Hop til indhold
SophiaFleek

Mænd der prutter om priserne

Recommended Posts

Hej med jer!

Jeg har simpelthent oplevet ALT for tit nu at mænd kommer ind af døren og prutter om min pris som om jeg er en brugt opvaskemaskine på et loppemarked.

Kan ikke sige det højt nok LAD NU VÆR!

Hvis priserne på den pige du gerne vil have ikke ligger indenfor dit budget så hellere at du finder en anden der passer indenfor dit budget, det andet er simpelthent for respektløst.

Men vil så også gerne sige stor tak til de mænd med pli og respekt der ikke prutter om priserne og som er søde og rare når i træder ind af døren og til slut.❤️

Til sidst vil jeg ønske jer en god dag og beklage mit sure opstød, men det skal altså ud.❤️
 

Knus

Sophia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Ikke for at pudse glorien, men jeg runder altid op til nærmeste 500 kr. seddel. Koster det f.eks 1200 kr, så får hun 1500. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 17 minutter siden:

Ikke for at pudse glorien, men jeg runder altid op til nærmeste 500 kr. seddel. Koster det f.eks 1200 kr, så får hun 1500. 

Det er sgu god stil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 24 minutter siden:

Ikke for at pudse glorien, men jeg runder altid op til nærmeste 500 kr. seddel. Koster det f.eks 1200 kr, så får hun 1500. 

Runder du også beløbet op når du betaler din regning hos mekanikeren, han yder jo også en service? Hvad når du handler i din lokale forretning, runder du lige op til nærmeste plovmand, for 2 liter sødmælk og en pakke skiveskåret ost?

  • Synes godt om 4
  • Tak 2
  • Haha 4
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sætter jeg røven i klaskehøjde ved at sige, at jeg sjældent, men stadigvæk, kan finde på at prutte om prisen?

Det er godt nok meget afhængigt af hvor/hvem jeg er ved og jeg vil aldrig gøre det ved en, som udtrykkeligt har gjort opmærksom på det er uønsket.

Og jeg er selvfølgelig også opmærksom på, at den ydelse jeg ønsker, og især kvaliteten af den ydelse, kan blive påvirket af det.

Så det er som sagt sjældent, men eks. ved thaimassage, hvor der bliver tilbudt ekstra under massagen, så kan et blowjob tilbudt til 700 (i alt) godt blive svaret med, at jeg kun har 500. 

Jeg finder selv ud…

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 5 minutter siden:

Sætter jeg røven i klaskehøjde ved at sige, at jeg sjældent, men stadigvæk, kan finde på at prutte om prisen?

Det er godt nok meget afhængigt af hvor/hvem jeg er ved og jeg vil aldrig gøre det ved en, som udtrykkeligt har gjort opmærksom på det er uønsket.

Og jeg er selvfølgelig også opmærksom på, at den ydelse jeg ønsker, og især kvaliteten af den ydelse, kan blive påvirket af det.

Så det er som sagt sjældent, men eks. ved thaimassage, hvor der bliver tilbudt ekstra under massagen, så kan et blowjob tilbudt til 700 (i alt) godt blive svaret med, at jeg kun har 500. 

Jeg finder selv ud…

Synes også det er noget andet, når du direkte bliver tilbudt ekstra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen har mange "extras" kan jeg da finde på at spørge om hun har en time med alt hvad hun gør når vi skriver sammen forinden. De fleste kan så lige som en håndværker give et tilbud som man så kan takke ja eller nej til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 25 minutter siden:

Så det er som sagt sjældent, men eks. ved thaimassage, hvor der bliver tilbudt ekstra under massagen, så kan et blowjob tilbudt til 700 (i alt) godt blive svaret med, at jeg kun har 500. 

Lige der synes jeg egentlig det kan være i orden. De reklamerer jo ofte ikke med en pris på deres ekstra, men indleder derimod forhandlinger om mersalg når man er godt varmet op, alt imens de stryger dig kælent "har du lyst til et blowjob, honey?"

Øhhh, æhhh, jo da :wub:

Hatten af for dem der kan finde ud af at indlede en forhandling på det tidspunkt. Hele mit vokalobarium i sådan en situation står skrevet i sætningen ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, 1 time siden:

Runder du også beløbet op når du betaler din regning hos mekanikeren, han yder jo også en service? 

Hvis jeg kan få min mekaniker til at tage sig lige så kærligt af min bil, som jeg ønsker min GP skal gøre med mig, så runder jeg sq gerne op ^_^ den oplevelse under jeg den gerne!

Jeg synes der er væsentlig forskel på handel med varer, samt andre services og så den meget personlige intime service, der gives af en GP. Det kan ikke sammenlignes.

Jeg prutter aldrig om prisen og runder gerne op, typisk efter akten, hvor det har været en god oplevelse. De gange hvor jeg har fundet prisen for høj, så har jeg bare takket nej.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
mester4u skrev, 1 time siden:

Runder du også beløbet op når du betaler din regning hos mekanikeren, han yder jo også en service? Hvad når du handler i din lokale forretning, runder du lige op til nærmeste plovmand, for 2 liter sødmælk og en pakke skiveskåret ost?

Du bør brodere dine visdomsord på en pude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

I et split sekund troede jeg der stod  når mænd prutter under vielsen.

Sorry jeg kunne ikke lade være.

ej lad os lige være alvorlige. Selvfølgelig skal man respektere pigens pris uden tvivl. 

man har to valg når man besøger en glædespige

1 man acceptere og respektere prisen og betaler det beløb pigen nu tager for en Time eller whatever

2 kan man ikke respektere prisen og er man ikke villig til at betale prisen hun tager for en Time  eller hvor lang tid man nu vil besøge damen og synes det for dyrt. Ja så går man igen eller finder en man synes man har råd til. 
 

jeg gider heller ikke at diskutere prisen eller prutte om prisen med en kunde for at udføre mit arbejde medmindre jeg har lavet en åbentlys fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 9 timer siden:
man har to valg når man besøger en glædespige

jeg gider heller ikke at diskutere prisen eller prutte om prisen med en kunde for at udføre mit arbejde medmindre jeg har lavet en åbentlys fejl. 

Enig.

Ved GP besøg er der endda tale om betaling før ydelsen. Jeg har selv en følelse, at det er en dårlig start på en intim akt, hvis man starter med en pris forhandling. Og Det er helt givet ikke motiverende for en god service fra GP’ens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
OldGentlemann skrev, for 5 minutter siden:

Ved GP besøg er der endda tale om betaling før ydelsen.

Det er det nemlig.

og nej du har helt ret starter man et besøg ud med at forhandle om prisen så ender det nok ikke ud med et godt besøg. Det er i øvrigt også respektløs overfor pigen.

jeg besøgte en gp for nogle måneder siden. Jeg havde bestilt en Time + finger sex til hende Som ekstra. Hun skulle vidst have 200 kroner for den ekstra ydelse . Men under kampens hede glemte vi begge det. Da vi var færdige  sagde hun at hun helt havde glemt at jeg havde bestilt finger til hende og tilbød at jeg fik de 200 tilbage. Dog sagde jeg nej og sagde at det var en god time og service så hun beholdte bare pengene.

Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal prøve at forhandle når man udemærket ved at de er trætte af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2

Idet jeg med dybt respekt for bla. Danske Gp som må dagligt knogle røven ud af B samt ligge vandret dagen lang for os mænd (som de mange gange slet ikke syntes om) 

Vil jeg dog tilføje at jeg altid runder op til nærmeste 10.000,-  uanset pris hvilket dagligt giver mig en fantastisk status herinde og fyldt med like`s og yder mere en daglig kontakt med samtlige Gpèr herinde, hvori de gerne bruger op til flere timers tlf samtale dagligt om hvor godt vi sexer sammen, og ja umiddelbart lyder beløbet måske stort men ikke des do mindre giver det mig det jeg søger herinde, så alt i alt, godt givet ud og måske til eftertanke til jer som af en eller anden grund har behov for at prutte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Hvis jeg ser en brugt bil på dba( kun en ejer, røgfri ingen skræmmer, kun 6 år gammel) og når jeg så kommer frem, og det står et askebæger af en Skoda fra 1990, og med små buler hist og her. Ja så pruttet jeg om prisen, i kan selv overfører min pointe. Men står der en bil som beskrevet i annoncen, så tager jeg den til prisen B)

rigtig god jagt på kræmmermarkederne hen over sommeren:x husk at opfører jer ordentligt derude, der er rigtige mennesker bagved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke trådstarters annonce. Og personligt har jeg heller ikke pruttet om prisen.

Men hvis der ikke står priser i en annonce, som er meget almindeligt efterhånden. Så vil jeg sige at det fremmer hele ånden om at prutte om prisen.

Derudover så er alle mennesker forskellige, og hvad der irriterer en person, bliver budt velkomment af en anden. Så det bedste råd er vel at få prisen aftalt på forhånd, førend kunden dukker op. Og hvis han begynder at prutte om prisen der, så strit ham ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bogormen skrev, for 5 minutter siden:

Men hvis der ikke står priser i en annonce, som er meget almindeligt efterhånden. Så vil jeg sige at det fremmer hele ånden om at prutte om prisen.

Hvis der ikke er en pris (hvilket er irriterende og for mange af os en direkte årsag til at fravælge pigen), så spørger man jo efter den og får et eller andet oplyst. Hvorfor er det mere oplagt at prutte om prisen i den situation, synes du?

Bogormen skrev, for 11 minutter siden:

Så det bedste råd er vel at få prisen aftalt på forhånd, førend kunden dukker op. Og hvis han begynder at prutte om prisen der, så strit ham ud.

Enig. Pigen bestemmer prisen, gæsten bestemmer om han vil købe ydelsen eller ej. At diskutere pris efter man er ankommet, er dårlig stil og fremmer ikke en god hyggestund, som @Gabbana påpeger. “Undtagelsen” er, hvis man vil høre, om pigen vil lave et specialtilbud, hvis man inkluderer et antal ekstraydelser (som @Lauersen skriver). Men det er i min optik ikke at prutte om prisen, men at spørge om en pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg ser en brugt bil på dba( kun en ejer, røgfri ingen skræmmer, kun 6 år gammel) og når jeg så kommer frem, og det står et askebæger af en Skoda fra 1990, og med små buler hist og her. Ja så pruttet jeg om prisen, i kan selv overfører min pointe. Men står der en bil som beskrevet i annoncen, så tager jeg den til prisen B)

rigtig god jagt på kræmmermarkederne hen over sommeren:x husk at opfører jer ordentligt derude, der er rigtige mennesker bagved. 

Ja, hvis man ligestiller “rigtige mennesker” med biler, så skal man nok holde sig til kræmmermarkederne  ^_^

Alle der er på udkig efter en 6 år gammel bil, som får tilbudt en Askebæger-Skoda fra 1990, vil nok ganske enkelt takke nej, fremfor at prutte med prisen.

Jeg har da et par enkelte gange oplevet kvinder, der underbød sig selv efter jeg takkede nej. Men når jeg takker nej, så er prisen også ligegyldig - så forbliver det et nej. Dog finder jeg altid en høflig begrundelse/undskyldning fremfor at pointere at de fremstår som “er askebæger af en Skoda fra 1990”. Der er altid rigtige mennesker bagved, det er så sandt, som det er sagt :)

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

Hvis der ikke er en pris (hvilket er irriterende og for mange af os en direkte årsag til at fravælge pigen), så spørger man jo efter den og får et eller andet oplyst. Hvorfor er det mere oplagt at prutte om prisen i den situation, synes du?

 

Ja, jeg fravælger for det meste også de piger som ikke har en pris. For jeg orker ikke at gå igang med en massekorrespondence med en masse forskellige piger, for at finde en hvor prisen matcher.

Men jeg tolker det at prisen ikke bliver offentliggjort på annoncen, som at den ikke er fast. Der kan selvfølgelig være masser af andre årsager til det. Men det er min default opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bogormen skrev, for 24 minutter siden:

Ja, jeg fravælger for det meste også de piger som ikke har en pris. For jeg orker ikke at gå igang med en massekorrespondence med en masse forskellige piger, for at finde en hvor prisen matcher.

Men jeg tolker det at prisen ikke bliver offentliggjort på annoncen, som at den ikke er fast. Der kan selvfølgelig være masser af andre årsager til det. Men det er min default opfattelse.

Tror ikke du kender dine "kollegaer" helt. Står prisen i annoncen, så kan du være sikker på at der kommer en masse andre spørgsmål alligevel: "hvad får jeg for 500 kr, kan du tænke dig at gå ned 200 kr, så lover jeg at blive fast kunde,  hvor må jeg komme, sluger du, hvor mange gange må jeg komme, har du strømper og stiletter, kysser du med tunge, kysser du med sperm i munden, hvor meget uden kondom, tager du den analt, har du strap-on, må jeg tage hunden med"?

Fik en gang kigge på en piges beskeder - i ville næppe tro det var sandt. Well, pigerne herinde tror det nok muligtvis.

Jeg tolker ikke fraværelse af pris nødvendigvis som at den ikke er fast, men som at hvis den står i annoncen så begynder prutteriet allerede ved første kontakt.

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at jeg aldrig prutter om prisen, jeg bliver væk.

I én enkelt tilfælde har jeg prutter om prisen på en måde, en thaipige tilbød fuld pakke til en ublu pris før jeg end ikke havde fået tøjet af, jeg sagde nej tak, greb min jakke og var på vej ud. Så var prisen pludselig en helt anden, under det halve og jeg blev. Det var en helt ok oplevelse den skæve indgang til trods.
Det er vel egentlig ikke at prutte men det nærmeste jeg er kommet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 21 timer siden:

man har to valg når man besøger en glædespige

1 man acceptere og respektere prisen og betaler det beløb pigen nu tager for en Time eller whatever

2 kan man ikke respektere prisen og er man ikke villig til at betale prisen hun tager for en Time  eller hvor lang tid man nu vil besøge damen og synes det for dyrt. Ja så går man igen eller finder en man synes man har råd til. 
 

Det eneste rigtige efter min mening er, at man med sin booking har accepteret pigens pris. At begynde at prutte priser efter fremmøde, er sgu ikke i orden. :angry: Spild af pigens tid.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
sanook skrev, for 47 minutter siden:

Det eneste rigtige efter min mening er, at man med sin booking har accepteret pigens pris. At begynde at prutte priser efter fremmøde, er sgu ikke i orden. :angry: Spild af pigens tid.

Vi er skam helt enige.  Det er jo også lidt det jeg vil frem til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...