Hop til indhold
JenniferRomantica

Pigernes "indblanding"

Recommended Posts

I will lick your feet skrev, for 17 minutter siden:

Helt enig, hun tar offer rollen gang på gang, er trist at læse gang på gang .

I'm not fit to be a victim, and I certainly don't take on such a role.:shock: As far as I can remember you have already been banned from a thread for your behavior @I will lick your feet 

... and I just wrote a regular post @AalborgLookthat was on topic, so I mentioned it for the first time. If you can read my posts in previous threads correctly, then I'm not at all pleased to see more threads popping up discussing this, and I haven't mentioned it in any thread that wasn't about it from the start.- Just in fairness and as an explanation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 40 minutter siden:

I'm not fit to be a victim, and I certainly don't take on such a role.:shock: As far as I can remember you have already been banned from a thread for your behavior @I will lick your feet 

... and I just wrote a regular post @AalborgLookthat was on topic, so I mentioned it for the first time. If you can read my posts in previous threads correctly, then I'm not at all pleased to see more threads popping up discussing this, and I haven't mentioned it in any thread that wasn't about it from the start.- Just in fairness and as an explanation

Har du overvejet at nogle gange er det bedre at lade være med at kommenter på noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisseck
Tantra skrev, for 5 timer siden:

It reflects our society. The sex buyers are here as anonymous members and you only see the avatar - they all look the same.

However, behind the avatar are fundamentally different people:

Men who work in low-paying jobs,

Men disappointed by women,

Envious and jealous people in general - woman/man,

Malicious men who want to visit a girl but cannot pay and try to humiliate and insult the girl,

Men who see a sex worker as an inferior human being,

Men who are content with themselves and the world,

Men who are real cavaliers,

Kindhearted men,

Poor men,

Rich man.

Academics and street sweepers...

As connected as society. So some of us girls create our own individual concepts to meet our own target group of gentlemen that we really want to meet.<3 Sometimes, however, unwelcome men feel "invited" because they believe - if a girl is a sex worker then she's fair game for any man - this is not the case.

Someone recently maliciously destroyed 4 review threads about me - a saboteur claimed that I am active on the forum and such women "don't turn him on".

However, that was probably more of an excuse than a reason to sabotage the thread.

If insidious people are looking for a reason for their malicious behavior, they will "find" it, and if not, then they will simply invent a reason - like the activity of girls on the forum.

Hvornår stopper du din ‘sabotage’ af kunder? Hvornår stopper vreden? Løgnene?

Hvor længe skal vi høre på dine overdrivelser, dit drama og dine konspirationsteorier?

Moderator har bedt dig stoppe. Men du kan ikke?

Skal det skrives som digt? :)
 

 

 

 

Redigeret af Sisseck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo…. Den kære Jennifer fik da drejet den, så historien kunne passe… men der er jo en grund til udtrykket… “Du læser det jeg skriver, som Fanden læser Biblen..”

Nu blev historien så drejet til om hvorvidt GP’ere har deres berettigelse herinde. Det var så bare ikke det der hverken blev skrevet eller det som situationen handlede om.
Til gengæld fik Jennifer nu en masse til at skrive at hun selvfølgelig godt må være her… så tillykke med det…

Jeg skrev bare at jeg (helt for egen regning) er pisse træt af flere af GP’ernes krænkelsesparathed både på egne og andre pigers vegne, og at de fylder flere og flere anmeldelser op med om hvorvidt det er besøgerens egen skyld hvis et besøg bliver dårligt…. OG at der er for mange der har så pisse travlt med stikke tungen dybt op i røven på div GP’ere herinde, sikkert i et ynkeligt forsøg på at få 10 minutters ekstra tid…. Istedet for engang imellem lige at bede en gp’er om at blande sig uden om. Men sådan er vi jo alle så forskellige…

Sammenligningen omkring håndværkere osv er helt på månen. 
Der er ingen mennesker der gider at få pointers til hvordan man skal gøre ting, særligt uden at man har bedt en given person om denne hjælp….

Nu er der allerede også i denne tråd eksempler på, både gp’ere der burde holde sig fra at kommentere i øst og i vest og brugere som benytter enhver chance for at bruge tungen….:P

knock yourself out….

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sisseck skrev, for 31 minutter siden:

Hvornår stopper du din ‘sabotage’ af kunder? Hvornår stopper vreden? Løgnene?

Hvor længe skal vi høre på dine overdrivelser, dit drama og dine konspirationsteorier?

Moderator har bedt dig stoppe. Men du kan ikke?
 

 

 

 

Dear @Sisseck

You're the one who lied about not knowing you weren't welcome at my place, even though I made that very clear to you on 24/5. I attached my post to you yesterday as a reminder.

So it would be nice if you stop lying because you are the one who sabotaged a thread with it claiming that I am active in the forum and such women "don't turn you on" - some users opened you up notified of your sabotage action.

Incidentally, the moderator found your question legitimate, not your previous sabotage.

By the way, you're not my customer and I didn't even mention you by name, so no reason to react so aggressively and twist the facts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det fan'me nok.

Jeg synes @Tantra skal stoppe denne debat vedr. @Sisseck NU.

Jeg synes @Sisseck skal vælge "ignorer bruger" på @Tantra.

Jeg synes @Kubrick skal overveje om han vil have stemningen op eller ned - det styrer du nemlig helt selv.

Gruppekram - det er en ordre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er alligevel lidt sjovt. De brugere her som udtrykker vrede og indignation over letkrænkede kvinder - virker jo selve være uhyre letkrænkede. :D

Nu er det jo de facto sådan, at det er blevet udtrykt i det sidste - at EG måske burde være kvindefrit. 
Det er også de facto sådan at de kvinder som udtrykker noget andet end at slikke røv på mændene - den slags røvslikkeri findes jo også - ofte får rigtigt ordendligt på hovedet. Mange af dem har allerede forladt EG. Nogle af dem var et rigtigt tab i min optik.

Indrømmes - her findes kvinder jeg ikke gider læse. Så jeg læser dem ikke - oftest ikke. Her findes også riddere på damecykler - eller hvad i kalder dem - hvis leflen jeg heller ikke gider læse. Så springer man det bare over. De har jo ret at skrive, ligesom jeg har. Men der er ikke noget læsetvang på EG vel?

Uanset hvad som påstås nu, så var der flere som i en anmeldelsetråd om Tantra (ikke startet av Mr Sensual den gang NB), syntes det var værdifuldt at forklare hvorfor de aldrig ville besøge hende: hendes priser, hendes attitude etc. Ja, men tak. Selvfølgelig tager det siden over hele tråden. Nogen som vedrørende selvfølgelig også ved kommer at ske. Moderator griber ind, indlæg slettes etc. Og så fortsætter vi rejsen i næste tråd.

At her findes brugere som i ny og næ er ude på at sabotere er der ikke noget tvivl om. Hvad som driver dem aner jeg ikke. Personligt har jeg opdaget nogle stykker som gør det smart, indpakket og tilsløret og som ville optræde meget indigneret og krænket hvis jeg navngav dem. Det er dog ikke min opgave, det overlader jeg till moderatorerne. Og opdager de dem ikke, så er det bare at leve med. Man tager som altid det gode med det onde.
Dog, hvis alle som aldrig har til hensigt att besøge en bestemt pige skal delgive det i hver eneste tråd og kritisere piger de ikke har nogen erfaring af - så bliver der snart ikke mange brugere tilbage. Eller piger...
Og det kan blive det virkelige problemet. Ikke mit problem. EG's problem.

Hvis jeg var Tantra så ville jeg lade det ligge. Det er mit råd til hende. Lad det bare være. Uanset hvor uretfærdigt du synes at folk skriver om dig - eller til dig - så gør du bare ondt værre ved at gå i svaremål. 

På et sted som EG så vinder altid de krænkede mænden over de krænkede kvinderne. På de vilkåren er kvinder velkomne herinde.  A lesson to learn.

Edit, glemte jo gruppekramen

giphy.gif

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 1 time siden:

Sammenligningen omkring håndværkere osv er helt på månen. 
Der er ingen mennesker der gider at få pointers til hvordan man skal gøre ting, særligt uden at man har bedt en given person om denne hjælp….

Du må da gerne pointerer hvor min sammenligning fejler^_^.. 

Jeg tænker da at alle voksne mennesker, med et ønske om at vokse personligt, og fagligt, ønsker guidning til hvad end de så er nye indenfor.. Eller har fejlet indenfor.. 

Jeg kan godt se du føler dig truffet.. Men jeg har ikke nævnt dig eller den pågældende tråd noget sted.. Du er skam ikke den første eller den sidste der har ment vi ikke skal forsvarer hinandenB).. 

Jeg synes også jeg netop påpeger at nogen mener vi ikke skal have lov til at forsvarer os selv og andre piger ligesom du skriver.. Fordi det er pisse irriterende.. I et samfund hvor kunden altid har ret så kan jeg da godt se det er ærgerligt at forretningen kan give godt ord igen.. Lidt ligesom på trustpilot.. Jeg bruger endda tid på at forklarer at jeg ingen interesse har i at forsvarer en udenlandsk kvinde eller nogen af mine andre kollegaer da de egentlig alle sammen i bund og grund er mine konkurrenter.. Men jeg har da bestemt lyst til at undgå uønskede klap i røven.. Jeg ved ikke hvad det ellers er du mener jeg "få ud af" at deltage i trådene.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indrømmer blankt at jeg synes det er afsindigt spændende når gpérne tramper ind i en tråd og beskyldningerne flyver fra højre til venstre. Der er ikke mange serier på Netflix der kan matche underholdningsværdien.

Man ved godt der aldrig vil komme et facit....men man sidder alligevel som tilfreds tilskuer med popcorn på trøjen og sluger det hele råt, mens man håber på at det bare får lov til at fortsætte i en uendelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg indrømmer blankt at jeg synes det er afsindigt spændende når gpérne tramper ind i en tråd og beskyldningerne flyver fra højre til venstre. Der er ikke mange serier på Netflix der kan matche underholdningsværdien.

Man ved godt der aldrig vil komme et facit....men man sidder alligevel som tilfreds tilskuer med popcorn på trøjen og sluger det hele råt, mens man håber på at det bare får lov til at fortsætte i en uendelighed. 

Min favorit i den genren er Mook-trådene. Sjove, spændende og underholdende. De bliver jo altid lukkede, det ved man. Men ofte slutter de lykkeligt inden des. Er fan af lykkelige slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste

Skal vi ikke bare kalde en spade for en spade. Der er desperate røvslikkere der fisker efter anerkendelse og de af os som ser lige igennem. Det handler ikke så meget om i GP'er må være herinde, jeg fornemmer bare at der er et frustreret undertal herinde der har rullet øjnene for meget af desperate pikspillere der ødelægger forummet igennem den her patetiske mentalitet af "yes, m'lady". 

@JenniferRomanticakan skrive at himlen er blå og dagen er dejlig. Solen skinner og Littlefinger er en snu stodder. 30 likes og 239 forespørgesler om anal sex i indbakken

Hertil kan stakkels @Bananas skrive løst, vidt, bredt og betagende med hans Mensa hjerne der forførende gør sjov ud af ting men mellem linjerne har noget værdifuldt at sige. Ikke så meget som ÉN invitation til Mallorca eller Dubai på en coked up sexferie falder i hans indbakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 16 minutter siden:

Skal vi ikke bare kalde en spade for en spade. Der er desperate røvslikkere der fisker efter anerkendelse og de af os som ser lige igennem. Det handler ikke så meget om i GP'er må være herinde, jeg fornemmer bare at der er et frustreret undertal herinde der har rullet øjnene for meget af desperate pikspillere der ødelægger forummet igennem den her patetiske mentalitet af "yes, m'lady". 

@JenniferRomanticakan skrive at himlen er blå og dagen er dejlig. Solen skinner og Littlefinger er en snu stodder. 30 likes og 239 forespørgesler om anal sex i indbakken

Hertil kan stakkels @Bananas skrive løst, vidt, bredt og betagende med hans Mensa hjerne der forførende gør sjov ud af ting men mellem linjerne har noget værdifuldt at sige. Ikke så meget som ÉN invitation til Mallorca eller Dubai på en coked up sexferie falder i hans indbakke

Men sådan er verdenen jo.. Gå ind i en hvilken som helst dating gruppe på Facebook og du vil se præcis det samme mønster.. Der ingen grund til at kalde andre mennesker grimme ting, som spytslikkere og deslige, bare fordi deres reaktionsmønster er anderledes end ens eget..

Samtidig få man lige højnet sin egen intelligens ved at fortælle at man som nogle få udvalgte faktisk har gennemskuet hele verdenen:ph34r:..

Synes generelt faktisk det er en mærkelig mentalitet.. Men jeg fornemmer bestemt at du mener din og andres øjenrullende adfærd er den eneste korrekte måde at være på.. For ellers er man en røvslikker.. Eller patetisk.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 11 minutter siden:

Ikke så meget som ÉN invitation til Mallorca eller Dubai på en coked up sexferie falder i hans indbakke

Nej, det undrer mig lidt? Tager gerne en coked up sexferie i Danmark også. Helst på cykel, hvis nogen er interesseret. Jylland kunne være sjovt. Siges det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Synes generelt faktisk det er en mærkelig mentalitet.. Men jeg fornemmer bestemt at du mener din og andres øjenrullende adfærd er den eneste korrekte måde at være på.. For ellers er man en røvslikker.. Eller patetisk.. 

Det er fordi du ikke har et sæt testikler der dagligt fucker med din tankegang, libido og følelsesmæssige liv :)

Mærkelig må du gerne kalde det. Usympatisk som glædespige vil jeg nærmere kalde det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 37 minutter siden:

Mærkelig må du gerne kalde det.

Ja jeg kalder det mærkeligt fordi det skaber en undren.. Hvilket egentlig er den korrekte betydning af ordet selvom nogle folk måske tillægger ordet en negativ betydning.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Nej, det undrer mig lidt? Tager gerne en coked up sexferie i Danmark også. Helst på cykel, hvis nogen er interesseret. Jylland kunne være sjovt. Siges det.

Vi har en lejlighed på Mallorca du kan låne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

For ellers er man en røvslikker

Nu glæder jeg mig endnu mere til på fredag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Vi har en lejlighed på Mallorca du kan låne. 

Solgt til manden i banankostumet.

Glæder mig allerede.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 15 timer siden:

Skal vi ikke bare kalde en spade for en spade. Der er desperate røvslikkere der fisker efter anerkendelse og de af os som ser lige igennem. Det handler ikke så meget om i GP'er må være herinde, jeg fornemmer bare at der er et frustreret undertal herinde der har rullet øjnene for meget af desperate pikspillere der ødelægger forummet igennem den her patetiske mentalitet af "yes, m'lady". 

@JenniferRomanticakan skrive at himlen er blå og dagen er dejlig. Solen skinner og Littlefinger er en snu stodder. 30 likes og 239 forespørgesler om anal sex i indbakken

Hertil kan stakkels @Bananas skrive løst, vidt, bredt og betagende med hans Mensa hjerne der forførende gør sjov ud af ting men mellem linjerne har noget værdifuldt at sige. Ikke så meget som ÉN invitation til Mallorca eller Dubai på en coked up sexferie falder i hans indbakke

Det kunne næppe siges meget mere præcis, og jeg er fuldstændig enig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 8 timer siden:

Det kunne næppe siges meget mere præcis, og jeg er fuldstændig enig.

 

Det er sådan verdenen er.. Gå ind på en bar eller en dating side på Facebook eller whatever.. Jeg ved ikke hvorfor man forventer en anden verden herinde:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det er sådan verdenen er.. Gå ind på en bar eller en dating side på Facebook eller whatever.. Jeg ved ikke hvorfor man forventer en anden verden herinde:ph34r:.. 

Hvilken verden? En bar og en Facebook dating side er stik modsat miljøet i et tysfyldt bibliotek og en andedam i parken. Nat og dag. Som et luderforum og en motorcykelklub

Måske du græsser de forkerte hjørner.. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan jo godt være enige med nogle af de ting, pigerne skriver,  være glade for at de gi'r lyd fra sig (og for pigerne i det hele taget) - og stadigvæk have selvrespekten og den kritiske distance i behold ...
Dén balancegang har ved gud grød været mit liv i en nøddeskal ... ;) 

Det er altså ikke det samme som det med mændene i Facebook-grupperne og i baren ... men kan godt se hvad @JenniferRomantica mener ...
Kom til at tænke på det her game hit med Dr. Hook ... jeg regner altså ikke mig selv for at være een af 'jesterne' ... ;)


 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 21 minutter siden:

Hvilken verden? En bar og en Facebook dating side er stik modsat miljøet i et tysfyldt bibliotek og en andedam i parken. Nat og dag. Som et luderforum og en motorcykelklub

Måske du græsser de forkerte hjørner.. :ph34r:

Der er vel kun en verden.. Der forskellige arenaer i den verden ja.. Hvis man gå ind i en dating gruppe, scor, Facebook whatever så vil der altid være mere respons på kvinders opslag eller profiler.. Thats life.. Også I et forum for mænd der anvender prostituerede og prostituerede.. At kalde eroguide for et luderforum gør at det virker som om du slet ikke lige ved hvad forummet gå ud på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Der er vel kun en verden.. Der forskellige arenaer i den verden ja.. Hvis man gå ind i en dating gruppe, scor, Facebook whatever så vil der altid være mere respons på kvinders opslag eller profiler.. Thats life.. Også I et forum for mænd der anvender prostituerede og prostituerede.. At kalde eroguide for et luderforum gør at det virker som om du slet ikke lige ved hvad forummet gå ud på.. 

 

 

Troll feeding.jpeg

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...