Hop til indhold
TommyHansen

Kan man håbe på en afdæmpet debat om ældre mænds betagelse af yngre kvinder?

Recommended Posts

Sagen med Jeffrey Epstein og udløberen med hans kæreste og den yderligere forbindelse til det engelske kongehus har sat mange tanker i gang hos undertegnede. Man kan selvfølgelig kun tage afstand til alle de uhyrligheder, som der er sket i USA, men samtidig tror jeg, at man må prøve at forstå, at rigtig mange mænd er tiltrukket af yngre kvinder, og som følge deraf, også drømmer om at have sex med disse yngre kvinder.

Og bare en gang for alle – jeg taler ikke om pædofile tanker og forhold – som jeg selvfølgelig også tager dybt afstand fra. Men jeg taler om de tilfælde, hvor midaldrende mænd kan tænde på piger i starten af tyverne, som altså er seksuelt modne og hvor der kun er tale om, at aldersforskellen er et moralsk problem for nogle mennesker.

Samtidig er jeg ikke blind for, at der kan være psykologiske årsager til, at nogle mænd stadig langt oppe i alderen tænder på yngre kvinder. Jeg kan tage mig selv som et eksempel. På grund af komplicerede familiære forhold har jeg boet sammen med min forældre en stor del af livet. Det vanskeliggjorde selvfølgelig, at jeg kunne finde en jævnaldrende kæreste. Og da mine forældre så gik bort, så var jeg efterhånden blevet så gammel, og muligheden for at finde en kæreste er næsten ikke eksisterende.

I dette tilfælde mener jeg derfor – måske lidt lommepsykologisk – at kunne forklare min forgabelse i de yngre kvinder med det faktum, at min seksuelle erfaring er meget begrænset, og slet ikke har udviklet sig på en naturlig måde, som det ellers er sket for langt de flest af mine jævnaldrende.

Endnu en gang – jeg appellerer til, at man ikke bare kalder mig pædofil og overdynger mig med grimme ord. Jeg er helt klar over, at min chance for at komme til at opleve gensidig acceptabel sex med en ung kvinde i starten af tyverne er meget minimal. Gennem købesex, sugardating, gangbang og måske swingerklubber kan man sikkert opleve noget der kan minde om det, og disse muligheder har jeg også gjort brug af tidligere.

Jeg håber, at mit indlæg vil skabe lidt større forståelse for mennesker, som der står i samme situation som mig, og skulle der findes eksempler på ”solskinshistorier” kunne det selvfølgelig også være interessant at læse om.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke desto mindre et minefelt, du træder i, @TommyHansen. Min fascination gælder i utroligt mange retninger, men jeg har da oplevet at mange kan finde på at bruge ord som "klamt" og "ulækkert" også selvom det sker imellem to afklarede voksne, hvor aldersgrænset bare er meget større end gennemsnittet. Jeg havde en gang en kæreste der var i starten af tyverne - og da jeg var cirka dobbelt så gammel som hende skulle jeg ofte løbe spidsrod på grund af andres moral.

Moral kan jeg ikke bruge til noget. - det er bare holdninger, søbet i et kollektivt regelsæt. 

Personligt synes jeg at alle skal have lov til at have de fascinationer de vil, om det drejer sig om kropsform, kropsfarve, alder, udsmykning eller køn og så videre. Puritanisme kan gå og lægge sig. Så kør du bare løs på de unge kvinder så længe de modtager dig med åbne arme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg håber, at mit indlæg vil skabe lidt større forståelse for mennesker, som der står i samme situation som mig

Jeg gætter på, at du i dette forum om købesex ikke vil møde den store fordømmelse over at ønske sex med piger i starten af tyverne. I den virkelige verden er det nok en anden sag. Desværre lader en del mennesker sig nemt forarge, hvis der er stor aldersforskel mellem parterne, og begge lyses i band. Ham, fordi han “er en gammel sexfixeret gris” og hende, fordi “hun kun er ude på at malke ham for penge”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser bort fra diverse fordomme som det moderne menneske har (nogle med rette), så er det ren evolutionsbiologi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner ikke hvis din lommepsykologi har noget i sig, men kan kun tale for mig selv.
Jeg er ikke begabet i yngre kvinder, ikke heller i GP-verdenen. Men jeg kan godt kigge på dem og drømme en eller anden drøm. Min egen lommepsykologi siger at det jeg savner er min egen ungdom; jeg husker hvordan det var når jeg var i deres alder, jeg husker energien, styrken, charmen og mulighederne. Og indimellem er det virkelig en del af mit liv jeg savner. Alt var muligt og ikke en eneste pige var for smuk for at jeg i hvert fald skulle prøve.

Men jeg ved også at det ikke er noget jeg kan købe mig tilbage til, ikke en gang illusionen om det. Det fungerer ikke for mig. Så jeg bare kigger lidt i det skjulte - sådan som gamle mænd gør og håber at ingen ser det.

Epstein og andre som ham, er langt hen af vejen den slags mænd som skabet den fordømmende moral omkring ældre mænd og yngre kvinder. Selvf findes der godt om forhold mellem ældre og yngre som fungerer fint på lige vilkår, men det er ikke dem der farver billedet i media. Det samme kan siges om meget andet; det er de brodne kar som præger opfattelsen alt for ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 4 minutter siden:

Når man ser bort fra diverse fordomme som det moderne menneske har (nogle med rette), så er det ren evolutionsbiologi. 

Kære Trident .
Jeg tror godt jeg nogenlunde i hovedtræk ved hvad du mener - men vil da alligevel opfordre dig til at uddybe dit synspunkt lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, det danske købesexmarked er jo relativt godt hvis du skal have noget "exposure therapy" til det ældre (læs: 30+) segment :D 

Tror altid jeg har tænkt på mandlig seksualitet som noget med to poler:

1: tiltrækning til det unge
2: tiltrækning til alt det andet (ældre, personlighed, bdsm, urin, danskere, osv.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel helt naturligt? Altså yngre piger er mere frugtbare og dermed så er os mænd på en eller anden måde indrettet sådan at vi har mere lyst til sex med dem? For mit eget vedkommende så kan jeg kun sige ja jeg tænder mere på yngre kvinder, mere faste i kroppen og diverse steder ;) Der er selvfølgelig undtagelser, men generelt så ja til yngre kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TommyHansen, nu nævner du Jeffrey Epstein og hans ganske unge kæreste, men umiddelbart er det jo ikke det, der var hans problem. Det var alle de andre ting i sækken (kriminelle), der gjorde udfaldet for hans fald.

For et par generationer tilbage blev der nok talt bag ryggen på en, hvis man havde en lidt for ung kæreste/ægtefælle m/k. Simon Spies var en en form for frontløber, hvad det angår. Til gengæld var han så rig, at at han kunne være ligeglad med, hvad folk mente om ham, for alle ville gøre handler med ham og have en del af Spies kagen.

I dagens Danmark er der langt mere åbenhed omkring og accept af forhold af forskellige sammensætninger. Mand/mand, kvinde/kvinde og de kan frit få børn via rugemødre/donorer. Selv nutidens moderne familier består af familiedele, der sagtens kan bo hver for sig uden problemer. Hvis du fandt dig en kæreste i start 20'erne, tror jeg ikke, at du vil opleve så mange fordomme og blive set skævt til som for 20 år siden. Du har tiden med dig, så hop ud i det  :)  Du er jo næsten allerede i gang med noget sugardating på eksperimentel stadie. Der er ikke så langt til et reelt forhold og hvis du bor i lidt større byer, tror jeg, at du vil opleve endnu mindre hvisken og tisken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke betagelsen primært går på den unge krop - og ikke den unge kvinde. I samtalen og livserfaringen og som soulmate vil jeg altid foretrække en jævnaldrende kvinde. I begær kan jeg forføres af den unge krop.Men ikke i egentligt samvær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver i hvert fald også tiltrukket af unge kvinder, eller i hvert fald af den unge flotte krop. Jeg ville dog nødigt have en kone/kæreste som var meget yngre end mig selv. At dele livet med en der ikke har den samme livserfaring, ville helt klart trætte mig og sandsynligvis ville kvinden have det på den samme måde.

Det er jo altid svært at vide om forholdet til en GP er ligeværdigt, men udgangspunktet bør være at det er ligeværdigt uanset alder. At kvinden er gammel nok til at tage valget at sælge intime ydelser på et oplyst grundlag og at vi som købere respekterer de grænser som GP'en sætter for sine ydelser. Nogle af GP'erne skriver allerede aldersgrænser i deres annoncer og mange flere beder om at man angiver alder ved bookning. 

Udfordringen, sådan som jeg tolker fx #metoo bevægelsen er ikke aldersforskellen i sig selv, men om det var en uligevægt i magtforholdet - uanset at den enkelte ikke har til hensigt at udnytte denne forskel. Udsyn at kende sagen i detaljer med Jeffrey Epstein, så forestiller jeg mig at det handler om magtforhold og bevidst udnyttelse af denne.

Resten er efter min bedste overbevisning misforstået moral og forargelse for masserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 1 time siden:

 

Jeg håber, at mit indlæg vil skabe lidt større forståelse for mennesker, som der står i samme situation som mig, og skulle der findes eksempler på ”solskinshistorier” kunne det selvfølgelig også være interessant at læse om.

Om årsagen til din fascination af yngre piger skal jeg nok undlade mig fra at gætte på, jeg konstaterer blot at du har mange ligesindede, ikke mindst her på siden.

Så længe begge parter er tilfreds med aftalen, så må de være de forargedes problem, ikke dit/jeres.

For mit eget vedkommende kan jeg sagtens fascineres af billedet af en ung kvinde, men det bliver også ved det.

Hvad skal jeg tale med hende om? Skal jeg høre på hendes forfærdelige musik?skal jeg lave mad til hende hver dag, og rydde op efter hende? Skal hun spise McDonald's mad i min bil? Og ikke mindst, skal jeg have sex med en kvinde på alder med mine børn?

Jeg fordømmer på ingen måde dem der gerne vil alt det jeg ikke vil, men jeg foretrækker en kvinde på ca min egen alder, som har oplevelser i livet fra samme årtusinde som mig, som måske har et ekstra kg på maven og lidt foldet hud, som mig der har rundet der 50+.

Bare klø på og få dig noget erfaring.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste om et studie, hvor mænd og kvinder blev bedt om at bedømme billeder af det modsatte køn, uden at de kendte alderen på dem de bedømte.

Kvinder mellem 17 og 18 fik højeste score. Hos mænd var det langt højere. Kan ikke holde det præcis tal men mener at det var enten i 30'erne eller start 40'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

Vores drifter gør at vi tænder seksuelt på kvinder i den fertile alder. Dvs fra 15-45 more or less… Og så kan der psykologiske aspekter, der gør at vi kan afvige fra dette eller indsnævre spændet i denne alders gruppe. Så at tænder fysisk på en kvinde på 22 er helt naturligt - uanset om du selv er 16, 44 eller 89 år gammel. 
Jeg er selv midt i 40’erne og kan også tænde fysisk på unge kvinder. Jeg tænder dog ikke på dem rent mentalt og foretrækker derfor langt heller smukke kvinder mellem 25 og 40. Det gør energien og balancen langt mere jævnbyrdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Det gå bege vej , jeg har været samen med 20 årige kvinder til slut 30 erne . Uden at betale . Jeg var så naive at tro at det mig der jæger dem . Men da jeg mødt dem nogle år efter gik det op for mig at det var omvendt . De kunne god lide en erfarne mand , lidt grå hår , livs visdom . Det har været fantastisk dejligt , ingen forventning om børn eller fast forhold . Bare nydelse . 
nu når jeg er 56 , desværre oplever jeg ikke så tit den oplevelse .
Så jeg gå til en ung gp for at få oplevelse , også hvis det er kun for en time .jeg få energi , og kik af det . Ikke bare den dejlig krop , men også lethed , ingen forventninger , adrenalin . Men jeg vil sige et jeg har en fantastisk dejlig fast gp på 26 år. Jeg føler mig ikke som gammel gris , nyder nuet og elsker det. Men kune aldrig besøge en 19 årlig pige , der vil jeg føle mig Extreme utilpas .jeg vil være en ordentlig respektfuld , og stolt mand . 

Jeg tænker at om 10-20 år er jeg på plejehjem ( hvis jeg liver så længe ) men en ble på og halv senile , de oplever vil jeg aldrig fortryd . Men have et stor smil på , og tænke på de gode stunder i mit live . 
husk vi liver Kun en gang . 

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 23 timer siden:

Det er ikke desto mindre et minefelt, du træder i, @TommyHansen. Min fascination gælder i utroligt mange retninger, men jeg har da oplevet at mange kan finde på at bruge ord som "klamt" og "ulækkert" også selvom det sker imellem to afklarede voksne, hvor aldersgrænset bare er meget større end gennemsnittet. Jeg havde en gang en kæreste der var i starten af tyverne - og da jeg var cirka dobbelt så gammel som hende skulle jeg ofte løbe spidsrod på grund af andres moral.

Moral kan jeg ikke bruge til noget. - det er bare holdninger, søbet i et kollektivt regelsæt. 

Personligt synes jeg at alle skal have lov til at have de fascinationer de vil, om det drejer sig om kropsform, kropsfarve, alder, udsmykning eller køn og så videre. Puritanisme kan gå og lægge sig. Så kør du bare løs på de unge kvinder så længe de modtager dig med åbne arme.

Tak for din tolerance, Harran. Nu er det jo desværre ikke sådan, at de unge kvinder modtager mig med åbne arme, for jeg har meget svært ved at finde en måde at komme i kontakt med dem på overhovedet. Men det kan jeg selvfølgelig prøve at arbejde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 timer siden:

Jeg aner ikke hvis din lommepsykologi har noget i sig, men kan kun tale for mig selv.
Jeg er ikke begabet i yngre kvinder, ikke heller i GP-verdenen. Men jeg kan godt kigge på dem og drømme en eller anden drøm. Min egen lommepsykologi siger at det jeg savner er min egen ungdom; jeg husker hvordan det var når jeg var i deres alder, jeg husker energien, styrken, charmen og mulighederne. Og indimellem er det virkelig en del af mit liv jeg savner. Alt var muligt og ikke en eneste pige var for smuk for at jeg i hvert fald skulle prøve.

Men jeg ved også at det ikke er noget jeg kan købe mig tilbage til, ikke en gang illusionen om det. Det fungerer ikke for mig. Så jeg bare kigger lidt i det skjulte - sådan som gamle mænd gør og håber at ingen ser det.

Epstein og andre som ham, er langt hen af vejen den slags mænd som skabet den fordømmende moral omkring ældre mænd og yngre kvinder. Selvf findes der godt om forhold mellem ældre og yngre som fungerer fint på lige vilkår, men det er ikke dem der farver billedet i media. Det samme kan siges om meget andet; det er de brodne kar som præger opfattelsen alt for ofte.

Også tak for dine bemærkninger. Det du skriver er selvfølgelig også en stor del af det som jeg føler.
Særligt ordene "Alt var muligt og ikke en eneste pige var for smuk for at jeg i hvert fald skulle prøve." synes jeg er godt skrevet.
Jeg kan genkende det så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 23 timer siden:

Altså, det danske købesexmarked er jo relativt godt hvis du skal have noget "exposure therapy" til det ældre (læs: 30+) segment :D 

Tror altid jeg har tænkt på mandlig seksualitet som noget med to poler:

1: tiltrækning til det unge
2: tiltrækning til alt det andet (ældre, personlighed, bdsm, urin, danskere, osv.)

Tak for din kommentar. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad "exposure therapy" betyder i din verden. For hvis du mener, at købesexmarkedet i Danmark vrimler med unge sprøde danske piger i starten af tyverne, så er vi nok ikke helt enige. Men det er selvfølgelig heller ikke noget som bare sker af sig selv, selv om vi er mange mænd, der kunne ønske os, at flere piger ville vise os deres gunst.
Med hensyn til de to poler tror jeg også, at du rammer rigtigt, men det udelukke vel ikke, at man både kan tænde på unge og bdsm, og gerne i samme omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 23 timer siden:

Det er vel helt naturligt? Altså yngre piger er mere frugtbare og dermed så er os mænd på en eller anden måde indrettet sådan at vi har mere lyst til sex med dem? For mit eget vedkommende så kan jeg kun sige ja jeg tænder mere på yngre kvinder, mere faste i kroppen og diverse steder ;) Der er selvfølgelig undtagelser, men generelt så ja til yngre kvinder.

Det glæder mig, at du siger det med så høj og fast klar stemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 23 timer siden:

Mon ikke betagelsen primært går på den unge krop - og ikke den unge kvinde. I samtalen og livserfaringen og som soulmate vil jeg altid foretrække en jævnaldrende kvinde. I begær kan jeg forføres af den unge krop.Men ikke i egentligt samvær. 

Jeg giver dig meget ret, Jogge. Det er den unge krop jeg tænker på. Tanken om, at hun har min pik i munden og jeg tømmer mig i hende.
Desværre får det mig nok til at fremstå som en afstumpet fyr, der bare vil have udløsning for sit (perverse) begær. 
Det viser bare, at det ikke er så nemt at fremstå som et perfekt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 minutter siden:

Tak for din kommentar. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad "exposure therapy" betyder i din verden. For hvis du mener, at købesexmarkedet i Danmark vrimler med unge sprøde danske piger i starten af tyverne, så er vi nok ikke helt enige. Men det er selvfølgelig heller ikke noget som bare sker af sig selv, selv om vi er mange mænd, der kunne ønske os, at flere piger ville vise os deres gunst.
Med hensyn til de to poler tror jeg også, at du rammer rigtigt, men det udelukke vel ikke, at man både kan tænde på unge og bdsm, og gerne i samme omgang.

Med "exposure theory" mener jeg, at der er rig mulighed for at eksponere sig selv overfor mere modne kvinder på det danske købesexmarked, for på den måde at tilvænne sig at lære at blive tiltrukket af dem. Om det virker skal jeg ikke kunne sige.

Og, ja angående de to poler, så sker det da ofte, at der kan være overlap (fx ung+bdsm).

Min anbefaling ville være en af to ting:

1) Bliv boende i DK og lær at tænde på modne kvinder
2) Slug skammen og flyt til Thailand eller Filippinerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 20 timer siden:

Vores drifter gør at vi tænder seksuelt på kvinder i den fertile alder. Dvs fra 15-45 more or less… Og så kan der psykologiske aspekter, der gør at vi kan afvige fra dette eller indsnævre spændet i denne alders gruppe. Så at tænder fysisk på en kvinde på 22 er helt naturligt - uanset om du selv er 16, 44 eller 89 år gammel. 
Jeg er selv midt i 40’erne og kan også tænde fysisk på unge kvinder. Jeg tænder dog ikke på dem rent mentalt og foretrækker derfor langt heller smukke kvinder mellem 25 og 40. Det gør energien og balancen langt mere jævnbyrdig.

Det er fornuftige ord, som du skriver. Jeg kan også sagtens tænde på smukke kvinder mellem 25 og 40. Men de lidt yngre har en skønhed og friskhed som giver mig et voldsomt begær, men som jeg til gengæld godt ved er meget kortvarig og delvis også forbudt eller tabuagtigt. Måske derfor er den så voldsom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 2 minutter siden:

Med "exposure theory" mener jeg, at der er rig mulighed for at eksponere sig selv overfor mere modne kvinder på det danske købesexmarked, for på den måde at tilvænne sig at lære at blive tiltrukket af dem. Om det virker skal jeg ikke kunne sige.

Og, ja angående de to poler, så sker det da ofte, at der kan være overlap (fx ung+bdsm).

Min anbefaling ville være en af to ting:

1) Bliv boende i DK og lær at tænde på modne kvinder
2) Slug skammen og flyt til Thailand eller Filippinerne.

Tak for din forklaring, som giver meget mening.

Jeg er så indsnævret, at jeg slet ikke tænder på asiatiske kvinder, så det er din anbefaling nr. 1 som jeg må følge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 4 minutter siden:

Tak for din forklaring, som giver meget mening.

Jeg er så indsnævret, at jeg slet ikke tænder på asiatiske kvinder, så det er din anbefaling nr. 1 som jeg må følge.

Ja enten det eller hive den store pengepung og tålmodigheden frem og hoppe på sugardaters ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 28 minutter siden:

Ja enten det eller hive den store pengepung og tålmodigheden frem og hoppe på sugardaters ;)

Jeg har forsøgt med sugardating, men fik desværre kun kontakt med kvinder omkring de 30 - og selv om det var god sex, så vil jeg stadig gerne prøve et par piger der er lidt yngre og sprødere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...