtig.

Skrevet

Skal jeg være ærlig, tænker jeg faktisk mere på om pigerne evner at administrere pengene, således at deres oprindelige ønsker og drømme fra den gang hvor de besluttede sig for at træde ind i branchen, bliver indfriet.

Skrevet

Det er spørgsmål om værdier og prioritering.

Jeg kan nævne en bekendt som er rimelige nærig med konen, men han bruger gladelig mange penge på købesex. Det synes jeg ikke er særlig gentlemansagtig.

Han lyder da til at være en Gentlemand overfor glædespigerne :lol::lol: Nu ved jeg ikke hvor slemt det er med ham, men det er vist meget almindelig at mænd er mere rundhåndet overfor elskerinden eller glædespigen end han er overfor konen :)

I dit eget tilfælde, du bruger vel ikke 100.000 om året på konen/kæresten? ( hvis single, så når du er i forhold)

Tip Toe...... Den med folk sparer på alverdens mærkelige ting men gladelig bruger 1000-1100 kr på et knald, kan undre mig :) Eller i hvert fald, hvis det var nogen ting de meget gerne ville have :) Det er faktisk det tråden lidt handler om..... Altså dem der bruger en del penge på piger, de tilsidesætter nogle andre ting ( pånær hvis lønnen er så høj, så det slet ikke kan ses i budgettet)

Men hvad jeg kan læse, prioriterer man gladeligt sådan :) og det er jo som det skal være..... Man skal gøre hvad man føler er bedst

Skrevet

Ja jeg tænker faktisk ofte over det.

Selvfølgelig mest på mine gæsters vegne men også som kvinde generelt.

Før jeg gik ind i det her så tænkte jeg altid på glædespiger som en ok løsning, hvis jeg havde en mand der endelig skulle gå på grissebassen. En glædespige ville der nok ikke være alt bøvlet med som ved en elskerinde. I hvert fald ikke på det mentale plan.

Men efter at jeg er kommet ind i det her. Så kan jeg godt sommetider tænke. For fanden mand. Hvis blot du brugte de samme kræfter på din kone, så ville behovet for at besøge mig slet ikke være til stede. Men de gange hvor jeg har spurgt en fast gæst, hvorfor han ikke bruger krudtet på konen, får jeg altid samme svar.... det har jeg gjort. Men hun ser det ikke og sætter ikke pris på det.

Også er det at jeg bliver lidt ærgerlig på kvinderne. Hvorfor er det at de glemmer at rose deres mænd og sætte pris på det når de gør sig umage. Ofte kan jeg høre at der hvor det oftest går galt er når der går for meget yngelpleje i den.

Jeg bliver lidt trist over at mændene så ofte gerne vil, men at konerne ikke evner at sætte pris på det. Jeg kan godt forstå at hvis man gentagende gang er kommet hjem med en buket og stået stolt i døren fordi man har gjort sig umage og det så er blevet mødt med et. Hvor er kartoflerne. Eller ejjjj hvor er jeg træt... så trækker man følehornene til sig.

Det som oftest får mig til at tænke over tingene, er når jeg har en gæst som ikke helt kan forstå at det jeg tilbyder kun rækker i den tid vi har en aftale. Jeg bliver lidt ked af, at han har bedraget sig selv. Og jeg bliver også ærgerlig over at gæsten bruger så meget krudt på mig, i stedet for at få fyret op under konen. For når det går så vidt er det tydeligt at behovet ikke er at få noget på den dumme og en hyggelig time væk fra hverdagen. Men der i mod ønsket om omsorg på et plan jeg slet ikke kan eller vil dække.

men i den sidste ende er vi voksne mennesker som selv bestemmer hvordan vi bruger vores penge.

Skrevet

Jeg tænker ofte det samme som du beskriver sisse. Jeg har snakket med en del af mine gæster om det, når de beklager sig over konens manglende sexlyst og gode humør... Jeg har mere eller mindre droppet at komme med forslag set ud fra mit synspunkt som kvinde, for som de siger, de ønsker ikke forsøge mere, eller det virker ikke.. Jeg kan da godt tænke, at det må da være kedeligt at være gift/ i forhold og hvorfor pokker så blive der??? :? Jeg forstår sket ikke de kvinder kan og vil undvære sex, sjov, nærvær med deres mænd, børn eller ikke børn... Måske er det som min tidligere kæreste sagde ," når først man har mærket varmen, vil man gøre alt for at komme tilbage ind i den igen"... ;). Vi er, som jeg oplever det, den glade, friske, lystne, villige de troede de giftede sig til eller savner og hvilken SKØN SKØN ting :). Der er vel også lige det faktum, at lysten er større ved mænd end kvinder, hvis det altså passer??? Ikk her i hvert fald hihi ;) knus Line

Skrevet

Som du beskriver det Sisse passer meget godt.

Altså med man har prøvet alt......Rejser blomster you name it..... og egentlig er den manglende sexlyst ikke det værste, det er faktisk det konstante brokkeri om alt mellem himmel og jord.

På et tidspunkt kommer man til et punkt, hvor man smider håndklædet i ringen og finder andre løsninger.... og hvilke fantastiske løsninger ;) Og ja, her ligger det fremtidige budget så for "romantik"

Som Line er inde på, jamen hvorfor så ikke smutte???? Det har jeg skrevet et meget langt indlæg om på et tidspunkt...... nogen synes det var rigtig godt og ramte plet.... andre forstod det ikke :) Det er ikke en diskution jeg vil genoptage, mine holdninger er ikke til at rykke en milimeter for mit eget vedkommende... at andre har et andet handlingsmønster er helt fint med mig ;)

Men fact er vist, at sådan er mange mænd indrettet, det er jo også det i selv oplever i klinikkerne.

Hvorfor går det så sådan??? i mine øjne går det galt, når der kommer børn eller man bliver gift.......Der ændrer forholdet sig drastisk.... kvinden bliver ligepludselig meget sikker på, hvor hun har manden.... tingene bliver lidt for trygge. Hun tager 10 kg på, håret bliver kort og mere praktisk og fissen er ikke barberet længere.... udover det bliver hun et brokhoved og hendes (formentlig altid været) manglende sexdrive kommer til udtryk. Hun kunne ganske enkelt ikke holde til, der ikke var "forventninger" til hende længere.

Dette gælder naturligvis langt fra alle kvinder...... men det er jo ikke uden grund, der er de T-shirt med et ægtepar på, hvor der står GAME OVER :?

Men disse forhold brister ofte alligevel.... men her er det kvinden, der tager handling på det. For hun har meget svært ved at kapere, at der ligepludselig kommer meget langt i mellem "jeg elsker dig" blomsterne og de varme kram....... da også fandens mænd ikke er nogle maskiner, og bare gør hvad man gerne vil have dem til, uanset hvordan man behandler dem ;)

(hvad jeg erindrer, er det kvinder der har krævet 9 ud af 10 skilsmisser)

Nå tilbage til glædespigerne.... jeg siger som oftest altid jeg er single. Det er der 2 årsager til. Den ene er, at en del glædespiger ser ned på utro mænd. Den anden er, når jeg besøger en pige, så har jeg ikke lyst til at snakke om det. Det skal være et positivt besøg..... så min interesse ligger i, hvad hun gemmer under lingeriet :P

Skrevet

Jeg tænker ofte det samme som du beskriver sisse. Jeg har snakket med en del af mine gæster om det, når de beklager sig over konens manglende sexlyst og gode humør... Jeg har mere eller mindre droppet at komme med forslag set ud fra mit synspunkt som kvinde, for som de siger, de ønsker ikke forsøge mere, eller det virker ikke..

Uha, ja ... :(

Jeg tror, meget af det handler om, at det moderne forstadslliv med karriere og familie er et kollosalt projekt.

Og selv den 'sejeste' karrierekvinde lever i evig angst for ikke at være god nok.

Tænk hvis børnene ikke klarer sig i skolen og har de rigtige fritidsaktiviteter

Tænk hvis naboen peger fingre ad blomsterbedet.

Tænk hvis chefen ikke er tilfreds med mit nyeste projektoplæg.

Og jeg tror manden er i klemme i dét der ...

For manden vil måske godt hjælpe, men han kan alligevel ikke gøre det helt på den rigtige måde, set fra konens synspunkt.

Når jeg hører lidt om mine (kvindelige) kollegers dagligdag, så kan jeg godt både tabe pusten og få kvælningsfornemmelser ...

Holddaop, de er på 24-7 for fuldt tryk ...

Lige fra joggingturen om morgenen, børnetransport til daginstitutioner og til aftenens kørsel over det halve land til sportsaktiviteter for børnene og pasning af hestefarmen til pigerne - og sommerhuset i weekend'erne ...

Alt Up To Standard ...

Forstår dæl'me godt der ikke er overskud til lagenhygge ...

Jeg er godt nok aktiv, men dét der ville jeg aldrig kunne leve op til ...

Jeg har så valgt ikke at satse særlig hårdt på parforhold, men leve alene ...

Prisen for tryghed kan godt nok blive lidt for høj ...

Og det bliver så ikke nemmere af, at der er rigtig mange mænd, der er nogle drønnerter ..

De situationer kender jeg osse en del til - på ret nært hold ...

Mænd der har haft lidt for let adgang til pigerne som ung og smider sig i sofaen så snart de har smidt slæwwerne ind ...

Og der bli'r de de næste ti år ...

Så det er et svært terræn at gebærde sig i ...

Skrevet

Klart det går begge veje... Jeg forstår bare ikke de kvinder... Hvorfor betyder det en s...hvad naboen, vennerne, familien synes og mener om noget så latterligt som det ydre, hvis det indre er trist, stresset, kærlighedesløst og uden nærvær og ja tiden til det? Må være lige som, at leve på en løgn og meget ensomt... Jeg tænker med mine store børn nu, at heldigvis jeg huskede at nyde dem, lege, opleve, nærværet og tætheden, for jeg ville føle mig så fattig og ensom, hvis vi ikke havde det som vi har i dag og alt det at se tilbage på :). Klart jeg som ung mor ,også havde nogle aftner med træthed, men jeg og deres far var gode til at gå ud og spise sammen og sexen var sgu "nødvendig " ,for at kunne grine når de små banditter tog deres ture med os... Altså fornemmelsen af ,at være to gjorde os stærke og f... Om der var chokolade på sofaen og vi ikke lige nåede vasketøjet en aften... Søgen efter det perfekte og materielle , mener jeg kan ende med stor ensomhed og endnu mere stress!! Lev nu og lev dit liv ikk :). Og ja jeg bor alene nu, men det er af andre årsager... Tror også vi skal huske at leve vores eget liv og ikke mandens, børnenes, familiens, men vores eget. Søg for at gøre dig selv lykkelig og glad i stedet for at forvente andre skal komme og gøre det, de kan bidrage men du må selv skabe din egen lykke i dit liv. Her tror jeg kvinder godt kunne lære lidt af mænds " ego" og deres behovstyret livssyn, vi kunne sgu da bare smide os med en bog også og sige, ej det har jeg også brug for og lyst til, og jeg vil væde med at manden ville sige ja klart, måske nærværet kom ind her også.. Hjælpeløse børn og kontrol forældre er ikke vejen frem hvis i spørger mig :) og nu må jeg stoppe mig selv hihi knus Line

Skrevet

Der behøver ikke at være noget galt

Jeg er med på, at blandt de mest udbredte forklaringer til hvorfor mænd køber sex, da hører man ofte den med, at konen ikke længere gider, ikke har så meget lyst længere osv osv.

Jeg kan så i udgangspunktet også godt forstå, at mange tænker som Line "Hvis de begge arbejdede lidt på at gøre deres parforhold mere spændende, så ville manden slet ikke have behov for lejlighedsvis at købe sex".

Hvis den antagelse skal holde vand, så ligger der implicit i det postulat, at sex med den kone, man har kendt i en længere årrække, reelt ikke adskiller sig væsentligt fra de oplevelser man kan købe.

Her falder kæden fuldstændigt af for mig. Jeg mener netop ikke at disse oplevelser kan sammenlignes, da rammerne og de følelsesmæssige virkemidler er helt forskellige.

Jeg synes det svarer til at mene, at der ikke er forskel på oplevelsen ved at indtage sin mad på restaurant eller spise den hjemme, uagtet om man er to, eller om man dækker et pænt bord osv. En musik oplevelse hjemme i stuen på et godt anlæg, kan heller ikke sammenlignes med en live koncert.

Jeg har skam dyb respekt for, at man i et kæresteforhold typisk aftaler, at man ikke må søge seksuelle oplevelser udenfor parforholdet. Men derfra og så til at konkludere at det på ingen måde vil have indflydelse på ens seksuelle oplevelser er nok at have lidt for mange rosenrøde drømme om hvad der rent realistisk kan forventes af et længere varende forhold. At man så sagtens kan leve på den måde er en anden snak, men ændre i den lidt større sammenhæng ikke på, at lysten til andre ikke forsvinder og ikke føltes tillokkende. Jeg ved godt at det strider imod vores indoktrinere og kulturelt bestemte opfattelse af et ”til livet os skiller”, men faktum er nok, at de fleste der er tro, mere er det fordi det har man aftalt, modparten bliver ked af det, ens forhold kan gå i stykker osv. snarere end fordi man ikke har lyst. Skal man være ærlig overfor sig selv, så er jeg ligeledes rimelig sikker på, at de fleste har nogle fantasier ønsker, som de er afklarede omkring bestemt ville føles stærkere end sex med den partner man har kendt i en længere årrække.

Seksuel driften er en kraftig drift, som ikke bare sådan lige lader sig putte ned i en kasse, der altid har samme form. Ser vi lidt på vores lykkefølelse, behov for uforudsigelige oplevelser, og i det hele taget behov for afbrud i de rutiner vort liv ofte er bygget op omkring, så giver det pludselig en anden vinkel og forståelse af hvorfor utroskab er ganske udbredt, og hvorfor købesex er en blandt flere fristilser der kan dække et behov. Umiddelbart skulle man jo tro, at der blot er tale om et seksuelt behov. Det er så mit indtryk, at dette behov stikker dybere, da det netop også stimulere en del andre behov som: spænding, forandring, lyst til at belønne/forkæle sig selv og i det hele taget blot at nyde nogle oplevelser i et gerne illusorisk og fantasifuldt univers renset for problemer og kedelige forhindringer.

Som jeg ser på ovennævnte er det en styrke, at vide hvorfor man måske gør som man gør, snarere end at komme med nogle let købte undskyldninger, der reelt kun giver en dårlig samvittighed og bekræfter en i ”Jamen der jo sikkert også noget galt” – Det er jo en udbredt holdning, at tro at søgen efter seksuelle oplevelser udenfor ægteskab, udelukkende skyldes, at der er noget galt.

Konklusion:

Der behøver ikke at være noget galt hos den der køber sex, uagtet om man lever som single, er gift eller noget midt imellem. For den modne og velovervejede kan det være det rigtige valg. Og…købte seksuelle oplevelser fortjener at blive vurderet på et mere nyanceret grundlag end ”hverdags sex” eller manglen på sex. At det så kræver en del selvindsigt og indsigt i markedet, for at få stimuleret de behov man ønsker vil jeg på ingen måde fornægte.

Skrevet

Måske skulle der startes en tråd der handler om hvorfor kvinder ikke gider sex med ægtemanden og omvendt.

Denne tråd handler faktisk om man tænker på hvad man kunne få for de penge man bruger på at købe sex :P

Liderlig Fyr skrev:

Hej

Tænker i nogengange over hvad i kunne have brugt pengene på i stedet for? Det lyder som om, en del af Jer har et rimelig overblik over hvad i bruger på pigerne.... og nogle bruger jo faktisk en del penge.

Har i tænkt over hvilken bil i kunne have? hus i kunne have? eller andre ting som i kan lide? hvis i ikke besøgte pigerne

Skrevet

At en tråd udvikler sig, behøver vel ikke at være et problem - Tværtimod.

Skrevet

:?:

At en tråd udvikler sig, behøver vel ikke at være et problem - Tværtimod.

Du har vist før affejet argumentet om afsporing med påstanden udvikling. Det gør blot ikke, i mine øjne, afsporingen acceptabel.

Men fortsæt du bare. Det er ikke et kardinal punkt for mig.

Skrevet

Der behøver ikke at være noget galt

Jeg er med på, at blandt de mest udbredte forklaringer til hvorfor mænd køber sex, da hører man ofte den med, at konen ikke længere gider, ikke har så meget lyst længere osv osv.

Jeg kan så i udgangspunktet også godt forstå, at mange tænker som Line "Hvis de begge arbejdede lidt på at gøre deres parforhold mere spændende, så ville manden slet ikke have behov for lejlighedsvis at købe sex".

Hvis den antagelse skal holde vand, så ligger der implicit i det postulat, at sex med den kone, man har kendt i en længere årrække, reelt ikke adskiller sig væsentligt fra de oplevelser man kan købe.

Her falder kæden fuldstændigt af for mig. Jeg mener netop ikke at disse oplevelser kan sammenlignes, da rammerne og de følelsesmæssige virkemidler er helt forskellige.

Jeg synes det svarer til at mene, at der ikke er forskel på oplevelsen ved at indtage sin mad på restaurant eller spise den hjemme, uagtet om man er to, eller om man dækker et pænt bord osv. En musik oplevelse hjemme i stuen på et godt anlæg, kan heller ikke sammenlignes med en live koncert.

Jeg har skam dyb respekt for, at man i et kæresteforhold typisk aftaler, at man ikke må søge seksuelle oplevelser udenfor parforholdet. Men derfra og så til at konkludere at det på ingen måde vil have indflydelse på ens seksuelle oplevelser er nok at have lidt for mange rosenrøde drømme om hvad der rent realistisk kan forventes af et længere varende forhold. At man så sagtens kan leve på den måde er en anden snak, men ændre i den lidt større sammenhæng ikke på, at lysten til andre ikke forsvinder og ikke føltes tillokkende. Jeg ved godt at det strider imod vores indoktrinere og kulturelt bestemte opfattelse af et ”til livet os skiller”, men faktum er nok, at de fleste der er tro, mere er det fordi det har man aftalt, modparten bliver ked af det, ens forhold kan gå i stykker osv. snarere end fordi man ikke har lyst. Skal man være ærlig overfor sig selv, så er jeg ligeledes rimelig sikker på, at de fleste har nogle fantasier ønsker, som de er afklarede omkring bestemt ville føles stærkere end sex med den partner man har kendt i en længere årrække.

Seksuel driften er en kraftig drift, som ikke bare sådan lige lader sig putte ned i en kasse, der altid har samme form. Ser vi lidt på vores lykkefølelse, behov for uforudsigelige oplevelser, og i det hele taget behov for afbrud i de rutiner vort liv ofte er bygget op omkring, så giver det pludselig en anden vinkel og forståelse af hvorfor utroskab er ganske udbredt, og hvorfor købesex er en blandt flere fristilser der kan dække et behov. Umiddelbart skulle man jo tro, at der blot er tale om et seksuelt behov. Det er så mit indtryk, at dette behov stikker dybere, da det netop også stimulere en del andre behov som: spænding, forandring, lyst til at belønne/forkæle sig selv og i det hele taget blot at nyde nogle oplevelser i et gerne illusorisk og fantasifuldt univers renset for problemer og kedelige forhindringer.

Som jeg ser på ovennævnte er det en styrke, at vide hvorfor man måske gør som man gør, snarere end at komme med nogle let købte undskyldninger, der reelt kun giver en dårlig samvittighed og bekræfter en i ”Jamen der jo sikkert også noget galt” – Det er jo en udbredt holdning, at tro at søgen efter seksuelle oplevelser udenfor ægteskab, udelukkende skyldes, at der er noget galt.

Konklusion:

Der behøver ikke at være noget galt hos den der køber sex, uagtet om man lever som single, er gift eller noget midt imellem. For den modne og velovervejede kan det være det rigtige valg. Og…købte seksuelle oplevelser fortjener at blive vurderet på et mere nyanceret grundlag end ”hverdags sex” eller manglen på sex. At det så kræver en del selvindsigt og indsigt i markedet, for at få stimuleret de behov man ønsker vil jeg på ingen måde fornægte.

Jeg er skam enig med dig, men som ved alt er der flere nuancer i tingene :). Jeg tror jo heller ikke på vi er skabt til at være " tro" mod en udvalgt. Jeg kalder det bare ikke utro, for hvis man melder ud at man som menneske bliver fristet, ja så er det en fælles aftale om sex med andre heri blandt glædespiger... Det jeg mente var, at i de " romantiske" ægteskaber kan tingene jo godt ændres til noget mindre stressende og mere nærværende ikk :). At spændingen, lysten, liderligheden, behovet osv er bredere forstår jeg skam godt og mener det er ok også for kvinden i forholdet ;)... Det er en bred snak den her, men tro mig, jeg ser og fornemmer mange forskellige mænd og lyster, så ingen manglende forståelse eller fordomme herfra :). Knus fra Line

Skrevet

Jeg synes både sisse og line, og bluejacket, har rigtig gode pointer.

Det er to - meget forskellige - og spændende - diskussioner.

Både den om for store krav og for meget surhed i parforholdet.

Og prioriteringen af pengene sammesteds (så måske er det ikke helt off topic ;) ) .. det moderne liv er dæl'me osse dyrt, oven i alt andet ...

Og så dén om at mange af os har det godt med afveksling ...

Også på det erotiske område ...

Jeg mener sagtens man kan finde mange af det andet køn erotisk fristende, uden at man af dén grund er et dumt svin ...

Men dét er der vist en del andre der ikke rigtig er enige i ...

I andre fora, er det svært at debattere de to emner, og slippe fra det med pelsen i behold ...

Jeg har prøvet ...

Skrevet

Du har vist før affejet argumentet om afsporing med påstanden udvikling. Det gør blot ikke, i mine øjne, afsporingen acceptabel.

Men fortsæt du bare. Det er ikke et kardinal punkt for mig.

Sådan er det jo med alle samtaler, de udvikler sig. Prøv eventuel at forestille dig, hvad der ville ske med lysten til at kommentere på et emne, hvis kun må kommentere på direkte spørgsmål. Hvis man ønsker at beskrive en relevant vinkel, som pigerne startede med i denne tråd, så skal de først oprette en ny tråd - starte med at forklare, at man tager afsæt i den oprindelige tråd, men sætter en ny vinkel på - Det giver jo ingen mening, og der er ikke tale om afsporing.

Der er jo bestemt ingen der forbyder andre stadig at kommentere på trådens åbningsoplæg.

Skrevet

Line

Jeg er bestemt også enig i, at det har stor betydning for et forhold, at man husker at prioritere voksen tid, som du var inde over.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.