Hop til indhold
goodfuck

Herpes - Pussy slide?

Recommended Posts

Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor linker du til den artikel? Den siger jo, at man godt kan glemme det. Især ved herpes skal man godt nok gøre sig umage for at få det fra et toilet. Hvis konen spørger sin egen læge om det, så er der risiko for uagtsomt manddrab ved død af grin.

Utallige udenlandske artikler beskriver, at det ikke er sandsynligt at få herpes fra et toiletsæde, da virus kun kan trives ganske kort tid på sådanne overflader. Men det er ikke umuligt og det var blot dette, som jeg ønskede at belyse nøjagtigt som det er beskrevet i den linkede artikel. Så derfor...

Din sammenligning med "Hvis konen spørger sin egen læge om det, så er der risiko for uagtsomt manddrab ved død af grin." forstår jeg ikke, men hvis jeg får fred kan du få ret.

Har du ikke læst artiklen, hvor der blandt andet står: 

Man kan ikke svare helt sort/hvidt og kort på, om man kan blive smittet med sygdom fra toiletbrættet, siger hygiejnesygeplejerske Bodil Forman.

“Det kommer jo an på, hvad du laver på toilettet, og så kommer det også an på, hvad der sidder på brættet. Der findes jo tusindvis af mikroorganismer, og nogle af dem kan smitte,” siger hun.

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 27 minutter siden:

Hvad er pussy slide egentligt for noget?
Skulle spørge fra en ven.

Sig til din ven, at det er når du ligger på ryggen med kalorius op ad maven, og kvinden "glider sin fisse" op og ned af din pik, med skamlæberne på hver sin side af pikkken. 

Frækt, men så tæt på ubeskyttet samleje som det kan blive. 

/North

Redigeret af North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 48 minutter siden:

Jeg tror man skal være ret uheldig for at samle noget op.
Over de seneste 15 år har jeg besøgt over 200 kvinder. De fleste mange, mange gange. Der har været pussy slide, før denne fornøjelse fik et navn, blow uden, sex uden, slik til hende uden, kys og alt det der. Ikke en eneste lille gonore er der blevet samlet op. En GP jeg er meget tæt på har knaldet mænd i over 10 år, med pussy slide, blow uden, sprungne kondomer osv. Med 3 kunder om dagen i 10 år bliver det til ufatteligt mange tissemænd og hun har heller ikke fået noget. 
Men naturligvis kan det ske, men min påstand er at det sker ved en uendelig lille del af af de gummiløse slimhindekontakter. 

Tak for dette svar, nøjagtig hvad jeg havde brug for at læse:D

 

 

Bananas skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tror du har ret, men ikke helt. Man regner med at mere end 30% (i Sverige i hvert fald) har herpes genitalis, i USA langt flere.

De har jo fået det på nogen måde, ikke. Og at udgå fra at GP'er ikke inkluderes i disse 30% kan man ikke. Derimod går mange omkring med herpes genitalis uden at vide det - måske også du. Det er langt fra alle som får udbrud, og nogle får udbrud langt senere.

Så jeg tror modsat dig at den der del ikke er så uendelig lille når det kommer til herpes. HIV, gonorré etc ... der giver jeg dig ret. Men herpes er en anden krabat.

Jeg tænker det er godt nok at være på vagt når man begiver sig ud i gp'erne

-- Men jeg er mere rolig i kroppen efter jeres svar, ikke at jeg var alvorlig bange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

Man regner med at mere end 30% (i Sverige i hvert fald

Nu er svenskere også nogle værre grissebasser med deres tissemænd:mrgreen:
Alvorlig talt, så tror jeg at langt de fleste får herpes som børn. Det er, som du skriver, en meget udbredt sygdom, så udbredt at mange forældre har den, og videregiver den til til deres børn, som de jo ikke kan undgå at være i tæt kontakt med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 50 minutter siden:

Hvad er pussy slide egentligt for noget?
Skulle spørge fra en ven.

Du kan forklare din lille ven at det er når pigen gnubber sin missekat hen over tissemanden uden at der er betræk på tissemanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 4 timer siden:

Utallige udenlandske artikler beskriver, at det ikke er sandsynligt at få herpes fra et toiletsæde, da virus kun kan trives ganske kort tid på sådanne overflader. Men det er ikke umuligt

Selv hvis du har ret, vil din kone nok undre sig over, hvorfor du lægger din diller på et toiletsæde, mon ikke? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Advarsel skrev, for 9 timer siden:

Går ud fra du har været ved lægen - ellers af sted for at få behandling.

Der er vel reelt set ikke nogen behandling at få? Måske kan det forkorte udbruddet, men behandle kan det ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
North skrev, for 4 timer siden:

Sig til din ven, at det er når du ligger på ryggen med kalorius op ad maven, og kvinden "glider sin fisse" op og ned af din pik, med skamlæberne på hver sin side af pikkken. 

Frækt, men så tæt på ubeskyttet samleje som det kan blive. 

/North

Ja, og så alligevel ikke, for kvinden får ikke sæd op i sig og hendes risiko er derfor reduceret. Og det samme for de kunder, der besøger hendes efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 5 minutter siden:

Ja, og så alligevel ikke, for kvinden får ikke sæd op i sig og hendes risiko er derfor reduceret. Og det samme for de kunder, der besøger hendes efterfølgende.

Snakker vi stadig herpes, så har det ikke noget med sæd at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær ærlig overfor konen. Du var mand nok til ubeskyttet sex så må du også være mand nok til at tage konsekvensen for din  handlinger. Held og lykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Snakker vi stadig herpes, så har det ikke noget med sæd at gøre.

Enig… men alt det andet man kan tiltrække ved ubeskyttet sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 13 minutter siden:

Enig… men alt det andet man kan tiltrække ved ubeskyttet sex.

Desværre ikke helt rigtigt. Også kondylom og syfilis kan smitte uden sæd og penetration - f.eks. ved sk pussy slide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret mig hvis jeg tager fejl (lægekyndig)… men kan herpes ikke have ligget i kroppen i mange år, uden at have givet udbrud…. Og pludselig kan man få et udbrud. Det er vist ikke sådan, at man altid lige kan kæde det sammen, med ens sidste knald.

Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, 1 time siden:

Ret mig hvis jeg tager fejl (lægekyndig)… men kan herpes ikke have ligget i kroppen i mange år, uden at have givet udbrud…. Og pludselig kan man få et udbrud. Det er vist ikke sådan, at man altid lige kan kæde det sammen, med ens sidste knald.

Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det..

Det er rigtigt. Et udbrud kommer når viruset af nogen grund aktiveres, og det kan ske langt efter smittetilfældet. De fleste som har herpes er ikke bevidst om det. Mange går gennem hele livet uden et eneste udbrud og dør sammen med viruset, ubevidst om at de har levet sammen så længe.

Det betyder at hvis man er uheldig så kan man smittes af nogen som ikke ved at hun har det. På den anden side så kan man jo også smittes uden at få noget udbrud.

Så herpes er en lumsk filur. Den eneste måde at sikre sig er at ikke have sex overhoved. Ikke en gang kondom er 100%. 

Men sex vil man jo have, så man tager de foranstaltninger man er tilfreds med. Eller lader være.

Så TS har mange muligheder at lyve om sin adfærden. Hvis det er hvad han vil.

Og det er faktiskt muligt at konen også har det - uden at vide.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Så TS har mange muligheder at lyve om sin adfærden. Hvis det er hvad han vil.

Og det er faktiskt muligt at konen også har det - uden at vide

Det var det jeg tænkte… :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste råd er at gro en fucking hjerne din tumpe. Hvordan kan man være så dum at have ubeskyttet sex, eller i det hele taget sex med en anden kvinde hvis man har en kone(her antagelse om forventning om monogamt forhold). Jeg håber næsten at din kone også har knaldet ved siden af, og at det er hende som har smittet dig. Karma is a bitch :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Orgasmic skrev, for 15 minutter siden:

Mit bedste råd er at gro en fucking hjerne din tumpe. Hvordan kan man være så dum at have ubeskyttet sex, eller i det hele taget sex med en anden kvinde hvis man har en kone(her antagelse om forventning om monogamt forhold). Jeg håber næsten at din kone også har knaldet ved siden af, og at det er hende som har smittet dig. Karma is a bitch :D

Nu er det jo nemt med en moraliserende løftet pegefinger. Men det kunne jo være at der er en åbenlys grund til at få thai-massage, selvom man er gift og at det måske rent faktisk var det, som gør at ægteskabet stadig fungerer.

Og derudover kan en person, der elsker Pattaya næppe være moralens vogter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 17.1.2022 at 18:27:

Din sammenligning med "Hvis konen spørger sin egen læge om det, så er der risiko for uagtsomt manddrab ved død af grin." forstår jeg ikke, men hvis jeg får fred kan du få ret.

Det er ikke en sammenligning. Jeg pointerer at hvis konen går op til sin egen læge og siger: "min mand har fået herpes fra et toiletsæde", så er der risiko for at lægen dør af grin, fordi det er så dumt/naivt.

Like a Stone skrev, den 17.1.2022 at 23:07:

Der er vel reelt set ikke nogen behandling at få? Måske kan det forkorte udbruddet, men behandle kan det ikke.

Der er flere behandlinger, som især er relevante ved første udbrud. Det, der ikke er, det er "helbredende behandling". Jeg tror du forveksler behandle med helbrede.

Bananas skrev, den 18.1.2022 at 01:15:

Et udbrud kommer når viruset af nogen grund aktiveres, og det kan ske langt efter smittetilfældet. 

Det er en bedre bortforklaring end toiletsædet. En del får ikke symptomer ved primærinfektion, så derfor er det jo ikke engang sikkert, at den pussy slide har noget med udbruddet at gøre. Det kan altså være en forklaring og ikke bare en bortforklaring - hvilket kun understreger, hvorfor man ikke skal hænge thaimassøren ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 31 minutter siden:

Det er ikke en sammenligning. Jeg pointerer at hvis konen går op til sin egen læge og siger: "min mand har fået herpes fra et toiletsæde", så er der risiko for at lægen dør af grin, fordi det er så dumt/naivt.

Ja, ja - du skal nok få det sidste ord - efter dette. Men det ville da være en dum læge, der taler i mod bedre vidende. Jeg er langt fra udstyret med en anaconda, men næppe den eneste, hvis diller ved et uheld har strejfet toiletsædet i kanten foran. Og hvis en kvinde m/k har siddet der få sekunder inden og efterladt sig noget bakterie/materiale, så kan det usandsynlige ske. Er du aldrig kommer på et "offentligt" toilet på for eksempel en stor uddannelsesinstitution, hvor toiletsædet bærer tydelige spor efter en kvinde, der har haft besøg af russerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 49 minutter siden:

Ja, ja - du skal nok få det sidste ord - efter dette

Jeg har for lang tid siden sat denne personage på ignorer. Hans eneste mission på EG er at få luftet sine frustrationer ved at nedgøre andre ved sin evindelige bedrevidenhed, så han kan glemme sin egen mindreværdsfølelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, 1 time siden:

Men det ville da være en dum læge, der taler i mod bedre vidende.

Det vil ikke være "mod bedre vidende" at dø af grin. Blot fordi noget ikke kan udelukkes med 100% sandsynlighed, men kun med 99,999999999%, så bliver det jo ikke en troværdig forklaring. Det lugter meget langt væk af bortforklaring - og derfor er det et ekstremt dårligt råd at foreslå andre at sige det, hvis de har brug for en hvid løgn. Det var mit eneste budskab.
 

Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har for lang tid siden

Kun godt tre uger ;) https://www.eroguide.dk/forum/topic/147755-i-edens-have-med-angelica/?do=findComment&comment=1357195

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad værre er at Herpesvirus kan udvikle sig til Peniscancer. Peniscancer er en sjælden sygdom, men en stor del af dem der får sygdommen har været/er smittet med Herpes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 12 timer siden:

Hvad værre er at Herpesvirus kan udvikle sig til Peniscancer. Peniscancer er en sjælden sygdom, men en stor del af dem der får sygdommen har været/er smittet med Herpes.

Hypotesen gælder vist kun den ene variant af herpesvirus, hsv-2, og det er en ret svagt underbygget hypotese, mig bekendt. Der er langt større sikkerhed for, at hpv, specielt hpv-16, kan være involveret (hpv står også bag kønsvorter/kondylomer og livmoderhalskræft samt en række andre kræftformer). Derfor mener jeg ikke der er reelt belæg for at påstå det. Hvor har du hørt det henne?

Et af problemerne er, at der jo er ekstremt mange, der er smittet med hsv - over 80% af befolkningen i DK - når man ser på begge varianter, men hsv-2 er noget mindre udbredt og derfor er det trods alt lidt lettere at undersøge hypotesen med den variant. Udfordringen er, at peniscancer er meget sjældent, så når man har et meget sjældent fænomen og en faktor der er meget hyppig, så er det utrolig svært at vise med sikkerhed, at der er sammenhæng. Netop derfor siger det ikke noget, at mange med peniscancer også har hsv-antistoffer.

I gamle dage sagde man, at genital herpes er hsv-2 og oral er hsv-1, men det gælder ikke længere. Via formodentlig oralsex, som måske er blevet mere almindeligt, spreder begge varianter sig begge veje, så genital herpes er næsten 50/50 af de to varianter i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lion69
Advarsel skrev, for 19 timer siden:

Hypotesen gælder vist kun den ene variant af herpesvirus, hsv-2, og det er en ret svagt underbygget hypotese, mig bekendt. Der er langt større sikkerhed for, at hpv, specielt hpv-16, kan være involveret (hpv står også bag kønsvorter/kondylomer og livmoderhalskræft samt en række andre kræftformer). Derfor mener jeg ikke der er reelt belæg for at påstå det. Hvor har du hørt det henne?

Et af problemerne er, at der jo er ekstremt mange, der er smittet med hsv - over 80% af befolkningen i DK - når man ser på begge varianter, men hsv-2 er noget mindre udbredt og derfor er det trods alt lidt lettere at undersøge hypotesen med den variant. Udfordringen er, at peniscancer er meget sjældent, så når man har et meget sjældent fænomen og en faktor der er meget hyppig, så er det utrolig svært at vise med sikkerhed, at der er sammenhæng. Netop derfor siger det ikke noget, at mange med peniscancer også har hsv-antistoffer.

I gamle dage sagde man, at genital herpes er hsv-2 og oral er hsv-1, men det gælder ikke længere. Via formodentlig oralsex, som måske er blevet mere almindeligt, spreder begge varianter sig begge veje, så genital herpes er næsten 50/50 af de to varianter i dag.

Nu spørger jeg dig ligeud, hvorfor fremstår du konstant som bedrevidende herinde ? Hvis du gør det samme uden for EG, så tror jeg du er enorm ensom, folk bliver jo trætte af at en person der bliver ved og ved, indtil han får det sidste ord, har du aldrig tænkt over det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...