Hop til indhold
goodfuck

Herpes - Pussy slide?

Recommended Posts

Hej

jeg har fået herpes (genitalis).

Jeg har på intet tidspunkt haft penetration uden condom, men flere gange fået B2B med pussy slide hos forskellige thai damer.

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone????

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 10 minutter siden:

Hej

jeg har fået herpes (genitalis).

Jeg har på intet tidspunkt haft penetration uden condom, men flere gange fået B2B med pussy slide hos forskellige thai damer.

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone????

Jeg kan ikke forestille mig hvordan man kan tro at pussy slide skulle smitte mindre end penetration. 

Til konen siger du vel, at du har fået pussy-slide hos thai piger, men ikke penetration. 

/North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 16 minutter siden:

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone?

Går ud fra du har været ved lægen - ellers af sted for at få behandling.

Til konen? Den er svær - det er en sygdom du vil gå rundt med resten af livet. Den smitter også når den ikke er i udbrud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 19 minutter siden:

Hej

jeg har fået herpes (genitalis).

Jeg har på intet tidspunkt haft penetration uden condom, men flere gange fået B2B med pussy slide hos forskellige thai damer.

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone????

Øv, hvor er det da en rigtig træls situation at komme i.

Herpes genitalis kan ligge i dvale i lang tid (flere år) og kan uventet komme i udbrud eks. ved forkølelse, stress og nedsat immunforsvar for blot at nævne nogle få ting, som kan trigge udbruddet. Alt efter hvornår du og din kone har fundet sammen, kan det måske "bortforklares" ved, at det har ligget i dvale og nu pludselig er kommet i udbrud. Det er måske en rigtig dårlig undskyldning, men med mindre, at du har lyst til at forklare den virkelige årsag ansigt til ansigt med din kone så... Uanset hvad er det svært at bortforklare... På den anden side set, fortæller man måske heller ikke sin bedre halvdel på første/anden date, at man har haft herpes. Ca. 20-25% af den voksne befolkning har herpesvirus, så du er bestemt ikke alene.

Du har sikkert googlet det, men jeg linker alligevel lige til lidt info:

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/sexsygdomme/sygdomme/virusinfektioner/herpes-genitalis/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
goodfuck skrev, for 39 minutter siden:

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone????

Ift. din sygdom, går du til lægen for at modtage behandling.
Hvad du skal sige til din hustru? Den har du vel overvejet, inden du begyndte at være utro mod hende? Du kan sige, at du har "hovedpine" så længe, du kan smitte hende, eller også må du mande dig op og fortælle hende, at I did not have relations with that woman, the thai prostitute, she only gave me a pussy slide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
goodfuck skrev, for 52 minutter siden:

Hej

jeg har fået herpes (genitalis).

Jeg har på intet tidspunkt haft penetration uden condom, men flere gange fået B2B med pussy slide hos forskellige thai damer.

Gode råd ønskes samt hvad siger jeg til min kone????

Ja book tid til lægen eller tag på Rigshospitalet, der kan man blive testet for kønssygdomme og du må nok fortælle konen om situation.. Samt nok en god ide, at fortælle andre hvor du har været på besøg, så andre kan undgå at blive smittet, evt link til disse piger og den bedste løsning er at kontakte de thailandske piger, kvinder og fortælle dem at du er blevet smittet, men det er kun et forslag også det andet jeg har skrevet herpå tråden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 2 minutter siden:

Samt nok en god ide, at fortælle andre hvor du har været på besøg, så andre kan undgå at blive smittet,

Det er imod reglerne. Du aner ikke om han har fået det af konen eller lyver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre siger: Når du blev smittet står skrevet noget sted. Viruset kan hvile i mange mange år inden udbrud. Men har du aldrig været sammen med andre end din kone og GP'ere, så er det jo temmelig sikkert at du er blevet smittet hos en GP. Hvis din kone ikke har været på den galej?

Pussy slide - selvfølgelig kan det smitte. Herpes kræver ikke penetration. Og som tidligere nævnts: Herpes smitter også når det ikke er i udbrud. Så visuell kontrol af pigen gør ikke noget for sikkerheden.

Ja, det er resten af livet, men du vil efter hånden opdage hvad som trigger udbrud hos dig. Kender nogle forskellige som har det; for en er det alkohol. Når hun drikker får hun udbrud. For andre er det typiskt stress, udmattelse etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg er ked af at du er blevet smittet med herpes det er desværre noget du skal lave med Resten af Dit liv. Så vidt jeg ved kan man holde det nede Med en sund kost og at motionere og så videre. Jeg er ikke den store ekspert i herpes men jeg har læst om det. Og som en bruger herinde siger gå til lægen og få behandling.

angående din kone er det en rigtig træls situation at være havnet i, jeg vil ikke dømme dig for det du har gjort og jeg skal ej heller gøre mig til dommer. Der er vel en grund til at man gør som man gør, det kan være i har noget knas med forholdet eller at det ikke fungere, jeg ved det ikke og jeg skal heller ikke blande mig og jeg vil på ingen måde dømme dig det skal ikke forståes sådan. Mit råd til dig vil være at snakke med din kone om det, det er rigtig træls at skulle fortælle det men det bliver svært at skjule og det ville jo være træls hvis du smittede din kone. Vær ærlig overfor hende og tag konsekvensen af dig, det gør ondt at skulle tage snakken men det er mit bedste råd, jeg går stærkt ud fra at du elsker din kone, men mit råd ville være at snakke om det og tage den trælse konsekvens. 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 2 minutter siden:

Så vidt jeg ved kan man holde det nede Med en sund kost og at motionere og så videre.

Du ved helt forkert - det er ren ammestuesnak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Du ved helt forkert - det er ren ammestuesnak.

 

Det er blot hvad jeg har læst. Men så er det jo på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 5 minutter siden:

Ja book tid til lægen eller tag på Rigshospitalet, der kan man blive testet for kønssygdomme og du må nok fortælle konen om situation.. Samt nok en god ide, at fortælle andre hvor du har været på besøg, så andre kan undgå at blive smittet, evt link til disse piger og den bedste løsning er at kontakte de thailandske piger, kvinder og fortælle dem at du er blevet smittet, men det er kun et forslag også det andet jeg har skrevet herpå tråden..

En meget dårlig idé. Eftersom mindst 25 % af befolkningen bevidst eller ubevidst går omkring med herpes (sandsynligt mange flere), så kan man udgå fra at mindst 25 procent af GP'erne også har det. Herpes simplex kan også smitte underlivet via f.eks. superfransk, og man kan få herpes genitalis i mund og svalg via oralsex.

Det er simpelt hen lotto at dyrke oralsex eller anden sex uden beskyttelse, og at hænge en eller anden pige ud gør hverken til eller fra, andet end ødelægger pigens tilværelse.

Ansvaret for ikke at blive smittet ligger som altid hos dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 22 minutter siden:

Det kan heller ikke afvises, at man kan rage sig noget til ved et besøg på et offentligt toilet og så længe den mulighed eksisterer, så kan man trække lidt på Bill Clinton "I did not have sexual relations with that woman"

https://samvirke.dk/artikler/kan-man-blive-smittet-med-sygdom-paa-toiletbraettet

Hvorfor linker du til den artikel? Den siger jo, at man godt kan glemme det. Især ved herpes skal man godt nok gøre sig umage for at få det fra et toilet. Hvis konen spørger sin egen læge om det, så er der risiko for uagtsomt manddrab ved død af grin.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg din kone om hun har herpes for nu har du fået det. Sig du kan kun have fået det fra hende. Tal uden om og benægt benægt benægt ligesom vores regering gør. 

Kan du ikke det så må du sige til konen du boller udenom med thai pussyslide og hvad du nu ellers stikker lillemanden i.

Husk at fortæl lægen om mistanken til thai pussysliden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 56 minutter siden:

Herpes smitter også når det ikke er i udbrud.

Det vil jeg kraftigt anfægte. Jeg blev smittet med det i teenage årene, og har levet med det siden. Jeg kan mærke når et udbrud er på vej, og dyrker derefter ikke sex i de 10-14 dage et udbrud kan vare. Derefter ingen restriktioner. Jeg har været i fast forhold i over 30 år, og aldrig smittet min partner. Derfor kan jeg simpelthen ikke tror det kan smitte når det ikke er i udbrud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Det vil jeg kraftigt anfægte. Jeg blev smittet med det i teenage årene, og har levet med det siden. Jeg kan mærke når et udbrud er på vej, og dyrker derefter ikke sex i de 10-14 dage et udbrud kan vare. Derefter ingen restriktioner. Jeg har været i fast forhold i over 30 år, og aldrig smittet min partner. Derfor kan jeg simpelthen ikke tror det kan smitte når det ikke er i udbrud!

Du må gerne anfægte det, men det er alligevel muligt. At du aldrig har smittet din partner er jo bare at være glad for, men hverken du eller din partner udgører en videnskablig undersøgelse. For at give dig noget lige så individuelt som din erfaring: En bekendt til mig blev smittet af sin partner. Han havde udbrud en gang, når han blev smittet. Siden aldrig mere. De havde ikke sex under hans udbrud, alligevel blev hun smittet senere. Og har i modsætning til ham, ofte udbrud.

Nuvel, det er individuelle fald som ikke siger så meget.

Her lidt mere faktuel viden:

https://www.cdc.gov/std/Herpes/STDFact-Herpes.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi nu er inde på emnet; jeg er generelt ikke en angstfuld person når jeg bevæger mig i junglen, og utallige gange er jeg blevet fanget i den beskyttelseløse fælden. Det er svært når man er opstemt og hun er opstemt og det bare ligesom sker.

Men med det sagt; er det noget jeg er bange for så er det herpes. Mere end 80% af befolkningen har Herpes Simplex. Man kan ikke sikkert se på en pige hvis det er i udbrud og det er et faktum at simplex nemt kan blive genitalis.

I den her superfranske tid er jeg overbevist om at mange har fået herpes genitalis via superfransk. Og nogle piger har sikkert fået det i halsen eller munden af sine kunder.
Det er ikke en alvorlig sygdom generelt (selv om det kan føre til hjernebetændelse), men fuck hvor irriterende at skulle få det.

Det, og ikke HIV eller andre farlige ting, er grunden til at jeg aldrig spørger efter superfransk - eller pussy slide for den delen. At det så alligevel sker indimellem grunder sig i at jeg også er et menneske med svagheder.

Risikoen at få HIV er der, men den er alligevel meget lille. Risikoen at få herpes genitalis er derimod meget stor.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som relativ ny i branchen så bliver jeg da lidt ræd på egne vegne for at skulle opsnappe sådan noget stads.

OP er som sådan det første og eneste jeg lige har set til at nogen skulle have fået sygdom ved købesex, selvom det er gængs viden at branchen er risikofyldt og at det sker.

Vil det så siges at: super og megafransk, blow uden og pussyslide er lige så farligt som ubeskyttet penetration i forhold til at tiltrække en STD? (jeg spørger fordi jeg ikke er 100% sikker)

Redigeret af borgef

Del dette indlæg


Link til indlæg
borgef skrev, for 5 minutter siden:

Vil det så siges at: super og megafransk, blow uden og pussyslide er lige så farligt som ubeskyttet penetration i forhold til at tiltrække en STD?

Umiddelbart nej. Ikke alle kønssygdomme smitter på samme måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
borgef skrev, for 2 minutter siden:

Som relativ ny i branchen så bliver jeg da lidt ræd på egne vegne for at skulle opsnappe sådan noget stads.

OP er som sådan det første og eneste jeg lige har set til at nogen skulle have fået sygdom ved købesex, selvom det er gængs viden at branchen er risikofyldt og at det sker.

Vil det så siges at: super og megafransk, blow uden og pussyslide er lige så farligt som ubeskyttet penetration i forhold til at tiltrække en STD? (jeg spørger fordi jeg ikke er 100% sikker)

Hvis vi snakker herpes, som jo tråden her handler om, så ja det er farligt med super, mega og pussy slide. Lige så farligt som ubeskyttet penetration? Det ved jeg ikke hvis der findes undersøgelser på, men min logik siger at pussy slide eller penetration er lige meget når det kommer til herpes. Har hun herpes og glider frem og tilbage over din pik så kommer du i kontakt med viruset. Hvis det siden tager sig ind i din krop vides ikke, men det gør det jo heller ikke med penetration. Du kan jo være heldig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
borgef skrev, for 9 minutter siden:

OP er som sådan det første og eneste jeg lige har set til at nogen skulle have fået sygdom ved købesex

Jeg tror man skal være ret uheldig for at samle noget op.
Over de seneste 15 år har jeg besøgt over 200 kvinder. De fleste mange, mange gange. Der har været pussy slide, før denne fornøjelse fik et navn, blow uden, sex uden, slik til hende uden, kys og alt det der. Ikke en eneste lille gonore er der blevet samlet op. En GP jeg er meget tæt på har knaldet mænd i over 10 år, med pussy slide, blow uden, sprungne kondomer osv. Med 3 kunder om dagen i 10 år bliver det til ufatteligt mange tissemænd og hun har heller ikke fået noget. 
Men naturligvis kan det ske, men min påstand er at det sker ved en uendelig lille del af af de gummiløse slimhindekontakter. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror man skal være ret uheldig for at samle noget op.
Over de seneste 15 år har jeg besøgt over 200 kvinder. De fleste mange, mange gange. Der har været pussy slide, før denne fornøjelse fik et navn, blow uden, sex uden, slik til hende uden, kys og alt det der. Ikke en eneste lille gonore er der blevet samlet op. En GP jeg er meget tæt på har knaldet mænd i over 10 år, med pussy slide, blow uden, sprungne kondomer osv. Med 3 kunder om dagen i 10 år bliver det til ufatteligt mange tissemænd og hun har heller ikke fået noget. 
Men naturligvis kan det ske, men min påstand er at det sker ved en uendelig lille del af af de gummiløse slimhindekontakter. 

Jeg tror du har ret, men ikke helt. Man regner med at mere end 30% (i Sverige i hvert fald) har herpes genitalis, i USA langt flere.

De har jo fået det på nogen måde, ikke. Og at udgå fra at GP'er ikke inkluderes i disse 30% kan man ikke. Derimod går mange omkring med herpes genitalis uden at vide det - måske også du. Det er langt fra alle som får udbrud, og nogle får udbrud langt senere.

Så jeg tror modsat dig at den der del ikke er så uendelig lille når det kommer til herpes. HIV, gonorré etc ... der giver jeg dig ret. Men herpes er en anden krabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...