Hop til indhold

Recommended Posts

Hjælper søges

jeg har en der skal have ordentlig tur. Jeg forestiller mig at når du overrasker os er du klædt ud som julemand, når du så kommer ind til os i bilen forvandler du dig til en ægte pulemand…….. der hjælper du mig med at give hende den helt store tur.

Nogen der er friske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville rigtig gerne komme og hjælpe. Men kan ikke få lov til at skrive en besked til dig? Kan du prøve at skrive til mig. Har en spermfyldt pik:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, den 17.1.2023 at 08:30:

Er der en hjælper til på fredag d 20 tidlig morgen ?

Jeg er klar og hjælper gerne. Men det ved du jo. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Bassman og Pikkemanden for at træde til som hjælpere. Det foregik på de 3 forsæder i dag, først kom Bassman og overraskede os mens jeg var ved at slikke hende til en orgasme. Han stod og kiggede ind i "akvariet" og hoppede ind så snart hun var kommet. Hun var glad for at se Bassman ind og sagde det var godt han kom med sin dejlige pik, mens han fik blow gav jeg hende finger analt og tog hende også lidt i doggy, efter Bassman var kommet i hendes mund, og var hoppet ud af bilen lagde jeg hende på ryggen og tog hende, hun troede at nu ville jeg komme, men pludselig ble v døren åbnet, og der stod pikkemanden, han blev inviteret indenfor, hvor hun hurtigt fik varmet pikkemanden op, jeg blev lidt trængt op i en krog mens de lå i en 69'er. Derefter lå hun med pikkemandens  pik I munden mens jeg tog hende i doggy, enden på det hele blev at hun blev fyldt med sperm i begge ender. MANGE TAK, for en dejlig start på dagen. 

Redigeret af Albert7
Små fejl i stavningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 24 minutter siden:

Tak til Bassman og Pikkemanden for at træde til som hjælpere. Det foregik på de 3 forsæder i dag, først kom Bassman og overraskede os mens jeg var ved at slikke hende til en orgasme. Han stod og kiggede ind i "akvariet" og hoppede ind så snart hun var kommet. Hun var glad for at se Bassman ind og sagde det var godt han kom med sin dejlige pik, mens han fik blow gav jeg hende finger analt og tog hende også lidt i doggy, efter Bassman var kommet i hendes mund, og var hoppet ud af bilen lagde jeg hende på ryggen og tog hende, hun troede at nu ville jeg komme, men pludselig ble v døren åbnet, og der stod pikkemanden, han blev inviteret indenfor, hvor hun hurtigt fik varmet pikkemanden op, jeg blev lidt trængt op i en krog mens de lå i en 69'er. Derefter lå hun med pikkemandens  pik I munden mens jeg tog hende i doggy, enden på det hele blev at hun blev fyldt med sperm i begge ender. MANGE TAK, for en dejlig start på dagen. 

Lyder satme frækt.

Hvortidligt på dagen foregår det normalt?

Har svært ved tidlige arragementer, men hvis det nogensinde blive i løbet af formiddagen, så kunne jeg godt være game!

Redigeret af vovse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 1 time siden:

Tak til Bassman og Pikkemanden for at træde til som hjælpere. Det foregik på de 3 forsæder i dag, først kom Bassman og …… enden på det hele blev at hun blev fyldt med sperm i begge ender. MANGE TAK, for en dejlig start på dagen. 

Super frækt setup og fed måde at starte weekenden på! :)

Står gerne til rådighed en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 2 timer siden:

Tak til Bassman og Pikkemanden for at træde til som hjælpere. Det foregik på de 3 forsæder i dag, først kom Bassman og overraskede os mens jeg var ved at slikke hende til en orgasme. Han stod og kiggede ind i "akvariet" og hoppede ind så snart hun var kommet. Hun var glad for at se Bassman ind og sagde det var godt han kom med sin dejlige pik, mens han fik blow gav jeg hende finger analt og tog hende også lidt i doggy, efter Bassman var kommet i hendes mund, og var hoppet ud af bilen lagde jeg hende på ryggen og tog hende, hun troede at nu ville jeg komme, men pludselig ble v døren åbnet, og der stod pikkemanden, han blev inviteret indenfor, hvor hun hurtigt fik varmet pikkemanden op, jeg blev lidt trængt op i en krog mens de lå i en 69'er. Derefter lå hun med pikkemandens  pik I munden mens jeg tog hende i doggy, enden på det hele blev at hun blev fyldt med sperm i begge ender. MANGE TAK, for en dejlig start på dagen. 

Herfra skal lyde en tak for at du deler ud af denne lækre dejlige kvinde. Hold da kæft hvor er det frækt at stå udenfor og se på hun kommer og så vide at om lidt sidder man inde i varmen med ens pik i munden på den smukke kvinde....

Perfekt start på fredagen.

Hjælper gerne igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil i løbet af året søge hjælpere, nye, for at se hvor mange forskellige pikke hun kan nå et have i munden inden næste nytår, men også gengangere er velkomne, da man ved de dukker op medmindre de virkeligt bliver forhindret. Det ville være synd for hende hvis ikke hun fik et varieret udvalg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt hun nyder virkelig også at blive bollet, men da skal I have gummi på. I må også gerne slikke hende ren når jeg er kommet oppe i hende ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gerne melde mig, men tror jeg ville få præstationsangst, så hvis det bare var en sutter med afslutning i munden ville jeg helt sikkert være game :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 7 timer siden:

I øvrigt hun nyder virkelig også at blive bollet, men da skal I have gummi på. I må også gerne slikke hende ren når jeg er kommet oppe i hende ^_^

Jeg er max tændt efter at have læst om alle jeres piv frække oplevelser med folk herindefra. Jeg har den slags oplevelser helt i toppen på listen over ting jeg vil prøve af. Så hvis jeg på nogen måde kan gøre mig fortjent til at blive inviteret så er jeg klar på at bidrage med hvad i kunne tænke jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne opdatering fordi jeg stadig indimellem får henvendelser. 

Jeg er efter nogle måneders pause igen begyndt at se blondinen, var begyndt at tvivle på om jeg hørte fra hende igen, men det er nu uden tilfældige gæster bliver inviteret ind i bilen. 

Jeg har stadig en fantasi om en dag at køre ud i personbil hvor hun sidder på passagersædet, hun ruller vinduet ned og så kan i stå og få et blow til i kommer i hendes mund. Men om det bliver virkelighed ved jeg ikke. 

Til den tid skal i nok høre fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Albert, er i friske og søgende, så kommer jeg gerne og assistere.

er en frisk dansk mand på 42, som er mobil og kan de fleste dage.

håber at høre fra dig.

 

mvh.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...