Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes ikke, du skal lade dig true til at tilbageholde din anmeldelse. Det er første skridt på vejen til en utiltalende censur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, du skal lade dig true til at tilbageholde din anmeldelse. Det er første skridt på vejen til en utiltalende censur.

er det ikke det det kan ende med, sådan som nogle folk herinde besvare en anmeldelse. jeg spørger bare

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det ikke det det kan ende med, sådan som nogle folk herinde besvare en anmeldelse. jeg spørger bare

 

Desværre nok, jeg har selv prøvet det, og det er derfor, jeg reagerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre nok, jeg har selv prøvet det, og det er derfor, jeg reagerer.

ja det er meget træls at mange anmelderser går over pm. man går jo glip af en del gode anmelderser desvære

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Skriv anmeldelsen BigDick, jeg tror en del kan regne ud hvilken aktiv bruger der har planlagt at være efter dig som han er efter så mange andre på Eroguide og i øvrigt stadig er og han har ofte en kniv i ryggen på dig i øvrigt, men skriv nu den anmeldelse, hvis du har lyst.

 

Man skal ikke ligge under for det. Hvis man har noget på hjertet og har lyst til at skrive en anmeldelse, så skriver man den.

 

Jeg gætter også på at han holder kæft nu efter du har afsløret hans planer, ellers ville han være dummere end som så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her skulle så have været min beretning om rørlæggerens 2 visit hos http://www.theladymylena.com/

Desværre har jeg modtaget PM der indikerer at der er handles som venter på at kunne lave ”attak” på min beretning, så i lyset af dette har jeg derfor sendt beretningen på PM til profiler som HAR udtrykte interesse om at læse denne.

Venligst - landsbytossen

 

Jeg synes dæleme det er trist, hvis en pige skal rodes ind i  mænds personlige mellemværender. Stor set alle deltager i foraet "debat" og her skulle der være fine muligheder for at klappe til hinanden, såfremt man har behov for den slags.

 

Jeg har kendt Mylena i vel 7 år, og kan blot fortælle at hun lever op til det der er skrevet om hende. Jeg kender hende også godt nok til at kunne sige, at hun ej ønsker at blive gjort til genstand for personfnidder mænd imellem, der tilsyneladende har hver deres favoritter - Der burde være plads til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bluejacket, det har du ret i. Det ville være synd for Mylena.

Udmeldingen fra BD undrer mig blot idet der jo ikke er noget "personfnidder" i denne streng????

Tvært imod bidrager en del forumister - incl Deres undertegnede ringhed - med ros for det flotte indlæg.

 

Nå, never mind det er weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bluejacket

Helt enig i at Mylena´beretning ikke fortjener den behandling som det er sket i indlæggene i tråden mht. afsporing og

irrelevante kommentqarer for anmelderne samt se mig/hør mig kommentarer.

Ligeledes er det rigtig fint at som Moderator skriver i dette indlæg - http://www.eroguide....guide/?p=130988 - at alle skal have lov til at berette/kommentere uden at blive tilsvinet af andre handles efter for godt befindende.

I lyset af dette kunne det måske være, at jeg fik lyst til at berette om mine visit igen, uden at nogen er efter mig, som det skete her f.eks. http://www.eroguide....-bording-sisse/ .

Venligst landsbytossen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal du lægge historien ud, my old pal. Du skriver jo så englene synger, når du er inspireret. Og jeg er sikker på, at mange vil læse den med stor fornøjelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal du lægge historien ud, my old pal. Du skriver jo så englene synger, når du er inspireret. Og jeg er sikker på, at mange vil læse den med stor fornøjelse. :)

 

Nemlig - lad os høre din beretning BD! Besøgte selv denne dejlige kvinde igen på hendes seneste jyllands-visit her i januar - oplevelsen var om muligt endnu bedre end 1. gang  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja efter en del kommunikation med Mylena lykkedes det at få denne beretning på sitet. Mylena mente, efter at have læst de tidligere beretninger i tråden, ikke at hverken hun eller beretterne havde fortjent den foragt der blev udvist mht. afsporing af tråden og kommentarer som ikke havde relevans for beretningerne, men det var der åbenbart andre der mente. Så ved denne beretning ville det være dejligt, hvis ovenstående ville blive taget ad notam.

 

Beretning om ”rørlæggerens” visit nr. 2, hos www.theladymylena.com

 

Efter den yderst vellykkede 1. visit hos Mylena, samt lysten til, fra begge sider at gentage succesen, og der ikke havde været mulighed for at arrangementet, med en dinnerdate på Mylena’s hjemmebane kunne lykkedes, blev det endeligt tid, til for Mylena igen at gøre en visit i Jylland, og ja ventetiden er altid lang, men den der venter på noget godt venter som bekendt ikke forgæves. :grin:  :grin:  :grin: 

 

Jeg bad Mylena, om at vælge dato/tidspunkt for, hvornår i den tidshorisont der var planlagt i Jylland, samt hvor længe hun havde lyst til at have min visit, så det samtidig passede i planerne, (der kom den der med en gentleman frem i mig igen, wha wha wha) under hensyntagen til det, vi sidste gang talte om, mht. hvad der gensidig var lyst til, så der næste gang kunne være mulighed for at tilbringe noget mere tid sammen i forhold til min 1 visit. Efter en del kommunikation, hvorunder præmisserne for min visit blev fastsat, således at den kunne indeholde en dinnerdate, evt. m. efterfølgende overnatning var aftalen på plads. Da det tidsmæssige var på plads, blev jeg der ud fra bevilget 2 sammenhængende fridage. Bemærkningen fra min chef var denne gang, ”Skal du så op og nyde den dejlig chokoladepige igen”, ”ja” sagde jeg, ”både chokoladepige og chokoladekage”, ”jamen så rigtig god fornøjelse. :-P  :-P Både hende og vognmanden havde begge læst beretningen om min 1 visit, og kunne således godt følge min begejstring samt mine forventninger. Spurgte om jeg evt. havde mulighed for at få en ekstra fridag hvis jeg var helt ud knaldet og ødelagt efter min visit. Svaret var ”NEJ, kan du knalde kan du også arbejde, basse”, :cry:  :cry:  ”ja, mor”, så var det emne ligesom uddebatteret.

Min chef lovede mig endda at hvis der skulle være en mulighed for at der blev en tur, til området hvor Mylena havde slået sin ”tipi op”, således det kunne passe ind, mht. tidspunkt og arrangementet med Mylena, ville hun betænke mig med denne, det synes jeg var rigtig pænt.

  

Aftalte med Mylena, i privat chat samt på PM, på hvilken måde det ville være bedst at arrangere min visit, og aftalen blev som sidste gang, at mødtes hos Mylena for at nyde en aperitif, og samtidig hilse på hinanden, for efterfølgende at nyde en lækker middag, samt smuk og skøn hygge fremadrettet. :-P   :-P    

Vi kunne så fint holde kontakt på tlf./ PM/mail i den mellemliggende tid, hvis der var behov for noget der skulle afklares. Henvendelser som selvfølgelig bliver besvaret, fordi Mylena prioriterer henvendelser fra sine visitører som vigtige, og hos Mylena bliver jeg heldigvis ikke betragtet som useriøs. (Det kunne 2 aktive arrogante lyserøde herinde tage ved lære af) :oops:  :oops:  :oops:   

 

Også denne gang, modtog jeg en helt fantastisk overstrømmende velkomst af de 2 ”smukke tøser”, 1 med 4 korte ben, (Fie-pigen), og 1 med 2 lange ben, det var også denne gang for mig, virkelig helt overvældende, hvorefter ”rørlæggeren” overrakte en beskeden opmærksomhed til begge. Se det er det der gør at starten på en visit bliver vellykket. 

Efter at havde hilst på hinanden over en aperitif, samt 1 kop kaffe med den dejlige likør. (Mylena elsker mørk chokolade med nødder, gerne Ritter Sport, bare så ved i det) samt et par hundekiks, til Fie altså, (de smager udmærket, skal jeg hilse og sige, så jeg forstår godt at Fie kan lide dem), transporteredes vi med ”privatchauffør”, til http://www.jensens.com/aarhus  hvor det reserverede bord ventede.

Middagen bestod af lækre barbecue spareribs med tilbehør. Det var med stor glæde, jeg oplevede at Mylena ”angreb” den lækre middag, det var virkelig en fornøjelse at overvære. Mylena satte pris på at der blev hygget om hende, så middagen blev nydt med stort velbehag og i lækkert selskab, endelig en date der ikke er kostforagter, dertil skal så lige siges, at det er der altså ingen af mine faste dates (Alberte-Sydjylland og Slikkesisse) der er, de har nemlig, efter mine præferencer en fin, som Andreas ville udtrykke det, perfekt godstykkelse. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:    

Efter den vellykkede middag, var det tid til at komme videre, der var jo flere ting på programmet der skulle opleves/udleves, og ”rørlæggeren” skulle jo videre i teksten

Herefter transporteredes vi igen med ”privatchauffør” til ”Mylena’s place” her bød Mylena på et par kopper, velsmagende kaffe, tilsat den lækre Galliano likør. Dette måtte vi jo undlade ved min 1 visit, da jeg desværre skulle bag rattet senere den dag, og da kørekortet samtidig er min eksistens, så er de 2 ting ikke nogen god kombination. Vi var enige om at denne gang skulle der dæleme tages revanche for savnet fra sidste gang.

Fie pigen ”guffede” sine hundesnacks med stor velbehag, samt gav sit besyv med, når hun syntes, det var nødvendigt at markere sig med, at ”jeg er altså også til stede”, så hun virkede, ligesom sin ”mor”, til at være gevaldig veltilfreds med situationen. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:   

 

Jeg havde denne gang, aftalt med vores lokale ”madmor”, der sidste gang havde leveret den lækre Blondie chokoladekage, til denne visit at ”producere” endnu en portion. Det ville jo være skammeligt at skulle stå og mangle, samt der skulle jo også skulle være noget til Mylena til de resterende dage. Samtidig var jeg af den overbevisning, at det nok ikke ville være en dårlig ide med, at vi kunne nyde et par stykker natmad, senere på natten, så jeg havde derfor ligeledes medbragt et par lækre stykker smørrebrød

 

Efter et lækkert fælles bad entrerede jeg ”legepladsen”, for efterfølgende at få selskab af Mylena, som havde iført sig, til lejligheden, sin ”elskovsdragt”, for at angribe og udnytte min spæde drengekrop, :-P  :-P oh jeah…., se det var virkelig en fantastisk skøn oplevelse.

Jeg føler altid jeg bliver udnyttet i dagligdagen, men har samtidig en drøm om, en gang at blive udnyttet seksuelt, men den er sgu aldrig gået rigtig i opfyldelse for mig, med nogle af mine dates endnu, men håbet er som bekendt lysegrønt. :eek:  :eek:  

Dette rådede Mylena så bod på denne gang, skal jeg hilse og sige, på en lækker, smuk, empatisk og hensynsfuld måde, det var virkelig nogle fantastiske oplevelser som jeg vil huske til den dag, Sct. Petersen proklamerer, ”i dag er følgende person nr. udtrukket”, og blandt dette findes ”rørlæggerens”. Det lykkedes jo ikke sidste gang, under mit sygehusophold, at hilse på Sct. Petersen, (kun MEGET kort - han havde sgu nok læst mine indlæg på EG), så han fortrød helt sikkert.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:    

 

Mht. til akten finder jeg som altid, det ikke relevant at gå i detaljer med, det vil jeg holde privat mellem os. Jeg skal blot referere, at da Mylena angreb min pjovert, samt da ”rørlæggeren” fik rettet fokus på de chokoladefarvede fliser med fugtig lyserød fuge, som simpelthen aldrig går af mode, ikke hos mig i hvert fald, udeblev resultatet ikke. Og ja ”Rigtige kvinder køber ikke glidegel, de leverer selv.!" Sådan.

At berette med en karakteristik af Mylena vil jeg undlade denne gang, for nye brugere kan der læses derom, i beretningen af min 1 skønne og dejlige visit på dette link. http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=8905#p54795

Samt den af Borende X så glimrende humoristiske kommentar/beretning hertil på dette link http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=9290&p=56152#p56021

Der var rigtig meget, der som aftalt skulle udforskes/afprøves/opleves i selskab med Mylena denne gang, ind i mellem at nyde hinanden skulle der jo også være tid til at indtage lidt drinks, kaffe og likør i selskab med den dejlige ”blondi” chokoladekage samt rigtig meget opmærksomhed til/fra Fie-pigen, der stadig hyggede sig med sine hundesnacks. På et tidspunkt mente Mylena at kunne erindre, at der vist var et eller andet med noget natmad. Ja se, det ville jo ikke være så dårligt, Mylena kan dæleme køre en rask lille dreng til udmattelse, og dermed godt nok suge, en glad strittende fætter, tom for både indhold og kræfter, så ja det ville ikke være nogen skade til en opfyldning. Efter indtagelsen af den lækre natmad, samt dertil et glas af den medbragte rødvin, var det ikke så ringe endda, som det siges i Jylland. :P  :P  :P 

 

Efterhånden var tiden ret så fremskreden, ja, man kan faktisk sige, at den var løbet fra os, også denne gang, Nu kommer så nok spørgsmålet om vi var aktive hele natten, svaret er, selvfølgelig var vi ikke det, men intimiteten og nærværet mellem os blev nydt til fulde, dette var en skøn oplevelse, og søvn blev det da også tid til, selv om det ikke var meget, vi skulle jo ligeledes begge prøve være friske til morgendagens udfordringer.

Ja lyst var det jo så blevet, så tiden var til at nyde det lækkert anrettede morgenbord. Mylena forstå ligeledes at hygge mht. det kulinariske. Samtidig havde vi rigtig meget at snakke om samt skulle have klaret mange ting.

Jeg bad derfor Mylena om at ”smide mig ud” når hun var træt af at have min visit, og ja sagde hun, det skulle hun nok. :D  :D  :D  :D 

 

Ligeledes ved denne visit overraktes en ”lille” beskeden ekstra opmærksomhed, som jeg syntes Mylena havde fortjent, (til dette kunne jeg se hun blev meget bevæget) som tak for den dejlige visit, hvor jeg kun mødte venlig- og imødekommenhed. For Mylena sætter en ære i at udvise empati, samt rettidig omhu for sine visitører. Hos Mylena bliver jeg accepteret som den person jeg er kropsmæssigt,

Og ja, min visit blev anderledes denne gang. Ved min 1 visit skulle vi ”føle hinanden på tænderne” samt afstemme vores forventninger til hinanden(s), og tiden så løb fra os, (det gjorde den så også ved denne visit), men hvor vi trods alt denne gang kunne stige direkte ”ombord” i hinanden, ja man kan egentlig sige at jeg sådan set havde lavet check ind hjemmefra. :-P  :-P   :-P   

 

Alt dejligt får jo en afslutning, ligeledes også denne smukke visit, så det blev, må jeg sige, desværre igen tid til at tage afsked, selv om det virkeligt var rigtig svært. Ved dette besøg igen ikke et farvel, men et på gensyn. Mylena syntes ligeledes det havde været en rigtig dejligt, hyggeligt og anderledes visit denne gang og imødeså, oprigtig gerne, at der ville være mulighed for en lignende gentagelse, enten på den ene eller anden måde, så det vil der stadig blive arbejdet på fremadrettet.

Nu er det så meget svært, for ikke at sige så godt som umuligt, samt et utroligt heldigt sammentræf, hvis det skulle lykkes at få en aftale i stand på Mylena’s hjemmebane, da mange ender skal kunne nå sammen, for at arrangere en visit. Så vi aftalte at der ikke er andet at gøre end ihærdigt at prøve om det kunne lade sig gøre, ellers er vi begge klar, til atter en gang, at nyde hinanden, når Mylena igen indtager Tysklands Odde, **YEHAW**  At aflægge en visit hos Mylena er helse for sjælen, som varmt kan anbefales. :-P  :-P  :-P  :-P   

 

Efter mine visitter i Mylena’s selskab, sættes der helt nye standarter mht. præferencerne for mine besøg hos andre udøvere. Jeg må desværre sige at der er en del af disse, der ikke kender betydningen af at udvise rettidig omhu, men det er måske på beregning. ”Rørlæggeren” har derfor besluttet, fra nu af, at holde sig til sine faste dates, der leverer en service som han kan identificere sig med, og ligeledes accepteres, som den person han er, måske med en enkelt afstikker i ny og næ, :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  til et emne på min to-do liste og som værdsætter mine surt tjente penge samt ikke er arrogante, hvem ved.

 

Venligst BD

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god og udførlig beretning.

 

Det ser ud til, at du også har opdaget den værdi, der ligger i gensynsglæden. Jeg har vist skrevet et sted, at man ikke behøver begynde forfra hver gang, når man kommer fast hos samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En absolut fremragende beretning, kære BD. Tak for at du valgte at dele den med os andre.

 

Mylena er en pige, som giver en et smil på læben i flere dage efter at man har besøgt hende. Og din beretning bringer smilet frem igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver mere frustreret over alle de rosende omtaler af damen, for jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg træffer hende i Aarhus - eller i nærheden.

Og et andet problem: Jeg har firmatelefon, og den er jeg af gode grunde nødt til at sætte på hemmelig, så betyder det, at det er umuligt at ringe til hende. Og hvor tit - og måske hvornår - er hun på chatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Big

 

Endnu en flot anmeldelse fra din hånd. Helt enig i din sætning omkring at Mylena er helse for sjælen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var jo ogå den indlydende mulighed at skrive til hende på PB

 

Det forudsætter jo at jeg ved, hun er medlem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det forudsætter jo at jeg ved, hun er medlem

 

Det er jo korrekt.

 

Hendes profil hedder TheLadyMylena.

Fra hendes hjemmeside: http://www.theladymylena.com/, kan du også skrive i hendes gæstebog.

 

Når du nu ikke har mulighed for at ringe med vis nummer, så kan du jo bare spørge om du eventuelt kan ringe på et bestemt tidspunkt, og hvordan hun så kan sikre sig, at du er seriøs m.v.

 

I øvrigt er hun kun lejlighedsvis i Århus. Jeg kan så også kun opfordre det til, at læse hele hendes hjemside, her står der meget nyttigt.

 

Håber det hjalp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey 

 

Endnu engang vil jeg gerne give Jer alle et varmt tak

for de rosende ord i de beretninger & kommentarer I har skrevet,

både her under Jylland & Sjælland :)

 

Det glæder mig virkelig at læse om, hvordan I har oplevet vores stunder sammen

& jeg værdsætter at I har sat ord derpå.

 

Tusind tak for de dejlige oplevelser I har givet & giver mig !

 

Jeg glæder mig til mange flere stævnemøder sammen fremover ;)

 

 

Må alle få en fornøjelig weekend ;)

 

 

*~ Kys fra Mylena ~*

Redigeret af TheLadyMylena

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En skøn beretning om den dejlige Mylena.

I den del af dit indlæg der drejer sig om Mylena fremgår det helt klart at i to svinger godt sammen, og at Mylena er en pige der kan få det bedste frem i enhver.

Hun er ikke alene meget smuk af udseende, men også af væremåde. Hendes service og indleven er forbilledlig.

Mylena er helt sikkert en pige man helt uden forbehold vil afbefale sin aller bedste ven at  besøge, i sikker forvisning om at også han får en stjerne oplevelse, han kan leve meget længe på.

 

Mon hun snart kommer herover til os i Jylland igen?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beretningen om en anderledes visit hos www.theladymylena.com

 

Så blev det igen tid til en forårs visit hos Mylena. :-P Vi talte en del om på hvilken måde min visit denne gang kunne arrangeres. men lur mig om det ikke var en lidt længere visit Mylena havde i tankerne, for hun meddelte at det betød meget for hende, hvis der ville være mulighed for at vi evt. kunne mødes i løbet af fredagen, og at denne dag ville være på hendes regning, dette viser igen Mylena’s empati for sin visitør. Der var på daværende tidspunkt, 5 uger til det ville være aktuelt, og vi havde jo hver vores logistik at skulle tilpasse.

 

Jeg fik hurtigt arrangeret nogle sammen hængende fridage, min chef så på mig med et spørgende blik, men jeg meddelte, at hun ikke skulle stille et spørgsmål som hun helt sikkert kendte svaret på i forvejen, så det undlod hun klogelig. Vognmanden grinede smørret, han kendte så udmærket årsagen. For at denne date skulle være anderledes end de forrige var aftalen at jeg skulle få arrangeret et par overnatninger på et hotel, dette synes Mylena var rigtig fint.

 

Pigernes ankomst fredag ville, på et nærmere angivet tidspunkt, blive mig meddelt, når My havde planlægningen og dagsrytmen på plads. Det var virkeligt et smukt gensyn med de 2 smukke ”tøser”, så efter check in på hotellet og en velkomsthilsen, først Fie-pige og så Mylena, nogen vil måske få den tanke at Fie er Mys lesbiske veninde, men det er altså hendes skønne og dejlige hund.  :lol:  :lol:  :lol: My vidste at jeg som sædvane ville medbringe en opmærksomhed, men da der denne gang skulle bruges offentlig transport, var ønsket at den skulle den være beskeden, og det blev den så. Hos Mylena er det ikke opmærksomhedens størrelse, men tanken bag, der bliver værdsat.

 

Middagen blev indtaget på http://www.Bones.dk/ hvor det reserverede bord ventede, og der serveredes barbecue spareribs XL portion, der blev nydt med velbehag og det der ikke blev spist, medbragtes i en ”doggy” bag til Fie, så hun kunne føle at der var lidt anderledes på menuen den dag. Efter at have hygget os med den lækre middag, gik turen retur til et par kopper kaffe m. tilbehør, hvor vi samtidig fik slagplanen for lørdagen på plads. Jeg havde fået lusket ud af MY, det snart var hendes fødselsdag, så i den forbindelse havde jeg købt en lækker dragt i fødselsdagsgave, som der blev taget rigtig godt i mod, For satan My er også smuk iført den dragt. Mys visitører får den helt sikkert at se på denne skjønne ”quinde”. Efter et bad sammen måtte vi jo så lige ”slå mavser”, herunder tid til at nusse/kæleri, og ved denne visit var det aftalt at vi skulle lege det vi ikke nåede de sidste gange, og ja jeg måtte da også lige kontrollere at de Nutella farvede fliser med fugtig lyserød fuge stadig var intakte, for satan, lige til at gå amok over, og ja det var afsindig lækkert. For satan My er også smuk iført den dragt. :P  :P  :P  :P  :P

 

Denne gang havde MY rigeligt af den rigtige kondomstørrelse, så det spillede bare perfekt. Natmad var denne gang min ”hjemmelavede” citronfromage, som Mylena glædede sig til at nyde. Det var skønt at se hvordan det svandt fra emballagen, så var sgu helt bange for der ikke skulle være nok, den var åbenbart rigtig god for Fie-pige guffede også af citronfromagen så det var en lyst at overvære. Som det er nogen bekendt, er jeg jo en nøjsom mand, når Dilleren er tømt og maven er fuld, er jeg tilfreds, så efter dette var det så tid til at få noget søvn, og så se hvad morgendagen ville bringe.

 

Resten af min date vil jeg lade være i privat regi, det beder jeg jer respektere, men hen på aftenen meldte sulten sig igen, altså også den i maven, så det bekom os vel, i den forbindelse, på det tidspunkt, at nyde et udvalg af div. oste,i selskab med et glas af de gyldne dråber..

 

Efter en rigtig lækker luksus morgenbuffet, nåede vi så til det tidspunkt som jeg altid hader. At skulle tage en beslutning som jeg har det svært med, da vi jo nu efter et par lang tids dates (1 x 7 tm, 1 x 24 tm, og nu 1 x 48 tm). havde lært hinanden at kende på en anderledes måde, så igen blev det til et På Gensyn næste gang de 2 smukke ”tøser” igen finder vej til ”Tysklands Odde”.. **YEHAW**

 

Til slut vil jeg fremhæve et guldkorn, som den store poet, profilen Andreas, fremkom med på chatten for et stykke tid siden, i forbindelse med at jeg nu igen havde fået en date med Mylena: ”En spinkel, farvet smuk kvinde nedlægger gammel vestsjællandsk rutebilchauffør udvandret til Vestjylland”, og ja, intet kunne være mere sandt.

Ligeledes vil jeg med stor glæde gentage sætningen fra min forrige beretning:

”At aflægge en visit hos Mylena er helse for sjælen, som varmt kan anbefales.”

 

Det er besluttet, til glæde for nogen/til tristhed for de fleste håber jeg, at beretningen om denne, min 3 visit, hos www.theladymylena.com vil, som det ser ud for nuværende, desværre også blive den sidste der fremadrettet, af mine visit lægges på dette site.  :(  :(  :(  :(

 

Tak for at der har været profiler som fandt mine beretninger interessante, så længe det varede.

 

Venligst BD

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et meget nærværende og empatisk indlæg. Om en skøn date i to turdelduer, har været på. Skulle My en dag bruge en babysitter til, hendes lesbiske vende arhhhh. Hund  :-P Så ringer My da bare.

Hvor er det dejligt, at læse en beretning, uden alt det hardcore stuff, Se de billeder, kan jeg sagtens selv få i hovedet.  :-P 

 

Dog forskrækkede denne sætning mig dog. aprpos billeder i hovedet  :oops: 

 

 

Fie-pige guffede så så det var en lyst at overvære.

 

Håber nu det var hundekiks BD  :eek:  :eek:  :eek: 

 

Nå denne dejlige oplevelse, skal jeg ikke ødelægge med platte vittigheder.

Flot skrevet.

 

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...