Hop til indhold
SophiaFleek

Mænd der prutter om priserne

Recommended Posts

Bare af nysgerrighed til jer der prutter om prisen. 
 

hvor meget vinder i ved det ? 
er 200 for en time ?

eller en hund i spare ved et blowjob. 
 

er det i bund og grund ikke små penge i forhold til de penge i/vi bruge om året på at betale os til sex. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 7 timer siden:

Sex og gensidig fransk i 15 minutter koster 600. Er det muligt, at få fransk som en enkelt ydelse til 500? Nej, her er det tiden du betaler for. Okay fair nok, men så vil jeg gerne have græsk med. Nej, græsk koster 500 oveni. Men var det ikke tiden jeg kun skulle betale for?

Oftest koster de avancerede ydelser mere end de blide former, så det kan næppe overraske at du skal lægge mere for anal, der også er mere belastende for kroppen. 

Ikke alle tilbyder enkeltydelser, jeg gør fx ikke. Dels fordi de så er ret korte og jeg ikke ønsker alt for meget trafik til mit sted, dels fordi mange der ønsker enkeltydelser alligevel prøver at få alt muligt andet undervejs og det ofte også tager længere tid end berammet, og endelig at jeg alligevel skal lægge en halv time i hver ende af besøget, så det ender med, at jeg alligevel har brugt 1,5 time på en der skulle ha et blow i ti min.

Iøvrigt tiltrækker man et andet segment, ved at undgå de helt korte ydelser. 

En anden grund til at tilbyde tid er, at det ikke er sjovt at dyrke sex efter køreplan. Hvad hvis jeg ikke har lyst til at sutte pik i 15 min? Jeg finder det sjovere og dejligere at følge, hvad der opstår i mødet.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Oftest koster de avancerede ydelser mere end de blide former, så det kan næppe overraske at du skal lægge mere for anal, der også er mere belastende for kroppen. 

Det kommer på ingen måde bag på mig, og det var også blot for at give lidt modspil til den med “du betaler for tiden vi bruger”, som jeg synes er en underlige begrundelse. 
 

I øvrigt, så tilbyder flere piger herunder DinaG, at anal er med i prisen. Her betaler man nemlig for tiden. Og derfor går hun heller ikke ned i prisen for enkeltydelser, og så giver “du betaler for tiden vi bruger” faktisk rigtig god mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 5 minutter siden:

I øvrigt, så tilbyder flere piger herunder DinaG, at anal er med i prisen. Her betaler man nemlig for tiden. Og derfor går hun heller ikke ned i prisen for enkeltydelser, og så giver “du betaler for tiden vi bruger” faktisk rigtig god mening.

Ja, hver pige må jo køre sin butik som hun vil. Og det er gæster frit for, at vælge den pige de ønsker. 

Hos mig betaler man også for tiden, en takst for de blide former, en anden takst for lettere avanceret. Jeg tilbyder kun anal som giver, og det hører under lettere avanceret, så undgår vi at nogen prutter om priser, fordi de ikke vil ha noget op i numsen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 29 minutter siden:

Faktisk skrev du, at “når en GP vælger at sælge sex, så gør hun sig selv til en vare”. Det gør hun ikke, hun er ikke selv en vare, hun sælger en ydelse. Ligesom massøren, frisøren og mekanikeren. Varer køber man i Brugsen og Elgiganten.

At jeg ikke skrev helt samme formulering begge steder ændrer ikke på det. Og jeg mener faktisk, at pigen gør sig selv til en vare også selvom hun sælger ydelser. 
 

Dermed ikke sagt, at jeg gør pigen til en ting, som man måske kan sige en vare er. 
 

Jeg er med på, at mange herinde, måske mener, at jeg så ser ned på pigerne eller på anden måde ikke respektere dem, men det synes jeg faktisk ikke er fair. 
 

Jeg har stor respekt for pigerne og branchen, og det kan man sagtens have, selvom man mener, at pigerne gør sig selv til en vare når de sælger sex.

I øvrigt, så er det eneste tidspunkt jeg kommer med et prisforslag, så er det de få gange, hvor jeg søger en enkeltydelse som fransk eller svensk. Og det bliver faktisk vel modtaget og langt de fleste vil gerne give den ydelse, for et mindre beløb end, hvis vi skulle have sex også. Jeg synes det er ganske fair.

 

Ved halve timer foreslår jeg aldrig en anden pris, fordi så indgår der andet end en enkeltydelse. Og så er prisen jo det den nu er for 30 minutter, og det er fair nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 minutter siden:

Og jeg mener faktisk, at pigen gør sig selv til en vare også selvom hun sælger ydelser. 

Mener du så også at massøren, frisøren, tatovøren og mekanikeren er en vare? De sælger også en ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 4 minutter siden:

øvrigt, så er det eneste tidspunkt jeg kommer med et prisforslag, så er det de få gange, hvor jeg søger en enkeltydelse som fransk eller svensk. Og det bliver faktisk vel modtaget og langt de fleste vil gerne give den ydelse, for et mindre beløb end, hvis vi skulle have sex også. Jeg synes det er ganske fair.

Sommetider har jeg også tilbudt en enkeltydelse til lavere pris, og kortere tid, så er det fint nok, men hvis udgangspunktet er en cocktail med to ting i 15 min, kan man ikke kun få en ting til en lavere pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, Lige nu:

Mener du så også at massøren, frisøren, tatovøren og mekanikeren er en vare? De sælger også en ydelse.

Du kan ikke sammenligne de ting og det giver ikke mening, at have en diskussion om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 19 minutter siden:

Du kan ikke sammenligne de ting og det giver ikke mening, at have en diskussion om det. 

Jeg synes faktisk det er interessant, at du mener vi gør os til varer. Jeg mener ikke, at vi er en vare, vi sælger en serviceydelse. Det gælder både sexarbejdere, almindelige massører, frisører mv.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes faktisk det er interessant, at du mener vi gør os til varer. Jeg mener ikke, at vi er en vare, vi sælger en serviceydelse. Det gælder både sexarbejdere, almindelig massører, frisører mv.

Ja, og det er fordi du forbinder min holdning til det, som noget negativt og vil gerne have mig til at fremstå, som en der ikke respekterer jer som mennesker, fordi jeg har den holdning til hvad en vare er. 

Derfor gider jeg ikke blive ved med at gå ud af den sti. 
 

Det nemmeste for mig ville være at please dig og snakke dig efter munden - som en masse andre ville gøre. og lur mig om der ikke kommer en masser kommentarer fra kunder, der får travlt med at pointere, at pigerne altså ikke er en vare, lige for at få nogle likes fra pigerne. 
 

Men jeg er ikke enig med dig, og jeg vil have love til at danne min egen mening om det her, og det gør mig ikke til et dårligt mennesker og ikke til en der ikke respekterer jer. 

Nok om det! 
 

Fortsat god søndag.

 

Iøvrigt så vil svensk eller fransk til mig aldrig tage 15 minutter, så tror faktisk ikke vi er så uenige i det emme om prisnedsættelse alligevel. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 3 minutter siden:

Ja, og det er fordi du forbinder min holdning til det, som noget negativt og vil gerne have mig til at fremstå, som en der ikke respekterer jer som mennesker, fordi jeg har den holdning til hvad en vare er. 

Derfor gider jeg ikke blive ved med at gå ud af den sti. 

Det nemmeste for mig ville være at please dig og snakke dig efter munden - som en masse andre ville gøre. og lur mig om der ikke kommer en masser kommentarer fra kunder, der får travlt med at pointere, at pigerne altså ikke er en vare, lige for at få nogle likes fra pigerne. 

Du lægger ord i min mund, jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvorfor du mener vi er en vare, hvis frisøren ikke er det.

Og nej, jeg beder dig ikke please mig eller snakke mig efter munden, jeg prøver at forstå dig. Når det er sagt, at kan man godt være enig med en kvinde, uden at please hende eller prøve at få likes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

En tanke :

Hvis man liker et indlæg skrevet af en GP : kan det så kun være fordi man 

 Fedter for hende og pleaser hende? 

At påstå at det er den eneste grund til at like et indlæg fra en GP ( kvinde) er en subtil måde at nedgøre den der liker. 

 

Jeg ved ikke om det er mig du refererer til, men det kunne det sagtens være. Jeg vil dog lige bemærke, at det altså ikke var det jeg skrev. Jeg har intet skrevet om, at man pleaser eller fedter for en GP, hvis man liker hendes opslag. 
 

Jeg har derimod skrevet at mange efterfølgende skriver en kommentar, hvor de snakker GP’en efter munden og dermed forsøger- og ofte får likes fra pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 12 timer siden:

Du lægger ord i min mund, jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvorfor du mener vi er en vare, hvis frisøren ikke er det.

Du virker oprigtig og ikke fordømmende og jeg vil gerne prøve at forklare dig, hvad jeg synes forskellen på en ydelse og en vare er. 
 

En ydelse er et håndværk, som typisk udføres med hænderne eller verbalt. Derfor anser jeg ligesom dig en frisør, håndværker og en massør som en der tilbyder en ydelse og jeg kunne tilføje en psykolog også for at få en verbal ydelse med. 
 

Indenfor prostitutionsverdenen kan man derfor argumentere for, at svensk er en ydelse og til dels fransk m.v. også. Den køber jeg. 
 

Der hvor vi to så stopper med at være enige er, når prostitutionen indbefatter penetrering af skeden eller endetarmen. Det er i min optik ikke en ydelse, som pigen tilbyder eller udfører. Det bliver til et køb/leje af din krop - om du vil - i et antal minutter eller timer og derfor bliver det til køb/leje af en vare og altså ikke en ydelse.
 

Dette er skrevet i den største respekt for GP’en og det er egentlig noget ordkløveri, men det er min mening når i piger konstant påstår, at I sælger ydelser på lige fod med en frisør. Det mener jeg ikke I gør. 
 

Jeg vil ikke til at starte en diskussion med dig om det her. Jeg orker det ganske enkelt ikke. Og jeg ved af bitter erfaring, at mine ord bliver vendt og drejet til brugernes fri fortolkning og inden jeg har set mig om, så skal jeg forsvarer mig selv fra nu af og til juleaften. 


Og ja, jeg ved også godt, at jeg sommetider overfortolker kommentarer til mig en gang i mellem. Og tager det lidt ilde op. Min fejl. 
 

Jeg ved også godt, at nogle piger der ved hvem jeg er, vælger mig fra som kunde nu, fordi jeg mener de sælger en vare, når de sælger penetreringssex og altså ikke en ydelse. Sådan er denne her verden også så kold og kynisk, men sådan må det være, når man kommer med sin ærlige mening, som jeg giver dig fordi jeg ret faktisk respekterer dig, og fordi jeg ved du formentlig også respekterer, at jeg vurderer og synes som jeg nu gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 1 time siden:

Jeg ved ikke om det er mig du refererer til, men det kunne det sagtens være. Jeg vil dog lige bemærke, at det altså ikke var det jeg skrev. Jeg har intet skrevet om, at man pleaser eller fedter for en GP, hvis man liker hendes opslag. 
 

Jeg har derimod skrevet at mange efterfølgende skriver en kommentar, hvor de snakker GP’en efter munden og dermed forsøger- og ofte får likes fra pigerne. 

Mit indlæg  udsprang grundet dette du skrev til Liv :

" Det nemmeste for mig ville være at please dig og snakke dig efter munden. - som en masse andre ville gøre. Og lur mig om der ikke komner en masse komnentarer fra kunder, der får travlt med st pointere, at de ikke betragter pigerne som varer, lige for at få nogle likes fra pigerne "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 6 timer siden:

Mit indlæg  udsprang grundet dette du skrev til Liv :

" Det nemmeste for mig ville være at please dig og snakke dig efter munden. - som en masse andre ville gøre. Og lur mig om der ikke komner en masse komnentarer fra kunder, der får travlt med st pointere, at de ikke betragter pigerne som varer, lige for at få nogle likes fra pigerne "

Men så har jeg jo heller ikke skrevet, at man pleaser eller snakker en GP efter munden hvis man liker hendes opslag. 
 

Du skrev at jeg nedgjorde dem der liker noget en GP har skrevet. Men det er jo ikke rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 timer siden:

Men så har jeg jo heller ikke skrevet, at man pleaser eller snakker en GP efter munden hvis man liker hendes opslag. 
 

Du skrev at jeg nedgjorde dem der liker noget en GP har skrevet. Men det er jo ikke rigtigt. 

Du skriver at hvis man udtrykker enighed så er det fordi man vil please eller snakke efter munden. Hvilket må betyde at du mener at man ikke er enig men bare lader som om man er det for at please og snakke efter munden.  Hvis man tror en person udtrykker enighed fordi de vil please har man jo undervurderet denne persons integritet fordi man ikke helt tror på at vedkommende ER enig. Han skriver det jo kun for at please ikk? 

Du skriver ovenikøbet at der er en masse andre der ville gøre det. Hvor mange er en masse?  Derved får du udtrykt at alle de der har udtrykt enighed - selvon de er mange - i virkeligheden slet ikke mener hvad de skriver, men kun skriver det for at please sexarbejderen. 

Nu har jeg gennem årene set en del der har udtrykt den holdning at hvis man liker eller er enig i en gp udtalelse så er det fordi man vil fedte for hende eller please hende eller opnå en eller anden fordel hos hende. 

Det er det samne som at sige at så gælder det ikke fordi vedkommende ikke mener det han siger, han siger det kun for at opnå noget. Man har dermed undermineret det han siger og påstået hans mening ikke gælder. 

Det er det jeg kalder en  nedgøring af andres holdninger, tanker og meninger. På en subtil måde. 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, den 11.6.2022 at 16:09:

Jeg er sådan set enig med dig i, at når en GP har valgt at sælge sex, at så gør hun sig selv til en vare. Det er ikke populært at skrive herinde, men det er fuldstændig objektivt set et faktum. 
 

Personligt så kommer jeg tit med forslag til prisen på sms eller under en telefonsamtale. Det kan f.eks. være, at 15 min med sex og gensidig fransk koster 600, og så kan jeg ganske enkelt ikke se noget forkert i, at jeg så foreslår 500, hvis jeg kun vil modtage et blowjob. Nogle siger så, at det er tiden jeg betaler for og fransk alene vil derfor stadigvæk koste 600 og andre kan sagtens se det fornuftige og rimelig i, at 15 min med fransk ikke skal koste det samme, som 15 med sex og gensidig fransk. En helt tredje kategori blokerer mig så som useriøs. 
 

Men når først prisen er fastsat pr. sms, mail eller over samtale, så har jeg aldrig forhandlet når jeg først står på adressen. Det synes jeg ikke man kan være bekendt.

Men jeg kunne jo sælge mit kvarter for 800 til en anden.. Du risikerer at blive valgt fra som gæst fordi jeg ved der er andre der vil betale mere for min tid.. Det utrolig dårlig forretning for mig at sælge et kvarter billigt til nogen når der er andre der ville betale mere så jeg måske kan tage færrere gæster den dag.. Færrere gæster betyder et højere service niveau og det er bare faktum..

Alles kroppe er åben for stimulering som også kan ende i overstimulering.. F.eks så var der nætter i sauna klubben hvor der havde været så mange gæster at bare det en mand rørte ved mine bryster så fik jeg fysisk opkast fornemmelser.. Det giver bare en virkelig dårlig service til gæsterne.. Man kan også læse det i flere anmeldelser.. Piger der normalt holder et højt niveau der total falder igennem de sidste dage af deres vagter i Danmark.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Men jeg kunne jo sælge mit kvarter for 800 til en anden..

Men kære Jennifer, så skal du jo bare sælge det kvarter til ham, som vil betale 800,- og det er helt i orden.

Men det er også helt i orden, at jeg skriver pænt til en GP om det kan lade sig gøre, at få svensk til 500, som en enkeltydelse. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Det er det jeg kalder en  nedgøring af andres holdninger, tanker og meninger. På en subtil måde. 

 

Du kan vende og dreje mine ord og hensigter ligeså meget som du vil og tolke på dem ligeså. Men det ændrer jo ikke på, hvad mine intentioner var da jeg skrev dem. Og dem kender du ikke, og det burde du ikke kloge dig på. 
 

Det er håbløst, at blive ved med at skrive om det her. Og jeg står af nu. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det utrolig dårlig forretning for mig at sælge et kvarter billigt til nogen når der er andre der ville betale mere så jeg måske kan tage færrere gæster den dag.. Færrere gæster betyder et højere service niveau og det er bare faktum.

Præcist. Jeg arbejder med salg og kan bare sige, at de kunder som altid prutter mm. kører sig selv på en sidespor. Man gider dem til sidst ikke længere.

Og der er aldrig en mening i, at sælge ud.

Omvend har jeg oplevet, at reel få mere ved bare at være ydmyg og betale prisen. Uanset om det var hos en GP som giver extratid el. bedre pris (uden jeg har spurgr om det) el. om jeg fik et bedre værelse på hotel, opgradering i fly mm. 

Nogle har bare ikke forstået det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Jeg er tidligere i tråden kommet til at sammenligne, med kvinder og biler, det gør jeg aldrig igen, tror jeg:ph34r: jeg er kok og har været i den branche i mange år, jeg tænker at når jeg privat skal ud og lave mad til diverse fester, så er det mig selv jeg sælger, det er da ofte folk prøver at presse prisen, jeg har mange håndværker venner, som arbejder i mørke, og som næsten vær eneste gang bliver spurgt ind til en billigere pris, det er vel en måde prisen bliver holdt lidt nede, hvis alle uanset fag, bliver ved med at sætte prisen op, og vi bare følger med, så bliver det svært st få råd til det hele på et tidspunkt. 
mig hvis man ikke vil gå ned i pris er det jo bare at sige ellers tak. Det gør jeg selv nogle gange, og nogle gange går jeg lidt ned i pris. Men selvfølgelig er det sælgeren som i sidste ende bestemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 2 timer siden:

Jeg er tidligere i tråden kommet til at sammenligne, med kvinder og biler, det gør jeg aldrig igen, tror jeg

Hvis man nu bare behandler andre sådan som de gerne vil behandles og ikke som man selv er okay med at blive behandlet så ville verden være et bedre sted...... Tror jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Hvis man nu bare behandler andre sådan som de gerne vil behandles og ikke som man selv er okay med at blive behandlet så ville verden være et bedre sted...... Tror jeg.. 

Den er jeg helt med på, og har opdraget mine børn efter lige nøjagtigt det mantra. 
og ud fra det kan jeg jo så bare konstatere at rigtigt mange i jeres branche, vil snydes når i er ud og handle, uden at sammenligne med noget som helst, men tænk at komme ned for at købe 3l appelsinjuice som der er på billedet i reklamen, og så når man står i Irma eller en anden butik, så få man udleveret 3l mælk, som så også lige er 12 år for gamle. 
og nej jeg syntes heller ikke i er appelsinjuice eller mælk.  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 12.6.2022 at 14:23:

Fedter for hende og pleaser hende? 

At påstå at det er den eneste grund til at like et indlæg fra en GP ( kvinde) er en subtil måde at nedgøre den der liker. 

Ja, og nedgøre kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...