Hop til indhold
goodfuck

Herpes - Pussy slide?

Recommended Posts

Lion69 skrev, for 3 timer siden:

hvorfor fremstår du konstant som bedrevidende herinde

Fordi jeg kun svarer, når jeg rent faktisk ved noget om emnet. Synes du at det er "bedrevidende" at nuancere når der er en anden, der hævder, at hsv giver kræft, men det er en lidt tvivlsom påstand? Bemærk at ham jeg svarer har liket mit svar (hvilket jeg tolker som, at han synes det er relevant?). Jeg skriver det også i en høflig tone, hvor jeg netop ikke stiller mig an som om jeg er meget bedre end ham jeg svarer - jeg fremlægger bare en række fakta.

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lion69
Advarsel skrev, for 26 minutter siden:

Fordi jeg kun svarer, når jeg rent faktisk ved noget om emnet. Synes du at det er "bedrevidende" at nuancere når der er en anden, der hævder, at hsv giver kræft, men det er en lidt tvivlsom påstand? Bemærk at ham jeg svarer har liket mit svar (hvilket jeg tolker som, at han synes det er relevant?). Jeg skriver det også i en høflig tone, hvor jeg netop ikke stiller mig an som om jeg er meget bedre end ham jeg svarer - jeg fremlægger bare en række fakta.

 

Nu var det generelt jeg mente, jeg fornemmer rent faktisk at du er ret begavet, ingen tvivl om det, men syntes bare at du bliver ved indtil du får det sidste ord og ikke lytter NOK til andres meninger og holdninger, kan være jeg tar helt fejl, men det er blot min opfattelse .

Vil lige tilføje at EG ville blive kedeligere hvis du ikke var her, da du bidrager med en hel masse også, ønsker blot at du indimellem gav mere plads til andres holdninger også :-) 

Redigeret af Lion69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Og som en læge svarede:

Kan man blive smittet af en kønssygdom på toilettet ?

Ja sagde han men det er da et helvedes ubekvemt  sted at blive smittet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 21.1.2022 at 17:46:

Det vil ikke være "mod bedre vidende" at dø af grin. Blot fordi noget ikke kan udelukkes med 100% sandsynlighed, men kun med 99,999999999%, så bliver det jo ikke en troværdig forklaring. Det lugter meget langt væk af bortforklaring - og derfor er det et ekstremt dårligt råd at foreslå andre at sige det, hvis de har brug for en hvid løgn. Det var mit eneste budskab.

Ja, så fik du ret og jeg fik fred. Det er godt for dette forum, at der er flere højtbegavede og lærde orakler i form af professorer, PhD'er, læger mv., der meget nuanceret fremlægger faktaviden, som vi almindelige lægfolk ikke kan argumentere i mod og som ikke matcher den virkelighed, som jeg lever i. God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 21.1.2022 at 17:34:

Jeg har for lang tid siden sat denne personage på ignorer. Hans eneste mission på EG er at få luftet sine frustrationer ved at nedgøre andre ved sin evindelige bedrevidenhed, så han kan glemme sin egen mindreværdsfølelse. 

Tak for rådet, hvilket jeg straks fulgte. Jeg må så leve med at gå glip af mandens frustrationer, som jeg ellers syntes var interessante set ud fra et profileringsperspektiv.

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...