Hop til indhold

Recommended Posts

Albert7 skrev, den 19/6/2022 at 09:19:

Af årsager jeg ikke kan komme ind på her er setuppet med svigermor udsat til september. Jeg skriver i denne tråd 4 dage før

Stadig frisk på det til september

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 5 timer siden:

Søger en til at hjælpe mig med blondinen d. 27

Hvad tid er det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 20.6.2022 at 21:48:

Søger en til at hjælpe mig med blondinen d. 27

Jeg er frisk hvis det er om morgenen eller i løbet af dagen. Har skrevet PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I et par måneder har blondinen måtte nøjes med min  forkælelse, så jeg glæder mig til at give hende en overraskelse på mandag.  Jeg skrev jeg søgte 2, men der er mange der gerne vil, så jeg tror det bliver alle dem der kan være bag I bilen, jeg skriver mere i tråden fredag. Og skriver tid og sted til jer der har skrevet til mig. Det bliver som sidst hun skal hele tiden have en pik I munden og helst en pik i hver hånd samtidig, og så knepper vi hende på skift. Og alle skal aflevere deres ladning i hendes mund, så hun kan gå hele dagen og føle sig godt brugt og have sperm smag i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 18 minutter siden:

I et par måneder har blondinen måtte nøjes med min  forkælelse, så jeg glæder mig til at give hende en overraskelse på mandag.  Jeg skrev jeg søgte 2, men der er mange der gerne vil, så jeg tror det bliver alle dem der kan være bag I bilen, jeg skriver mere i tråden fredag. Og skriver tid og sted til jer der har skrevet til mig. Det bliver som sidst hun skal hele tiden have en pik I munden og helst en pik i hver hånd samtidig, og så knepper vi hende på skift. Og alle skal aflevere deres ladning i hendes mund, så hun kan gå hele dagen og føle sig godt brugt og have sperm smag i munden.

Fedt setup.:ph34r:  Jeg er stadig frisk og afventer at høre nærmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer der har været med før samme tid og sted som sidst. Husk blow er sikkert samleje vides først på dagen. Hold øje med tråden på dagen, så i er helt sikre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 17 timer siden:

Det er ændret til på onsdag samme tid og sted. Beklager

Det lyder virkelig frækt. Jeg følger med her og er frisk på at være med, hvis der på et tidspunkt mangler endnu en deltager :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 26.6.2022 at 16:43:

Det er ændret til på onsdag samme tid og sted. Beklager

Jag är frisk och deltar också gärna, väldigt spännande och härligt upplägg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Albert7 skrev, for 11 minutter siden:

Det er ændret til fredag d. 8 samme tid og sted ...øv

Der er jeg også frisk :) men er kommet til at slette “stedet”, se evt pm 

Redigeret af Anders-and

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber stadig på i morgen, men ved ingenting endnu. Sidste uge meldte jeg fra mandag og fik lavet aftalen om til onsdag. Onsdag meldte blondinen fra og spurgte om jeg kunne denne uge. Det bekræftede jeg og foreslog imorgen, det har jeg endnu ikke fået bekræftigelse på, men giver besked så snart jeg hører noget, det er ofte jeg først hører noget sent aftenen før, så der er håb endnu. Jeg har haft aftaler med hende flere gange hver måned gennem de sidste 3 år, men på anonyme mails, helt diskret (nøjagtig som her på eroguide), på den måde kender jeg hende ikke bedre end jeg kender jer, kender ikke hendes tlf eller adresse og hun kender ikke til mig. Så jeg kan ikke vide noget før hun svarer.  Det er lidt vildt at kende en så længe ….. jeg har vildt mange mails …..og så alligevel slet ikke kende hende…. Håber i forstår at det ikke er muligt for mig at give jer svar før sidste øjeblik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er aflyst. Jeg har hørt fra hende, men ved ikke hvornår jeg skal mødes med hende igen. Jeg håber senere at kunne vende tilbage med et setup, men lige nu er det usikkert og næste gang jeg mødes med hende bliver det alene, jeg skal lige finde ud af hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, 1 time siden:

Det er aflyst. Jeg har hørt fra hende, men ved ikke hvornår jeg skal mødes med hende igen. Jeg håber senere at kunne vende tilbage med et setup, men lige nu er det usikkert og næste gang jeg mødes med hende bliver det alene, jeg skal lige finde ud af hvad der sker.

Tak for i det mindste at melde ud - krydser fingre for hun er frisk på at få det stablet på benene igen en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Albert7 skrev, for 4 timer siden:

Det er aflyst. Jeg har hørt fra hende, men ved ikke hvornår jeg skal mødes med hende igen. Jeg håber senere at kunne vende tilbage med et setup, men lige nu er det usikkert og næste gang jeg mødes med hende bliver det alene, jeg skal lige finde ud af hvad der sker.

Sørens også vi håber hun bliver frisk på legen igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var sammen med blondinen i onsdags, det var fantastisk pludselig at høre fra hende igen, og vi hyggede os på de 3 sæder i førerkabinen. Jeg vil muligvis indimellem søge en enkelt hjælper.  
Når det er flere kommer det til at foregå i klub. På lørdag kan I finde os i Tucan. Håber vi ses. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Bassman for assistance i dag, en god hjælper med pli, ordenlighed og en pik der var klar. Vi havde aftalt et tidspunkt han skulle overraske os, jeg var godt i gang med tungen mellem hendes ben, da Bassman kiggede ind af vinduet, hun opdagede ikke Bassman og Bassman opfangede at jeg gerne lige ville give hende en orgasme før han forstyrrede, I mens havde han frit indgik i "akvariet". Da vi var klar overraskede Bassman blondinen ved at åbne døren, bagefter fortalte hun mig, at hun troede det var en medarbejder fra en virksomhed der ligger lige i nærheden. Bassman kom ind i varmen og vi fuldendte sammen, så hun blev fyldt med sperm i begge ender. Bilruderne var godt duggede bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Albert7 og hans lækre blondine for en rigtig dejlig start på dagen. :)

Så render man bare rundt med et stort fjollet smil resten af dagen. :D

Kommer gerne igen en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...