Hop til indhold
TommyHansen

Kan man håbe på en afdæmpet debat om ældre mænds betagelse af yngre kvinder?

Recommended Posts

TommyHansen skrev, for 55 minutter siden:

Det er den unge krop jeg tænker på. Tanken om, at hun har min pik i munden og jeg tømmer mig i hende.
Desværre får det mig nok til at fremstå som en afstumpet fyr, der bare vil have udløsning for sit (perverse) begær. 
Det viser bare, at det ikke er så nemt at fremstå som et perfekt menneske.

Hver ting til sin tid, vi rummer alle mere end én side. Nogen gange anstrenger vi os for at præsentere vores bedste jeg for vores omgivelser eller fremstå som en professionel, kompetent og tiltalende fyr. Andre gange besøger vi en GP, hvor det hele går op i en højere enhed, og i liderlighedens navn giver vi efter for vores (perverse) begær.

At opføre sig hæderligt over for andre mennesker er et godt udgangspunkt, men der er ingen grund til at stræbe efter at blive det perfekte menneske. Det fører bare en masse skuffelser med sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror den fysiske side af det er noget biologisk.
Men måske har det ikke så meget med alder at gøre - mere en kombination af udseende og personlighed.
Et sødt ansigt, en pæn krop, en livlig eller en mild og kærlig personlighed .. 
Efterhånden synes  jeg der er en god del kvinder også over de 50 - måske især 'ungkarle-piger' - der bevarer gløden ... 

Mentalt handler det for mig meget om det uspolerede ved de unge kvinder ... 
Det eventyrlystne, drømmene, livsappetitten ... 
Det er som om mange voksne kvinder 'forsvinder' i familieliv og job / karriere ... 
Jeg selv har oplevet en rigtig god kontakt og kemi med de tre unge (danske) piger under 25 jeg har besøgt i tidens løb ... 
Det har nok både noget at gøre med pigernes syn på ældre mænd, og på om pigen har 'noget mellem ørerne' ..
Jeg har i øvrigt lagt mærke til at GP'erne har en tendens til at sætte grænser nedad i alder (f. eks. ved 25 år) men ikke opad ... 

Egentlig synes jeg ikke vi burde 'skamme os' over at vi som modne eller ældre mænd er fascineret af yngre kvinder.
Vi skal bare lære at håndtere det ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 4.1.2022 at 13:14:

Og da mine forældre så gik bort, så var jeg efterhånden blevet så gammel, og muligheden for at finde en kæreste er næsten ikke eksisterende.

Det er interessant.
Det minder om det jeg selv har oplevet ... 
Jeg har ganske vist været gift og stiftet familie, men oplevede også, da jeg blev skilt, at, som du skriver, muligheden for at finde en kæreste var ikke eksisterende.
Hvorfor mon?
Masser af voksne mænd går ind og ud af parforhold ... 
Men det er som om man som mand er i en helt håbløs situation på 'voken-dating' markedet hvis du ikke lige bevæger dig i 'mainstream' sociale cirkler ... 

Det har dog nok ændret sig, efter min generation .. 
Cancerne er nok større nu hvor vi hart online dating ... 
Men det er for sent for mig .. á propos trådens emne, så tænder jeg desværre ikke på det grå guld ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Mentalt handler det for mig meget om det uspolerede ved de unge kvinder ... 
Det eventyrlystne, drømmene, livsappetitten ... 
Det er som om mange voksne kvinder 'forsvinder' i familieliv og job / karriere ... 
Jeg selv har oplevet en rigtig god kontakt og kemi med de tre unge (danske) piger under 25 jeg har besøgt i tidens løb ... 
Det har nok både noget at gøre med pigernes syn på ældre mænd, og på om pigen har 'noget mellem ørerne' ..

Rigtig godt formuleret, og rigtig god pointe. Der er altså noget særligt ved en person der er ung nok til at tilværelsens ulidelighed ikke rigtigt har sat ind, med alle bekymringerne og forventningerne om det ene og det andet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg forstår godt hvorfor en ældre mand godt kan være fascineret af en yngre kvinde. Og også ønsket om at have sex med en kvinde der er i 20’erne. Man kan jo også sige at mange unge fyre (inklusiv mig selv) har ønsket og fantasien om at have sex med en moden og erfaren kvinde. Jeg har besøgt en 44 årig kvindelig gp, og hun var godt nok dejlig, og det var en drengerøvs drøm der gik i opfyldelse, og hun gav mig   en af de bedste sex oplevelser jeg har haft. Inde på scor.dk, har jeg været også været i kontakt med nogle kvinder der ihvertfald var 40  år og mødtes med dem.  Jeg var blæst bagover over at nogle kvinder i en alder af 40 faktisk godt gad at have sex med en ung fyr som mig som kunne have været deres stedsøn. Jeg tror det bunder ud i at man har en fascination af det man ikke er vand til, nogle unge kvinder tænder på en ældre og mere erfaren mand, nogle modne kvinder tænder på en ung fyr . Det er jo egentlig noget der går begge veje kan man sige. For mit vedkommende synes jeg det er vildt frækt at have sex med en kvinde der i bund og grund kunne være min stedmor. Men jeg er også fascineret af smukke kvinder i 40’erne fordi det er noget jeg ikke er vand til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bent Fabricius-Bjerre var ca. 42 år ældre end sin sidste kone Camilla Padilla Arndt Født: 1. oktober 1966 (55 år) Mon det også var pengene der trak? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et ret spændende emne.

Med mine halvt hundrede år, vil de fleste møder med kvinder, i dette forums omdrejdspunkt, være inden for emnets ramme. Jeg har det med kvinder, som jeg har det med musik og kunst. Jeg kan lide det meste, der er noget jeg ikke forstår, ikke vil have hængende på min væg, skifter nummer, når det kommer ud af min højtaler, men respekterer det eksistere af en grund, og at det rammer nogle mennesker, og sat ind i en kontekst giver det ofte mening.

Så findes der kunst og musik, der er så smukt, der præcist rammer nogle følelser, der har den perfekte komposition, den perfekte lyd og som jeg, hvis jeg kunne, også ville kigge på, eller lytte til om to hundrede år, fordi det ville være lige så perfekt, se lige sådan ud, lyde lige som det gjorde. Ramme mig, så tårerne står på spring.

Den absolutte æstetik, helt uafhængig af kontekst. 

Når jeg ser en kvinde, primært i tyverne, men også ældre, der præcist rammer mig, så bliver fordomme og moral ligegyldige, de betyder ikke noget, de har ingen gyldighed. Kvinderne med de guddommelige silhuetter, som om guderne eller evolutionen, at efter standpunkt, har produceret en skabelon for det perfekte, det ultimative.

Det gør mig lille, giver mig ærefrygt, gør mig lykkelig, gør mig levende.

Og det er subjektivt. Det hvad der rammer mig og dig, og det er egentlig det smukke. Jeg er så dybt taknemlig, for de kvinder herinde, der stiller deres gudekroppe og sind til rådighed for mig. Så jeg, en gang i mellem, kan føle jeg kan opnå noget, som jeg godt ved er langt fra, hvad jeg i virkeligheden kan opnå. At jeg kan træde en i en time sammen med et perfekt menneske, hvor tidens tand ikke har påvirket det æstetiske, hvor jeg har en illusion om at vi rent faktisk kunne være sammen. Dybt dybt taknemlig.

Det handler for mig, ikke om et en misset ungdom, ikke at have opnået det jeg kunne, det handler for mig om mødet med det smukke menneske. Og for mig, er den lille kontrakt vi indgår, hvor tid veksles med penge, på ingen måde forstyrende for mødet med med hende den perfekte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...