Hop til indhold
Samanthawild

Læs nu annoncen kære mænd inden I skriver please

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Helt enig. Selv i annoncer om sex, læser de ikke.  :(

Får virkelig mange henvendelser på ting jeg ikke tilbyder, klokkeslæt jeg ikke har åbent osv. 

Og ikke for at afspore, men det tragikomiske er. Herinde mændene strikse og hurtige til, at hakke på hinanden. Hvis overskrift, emne placering mm. er forkert.
Men det er helt ok, at skrive til os GP’er. “Har du tid?”  Øh til hvad, hvornår, hvor lang tid….?

Læs, forstå, og lav konkrete henvendelser plz….

(Og nej ikke alle over en kam, enkelte kan finde ud af det allerede første gang og andre lærer det  efter et par besøg)

 

Enig.

Se mit indlæg sidst i denne tråd. Hvorfor skændes, når.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok… TS skriver, at de fleste mænd ikke magter at læse ordentligt og henvender sig direkte til læserne (“I” osv.).

Jeg skriver, at det ikke er min opfattelse, og at man ikke kommer så langt med sådan et angreb direkte på læserne, hvis man vil ud med et budskab. 

Altså: indholdet er generaliserende og formen unødigt aggressiv og ukonstruktiv. 

Så vælter støtten ind med, at TS også skal have lov til at læsse af osv, og det er fint nok.
Vend den bare lige om til, at en mandlig bruger skriver i samme tone. Hvis jeg fx henvendte mig direkte til GP’erne her på siden på baggrund af en række uheldige oplevelser med fx falske annoncer?

Helt generelt er der ret meget berøringsangst og leflen over for især de danske piger her på siden, når de blander sig i debatten. De er sgu stort set alle sammen nogle piger med ben i næsen, som fortjener at blive behandlet med respekt. Og det gør man ved at behandle folk som voksne og tage dem seriøst. Også når de er på afveje, eller der ryger en finke af deres pande. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Mr. Sensual skrev, for 13 minutter siden:

Hej,

Hvorfor skændes i denne tråd? Når vi kan knalde i stedet for.

Kram fra Mr. Sensual

:D Fordi de ka :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 6 minutter siden:

Ok… TS skriver, at de fleste mænd ikke magter at læse ordentligt og henvender sig direkte til læserne (“I” osv.).

Jeg skriver, at det ikke er min opfattelse,
 

Din opfattelse kan jo næppe være i nærheden så reel som hendes, pånær du også annoncerer om sex til mænd. 

 

Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden:

... og at man ikke kommer så langt med sådan et angreb direkte på læserne, hvis man vil ud med et budskab. 
 

På den anden side så bliver hendes budskab tydeligt nok: "Fy for helvede hvad bliver jeg dog træt på alle jer som ikke gider læse men skal optage min tid med vrøvl". Efter at have læst med herinde nogle år, og desuden snakket med nogle GP'er så tror jeg faktiskt at det er nogenlunde rigtigt: De fleste mænd  - av dem som faktiskt tager kontakt nota bene - gider ikke læse ordentligt og hvis de gider læse så gider de ikke respektere hvad som står.

Svendsenaalborg skrev, for 13 minutter siden:

Vend den bare lige om til, at en mandlig bruger skriver i samme tone. Hvis jeg fx henvendte mig direkte til GP’erne her på siden på baggrund af en række uheldige oplevelser med fx falske annoncer?

Ja men det sker jo temmelig regelmæssigt herinde.

 

Svendsenaalborg skrev, for 14 minutter siden:

Helt generelt er der ret meget berøringsangst og leflen over for især de danske piger her på siden, når de blander sig i debatten. De er sgu stort set alle sammen nogle piger med ben i næsen, som fortjener at blive behandlet med respekt. Og det gør man ved at behandle folk som voksne og tage dem seriøst. Også når de er på afveje, eller der ryger en finke af deres pande. 

Du respekterer dem gennem at ville opdrage dem; jeg respekterer dem gennem at prøve at lytte og forstå. Indimellem i hvert fald. Nogen berøringsangst har jeg i hvert fald ikke, og det er sagtens ikke alle danske piger herinde under årene som jeg har følet respekt for. Og heller ikke leflet.

Generelt er jeg heller ikke enig i din betragtelse, jeg synes snarere at de danske GP'er som vover pelsen herinde, ofte får den pisset på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 24 minutter siden:

Hej,

Hvorfor skændes i denne tråd? Når vi kan knalde i stedet for.

Kram fra Mr. Sensual

Jeg kan vel ikke knalde med @Svendsenaalborg heller?? Så er det langt bedre at skændes. Det kan også være livgivende indimellem.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Hej,

Hvorfor skændes i denne tråd? Når vi kan knalde i stedet for.

Kram fra Mr. Sensual

Knalde med mig eller? Eller bare alle burde være glade og knalde?

For bare rolig har kun skrevet i pauserne. He He. 

Masser af dejlig sex i løbet aftenen. 
Og vil nu også kun kalde det en diskussion. Jeg har i al fald på intet tudspunkt været sur bare givet min mening til kende. Med det samme jeg så overskriften. Tænkte jeg, ja det emne kan vi da godt lige tage igen….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg så faktisk godt din annonce på AL, men siden den ikke var adresserede til mig, scrollede jeg bare videre. Kan forstå og se at nogle folk godt kunne lære dette.
Så dette er helt rette forum at sende sådan en besked ud i.

Hvis jeg søger en maler, ville jeg da også blive pissed off hvis jeg skulle modtage 80 opkald fra diverse bagere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome

Which man ever listen to a woman? Jeg læser fandme næsten aldrig den fulde tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
SmallPenuzSyndrome skrev, for 7 timer siden:

Which man ever listen to a woman? Jeg læser fandme næsten aldrig den fulde tekst.

Ros for ærlig udmelding. Men hvis du kommer i mål med en aftale hos GP’er. Håber jeg da du i det mindste forstår ordet nej. For vil du noget hun ikke tilbyder er nej, sgu nej. Uanset hvor lidt respekt du har for kvinder. 
Og du er i den grad selv skyld i, hvis du får dårlige oplevelser. Når du ikke har sat dig ind i hvad du kan og ikke kan forvente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 21 timer siden:

Kære Mænd 

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

Jeg har pt. En annonce på AL, hvor jeg/vi søger et par nye kollegaer, fordi der er nogle der vil stoppe og holde pause. Jeg skriver udtrykkeligt i annoncen, at der kun ønskes svar for potientielle kvinder og kommende måske kollegaer , og ikke fra jer mænd vedr. at mødes og meget andet gejl. 

Indtil videre er der kommet 87 besked fra mænd og 5 fra kvinder. HVAD POKKER ER DET I IKKE KAN FORSTÅ 

NU HAR JEG TILFØJET AT ENHVER HENVENDELSE FRA JER VIL BLIVE MED EN BLOKERING FOR ØJE FOR TID OG EVIGHED, OG DET ER LIGEGYLDIGT OM VI HAR MØDTES FØR. DET ER MIG EN GÅDE OG TOTALT TIDSPILDE, AT I IKKE RESPEKTERER, HVAD DER STÅR I VORES ANNONCER. 

GÅR IKKE UD FRA I STADIGVÆK ER FULDE EFTER NYTÅRSAFTEN, ELLER ER DET TØMMERMÆNDENE, DER STADIGVÆK ER PÅ SPIL:D

FORTSAT GOD AFTEN 

SAMANTHA 

Det skyldes nok at det hovede vi bruger når det gælder GP'ere, kun har et øje og kan ikke læse :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 22 timer siden:

Kære Mænd 

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

SAMANTHA 

Du ved godt at mange mænd hellere læser Jumbo bøger frem for romaner?

Hvis din annonce indeholdt fotos, så er der en god chance for at de aldrig nåede til teksten..:D

Forstår godt din frustration..

/North

(Jeg læser også jumbobøger nu og da)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Røvslikker skrev, for 12 minutter siden:

...

Tomt indlæg. Lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 1 time siden:

Du ved godt at mange mænd hellere læser Jumbo bøger frem for romaner?

Hvis din annonce indeholdt fotos, så er der en god chance for at de aldrig nåede til teksten..:D

Forstår godt din frustration..

/North

(Jeg læser også jumbobøger nu og da)

Jeg læser også jumbobøger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Det skyldes nok at det hovede vi bruger når det gælder GP'ere, kun har et øje og kan ikke læse :D 

 

Den enøjede og den anden med klap :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Normalt bevæger jeg mig ej i Debatter, da de sjældent fører til noget godt og kun uenighed og som Mr Sensual også så fint skrev, hvorfor ikke knalde frem for skændes, som jeg læser tråden og enig bliver vi jo alligevel Aldrig,  alligevel er det til tider svært at lade være at kommenterer :rolleyes: dog bemærker jeg at SweetMilf har en holdning som er værd for mænd at tænke over og absolut en god støtte til Ts, jeg husker dog snart ej Trådens start men forstå mig ret, hvis en Fisse ikke har en hjerne så er den næppe værd at læse om, så derfor bør man altid læse hvad der står skrevet før man tar kontakt, ved ikke lige om det gav mening men i såfald videre til næste skriv og ellers go aften dk :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 2 timer siden:

Jeg læser også jumbobøger :P

I gamle dage var jumbobøgerne bare så meget bedre - de nye er faldet gevoldsomt rent kvalitetsmæssigt, om man så må sige... :(
Men så er det jo godt, at man er vokset fra dem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 31 minutter siden:

I gamle dage var jumbobøgerne bare så meget bedre - de nye er faldet gevoldsomt rent kvalitetsmæssigt, om man så må sige... :(
Men så er det jo godt, at man er vokset fra dem. :D

De gamle er klart bedst. Helt enig. Men det meste af den lettere genre er faldet i kvalitet og også tegningsmæssigt de sidste mange år. Nu blev tråde da helt afsporet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Samanthawild skrev, for 17 timer siden:

De gamle er klart bedst. Helt enig. Men det meste af den lettere genre er faldet i kvalitet og også tegningsmæssigt de sidste mange år. Nu blev tråde da helt afsporet. 

Tråden er afsporet, ja. Men sproget er blevet meget bedre , og vi er alle enige, så helt skidt er det da ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
SweetMilf6630 skrev, for 23 timer siden:

Tomt indlæg. Lol

......BURP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give ret i at nogle mænd ikke læser annoncerne.

Jeg har oplevede de ikke når længre end til to ord ind i overskriften.

I min overskrift står hvor jeg arbejder og hvem der er velkommen, kan kun sige at trods det får jeg 5 til 6 sms'er hver dag lydene Hvor i landet er du ? Eller er du Dansker? Tja det bliver lidt kedeligt i længden.

Sorry har også rigtigt mange der giver sig tid og det er jo det som gør at man går glad på job og glad hjem igen.

Tak for jer og glædeligt nytår.

Tak til mine kollegaer i gør det godt.

Vh caya 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...