Hop til indhold

Recommended Posts

Har længe haft en fornemmelse af, at Mylena var en sikker "must-visit" GFE-pige, hvis hun skulle dukke op i "det mørke Jylland". Denne fornemmelse er gradvist blevet forstærket af hendes fantastiske humør herinde på chatten, nogle super flotte (nye) billeder på hendes hjemmeside samt et par positive anmeldelser/omtaler forfattet af bl.a. d'Artagnan og Bluejacket.

Var heldig at opdage hendes annonce her på sitet om hendes jyllandsvisit få minutter efter, hun lagde den op. Inden der var gået en time, havde jeg (med nervøst bankende hjerte) taget mig sammen og ringet til hende. Kemien var der lige fra starten, og det tog kun få minutter at blive "sikkerhedsclearet af PET", og en aftale om et formiddagsvisit hos hende søndag var i hus :D

Endelig blev det søndag morgen, og efter godt 100 km's kørsel var jeg hos Mylena. Den høje, smukke Mylena (ca. 175 + høje støvler) tog imod storsmilende med et kæmpeknus og et kys. Iklædt en fræk kort kjole, som lige netop lod en svansende fræk pariser ane, kun delvist dækket af en g-streng :P Beskrivelse og billeder på hendes hjemmeside http://www.theladymylena.com er 100% troværdige. Dvs. 41 "ærlige" år, men en figur som mange 25-28 årige piger ville misunde hende :!:

Blev budt på et glas at drikke + et bad, da jeg ankom. Nåede at drikke et glas saftevand, men inden jeg nåede i bad, trak hun mig ind soveværelset, begyndte at tage tøjet af mig, og så gik der ellers et par timer inden jeg igen nåede at tænke på, at der vidst var noget med et bad :lol:

Det er umuligt for mig på skrift, 100% at beskrive hvilken oplevelse Mylena gav mig. Men alt gik op i en højere enhed med tonsvis af våde kys, dybe blowjobs til mig, hvor hun tog den helt til roden samt en meget modtagelig Mylena, da jeg gav hende fransk - her forstod jeg, hvorfor hun tidligere er blevet sammenlignet med både vulkanudbrud og jordskælv :shock: . Herefter sex i mange stillinger afsluttende med en meget tæt, intens og varm missionær, hvor jeg måtte give efter - ikke mindst pga. hendes konstante, krævende dybe kys :D

Bagefter tog vi et bad sammen - bare synet af Mylenas chokoladebrune, våde hud under bruseren var alle pengene værd! Efter badet var der ingen tidspres og god tid til lidt at drikke, en snak om løst og fast samt en masse små berøringer og knus.

Samværet med Mylena er utrolig intens og på et suverænt niveau, jeg ikke har oplevet før. Hendes energiniveau er meget højt, og man bliver med det samme hvirvlet ind i et univers, hvor kemien er perfekt fra 1. minut, og fornemmelsen af tid og sted forsvinder.

På turen hjem føltes min halvkedelige 90 hk. familiebil som en Ferrari F12 med 740 hk., og den kommende uges udfordringer og problemstillinger syntes små og ubetydelige. Jeg er overbevist om, at et besøg hos Mylena er noget af det sundeste for sjælen, man kan foretage sig - kan kun anbefale at prøve det! Men pas på - et besøg hos hende er vanedannende, og man risikerer at brænde energi og væske af, svarende til at gennemføre en halvmarathon ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en flot og velinformativ beretning.

Jeg er glad for at du som forventet havde en perfekt oplevelse ved din visit

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en dejlig fortælling, man bliver jo helt opstemt. Og....det glæder mig, at du fik taget dig sammen, og fik en fantastisk oplevelse (vi har jo sludret en smule om hende på chatten). ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en medrivende fortælling, som jeg godt kan nikke genkendende til. :) Mylena er intet mindre end en perle og det glæder mig, at du også har haft den samme oplevelse af hende, som jeg selv havde.

Thumbs up herfra...!

d'Artagnan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe haft en fornemmelse af, at Mylena var en sikker "must-visit" GFE-pige, hvis hun skulle dukke op i "det mørke Jylland". Denne fornemmelse er gradvist blevet forstærket af hendes fantastiske humør herinde på chatten, nogle super flotte (nye) billeder på hendes hjemmeside samt et par positive anmeldelser/omtaler forfattet af bl.a. d'Artagnan og Bluejacket.

Var heldig at opdage hendes annonce her på sitet om hendes jyllandsvisit få minutter efter, hun lagde den op. Inden der var gået en time, havde jeg (med nervøst bankende hjerte) taget mig sammen og ringet til hende. Kemien var der lige fra starten, og det tog kun få minutter at blive "sikkerhedsclearet af PET", og en aftale om et formiddagsvisit hos hende søndag var i hus :D

Endelig blev det søndag morgen, og efter godt 100 km's kørsel var jeg hos Mylena. Den høje, smukke Mylena (ca. 175 + høje støvler) tog imod storsmilende med et kæmpeknus og et kys. Iklædt en fræk kort kjole, som lige netop lod en svansende fræk pariser ane, kun delvist dækket af en g-streng :P Beskrivelse og billeder på hendes hjemmeside http://www.theladymylena.com er 100% troværdige. Dvs. 41 "ærlige" år, men en figur som mange 25-28 årige piger ville misunde hende :!:

Blev budt på et glas at drikke + et bad, da jeg ankom. Nåede at drikke et glas saftevand, men inden jeg nåede i bad, trak hun mig ind soveværelset, begyndte at tage tøjet af mig, og så gik der ellers et par timer inden jeg igen nåede at tænke på, at der vidst var noget med et bad :lol:

Det er umuligt for mig på skrift, 100% at beskrive hvilken oplevelse Mylena gav mig. Men alt gik op i en højere enhed med tonsvis af våde kys, dybe blowjobs til mig, hvor hun tog den helt til roden samt en meget modtagelig Mylena, da jeg gav hende fransk - her forstod jeg, hvorfor hun tidligere er blevet sammenlignet med både vulkanudbrud og jordskælv :shock: . Herefter sex i mange stillinger afsluttende med en meget tæt, intens og varm missionær, hvor jeg måtte give efter - ikke mindst pga. hendes konstante, krævende dybe kys :D

Bagefter tog vi et bad sammen - bare synet af Mylenas chokoladebrune, våde hud under bruseren var alle pengene værd! Efter badet var der ingen tidspres og god tid til lidt at drikke, en snak om løst og fast samt en masse små berøringer og knus.

Samværet med Mylena er utrolig intens og på et suverænt niveau, jeg ikke har oplevet før. Hendes energiniveau er meget højt, og man bliver med det samme hvirvlet ind i et univers, hvor kemien er perfekt fra 1. minut, og fornemmelsen af tid og sted forsvinder.

På turen hjem føltes min halvkedelige 90 hk. familiebil som en Ferrari F12 med 740 hk., og den kommende uges udfordringer og problemstillinger syntes små og ubetydelige. Jeg er overbevist om, at et besøg hos Mylena er noget af det sundeste for sjælen, man kan foretage sig - kan kun anbefale at prøve det! Men pas på - et besøg hos hende er vanedannende, og man risikerer at brænde energi og væske af, svarende til at gennemføre en halvmarathon ;)

Jeg har lige været forbi Mylena her til middag, og kan kun tilslutte mig alle Andreas' lovord!

Hvilket unikum af en dejlig, sød, smilende, grinende, åbenhjertig, flot, fræk og skøøøøøn kvinde!!! :D

En lækker, lysebrun hud, laaaange flotte ben, en forrygende god og fast lille bagdel, et par absolut både berørings- og kyssevenlige små, faste bryster, et skønt smil, der ofte slår over i et grin, og et par store, glade, frække øjne - Alt dette i en lækker blondeindpakning med hofteholder og lange støvler.

I akten er Mylena empatisk, opmærksom, opfindsom, indlevende og i den grad både ydende og nydende! Efter ganske få minutter lå jeg allerede med fornemmelsen af at have skøn, intim erotik sammen med en kæreste, jeg havde haft længe... Der bliver absolut ikke sparet på kærligheden der! :P

Heller ikke klokkestrengen hænger den skønne Mylena sig i. Den bestilte time blev i hvert fald til 1½, og jeg vælger at tro, at det var fordi hun også havde det rart?

(Der blev i hvert fald på et tidspunkt meeeeeget vådt i sengen! :mrgreen: )

Prisen var i den høje ende, men med 1½ time krydret med alt fra menukortet stadig absolut rimelig.

Tommelfingrene vender entydigt opad for Mylena - En gudinde af en helt sjælden kaliber! :D

På hjemturen blev jeg også enig med mig selv om, at NU holder jeg altså en pause med gudinde-besøgene.... Det kan jo næsten kun gå ned af bakke herfra!

(Og nu igen landet ved pc'en og i gang med at skrive anmeldelse, kan jeg så konstatere, at der er mailsvar fra skønne, unge Bella, der endelig er tilbage på banen igen efter en alt for lang pause... Så nu kan det godt være, at MIN pause udskydes en anelse som følge heraf? ;) )

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde kontakt med mylena i morges efter mange forgæves ring.men vi kunne desværre ikke få vores tider til at hænge sammen :twisted:

Men hun er på min must see liste. Men må vente til næste gang hun kommer til byen ellers må jeg komme til hende. Gode anmeldelser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde kontakt med mylena i morges efter mange forgæves ring.men vi kunne desværre ikke få vores tider til at hænge sammen :twisted:

Men hun er på min must see liste. Men må vente til næste gang hun kommer til byen ellers må jeg komme til hende. Gode anmeldelser :P

Har også uden held haft mange forgæves kald til hende. nu rejser hun snart hjem - når henne ikke i denne omgang :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beretning om min visit hos http://www.theladymylena.com

Jeg ved godt det er en ret lang beretning men der er meget der skal med for at give sammenhæng..

Mylena og jeg havde begge ønske om at sætte ansigt på hverandre, da vi jo havde været på chatten længe, men sidste gang Mylena gæstede Jylland, var muligheden desværre ikke, til at få en aftale på plads.

Mylena meddelte endelig at hun endelig gæstede Jylland, så nu skulle logistikken tilpasses, for denne gang skulle det altså være. Jeg havde på forhånd orienteret min chef om situationen, og ja inden der spørges, vi havde sammen kigget på Mylena’s hjemmeside, og hun var enig, at jeg da selvfølgelig skulle have muligheden for at hilse på Mylena, da det nu ikke var lykkedes tidligere. :D:D

Efter tlf. samtale, hvor under der blev spurgt til mine ønsker, ved min visit, var aftalen på plads. Det er så dejligt at profilen selv besvarer opkaldet, og ikke bare en der sidder og vælger til/fra, hvem der kan være et interessant emne/afbryder forbindelsen, som jeg var udsat for, da jeg ville bestille tid hos Sanne i Vojens. :oops::oops:

Jeg bad Mylena om, ud fra det af mig tilsendte PM, at vælge dato /tidspunkt, der ville være det optimale mht. hendes planer, man er vel en gentleman, :lol::lol: derud fra fik jeg så bevilget fridagen til min visit.

Aftalte med Mylena, på hvilken måde det ville være bedst at arrangere min visit, og konklusionen blev, at vi mødtes i ”hulen” for efterfølgende at spise frokost, herunder kunne det så vurderes om der ville være basis/kemi for et videre forløb, og hvor længe min visit var ønskelig. Da Mylena nu samtidig kunne identificere mit opkald, blev aftalen, at kontakten på dagen ville være perfekt på denne måde, specielt hvis tidsplanen gensidigt skulle skride. :D

Da aftalen nu var lavet, føltes ventetiden ganske lang, men endelig blev det da dagen, da min visit skulle være. Fint vejr med højt solskin, så kørte hjemmefra i god tid, for at være til den aftalte tid ved ”Mylena’s hule”, der ville jo være min. 2 timers transport, så forhindringer kunne let indtræffe. Det gik rigtig fint hele vejen, var fremme tidligere end beregnet, så kontaktede Mylena om det var ok, ja, det var det da. :D Fik en overstrømmende velkomst af de 2 ”smukke tøser”, 1 med 4 korte ben, (Mylena’s dejlige hund), og 1 med 2 lange ben, det var helt overvældende, så efter overrækkelsen af en beskeden opmærksomhed til dem begge, var tiden til at betragte/beundre Mylena, der var klædt stilfuldt med et fint visuelt touch af feminine og sensuelle undertoner, uden at ose af sex, se DET kendetegner en rigtig Lady.

Efter at have hilst på hinanden over en aperitif og sludret lidt, frekventeredes restauranten http://www.egaamarina.dk/ hvor det reserverede bord ventede. Her serveredes en let frokost til os, DET var virkelig lækkert, under indtagelsen af denne var stemningen som havde vi kendt hinanden altid. Herunder overrakte Mylena også en lille opmærksomhed til mig, det blev jeg meget rørt over, tro det eller lade være, men dette viser at Mylena udviser empati samt værdsætter sine gæster. :P

Derefter tilbage til ”Mylena’s hule” hvor My serveredes en aperitif og nogle af de, specielt til Mylena fremstillede petitfours, mens Fie hyggede sig med sine snacks. Derefter var det tid til et dejligt bad, hvorefter Mylena serverede en kop kaffe, Mylena frembragte præcis, som refereret i de foregående beretninger den behagelige stemning, som hun ligeledes er så god til at skabe på chatten, og da vi stort set havde den samme form for humor (jysk/sort), blev det rigtig hyggeligt.., Javel ja, mad, kaffe og kage – frem og tilbage, se alle mulighederne var jo åbne, for at min visit kunne blive rigtig vellykket. :lol::lol:

Brændeovnen osede ret meget og var rigtig træls sagde Mylena, javel ja så må vi jo have kigget på den, så det lykkedes at få flammer og varme og ingen røg i lokalet, nå sådan sagde Mylena, ja nemlig. Så det var rigtig hyggeligt. :D

Jeg entrerede ”legepladsen” medens jeg nød synet af Mylena, der gjorde sig klar, hvorefter jeg fik selskab på boreplatformen. Nu skulle splinten dæleme i knasthullet, langt om længe. Jeg havde givet Mylena frit valg mht. at udnytte min spæde drengekrop, som hun lystede, oh jeah….

Selve akten finder jeg, som altid ved mine visit, det ikke relevant at gå i detaljer med, så det vil jeg lade være privat mellem os, blot oplyse, at Mylena leverede nogle oplevelser, som for mig var helt specielle. Når Mylena viser sine franskkundskaber, synger englene i kor og det sydamerikanske blod og temprement fornægter sig ikke. Mylena er lynhurtigt klar når der trykkes på de rigtige knapper, og se, dem havde jeg så åbenbart også fået lokaliseret, samt rettet fokus på, der var da jackpot op til flere gange. Min intuition fortæller mig, når jeg ser på den tid det tog at få Mylena i tempo, må Mylena simpelthen være højt gearet, eller nærmere automatgearet.

Min opfattelse har indtil dette visit været, at jeg ikke havde flere unikke oplevelser tilbage i tilværelsen, men jeg oplevede nogle helt fantastiske af slagsen, i selskab med Mylena, som er en høj slank pige, med dejlige bløde bryster og en perfekt krop samt også er i et fantastisk godt humør og er meget lattermild. Mylena gør ligeledes alt for at få sin gæst til at føle sig dejlig veltilpas i hendes selskab, og jeg må sige at dette lykkedes til fuldkommenhed ved min visit.

Mylena er som person sød, charmerende, smuk, livlig, ligefrem, lysten, lækker, imødekommende, meget smilende og lattermild, en berøringsvenlig kvinde, som er meget overvældende, og tillige viser indlevelse samt et meget højt engagement i sit virke. Mylena er samtidig meget opmærksom på gæstens behov og lyster, hvilket bliver fulgt helt til dørs. Ja, simpelthen bare gennemført dejlig! Da jeg til sidst var udmattet og helt færdig, var det kysse-, nusse-, snakke tid, og ja, 1 glas kaffe samt en petitfour blev det til endnu engang.

At besøge Mylena, er forbeholdt gæster, som værdsætter kvalitet og unikke oplevelser, så her forenes pris og kvalitet absolut perfekt. Det var der helt sikkert nogen møgfjapper der kunne tage ved lære af.Sorte fliser med lyserød fuge, ja se, det var så ikke lige det jeg fik set, men chokoladefarvede fliser med lyserød fuge er dæleme pæne, specielt når de er fugtige, det syn er jeg godt nok blevet forfalden til, må jeg bare sige. Og ja, Mylena er meget velsmagende og kyssevenlig, også på munden, (savle, savle.)

Det videre forløb af min visit hører til i privat regi. Det beder jeg om respekt for.

Jeg foreslog Mylena, om ikke der lige var lidt som vi vist skulle have kigget på mht. Pc, og jo tak, det ville være rigtig fint, for der var nogle ting som hun havde det svært med, (det var vist nærmere det med tålmodigheden der var svært). Ligeledes blev tastaturet renset, ikke for at jeg forventer at det hjælper, men man kan jo altid håbe, men motorikken kunne jeg så ikke gøre noget ved. Hilste også på Mylena’s ”ven” under min visit, parentes mener jeg han hedder. I selskab med kaffen samt et stykke af den lækre, også specielt til Mylena fremstillet, ”blondie” chokoladekage og meget opmærksomhed til/fra Fie-pigen, der hyggede sig med sine hundesnacks, var det efterhånden blevet mørkt, tiden var så fremskreden at det var tid til at finde sydover.

Alt dejligt får jo en afslutning, ligeledes også denne visit, så det blev tid til at tage afsked, ved dette besøg ikke et farvel, men et på gensyn. Mylena synes også det havde været en rigtig dejlig og hyggeligt visit og imødeså, oprigtig gerne, at der ville være mulighed for en gentagelse, enten på den ene eller anden måde, så aftalen blev, at hvis jeg kunne overtale min chef til at få en tur til ”Køwenhavnstrup”, så der måske i den forbindelse ville være mulighed for en fræk dinnerdate med 1 overraskelse eller 2 i Mylena’s selskab, var hun frisk, men ellers ville vi begge være klar, næste gang Mylena gæstede hovedlandet, (uha uha, det bliver lækkert).

Efterfølgende overraktes en ekstra opmærksomhed, (som Mylena viste at sætte stor pris på, samt ville nyde at bruge fremadrettet i den kolde tid,) som jeg havde medbragt til Mylena, som tak for den dejlige visit, hvor jeg kun mødte venlig- og imødekommenhed, fra vores første kontakt blev foretaget. Ved visit hos Mylena er der ikke noget æggeurs-, banke på døren-, snyde med tiden- eller telefon tyranni, som branchen sætter stor pris på og åbenbart ikke kan leve foruden.

En varm anbefaling skal lyde til profiler, der sætter pris på en lady i særklasse, bliv ”udvalgt” og få en aftale med Mylena, for dermed at få en oplevelse for livet.

Som refereret nederst i det første indlæg i tråden, og som jeg er fuldstændig enig i, at besøge Mylena er helse for sjælen og vanedannende, men det er nu ikke så dårlig en vane, vel. Hvis der er noget der gør Mylena rigtig glad, så er det, når gæsterne tænker på Fie-pigen og deri er jeg enig.

Mit råd skal derfor være, at medbringe en opmærksomhed, i form at hundesnacks til Fie ved besøget, jeg kan forsikre, at det vil blive værdsat af begge parter, jo nok mest af Fie, men en lækker chokoladekage vil helt sikkert blive det af Mylena.

Der vil sikkert være spørgsmål mht. økonomien i min visit, dertil vil min kommentar, blot være, "at jeg ALDRIG, ALDRIG og jeg mener virkelig ALDRIG, har fået SÅ meget kvalitet og oplevelse, for SÅ lidt mammon!”Nu kan jeg så tilføje yderligere, en smuk, perfekt, unik og mindeværdig oplevelse, til den i forvejen eksisterende række, ved min visit hos Alberte-Sydjylland; Sisse; DannaDarling; Slikkesisse; og nu Mylena, ikke nødvendigvis i den nævnte rækkefølge, da hver oplevelse for mig er unik i sig selv.

Venligst BD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

BD, du får lige 10 ud af 10 hjerter for den anmeldelse.

Vi to har krydset klinger så gnisterne føg, men her er du helt ude i den sublime fantastiske anmeldelse, af Mylena, som de fleste af os nok anede er en fantastisk pige, men du formår at radere al tvivl. Jeg er bare misundelig :P på din oplevelse.

Den var sikkert dyr, men også langtidsholdbar.

Lidt malurt. Din bemærkning om møgfjapper kunne jeg godt have været foruden, men det er en detalje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD, du får lige 10 ud af 10 hjerter for den anmeldelse.

Vi to har krydset klinger så gnisterne føg, men her er du helt ude i den sublime fantastiske anmeldelse, af Mylena, som de fleste af os nok anede er en fantastisk pige, men du formår at radere al tvivl. Jeg er bare misundelig :P på din oplevelse.

Den var sikkert dyr, men også langtidsholdbar.

Lidt malurt. Din bemærkning om møgfjapper kunne jeg godt have været foruden, men det er en detalje.

Ja det har vi så sandelig, men tak for roserne. og ja en vist hos Mylena kan der leves højt på lang tid fremadrettet.

Mht.. den sidste bemærkning, så er der desværre udøvere, som ikke kender ordet rettidig omhu, og hvis der er nogen der føler sig ramt, så er det fint for mig, for det må der jo så være en grund til.

Det fremgår jo ganske tydeligt i diverse beretninger.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BD.

Jeg har allerede givet dig et tryk, men vil også gerne i menneskebogstaver rose dig for dit sprudlende indlæg. Det er sådan, jeg selv kan lide en anmeldelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo BigDick, for en sublim beretning af Lady Mylena, du er jo helt væk i hende, det havde vi fornemmet allerede på chatten. Det er dejlig at alle dine forventninger blev indfriet og spændingen blev udløst :lol: , det lyder til at du formår at skabe tillid og god kemi med dine dates, hvilken resultere i unikke oplevelser, bravo.

Dog er du ofte temperamentsfuld. Hvis pigen/pigerne ikke er efter dit hovedet eller hun begår fodfejl, så giver du hende en verbal endefuld, en ægte gentleman bør kunne styre sig bedre :!::roll:

My som jeg kender fra chatten, er en fantastisk magnet af en kvinde, My tiltrækker mænd på den gode måde, med sit gode humør og sort humor :lol:

Ja hvem kan ikke lade være med at synes om My.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo BigDick, for en sublim beretning af Lady Mylena, du er jo helt væk i hende, det havde vi fornemmet allerede på chatten. Det er dejlig at alle dine forventninger blev indfriet og spændingen blev udløst :lol: , det lyder til at du formår at skabe tillid og god kemi med dine dates, hvilken resultere i unikke oplevelser, bravo.

Dog er du ofte temperamentsfuld. Hvis pigen ikke er efter dit hovedet eller hun begår fodfejl, så giver du hende en verbal endefuld, en ægte gentleman bør kunne styre sig :!::roll:

My som jeg kender fra chatten, er fantastisk en magnet af en kvinde, som tiltrækker mænd på den gode måde, med sit gode humør og sort humor :lol:

Ja hvem kan ikke lade være med at synes om My.

Tak for de pæne ord, og mht. fodfejl, må jeg korrigere dig. Når jeg udviser rettidig omhu ved min gøren og laden samt ved mine dates, så er det ikke for meget at forvente at det da så sandelig er gensidigt. :lol::lol:

Så jeg er enig med dig at jeg er en rigtig gentleman :D:D

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse. Takker

Men Satans osse at jeg ikke fik rykket rundt i min kalender, Kunne fostå på My at der går en rum tid inden hun skal til Århus igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Big

Tak for at delagtiggøre os i en dejlig og detaljeret beretning. Det er jo nok det tætteste man kan komme på noget der i den grad minder om en yderst vellykket date. Du har vist også fået afleveret et dybt indtryk på The Lady. Det bliver i hvert fald svært at slå dette arrangement, men det skal jo ikke holde os andre fra at forsøge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Du har vist også fået afleveret et dybt indtryk på The Lady
Hæhæ, for mig synes det nærmest at være omvendt :!: Men du har i substansen ret: Et fantastisk arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Big

Tak for at delagtiggøre os i en dejlig og detaljeret beretning. Det er jo nok det tætteste man kan komme på noget der i den grad minder om en yderst vellykket date. Du har vist også fået afleveret et dybt indtryk på The Lady. Det bliver i hvert fald svært at slå dette arrangement, men det skal jo ikke holde os andre fra at forsøge. ;)

Du har ret Blue - det bliver svært (umuligt) at slå BigDick - både når det gælder set-up´et med gaver, middag og PC-support samt en super anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen bigdick - viste ikke du var forfatter af kærligheds-noveller ;)

Det virker i hvert fald skal jeg hilse og sige, det får da skønne billeder og fornemmelser frem og varmer i kroppen :). Det er da råhygge på højt dejligt plan, som alle der har prøvet det ved er super skønt :). Så flere af de skønne beretninger tak :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det ser ud til at standarden er ved at højnes her på sitet.

Tænk blot på Manicas skyrosende omtaler, Toms utrolligt søde Gina referater, Jernets Line oplevelser som praktikant og Borende X´s poetiske Nikita historier med sejlture og kampestens kirker.

Ikke at det skal afholde andre fra at skrive kortere og kontantere indlæg, men afvekslingen er velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow.. sikke nogle anmeldelser.

Jeg har før set på hende, men hendes billedserie med det store krusede hår, syne jeg bare faldt helt til jorden. Nu der er nye billeder ser jeg hende i et helt andet lys, hun skal genovervejes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Big

Tak for at delagtiggøre os i en dejlig og detaljeret beretning. Det er jo nok det tætteste man kan komme på noget der i den grad minder om en yderst vellykket date. Du har vist også fået afleveret et dybt indtryk på The Lady. Det bliver i hvert fald svært at slå dette arrangement, men det skal jo ikke holde os andre fra at forsøge. ;)

Blue....

Der skal såmænd ikke så meget til at stable en sådan visit på benene. :D

Et fornuftigt forarbejde mht. planlægning og gennemførelse af arrangementet i mindste detalje er alle beskåret, :) og HUSK "at for den der bærer viljen i bukserne er intet umuligt" :lol::lol::lol::lol:

Tusind mange tak for de pæne ord i forbindelse med min beretning.

Venligst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Big Dick!

Jeg vil såmænd bare stille mig i køen, hvor roserne uddeles.. :)

Er faktisk ret imponeret.

Hold da op, hvor det klæder dig når du skriver i så positive vendinger.

Jeg var ved at tro, du var en gammel mavesur stodder.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...