Hop til indhold
JenniferRomantica

Pigernes "indblanding"

Recommended Posts

Jeg har hørt en lille fugl synge om at nogen folk ikke mener vores meninger ikke burde være herinde:ph34r:.. De mener vi ikke burde have ret til at forsvarer hinanden eller os selv.. Det som om man nægter at tro på det faktisk er fordi vi gerne vil have bedre arbejdsvilkår og hjælpe jer gæster med at få en god oplevelse.. Så for ikke at afsporer skaber jeg den her tråd..

Jeg har INGEN interesse i at forsvarer en udenlandsk kvinde jeg ikke kender eller arbejder med eller nogensinde har hørt om.. Altså ingen interesse ud over at jeg ikke ønsker nogen skal finde på det samme overfor mig.. Derfor kommer der lige en lille sammenligning her:

Forestil dig et forum for folk der køber håndværkerhjælp.. I dette forum bliver kunderne ved med at fortælle alle de ting de gør forkert.. De mener f.eks at det er helt okay at ikke have gjort klar til arbejdet, at det er håndværkerens ansvar alene at alle aftaler er på plads selvom det er første gang kunde og håndværker arbejder sammen.. De mener også det er okay at "tvinge" håndværkeren til ekstra arbejde eller arbejde ud over hvad der er aftalt fordi "det må man sku da regne med i kampens hede".. De plager dig for at få dig til at komme uden arbejdssko fordi "de ønsker ikke sko indenfor og hvor tit sker det egentlig lige at man som håndværker mister en tå helt ærligt".. De vil også meget gerne betale dig ekstra for at du ikke tager beskyttelsesudstyr på.. 

Uvidenhed er så undskyldningen.. Fordi hvordan skulle kunden dog vide at håndværkeren ikke elsker lige at høvle vindueskarmen gratis.. Håndværkeren elsker jo sig arbejde.. Så håndværkeren få lort af en kunde inde på forummet fordi han ikke bare har accepteret at høvle vindueskarmen..

Jeg tænker det er sandsynligt at alle de andre håndværkere ville prøve at få kunden til at forstår at det ikke er okay at bede om en gratis afhøvling.. 

Måske man bare skal tage det som det er.. Et forsøg på at hjælpe jer til den bedste oplevelse.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvorfor folk skulle mene pigerne ikke hører til her, jeg mener jeres tilstedeværelse er virkelig værdifuld Netto fordi den skaber forståelse for jer og jeres verden. Det har hjulpet mig med at forstå hvordan jeg giver jer, og dermed selvfølgelig mig selv, den bedst mulige oplevelse.

I min bog ville dette forum være et dårligere sted uden pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelSmith

Helt enig. Tack till de lyseröde för att ni blandar er in!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg har intet imod, at I er med herinde, men jeg bryder mig ikke om, at nogle stykker af jer en gang i mellem lige laver en generaliserende sviner til ALLE mænd på baggrund af nogle uheldige episoder med NOGLE mænd. 
 

Når vi så gør opmærksom på, at det ikke er i orden, så kommer den der med, at I godt kan forstå at mange piger ikke tør skrive herinde fordi I altid bliver “overfaldet” herinde så. 
 

Der er faktisk piger herinde, som formår at skrive sagligt og kritisk om os kunder, men på en alligevel respekterende måde, og derfor er respekten gensidig og der finder nogle gode dialoger sted.

Andre piger føler sig lidt hævet over os kunden, og er vant til, at deres ord er lov, og de har så rigtig svært ved at få lidt modstand herinde, og de dialoger går sjældent særlig godt. 
 

Og ofte bliver de mindre gode dialoger så vendt til, at I nok ikke er velkomne, igen fra piger som tolker lidt modstand som om de ikke er velkomne, men ligesom jer, så vil vi også gerne forsvare os, og finder os heller ikke i hvad som helst. 
 

Men jo I er alle mere end velkomne, hvis I spørger mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

 

Uvidenhed er så undskyldningen.. Fordi hvordan skulle kunden dog vide at håndværkeren ikke elsker lige at høvle vindueskarmen gratis.. Håndværkeren elsker jo sig arbejde.. 

Nu kender jeg ikke den konkrete henvisning/sammenligning. 
 

men lidt sjovt sammenligning. 
og tvetydig. 
elsker sit arbejde men vil ikke gøre det gratis. :rolleyes:

uden penge gør det ondt. 
det burde alle med sund fornuft sige sig selv. 
ingen ville arbejde i denne branche hvis det kun var lysten der drev værket. 

ps. Synes det er cool med jer piger her inde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo der er frivilligt arbejde. 

men det var så ikke min pointe. 
men at selvfølgelig vil i have penge for ekstra. 
 

så helt rolig det var faktisk ikke ondt ment. 
men faktisk modsat. 
 

Redigeret af Den ærlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal de dejlige piger være her og have lov til at ytre sig med positive og negative kommentarer og analyser.....ligesom vi andre gør....synes dette giver eroguide en ekstra dimension.

Pigerne har jo netop en hel anden tilgang til denne verden end vi andre sexkunder har.....de kender den indefra og på egen krop....synes faktisk, at dette giver en mere nuanceret debat og erfaringsudveksling. Den ekstra dimension.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil altid være nogle mandelige bruger der mener vores munde er skabt til en ting og kun det.

Som betalende bruger er vi i vores ret til at blande og og kommentere som vi lyster på lige fod med de gratis betalende medlemmer herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal i være her. Hvordan skulle vi ellers få den uvurderlige viden som i bidrager med. Det gælder både i generelle debatter og svar på anmeldelser. Det ville blive enormt fattigt hvis ikke vi også har muligheden for at høre kvindernes side af en sag.

Og ingen begrænsninger på hvor og hvad (ud over de enkle regler der er for fx at bruge forummet til annoncering). 

Alle er velkomne, uanset hvordan og hvor godt de udtrykker sig. Hvis det kæmmer over så har vi jo rigeligt med smagsdommere og moderatorer. Det gælder i øvrigt for mænd (kunder) såvel som kvinder (GP'ere).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 44 minutter siden:

Og ofte bliver de mindre gode dialoger så vendt til, at I nok ikke er velkomne, igen fra piger som tolker lidt modstand som om de ikke er velkomne, men ligesom jer, så vil vi også gerne forsvare os, og finder os heller ikke i hvad som helst. 

Ej nu vil jeg lige påpege at mit udsagn kommer fra at en anden bruger direkte skrev at vi fyldte for meget.. Bare så jeg ikke fremstår som en paranoid konspirationsteoretiker:P:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ALTID syntes at det er mega fedt at i er her og kan blande jer. For det er jo også rart at få noget retur fra jer piger. Altid rart at læse jeres svar på anmeldelser ind i mellem. Jeg har ihvertfald nydt go gavn af det. 

Og selvfølgelig skal I forsvare jer og hinanden hvis I bliver behandlet dårligt, intet mindre. Sker også i andre brancher. 

Så I skal ENDELIG blive her. :wub: Det eneste jeg hader @JenniferRomantica, det er når I ikke svare når der er sendt en privat besked til jer. ;) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt en lille fugl synge om at nogen folk ikke mener vores meninger ikke burde være herinde

Personligt sætter jeg pris på, at GPerne deltager i debatten og i hyggesnakken. I anmeldelserne er billedet mere blandet. Føler man sig uretfærdigt angrebet, er det vel naturligt nok, at man gerne vil give sin egen version af sagen, men at se en strid udvikle sig er sjældent særlig kønt.

Helt overordnet er der vel tre kategorier af mandlige EG-medlemmer: (1) Dem, som synes det er fedt, at GPerne indgår i dialogen og ofte selv starter dialoger/debatter med pigerne. (2) Dem, som ikke tænker så meget over, hvem der er medlem, for uanset køn er der vel plads til alle, som har lyst til at være med. (3) Dem, som synes at EG udelukkende eller i overvejende grad bør fungere som et forum, hvor mandlige sexkøbere udveksler anbefalinger, advarsler og synspunkter om pigerne.

Kritiske anmeldelser fra den sidste gruppe vil andre 3’ere bifalde som hudløst ærlige, mens 1’erne krummer tæer, og GPen vil i nogle tilfælde tage til genmæle. Disse tråde kan ende mindre kønt.

(Meget) Positive anmeldelser fra 1’erne bliver nogen gange bakket op af andre 1’ere eller 2’ere, som har haft en lige så godt oplevelse med pigen. Nogen gange takker pigen for den positive anmeldelse. 3’erne synes, at disse tråde er latterlige og det rene røvslikkeri.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har intet problem med at pigerne blander sig i de forskellige diskutioner - tværtimod. 

Men hvis pigen så trækker "jamen sådan som denne tråd har udviklet sig, så skader den min forretning" korter, så er det sørgeligt. 

Blander pigerene sig i en diskutioner skal de også være klar til at tage hvad der kommer den anden vej, så længe Moderatorene mener at det er ok. 

Kan ikke se at de skal behandles anderledes. 

Og blander en pige sig i en tråd der er kritisk over for hende, udvikler det sig hurtigt til mudderkast, og gør det kun værre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Har altid følt mig velkommen og fået gode nuancerede svar på mine egne indlæg fra både kunder og gp’er. Som gør jeg får udvidet mit perspektiv og kan se tingene fra andre vinkler.

Har blandet mig i tråde om mig selv med blandet modtagelse. Men det må forventes. Netop fordi vi alle ser tingene forskelligt. Og der aldrig er en sandhed. Kun hver enkelt persons opfattelse. 

Har ikke set det skriv der tydeligvis henvises til. Men ja nogen mænd vil da helt sikkert mene det er deres forum. Et sted for anmeldelser og at de må skrive hvad de vil, at deres oplevelse ikke er til diskussion. Og det er selvfølgelig ærgerligt. Men de er vist heldigvis i mindretal  

Jeg fornemmer heldigvis også mange er kritiske overfor om de tror på en anmeldelser eller ej, godt ved de kan være farvet af anmeldes personlighed, kemien mellem netop den kunde og Gp. Dette gælder både gode som dårlige anmeldelser. 

Der er og skal være plads til alle, alle holdninger og alle opfattelser af en situation. Så længe der bliver holdt en sober tone.

Jeg ved der også står ting om mig herinde som jeg bestemt ikke er enig i. Jeg ved også at det har givet mindst en aflysning, da jeg dengang så opslaget samme dag. Men uanset om jeg i min situation, og andre piger i deres situation giver vores version, kan man ikke ændre på skriver har følt sådan/oplevet det på den måde og at læserne danner deres menig udfra hvad de tror på. Bare vigtigt der er plads til alle og alle holdninger præcist som der er nu.

Det vi bare skal huske på, er det vi skriver også bliver brugt i kundernes vurdering af om man er typen de vil besøge. 

Ha en go dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 54 minutter siden:

Personligt sætter jeg pris på, at GPerne deltager i debatten og i hyggesnakken.

Fuldstændig enig.
Jeg synes faktisk pigerne blander sig for LIDT ... :lol:

Det var 'meget bedre i gamle dage' frem til et års tid på Corona, da der var masser af aktive 'lyserøde'.
De fleste af de debatter jeg synes var rigtig interessante, var startet af GP'erne ... 

Den_glade_amatør skrev, for 54 minutter siden:

Meget) Positive anmeldelser fra 1’erne bliver nogen gange bakket op af andre 1’ere eller 2’ere, som har haft en lige så godt oplevelse med pigen. Nogen gange takker pigen for den positive anmeldelse. 3’erne synes, at disse tråde er latterlige og det rene røvslikkeri.

Enig.
Det er noget lidt diffust, som jeg synes dukker op i rigtig mange af debatterne ...
En kreds af Macho'er, "Hårde Hunde", "Rigtige Mandfolk" der også flejner ud hver gang man vover at hviske om et menneskeligt aspekt ved besøgene ... 
De mænd har også tit et syn på GP'erne der ikke er særlig positivt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Som mange andre siger selvfølgelig er i velkomne i er velkomne ligesom alle andre. Jeres meninger og holdninger er ligeså vigtige og tæller ligeså meget som alle andres.

I er mere velkomne end jeg er da jeg ikke rigtig er sexkunde længere. 
 

jeres mening tæller mere end min.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 59 minutter siden:

Personligt sætter jeg pris på, at GPerne deltager i debatten og i hyggesnakken. I anmeldelserne er billedet mere blandet. Føler man sig uretfærdigt angrebet, er det vel naturligt nok, at man gerne vil give sin egen version af sagen, men at se en strid udvikle sig er sjældent særlig kønt.

Helt overordnet er der vel tre kategorier af mandlige EG-medlemmer: (1) Dem, som synes det er fedt, at GPerne indgår i dialogen og ofte selv starter dialoger/debatter med pigerne. (2) Dem, som ikke tænker så meget over, hvem der er medlem, for uanset køn er der vel plads til alle, som har lyst til at være med. (3) Dem, som synes at EG udelukkende eller i overvejende grad bør fungere som et forum, hvor mandlige sexkøbere udveksler anbefalinger, advarsler og synspunkter om pigerne.

Kritiske anmeldelser fra den sidste gruppe vil andre 3’ere bifalde som hudløst ærlige, mens 1’erne krummer tæer, og GPen vil i nogle tilfælde tage til genmæle. Disse tråde kan ende mindre kønt.

(Meget) Positive anmeldelser fra 1’erne bliver nogen gange bakket op af andre 1’ere eller 2’ere, som har haft en lige så godt oplevelse med pigen. Nogen gange takker pigen for den positive anmeldelse. 3’erne synes, at disse tråde er latterlige og det rene røvslikkeri.

It reflects our society. The sex buyers are here as anonymous members and you only see the avatar - they all look the same.

However, behind the avatar are fundamentally different people:

Men who work in low-paying jobs,

Men disappointed by women,

Envious and jealous people in general - woman/man,

Malicious men who want to visit a girl but cannot pay and try to humiliate and insult the girl,

Men who see a sex worker as an inferior human being,

Men who are content with themselves and the world,

Men who are real cavaliers,

Kindhearted men,

Poor men,

Rich man.

Academics and street sweepers...

As connected as society. So some of us girls create our own individual concepts to meet our own target group of gentlemen that we really want to meet.<3 Sometimes, however, unwelcome men feel "invited" because they believe - if a girl is a sex worker then she's fair game for any man - this is not the case.

Someone recently maliciously destroyed 4 review threads about me - a saboteur claimed that I am active on the forum and such women "don't turn him on".

However, that was probably more of an excuse than a reason to sabotage the thread.

If insidious people are looking for a reason for their malicious behavior, they will "find" it, and if not, then they will simply invent a reason - like the activity of girls on the forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egenligt mere træt af de mænd der begynder at flirte med pigerne, og i min verden blander to ting sammen.

 

Selvfølgelig kan de være her - man skal bare huske, at de er er forretningsdrivende sælgere og vi er køberne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 26 minutter siden:

Malicious men who want to visit a girl but cannot pay and try to humiliate and insult the girl,

Men who see a sex worker as an inferior human being,

I guess it's those men I refer to when I write about 'Macho" in my post above ... 
They also seem to detest men who actually like the girls they visit ... 

Actually, many girls are not just sex workers, but caretakers too ... of either body, mind or both ... 
And are good at it ... 
They deserve respect for that ... 

I think that if a girl writes posts in this forum, she shows some engagement in what she is doing.
That is imprtant to me, when I choose who to visit ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 23 minutter siden:

Someone recently maliciously destroyed 4 review threads about me - a saboteur claimed that I am active on the forum and such women "don't turn him on".

Stop nu dig selv! Hvor mange tråde vil du have lukket fordi du bliver ved med at køre i samme spor.
Du er netop en pige der kraftigt skal overveje om de hører hjemme på EG, da de bliver ved med at referere til gamle tråde der er blevet lukket.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
AalborgLook skrev, for 49 minutter siden:

Stop nu dig selv! Hvor mange tråde vil du have lukket fordi du bliver ved med at køre i samme spor.
Du er netop en pige der kraftigt skal overveje om de hører hjemme på EG, da de bliver ved med at referere til gamle tråde der er blevet lukket.

Helt enig, hun tar offer rollen gang på gang.

Redigeret af I will lick your feet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...