Hop til indhold
SophiaFleek

Mænd der prutter om priserne

Recommended Posts

Søren A skrev, den 12.6.2022 at 21:54:

Der hvor vi to så stopper med at være enige er, når prostitutionen indbefatter penetrering af skeden eller endetarmen. Det er i min optik ikke en ydelse, som pigen tilbyder eller udfører. Det bliver til et køb/leje af din krop - om du vil - i et antal minutter eller timer og derfor bliver det til køb/leje af en vare og altså ikke en ydelse.

Køb og leje? Ikke hos mig; jeg dyrker sex med mine gæster, de får en oplevelse, vi har en elskovsstund sammen, vi er intime sammen ect. Det er ikke køb og leje, det er to mennesker der er sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 2 timer siden:

Den er jeg helt med på, og har opdraget mine børn efter lige nøjagtigt det mantra. 
og ud fra det kan jeg jo så bare konstatere at rigtigt mange i jeres branche, vil snydes når i er ud og handle, uden at sammenligne med noget som helst, men tænk at komme ned for at købe 3l appelsinjuice som der er på billedet i reklamen, og så når man står i Irma eller en anden butik, så få man udleveret 3l mælk, som så også lige er 12 år for gamle. 
og nej jeg syntes heller ikke i er appelsinjuice eller mælk.  :wink:

At du føler dig snydt er ikke det samme som at du er blevet snydt. 

Men hvis du føler dig snydt, hvorfor går du så ikke bare din vej? Er du ikke en voksen mand? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 18 minutter siden:

Men hvis du føler dig snydt, hvorfor går du så ikke bare din vej? Er du ikke en voksen mand? 

Måske fordi vi har to hoveder og det ene er ikke helt så meget i den intellektuelle liga som det andet ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Måske fordi vi har to hoveder og det ene er ikke helt så meget i den intellektuelle liga som det andet ^_^

Det jeg studser over er at der ofte trækkes offerkortet " jeg følte mig snydt og jeg kunne ikke gå min vej fordi min pik tænkte for mig" 

Man prøver at lægge al ansvar over på kvinden fordi man ikke selv kan træffe ordentlige beslutninger. 

Det er ikke andres skyld at man ikke tænker sig om 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, Lige nu:

Det jeg studser over er at der ofte trækkes offerkortet " jeg er blevet snydt og jeg kunne ikke gå min vej fordi min pik tænkte for mig" 

Man prøver at lægge al ansvar over på kvinden fordi man ikke selv kan træffe ordentlige beslutninger. 

Det er ikke andres skyld at man ikke tænker sig om 

 

Nej, selvfølgelig er det mit valg om jeg får fra en situation, ligesom det er mit valg at tabe i vægt og store med at ryge. Jeg siger blot at det ikke altid er lige let. Og det er din skyld, frække :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Nej, selvfølgelig er det mit valg om jeg får fra en situation, ligesom det er mit valg at tabe i vægt og store med at ryge. Jeg siger blot at det ikke altid er lige let. Og det er din skyld, frække :wub:

og det er din skyld frække :wub:

Hvorfor skriver du det?  Hvad vil du med den sætning? 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Liv skrev, for 51 minutter siden:

Køb og leje? Ikke hos mig; jeg dyrker sex med mine gæster, de får en oplevelse, vi har en elskovsstund sammen, vi er intime sammen ect. Det er ikke køb og leje, det er to mennesker der er sammen.

Det er jeg med på, jeg dyrker også sex med en GP, men nu er det jo ikke det, som det handler om. 
 

Det handler om varer/ydelsesproblematikken, som du glider lidt udenom. 
 

Formentlig fordi du godt selv kan se, at I ikke kan sidestilles med en frisør, der udelukkende sælger ydelser. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

og det er din skyld frække :wub:

Hvorfor skriver du det?  Hvad vil du med den sætning? 

Den skulle læses med et glimt i øjet. At fordi du (og de øvrige skønne og søde kvinder) får os mænd til at tabe hovedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Den skulle læses med et glimt i øjet. At fordi du (og de øvrige skønne og søde kvinder) får os mænd til at tabe hovedet. 

Ja og jeg ville ønske jeg kunne sige det var meget sødt. Men jeg er sgu blevet alt for gamnel og vis til at falde for smiger.

Tilbage til emnet :når man bruger ens kønsdrift  som undskyldning for dårlige beslutninger og skubber skylden for sin egen dårlige beslutning over på en anden så er det ansvarsforflygtigende. 

Det kan sammenlignes med at en person i byen der har opført sig voldeligt eller tåbelig giver alkohol skylden for hans opførsel og dermed ikke tager ansvar. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på den ældgamle sejlivede myte om at den helt uskyldige mand lokkes af den beregnende kvinde som bringer ham i uføre. Kvinden får altså skylden for mandens dårlige opførsel

Det er ikke kvindens/ gp skyld at manden/gæsten ikke kan bruge hovedet. Det er hans egen skyld og eget ansvar. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

og det er din skyld frække :wub:

Hvorfor skriver du det?  Hvad vil du med den sætning? 

 

 

Du trænger da vist til en ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 5 timer siden:

Den er jeg helt med på, og har opdraget mine børn efter lige nøjagtigt det mantra. 
og ud fra det kan jeg jo så bare konstatere at rigtigt mange i jeres branche, vil snydes når i er ud og handle, uden at sammenligne med noget som helst, men tænk at komme ned for at købe 3l appelsinjuice som der er på billedet i reklamen, og så når man står i Irma eller en anden butik, så få man udleveret 3l mælk, som så også lige er 12 år for gamle. 
og nej jeg syntes heller ikke i er appelsinjuice eller mælk.  :wink:

Så du prutter kun om prisen med piger der har været uærlige i deres annoncer.? Hvorfor gå du ikke bare i stedet for at du skal være personen der fortæller pigen hun ikke er så mange penge værd men du vil gerne knalde hende hvis hun er billigere.? Værdi er jo en subjektiv størrelse..

Du kan ikke sammenligne os med varer uden at du så samtidig fortæller os at vores pris er vores værdi.. Ergo ipso facto som man siger.. Det er dehumanising og det undre mig egentlig at du, i disse tider hvor man ikke må eje mennesker, mener du køber et menneske som en hvilken som helst anden varer.. Nu både som brugte biler eller appelsinjuice:huh:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Ja og jeg ville ønske jeg kunne sige det var meget sødt. Men jeg er sgu blevet alt for gamnel og vis til at falde for smiger.

Jeg prøver bare at smile til verden. Det bliver jeg heldigvis aldrig for gammel til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falske billeder og falske beskrivelser er et dumt forretningstrick.. Og jeg ville faktisk ærligt ikke være sammen med en jeg allerede følte havde været uærlig overfor mig inden vores møde.. Det kan, for mig i hvertfald, aldrig ende i et godt besøg og en fantastisk oplevelse.. Så jeg forstår ikke man oveni det vil ødelægge oplevelsen endnu mere ved at prutte om prisen, og gøre pigen usikker på sig selv, inden man skal være intime sammen, i stedet for man bare gå igen.. Der kommer jo aldrig en ende på løgnen og de falske billeder hvis folk hopper gladeligt i fælden..

Samtidig så det jo ikke pigen på billedernes værdi der er blevet prissat men pigen bagved annoncen så man kan vel ikke som sådan sige at falske billeder automatisk gør pigens værdi mindre... Måske for gæsten men det jo ikke ham der sætter prisen.. 

Det jo ikke fordi pigen bagved annoncen har siddet og tænkt "okay hvor meget monstro den her pige ville have for at sælge sine ydelser".. Hun har siddet og tænkt "Jeg vil have så og så meget for mine ydelser".. Det jo kun hvis man gå ud fra at pigerne anvender falske billeder med en ond hensigt (lokke liderlige mænd til der ikke kan sige nej fordi de åbenbart ikke kan fornægte en af deres ekstremiteter lidt tissekone selvom de er tænkende væsner og styrende for verdensøkonomien OG verdenssituationen hvilket faktisk for mig som almindeligt menneske er skræmmende) og ikke fordi de selv er bange for at blive taget i at arbejde i et tabooiseret erhverv.. Hvis folk tror at en pige der tænker "jeg er simpelthen for grim så jeg bruger en andens billeder" ville have selvtillid nok til at arbejde i dette erhverv med succes og give en god oplevelse så har de for lidt forstand omkring den kvindelige psyke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 3 timer siden:

Det er jeg med på, jeg dyrker også sex med en GP, men nu er det jo ikke det, som det handler om. 

Det handler om varer/ydelsesproblematikken, som du glider lidt udenom.

Jeg er simpelthen i tvivl om du driver gæk med mig. Du skrev netop, at man kan købe en krop og dermed bliver det en vare. Du kan ikke købe en krop, en fisse eller en hel kvinde. Du kan købe en seksuel ydelse. Og det var, hvad jeg svarede på. Hvordan man definerer ordet “Vare” er besvaret af flere andre inkl. mig i en anden tråd.

God dag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Nu prøver jeg lige med en ny sammenligning, de sidste er ikke gået så godt, lad os nu sige at jeg af banken er godkendt til at købe et hus til 4 mill. Af en eller anden årsag kigger jeg på huse til 4 til 5 mill, måske kunne jeg få prisen lidt med og så nyde lidt luksus, ligesom når jeg sidder og savler over jer top lækre damer, men hvor prisen er lige over hvad jeg kan trække ud af budgettet, uden at det ryster Lotte nede i banken. Så måske det er en kompliment du er så lægger at jeg godt kunne tænker mig en lille times luksus med dig,  hvis prisen bare var lidt lavere. Har vi det ikke allesammen lidt sådan at det vi ikke har råd til det vil vi godt have lidt af. Eller også er jeg bare fuldstændigt unormal.  
p.s jeg har dog aldrig selv pruttet om prisen hos en jer. Men har flere gange ringet og spurgt en til en pris, sagt nej tak, hvorefter jeg så har fået en billigere pris 2 min efter på sms.  
og igen undskyld mange gange for biler appelsinjuice og evt. huskøb. Det har aldrig været i ond tro. 
TVÆRTIMOD JEG ELSER JEG ALLE :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 9 minutter siden:

Nu prøver jeg lige med en ny sammenligning, de sidste er ikke gået så godt, lad os nu sige at jeg af banken er godkendt til at købe et hus til 4 mill. Af en eller anden årsag kigger jeg på huse til 4 til 5 mill, måske kunne jeg få prisen lidt med og så nyde lidt luksus, ligesom når jeg sidder og savler over jer top lækre damer, men hvor prisen er lige over hvad jeg kan trække ud af budgettet, uden at det ryster Lotte nede i banken. Så måske det er en kompliment du er så lægger at jeg godt kunne tænker mig en lille times luksus med dig,  hvis prisen bare var lidt lavere. Har vi det ikke allesammen lidt sådan at det vi ikke har råd til det vil vi godt have lidt af. Eller også er jeg bare fuldstændigt unormal.  
p.s jeg har dog aldrig selv pruttet om prisen hos en jer. Men har flere gange ringet og spurgt en til en pris, sagt nej tak, hvorefter jeg så har fået en billigere pris 2 min efter på sms.  
og igen undskyld mange gange for biler appelsinjuice og evt. huskøb. Det har aldrig været i ond tro. 
TVÆRTIMOD JEG ELSER JEG ALLE :smile:

Du kan bruge alle mulige forskellige analogier med inanimate objects men det gør mig ikke hverken mere eller mindre til en ting.. Jeg kan prøve noget andet som andre har prøvet.. 

 

Du gå til frisøren og allerede inden klipningen (så du har ingen idé om den faktisk er pengene værd), beder du om at prisen sættes ned fordi du få det normalt til 250 kr ved frisøren rundt om hjørnet men du kunne godt tænke dig en klipning der fordi du har lyst til lidt luksus du bare ikke heeeelt vil betale prisen på.. 

Jeg tror frisøren faktisk helst så at du bare var gået til din normale frisør.. 

 

Seeee nu der snak om salg af en ydelse og ikke en ting.. Frisøren er jo ikke en varer eller noget man køber.. Jeg kan simpelthen ikke forstår du vil gøre os til det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan simpelthen ikke forstår du vil gøre os til det.. 

Nej, det må jeg så sige at jeg heller ikke kan. Men det forklarer jo præcis hvorfor nogle mennesker mener de skal prutte om prisen. Og da det så er forklaret, er der måske endnu mere grund til ikke at acceptere en "pruttet pris"? Eller det ved jeg jo ikke. Det vedkommer jo ikke mig at blande mig i om prutningen accepteres eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Du kan bruge alle mulige forskellige analogier med inanimate objects men det gør mig ikke hverken mere eller mindre til en ting.. Jeg kan prøve noget andet som andre har prøvet.. 

 

Du gå til frisøren og allerede inden klipningen (så du har ingen idé om den faktisk er pengene værd), beder du om at prisen sættes ned fordi du få det normalt til 250 kr ved frisøren rundt om hjørnet men du kunne godt tænke dig en klipning der fordi du har lyst til lidt luksus du bare ikke heeeelt vil betale prisen på.. 

Jeg tror frisøren faktisk helst så at du bare var gået til din normale frisør.. 

 

Seeee nu der snak om salg af en ydelse og ikke en ting.. Frisøren er jo ikke en varer eller noget man køber.. Jeg kan simpelthen ikke forstår du vil gøre os til det.. 

mange mænd (  Sørgeligt ) ser ned på kvinderne som tilbyder en seksuel ydelse og tror de er en eller anden ting eller genstand de kan få afløb hos .

Jeg ser rødt når mænd prøver at prutte med prisen .

Det gør man heller ikke hos tatovøren, frisøren, massøren, zoneteaupueten og slagteren for den sags skyld . 

Kan man ikke accpetere prisen, jamen så lad dog være kære mand ! og gå et andet sted hen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Alle kan mene hvad de vil, nu har jeg aldrig set ned på nogen som helst i denne branche eller i nogen anden branche for den sags skyld, omkring det at prutte om prisen, så har jeg som skrevet tidligere at det har jeg aldrig selv gjort det, hos en pige, men jo tak jeg har da gjort det hos slagteren, og også fået en klækkelig besparelse, og der gør ikke at jeg ser slagteren som et dårligere menneske som jeg ser ned på, ej heller tror jeg at dem som prutter om prisen hos en glædedpige gør Det for st fornærme eller se ned på dem, men blot for at få deres måske små penge til at strække lidt længere, 

jeg lover også her, at jeg ikke kommentere mere på denne tråd for vi bliver aldrig enige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Pool skrev, for 2 timer siden:

Alle kan mene hvad de vil, nu har jeg aldrig set ned på nogen som helst i denne branche eller i nogen anden branche for den sags skyld, omkring det at prutte om prisen, så har jeg som skrevet tidligere at det har jeg aldrig selv gjort det, hos en pige, men jo tak jeg har da gjort det hos slagteren, og også fået en klækkelig besparelse, og der gør ikke at jeg ser slagteren som et dårligere menneske som jeg ser ned på, ej heller tror jeg at dem som prutter om prisen hos en glædedpige gør Det for st fornærme eller se ned på dem, men blot for at få deres måske små penge til at strække lidt længere, 

jeg lover også her, at jeg ikke kommentere mere på denne tråd for vi bliver aldrig enige. 

Jeg prutter sådan set heller ikke selv om prisen, men jeg kan godt finde på, at komme med et forslag til en pris for noget, som ikke specifikt står på menuen. 
 

Grunden til jeg også er gået lidt ind i den her debat, er også, at jeg synes det er træls og ærgerligt, at blot fordi en person har pruttet om en pris, så er der altid nogle der har så travlt med, at putte den eller de personen ned i den kasse, hvor alle de usympatiske mænd er sammen med dem, som ser ned på kvinder og i øvrigt har alle mulige andre dårlige henseender. 
 

Og det synes jeg faktisk ikke er rimeligt. Som du selv skriver, så kan man faktisk godt prutte om prisen samtidig med, at man har den største respekt for den kvinde man skriver med eller står overfor. Der kan være mange grunde til, at man prutter om prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det så er det at gå til en gp og betale for sex noget der hører til luksus. 

Dvs det ER bare ikke for alle. For alle har ikke råd til luksus. 

Man kan have råd engang imellem eller ofte eller aldrig men jeg går personligt ikke med på den præmis om at sex er noget man har krav på. 

Indimellem så har jeg heller ikke råd til ALT hvad jeg godt kunne tænke mig. Det er ikke min RET at kunne gå til frisøren hver måned eks. Det er en luksus ydelse som jeg må springe over hvis jeg ikke har råd. 

Og jeg kan jo også bare farve mit hår selv eller helt lade være at farve det. 

Jeg må altså acceptere at livet sommetider føles lidt uretfærdigt. 

Jeg har ikke råd til det samme som min rige nabo har. Han kører i en stor fed mercedes og tager på ferie 4 gsnge om året. 

Jeg har ikke råd til ferie 4 gange i året og det kan ikke nytte at klynke over det for ferierejse ER en luksus og ikke en menneskeret. 

Nogle gange må msn bare indse at der er " ting" her i livet man aldrig rigtig får råd til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 19 minutter siden:

Som jeg ser det så er det at gå til en gp og betale for sex noget der hører til luksus. 

Dvs det ER bare ikke for alle. For alle har ikke råd til luksus. 

Man kan have råd engang imellem eller ofte eller aldrig men jeg går personligt ikke med på den præmis om at sex er noget man har krav på. 

 

Der er vel ingen der påstår, at man har krav på sex. Heller ikke, såfremt en person vælger at prutte om prisen. Det har jo ikke noget at gøre med, at han så tror, at han har krav på sex. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 51 minutter siden:

Der er vel ingen der påstår, at man har krav på sex. Heller ikke, såfremt en person vælger at prutte om prisen. Det har jo ikke noget at gøre med, at han så tror, at han har krav på sex. 

Nej det er der ingen der direkte har påstået i denne tråd. Det er en overordnet betragtning som jeg deler. 

Og betragtnngen hænger sammen med at jeg synes at har man ikke råd til sexkøbet, ja så skal man lade være. 

Jeg forstår måske bare ikke helt hvorfor man forsøger at prutte om prisen istedet for at erkende at man ikke har råd til det. Og så vente til man HAR råd. 

Luksus er kun for de der har råd til luksus 

Og hvad er det der gør at der ikke pruttes om prisen hos frisøren eller terapeuten. Hvis man ikke prøver at prutte prisen ned ved disse service ydelser, hvorfor gør man det så hos en sex arbejder? 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Den lille frøken skrev, for 52 minutter siden:

Og hvad er det der gør at der ikke pruttes om prisen hos frisøren eller terapeuten. Hvis man ikke prøver at prutte prisen ned ved disse service ydelser, hvorfor gør man det så hos en sex arbejder? 

Uden at kan vide det med sikkerhed, så tror jeg det har noget at gøre med, at prisen spænder så bredt, som den gør indenfor købesex. Vi har jo set nogle eksempler på, at nogle skriver, at de har fået en times sex for 300 og andre betaler måske 3000 eller mere for en time. 
 

Derfor er priserne lidt mere “flyvske” end de formentlig er ved frisøren eller terapeuten, hvor prisen nok er lidt mere reguleret efter markedet og priserne varierer ikke så meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...