Hop til indhold

Recommended Posts

Første gang torsdag d 27 tidligt på dagen. Du overrasker os på en  P plads. Vi ruller vinduet ned, hun giver dig blowjob til du kommer, mens jeg tager hende. Måske bytter du og jeg plads. Har du tid lyst og mulighed så skriv en besked.  Hun er petit ikke et gram for meget og elsker at sutte pik.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cnalle skrev, for 6 minutter siden:

Waou hvor frækt, vil da gerne overraske jer, håber det er i Jylland et sted

Desværre det er i hovedstadsområdet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BundyDaddy

Erfaren, klar, veludrustet og viril ;-)

Redigeret af BundyDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 2 timer siden:

Første gang torsdag d 27 tidligt på dagen. Du overrasker os på en  P plads. Vi ruller vinduet ned, hun giver dig blowjob til du kommer, mens jeg tager hende. Måske bytter du og jeg plads. Har du tid lyst og mulighed så skriv en besked.  Hun er petit ikke et gram for meget og elsker at sutte pik.

 

 

 

Jeg har hvad jeg skal bruge og ønsker ikke flere henvendelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev fantasien udlevet, jeg havde søgt hjælp her på siden, ret hurtigt var der mange henvendelser, jeg valgte 2 for en sikkerheds skyld, tænkte at der var risiko for, at der var en der ikke mødte op. Men kl 7.15 kom begge på aftalte mødested og de sidste detaljer blev aftalt. Jeg kørte afsted efter den uvidende pige og kørte hen hvor vi havde aftalt. Da pigen og jeg havde været igang Ca. 10 min lå vi i en 69'er, da vi pludselig blev overrasket, ved at bildøren gik op, det gav et gib i pigen hun kiggede ned på mig med spørgende øjne. Jeg spurgte om hun ville sutte hans pik, det sagde hun ja til. Vi fik vendt os rundt og fik den  ene gæst ind på sidste sæde,  det er en varebil med 3 sæder. Hun fik hurtigt hans pik i munden, mens jeg kneppede hende bagfra, bildøren stod stadig åben og den anden gæst kom til syne, en af hendes frie hænder søgte med det samme hans pik,  det var lidt ubekvemt og heldigvis havde jeg tømt varebilen og lagt 3 madrasser med nye lagner klar omme bag i. Så vi fik os alle 4 om i varerummet. Hun tog os i munden på skift og vi kneppede hende på skift i flydende rotationer. Efter noget tid var der et par stykker der tømte sig i munden på hende. Og hun bad om en pause. Mine hjælpere skulle videre på arbejde .... så de  blev lukket ud af kassen... jeg slikkede hende til hun kom, var så tændt af at hun var brugt. Kneppede hende til jeg kunne mærke at nu var det min tur, satte mig over hende og gav hende min sprøjteklare pik I munden som hun hurtigt fik til at gå i en kæmpe ladning. 

Hvad byder man uventede gæster...

Tak for hjælpen til profilerne  : Bred Smag og Mulle Mand.

Det bliver elt sikkert ikke sidste gang. 

Redigeret af Albert7
Havde glemt lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 34 minutter siden:

Så blev fantasien udlevet, jeg havde søgt hjælp her på siden, ret hurtigt var der mange henvendelser, jeg valgte 2 for en sikkerheds skyld, tænkte at der var risiko for, at der var en der ikke mødte op. Men kl 7.15 kom begge på aftalte mødested og de sidste detaljer blev aftalt. Jeg kørte afsted efter den uvidende pige og kørte hen hvor vi havde aftalt. Da pigen og jeg havde været igang Ca. 10 min lå vi i en 69'er, da vi pludselig blev overrasket, ved at bildøren gik op, det gav et gib i pigen hun kiggede ned på mig med spørgende øjne. Jeg spurgte om hun ville sutte hans pik, det sagde hun ja til. Vi fik vendt os rundt og fik den  ene gæst ind på sidste sæde,  det er en varebil med 3 sæder. Hun fik hurtigt hans pik i munden, mens jeg kneppede hende bagfra, bildøren stod stadig åben og den anden gæst kom til syne, en af hendes frie hænder søgte med det samme hans pik,  det var lidt ubekvemt og heldigvis havde jeg tømt varebilen og lagt 3 madrasser med nye lagner klar omme bag i. Så vi fik os alle 4 om i varerummet. Hun tog os i munden på skift og vi kneppede hende på skift i flydende rotationer. Efter noget tid var der et par stykker der tømte sig i munden på hende. Og hun bad om en pause. Mine hjælpere skulle videre på arbejde .... så de  blev lukket ud af kassen... jeg slikkede hende til hun kom, var så tændt af at hun var brugt. Kneppede hende til jeg kunne mærke at nu var det min tur, satte mig over hende og gav hende min sprøjteklare pik I munden som hun hurtigt fik til at gå i en kæmpe ladning. 

Hvad byder man uventede gæster...

Tak for hjælpen til profilerne  : Bred Smag og Mulle Mand.

Det bliver elt sikkert ikke sidste gang. 

Sku' i orden! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Albert7 du er en KÆMPE chef! Du er generøs og en helt igennem cool fyr!

Jeg er SÅ glad for at jeg tog chancen og bevægede mig til Vestegnen kl meget tidligt i morges. Mon det var seriøst, tænkte jeg....? Ja tak, det skal jeg lige love for at det var!

Sikke et setup og sikke en lækker og fræk tøs. Det var en helt igennem konge fed oplevelse. Takker mange gange for invitation og glæder mig til næste gang.

Du skylder mig jo nok en tjeneste ovenpå min lille tjans som hjælper!

:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulle Mand skrev, for 2 timer siden:

Albert7 du er en KÆMPE chef! Du er generøs og en helt igennem cool fyr!

Du skylder mig jo nok en tjeneste ovenpå min lille tjans som hjælper!

:P

 

Jeg siger også tak….. Det er en fantasi jeg har gået med længe, jeg er så glad for den oplevelse i fik som hjælpere og ikke mindst den oplevelse pigen fik. Jeg vil helt sikkert gerne have dig med i en ny oplevelse med pigen om en måneds tid. Hvis du har forslag til små justeringer i setuppet, så skriver du bare en pb.  TAK!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søger igen seriøs hjælper. Er der en der er klar ?

Det foregår som beskrevet øverst i denne tråd. Lokation skifter fra gang til gang. 

Redigeret af Albert7
Det hele var ikke med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 5 timer siden:

Søger igen seriøs hjælper. Er der en der er klar ?

Det foregår som beskrevet øverst i denne tråd. Lokation skifter fra gang til gang. 

Hey Albert, super interesseret og hvis du stadig mangler en hjælper så er jeg frisk. Du siger endelig til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjælpere søges mandag d 28.3, pigen som tidligere er beskrevet her i tråden trænger til at blive brugt, så gerne 3 hjælpere til at give hende en tur i varebilen. Sidst var vi kun 2 mig og Mulle Mand så da blev vi i førerkabinen, der var præcis plads nok til hun kunne ligge på knæ mellem os,  og sutte os på skift til vi kom i munden på hende, denne gang skal vi gerne om i varerummet. Husk i må gerne trykke pikken godt ned i halsen på hende når i kommer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde søgt hjælpere til idag 7.15, havde aftale med 3, de meldte alle fra, kæmpe nedtur. Lidt min egen skyld, da de havde skrevet i weekenden. Jeg skriver ikke tilbage i weekender, da jeg ef sammen med familien. Jeg søger igen til tirsdag, så kan jeg bekræfte mandag, 5 april. gerne 8-10 stykker. Vi kan nok være 5 i varerummet + pigen, nogen kan så vente i deres bil og overtage når de kan se nogen forlader varerummet, det er tidligt 7.15 og i skal være der præcis tiden kan ikke rykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Albert7 skrev, den 28.3.2022 at 16:01:

Jeg havde søgt hjælpere til idag 7.15, havde aftale med 3, de meldte alle fra, kæmpe nedtur. Lidt min egen skyld, da de havde skrevet i weekenden. Jeg skriver ikke tilbage i weekender, da jeg ef sammen med familien. Jeg søger igen til tirsdag, så kan jeg bekræfte mandag, 5 april. gerne 8-10 stykker. Vi kan nok være 5 i varerummet + pigen, nogen kan så vente i deres bil og overtage når de kan se nogen forlader varerummet, det er tidligt 7.15 og i skal være der præcis tiden kan ikke rykkes.

Ja stort undskyld herfra, men det var sgu lidt langt at køre for mig fordi jeg var taget i sommerhuset og at du så ikke svarede var turen lidt for lang men den lille usikkerhed der jo var. Godt at vide du ikke er på i weekenden og helt forståeligt. I går kunne jeg desværre ikke men håber i fik en fed oplevelse !! Jeg er i hvertfald frisk en anden gang. Og ja misforståelser er jo hvad der kan ske. 
mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 29.3.2022 at 06:31:

Det bliver d 12 og ikke d 5 april

Hej. Jeg er frisk tirsdag den 12. april hvis du stadig mangler. Er en erfaren GB fyr på 48 der ved jeg kan præstere selvom vi er flere mænd om pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...