Hop til indhold
JenniferRomantica

Pigernes "indblanding"

Recommended Posts

Guest Heste Er De Bedste
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

 At kalde eroguide for et luderforum gør at det virker som om du slet ikke lige ved hvad forummet gå ud på.. 

Er der nogensinde nogen der har fortalt dig at du mestrer kunstformen i passive-aggresive punktumer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

 

 

Troll feeding.jpeg

Jeg er på slankekur alligevel, men tak for omtanken :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica jeg synes bestemt ikke, at du skal lytte mere til den lille fugl :)

Selvfølgelig skal I da ytre jer, på lige fod med alle andre. Tænker da at alt bliver meget bedre ved at I er her - kunne endda mene at I er de vigtigste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

IMHO er det sjældent ringe, når piger deltager aktivt :)

Her i forum kan misforståelser ved besøg og i anmeldelser opklares og forklares. Rasende modangreb på en dårlig anmeldelse kan være selvforstærkende og (ofte morsomt) vise alle, at anmelder nok havde ret.

Jeg er dog ikke blind for, at vi har med business-piger at gøre, og ofte handler en ny tråd/et nyt generelt spørgsmål mest om øget opmærksomhed og indirekte reklame. Nogle mestrer dette mere subtilt end andre ;)

Har man været her i nogle år, husker man måske "Claire", som var en clever lille lækkerbisken med et udtalt talent for at starte "vigtige" debatter netop som hun skulle have vagter de følgende dage... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 3 minutter siden:

Har man været her i nogle år, husker man måske "Claire", som var en clever lille lækkerbisken med et udtalt talent for at starte "vigtige" debatter netop som hun skulle have vagter de følgende dage... :)

:lol: Ja dem var der et par stykker af. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 9 minutter siden:

Har man været her i nogle år, husker man måske "Claire", som var en clever lille lækkerbisken med et udtalt talent for at starte "vigtige" debatter netop som hun skulle have vagter de følgende dage... :)

Nogen af os arbejder jo tit så det ville være svært at undgår at en debat støder sammen med en vagt:P.. Og så opstår de her spørgsmål osv der skaber debatterne også tit når man få sat ens annonce op og man modtager alle de spøjse, sjove, mærkelige og grænseoverskridende spørgsmål fra gæster.. 

Jeg er dog ikke blind overfor eroguide-effekten.. Og den blev da anvendt da man måtte smide selfies herind.. Men hvad angår reklame så tror jeg faktisk at ens holdninger osv tit og ofte skræmmer lige så mange væk som de tiltrækker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Pinkman skrev, for 37 minutter siden:

IMHO er det sjældent ringe, når piger deltager aktivt :)

Her i forum kan misforståelser ved besøg og i anmeldelser opklares og forklares. Rasende modangreb på en dårlig anmeldelse kan være selvforstærkende og (ofte morsomt) vise alle, at anmelder nok havde ret.

Jeg er dog ikke blind for, at vi har med business-piger at gøre, og ofte handler en ny tråd/et nyt generelt spørgsmål mest om øget opmærksomhed og indirekte reklame. Nogle mestrer dette mere subtilt end andre ;)

Har man været her i nogle år, husker man måske "Claire", som var en clever lille lækkerbisken med et udtalt talent for at starte "vigtige" debatter netop som hun skulle have vagter de følgende dage... :)

Og det er da bare skønt, at pigerne er aktive - mere af det!! At de også får opmærksomhed er der vel ingen der får ondt i bagdelen over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:
Pinkman skrev, for 11 timer siden:

Har man været her i nogle år, husker man måske "Claire", som var en clever lille lækkerbisken med et udtalt talent for at starte "vigtige" debatter netop som hun skulle have vagter de følgende dage... :)

Nogen af os arbejder jo tit så det ville være svært at undgår at en debat støder sammen med en vagt:P..

Hej Jenifer,

Kan det passe, at jeg lige har set dig skrive i en anden tråd: "fordi jeg kun arbejder 5 dage om måneden, først på måneden" ? :)

Spøg til side. Jeg synes jo, at det er fint, at I piger er her, og det var helt med vilje, at jeg ikke nævnte en aktiv pige i mit indlæg.

Redigeret af Pinkman
slåfejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 4 timer siden:

Hej Jenifer,

Kan det passe, at jeg lige har set dig skrive i en anden tråd: "fordi jeg kun arbejder 5 dage om måneden, først på måneden" ? :)

Spøg til side. Jeg synes jo, at det er fint, at I piger er her, og det var helt med vilje, at jeg ikke nævnte en aktiv pige i mit indlæg.

At jeg kun arbejder 5 dage først på måneden betyder jo ikke at andre ikke arbejder mere deraf "nogen af os"^_^.. Det ville være dumt at have det stående i min annonce hvis det ikke var sådan landet lå tænker jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...