Hop til indhold

Recommended Posts

Håber i er klar tirsdag. Hus jeg svarer ikke i weekenden. Send pb. med kort beskrivelse af jer selv 

Redigeret af Albert7
Fik ikke alt med

Del dette indlæg


Link til indlæg

6 mænd og en kvinde i en varebil, det kræver en lagen vask ;) Tak til jer fem der mødte op, pli og god stil fra jer. Det var super frækt og hun kan gå resten af dagen og føle sig godt brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 2 timer siden:

Vi ses inden længe ;)

Wow - sikke en dejlig start på dagen! :-P

Tak for en fed oplevelse, med en mega lækker kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for superfint morgen-set-up bag i varevognen med en uartig frækkert (ja, pigen var også sød, he, he, he :)

...og mine ben kan efterhånden også rettes ud igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 37 minutter siden:

Tak for superfint morgen-set-up bag i varevognen med en uartig frækkert (ja, pigen var også sød, he, he, he :)

...og mine ben kan efterhånden også rettes ud igen :)

Ja for fanden....det tager det meste af arbejdsdagen at få rettet benene ud igen....:biggrin:

Humper stadig lidt når jeg har siddet for længe. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det et døgn siden, jeg sad på forsædet i varebilen, pigen sad på knæ med hendes bare numse lige i vejret nens hun suttede min pik. Jeg nød udsigten og nød at se 5 mænd på vej hen mod bilen, dørenn i passagersiden blev åbnet, det gav et lille gib  I hende, men hun nød at et par mænd kælede for hendes bagdel. Vi fik hende med om I varerummet, hvor hun skiftede mellem de 6 pikke som hun havde i munden, havde mellem hænderne eller blev kneppet af. 4 kom i hendes mund og 1 kom udover hende. Hun nåede lige præcis til møde kl 9 med piksmag I munden og indsmurt i sæd,hvad mere kan en slutty kvinde ønske sig. 

Jeg har desværre travlt den næste tid og vil ikke kunne arrangere lignende setup de næste måneder, men indimellem vil jeg gerne have en, der hopper ind på passagersædet, og hjælper mig med at give hende lidt ekstra. Endnu engang tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa.

Hold da op en fed oplevelse og jeg er da også superfrisk en anden gang. Har prøvet det før, så har lidt erfaring. Skriv endelig hvis du vil vide mere

Dbh
Docturbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søger en hjælper der ved han kan kl 7.15 …… sted og dag aftaler vi i pb.. læs tråden der står pigen beskrevet samt hvad der skal foregå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 43 minutter siden:

Søger en hjælper der ved han kan kl 7.15 …… sted og dag aftaler vi i pb.. læs tråden der står pigen beskrevet samt hvad der skal foregå

7.15 er helt perfekt B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 2 timer siden:

Søger en hjælper der ved han kan kl 7.15 …… sted og dag aftaler vi i pb.. læs tråden der står pigen beskrevet samt hvad der skal foregå

PB sendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 12 timer siden:

Søger en hjælper der ved han kan kl 7.15 …… sted og dag aftaler vi i pb.. læs tråden der står pigen beskrevet samt hvad der skal foregå

Har sendt pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

lyder kanon frækt. Er interesseret i at tilbyde assistance, så send gerne oplysninger.

pfh tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går hvor jeg troede jeg var alene hjemme, sad jeg med min pc tændt og var inde på denne tråd, tlf ringede, det var naboen der havde brug hjælp med sin båd. Da jeg kom tilbage så jeg svigermors bil holde udenfor, jeg havde glemt alt om min pc, og gik med sindsro indenfor. Det var først da jeg så svigermor stå ved min pc, jeg fik varme i kinderne. Jeg spurgte hvad hendes ærinde var. Hun havde aftalt med min kone at hun kunne hente nogle blomsterløg. Men da døren stod åben ville hun lige sige det var hende der gik og puslede, hun var kommet til at kaste et blik på pc skærmen og havde opdaget hvad jeg foretager mig. Hendes første indskydelse var at ringe til min kone og afsløre alt.... det gjorde hun heldigvis ikke. Hun var kommet til at tænke på at hun altid har fantaseret om at prøve at være sammen med mere  end en mand, måske 2 eller 3 på en gang, og om jeg ikke ville arrangere det i varebilen. Jeg kender selvsagt ikke min svigermor på denne måde så det er meget grænseoverskridende for mig, men ikke desto mindre har jeg indvilget i at gøre forsøget, hun har til gengæld lovet aldrig at sige noget til hendes datter, min kone. Min svigermor er en slank pæn kvinde på 73, håber der er et par stykker der vil hjælpe mig. jeg vil finde en dag i uge 24 eller 25 i dagtimerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 3 timer siden:

Hun var kommet til at tænke på at hun altid har fantaseret om at prøve at være sammen med mere  end en mand, måske 2 eller 3 på en gang, og om jeg ikke ville arrangere det i varebilen.

Jeg har en gang set en film med nogenlunde samme plot.

God fornøjelse med projektet. Håber, at det (og jeres efterfølgende samvær) forløber til alles tilfredshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået 5 tilkendegivelser om hjælpere, det er fint, men jeg modtager gerne flere, jeg skriver til alle 3-4 dage før, så ser vi hvem der kan. Hvis der er alt for mange tilmeldte, kan det jo være hun vil prøve en gang mere,  men det kan jeg kke love. Min svigermor er virkelig en fin og slank velholdt ældre kvinde. Der altid sætter en ære i at overholde sine aftaler og være en god vært. Jeg er sikker på hun også i denne sammenhæng vil gøre sig umage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af årsager jeg ikke kan komme ind på her er setuppet med svigermor udsat til september. Jeg skriver i denne tråd 4 dage før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 7 timer siden:

Af årsager jeg ikke kan komme ind på her er setuppet med svigermor udsat til september. Jeg skriver i denne tråd 4 dage før

Jeg er frisk på at deltage til september - eller hvis noget bliver aktuelt før det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 9 timer siden:

Af årsager jeg ikke kan komme ind på her er setuppet med svigermor udsat til september. Jeg skriver i denne tråd 4 dage før

Jeg er frisk på at deltage i september 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...