Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Som altid interessant at læse om den skønne Mylena. Lyder som en fantastisk god og lang date, med mange forskellige indslag.

Jamen jamen, den skaber bestemt inspiration.

 

Igen tak for at delagtiggøre os, i et noget anderledes koncept, end de typiske anmeldelser der skrives her på EG. Selvfølgelig også lidt trist at der ikke kommer flere anmeldelser af My fra din hånd. På den anden side, kan jeg godt forstå, at det for nogen kan komme til at virke en smule ensformigt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

BD - Dit skriv får mig til at tænke tilbage på 1 April - suuuk - hvis DET var en Aprilsnar var det den bedste jeg har oplevet i mine 45 år.

Har aldrig helt kunne li Nutella - men efter 1 April er jeg blevet afhængig, addicted, hooked - længes efter den søde varme flydende nektar fra Nutella gudinen

 

Hilsen en Broder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Mylena på et tidspunkt kommer til Østjylland vil jeg nok medbringe min hund så hun kan lege med Fie mens jeg leger med Mylena :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis Mylena på et tidspunkt kommer til Østjylland vil jeg nok medbringe min hund så hun kan lege med Fie mens jeg leger med Mylena :)

 

Hi hi...

 

Jeg ville nok lige tjekke Fie-pigens menukort og udvælgelseskriterier først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD skat... Hvilket dejligt skriv at læse.

Det sætter igen gang i mine minder, om en skøn weekend sammen :)

 

Tusind tak for et par skønne dage i dit søde selskab ;)

& tak for dine varme ord.

 

PS. Din veninde Fie-pige sender dig et vov (knus & slik i ansigtet) med tak for sidst  :P

Hun glæder sig også til at se sin ven igen !

 

 

*~ Knus fra Mylena ~*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi hi...

 

Jeg ville nok lige tjekke Fie-pigens menukort og udvælgelseskriterier først.

 

 

Ha..ha..ha... Nej, Fie-piges menukort & udvælgelses kriterier er ikke helt lig mine  :grin: 

 

Erotik & sex har hos mig, altid været gratis... (Fie-pige tilbyder dog ikke dette)

men selve vores tid, bedes der afregnes for  :D 

 

Fie-pige er meget mere large i sin udvælgelse af "legekammerater" end jeg.

& når hun skal med på dates, tar hun desuden kun et par kroner, for at dele sit legetøj & kødben, pr. time  :lol: 

 

Det er jo et familieforetagende  :D  :lol: 

 

 

Herlig dag til Jer alle.

 

 

*~ Mylena ~*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan da i hvert fald godt konkludere, at Fie-pigen er blevet fint eksponeret, med over 16.000 visninger for denne tråd. :)

 

Jeg er selvfølgelig nok en smule farvet (aaah ok, jeg er nu stadig en blegfis, sammenlignet med den smukke My) men synes faktisk det er flot at så mange har valgt at læse denne tråd.  De mange gode indlæg i denne tråd, kan jo næsten ikke andet end, at gøre en i godt humør.

 

 

God karma til alle

 

P.s hov, undskyld Line, at jeg lånte lidt fra dine mange inspirerende indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan da i hvert fald godt konkludere, at Fie-pigen er blevet fint eksponeret, med over 16.000 visninger for denne tråd. :)

Jeg er selvfølgelig nok en smule farvet (aaah ok, jeg er nu stadig en blegfis, sammenlignet med den smukke My) men synes faktisk det er flot at så mange har valgt at læse denne tråd. De mange gode indlæg i denne tråd, kan jo næsten ikke andet end, at gøre en i godt humør.

God karma til alle

P.s hov, undskyld Line, at jeg lånte lidt fra dine mange inspirerende indlæg

Som ringe i vand ikk... . Stort smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo korrekt.

 

Hendes profil hedder TheLadyMylena.

Fra hendes hjemmeside: http://www.theladymylena.com/, kan du også skrive i hendes gæstebog.

 

Når du nu ikke har mulighed for at ringe med vis nummer, så kan du jo bare spørge om du eventuelt kan ringe på et bestemt tidspunkt, og hvordan hun så kan sikre sig, at du er seriøs m.v.

 

I øvrigt er hun kun lejlighedsvis i Århus. Jeg kan så også kun opfordre det til, at læse hele hendes hjemside, her står der meget nyttigt.

 

Håber det hjalp

 

Jeg glemte at sige tak :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min hund medbringer altid et par store kødben, okseører, kiks, okseskind og diverse bolde - og hvis Fie opfører sig ordentligt må hun låne noget af det helt gratis :)  -  og hun vil osse gerne tage sin mexikanske hængekøje med.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af hjertet tusind mange tak for de pæne ord, i moment med beretningeerne om mine visit hos Mylena.

 

Movie1.gif

 

My skat  :wub:  :wub: - Jeg glæder mig fantastisk meget til næste gang, vi har en mulighed for at kunne lave en date af lignende slags og for mit vedkommende gerne på lidt længere tid.

Håber ligeledes at du har mulighed og lyst til det. :mrgreen:   :mrgreen:   :mrgreen:   :mrgreen: 

 

Knus BD

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...