Hop til indhold
Samanthawild

Læs nu annoncen kære mænd inden I skriver please

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630
iceteapeach skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror altså @Kontants opslag var ment som en joke. Lidt sort, men ja

Hvor ser du joken. Er alle andre blinde???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Svendsenaalborg skrev, for 6 minutter siden:

Måske er det derfor, at du får henvendelser fra det mindretal, der ikke magter den slags; krage søger mage, du ved:)

Med det sagt er alle GP’er ikke værd at spilde tid på, alle “krager” for vi oplever det allesammen. Nu har jeg aldrig haft en stillings annonce oppe. Men jøsses alle de urelevante henvendelser. Om, ydelser, klokkeslæt mm som ikke er tilbudt. Og alle dem som kun skriver “har du tid”, og andre lignende korte beskeder. Så må jeg så selv hive de nødvendige oplysninger ud af dem. Hvis jeg vel og mærket, synes de er min tid værdig. Nu linker jeg ofte bare retur til hjemmesiden. Så må de læse igen. Eller lade være, men i så fald ingen aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 32 minutter siden:

Med det sagt er alle GP’er ikke værd at spilde tid på, alle “krager” for vi oplever det allesammen. Nu har jeg aldrig haft en stillings annonce oppe. Men jøsses alle de urelevante henvendelser. Om, ydelser, klokkeslæt mm som ikke er tilbudt. Og alle dem som kun skriver “har du tid”, og andre lignende korte beskeder. Så må jeg så selv hive de nødvendige oplysninger ud af dem. Hvis jeg vel og mærket, synes de er min tid værdig. Nu linker jeg ofte bare retur til hjemmesiden. Så må de læse igen. Eller lade være, men i så fald ingen aftale. 

Inden du nu tordner videre i dit eget spor og din egen opfattelse af tingene, så lad mig lige fremhæve, hvad jeg opponerede mod. Eller bedre endnu; lad mig give et eksempel:

“Om oplysningerne i annoncerne er falske eller ej er ligemeget for de fleste af jer GP’er. I er alligevel fuldkommen ligeglade, for I skal bare have nogle kroner i kassen og helst lave mindst muligt for dem. Jøsses, hvor ser man bare mange løgnagtige annoncer.”

Mon sådan et indlæg ville stå uimodsagt her på siden ret længe? Er der ikke noget med formen, og med hvem man henvender sig til, der skurrer?

Nej, de fleste af vi mænd kan godt læse, og vi henvender os ikke. Så lad venligst være med at generalisere og moralisere på andet end et rimeligt grundlag…

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Svendsenaalborg skrev, for 11 minutter siden:

Inden du nu tordner videre i dit eget spor og din egen opfattelse af tingene, så lad mig lige fremhæve, hvad jeg opponerede mod. Eller bedre endnu; lad mig give et eksempel:

“Om oplysningerne i annoncerne er falske eller ej er ligemeget for de fleste af jer GP’er. I er alligevel fuldkommen ligeglade, for I skal bare have nogle kroner i kassen og helst lave mindst muligt for dem. Jøsses, hvor ser man bare mange løgnagtige annoncer.”

Mon sådan et indlæg ville stå uimodsagt her på siden ret længe? Er der ikke noget med formen, og med hvem man henvender sig til, der skurrer?

Nej, de fleste af vi mænd kan godt læse, og vi henvender os ikke. Så lad venligst være med at generalisere og moralisere på andet end et rimeligt grundlag…

Undskyld mig, ja jeg tænkte en del meget værre ord, hvad fanden laver en mand som dig, der er så sur på GP`ere på en side, hvor hovedparten af indholdet er om GP`ere. Du må godt nok have nogle kedelige oplevelser i baggagen, med den negative holdning.  Må jeg anbefale https://indremission.dk/forsiden/ hjemme side, og så håbe på at du kan finde fred der. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 2 timer siden:

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

Der er tilbud på kiks i Aldi :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, Lige nu:

Undskyld mig, ja jeg tænkte en del meget værre ord, hvad fanden laver en mand som dig, der er så sur på GP`ere på en side, hvor hovedparten af indholdet er om GP`ere. Du må godt nok have nogle kedelige oplevelser i baggagen, med den negative holdning.  Må jeg anbefale https://indremission.dk/forsiden/ hjemme side, og så håbe på at du kan finde fred der. :wacko:

Øhhh… Jeg tror, du har misforstået en hel del:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 18 minutter siden:

Hvorfor oprette et latterligt indlæg herinde,når dine “problemer” er inde på AL ?

Eneste latterlige er vist typer og kommentarer som dig og denne. Du er åbenlyst ikke interesseret i at sætte dig i deres sted. Trods utallige opråb de sidste par måneder om tidsspilde og trusler og ubehøvlede mænd. 92 henvendelser. 87 ‘forkerte’ og tidsspildende. Hvor mange gisner du af de 87 KAN være medlemmer på EG. Men opråb på EG har ingen relevans. Hvor dumt kan det blive. Ah men for h da. Some men. Hun skal simpelthen skrive til hver af 87 (annoncen fra i går/i dag?). Enkeltvis. Et tal, der givet fortsætter. Vokset. Uanset om hun så skrev det i overskriften med neonfarve og røg kom ud af skærmen. Når nogle åbenlyst ikke kan læse, vil læse eller som dig ikke kan se sammenhængen. Bevares, det er da også svært. Hvis det ikke rammer dig, kan du jo bare svømme videre. Du har jo tydeligvis ikke forstået behovet og at ‘bare ignorer-rådet’ ikke er holdbart (fyldt indbakke etc) og at en % del af de 87 i dag (300 hele ugen?) sikkert også trods CAPITAL LETTERS nu) fortsætter med IKKE AT KUNNE OG VILLE FORSTÅ DET. Du er en af dem? 
 

HÅBLØST indspark. Din sidste linie gider jeg slet ikke kommentere. Siger mest om dig. Endnu et bevis på ‘de 87 henvendelser’ med dumsmarte, ubehøvlede, ubetænksomme, tidsspildende, chauvanistiske fjolser, der stadig gerne vil besøge GP’ere. 
 

87 mænd 
En del er givet herinde 
Så naturligvis giver indlægget al mulig mening 
Er man ikke en af dem, kunne man VÆLGE at ignorere/tie/holde k…/svømme videre/finde ikke opsangs-piger 

Det er ikke svært. Eller jo, åbenbart for nogle. Håbløse stakler. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget rørende med alle de mænd som bliver indignerede når kvinder indimellem bliver vanvittige på idiotier fra mænd. Og der er nok temmelig mange idiotier især GP'er forventes svare på. Jeg er jo ikke GP endnu (funderer dog lidt på at prøve i næste liv), men har hørt fra diverse piger at mere end halvdelen af henvendelserne er enten umulige at besvare - "Har du tid" f.eks. - eller spørger om ting som allerede står i annoncen, eller spørger om ting som det explicit står i annoncen at det ikke tilbydes, eller aftaler tid som de ikke møder op til etc etc etc. Jeg undrer hvor mange af os mænd som havde klaret den slags dagligt uden at se rødt indimellem?

Det her er jo ikke en statistisk undersøgelse TS kommer med og heller ikke en politisk debat eller et lovforslag.
Så hvorfor blive så indigneret på sit køns vejne?

Det er noget genetiskt med mænd tænker jeg, at vi ikke kan klare den mindste mistanke om uretfærdighed rettet imod os. Imens kvinder har lært gennem årtusinder hvad uretfærdighed vil sige.
Lidt rørende...og lidt trist.
 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

At få de (få?) som ikke magter at læse hele annoncen til at rette ind, er nok lige så nemt som at få udryddet falske profiler og andre scammers. Mere eller mindre umuligt. Især hvis det drejer sig om ofre for dunning/kruger effekten.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, for 1 minut siden:

At få de (få?) som ikke magter at læse hele annoncen til at rette ind, er nok lige så nemt som at få udryddet falske profiler og andre scammers. Mere eller mindre umuligt. Især hvis det drejer sig om ofre for dunning/kruger effekten.;)

Dunning Kruger-effekten er i spil dagligt herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad sker der lige? @Samanthawild synes det er træls, at hun har lavet et opslag om noget og så vælter det ind med alt muligt andet. Det synes jeg egentligt er helt fair og vil da selv have det på samme måde. 
Men så går børnehaven i gang. Jeg ved ikke om det er sukkermaden, som er blevet taget eller hvad? 
Men ville være dejligt, hvis man skrev pænt og/eller undlod, hvis man ikke har noget fornuftigt, at byde ind med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas: jeg ser det faktisk som et udtryk for ligestilling mellem kønnene. 
Hvis en mand opfører sig urimeligt, får han også på hatten for det. 
De fleste kvinder, som jeg har talt med om det, ved ikke noget værre, end når mænd lader dem eller deres medsøstre opføre sig urimeligt uden at opponere sagligt mod dem; der er sådan noget gammelmandsagtigt over det (“Nånå, det bette kvindfolk er nok hysterisk”, “Er det mon den tid på måneden?” osv.). 
Alle bør kunne forvente at blive behandlet ens:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 6 minutter siden:

@Bananas: jeg ser det faktisk som et udtryk for ligestilling mellem kønnene. 
Hvis en mand opfører sig urimeligt, får han også på hatten for det. 
De fleste kvinder, som jeg har talt med om det, ved ikke noget værre, end når mænd lader dem eller deres medsøstre opføre sig urimeligt uden at opponere sagligt mod dem; der er sådan noget gammelmandsagtigt over det (“Nånå, det bette kvindfolk er nok hysterisk”, “Er det mon den tid på måneden?” osv.). 
Alle bør kunne forvente at blive behandlet ens:)

 

Jeg tænker at alle bør kunne forvente at blive behandlet ordentligt. TS giver udtryk for at det alt for ofte ikke sker. Personligt synes jeg det er lidt velgørende når en GP tør sige noget lidt mindre smigrende om hendes målgruppe. Jeg får alt for ofte følelsen af at de fleste GP'er altid er nødt at tilføje noget à la: "Men de fleste mænd er bare dejlige og fantastiske". Noget som jeg næppe tror på. Jeg tror at de fleste indimellem bliver å så trætte af os.

Hendes opsang er rettet til dem det vedrører, alle andre kan bare gå videre til næste station. Måske findes der noget at virkelig blive indigneret over?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Svendsenaalborg skrev, for 43 minutter siden:

“Om oplysningerne i annoncerne er falske eller ej er ligemeget for de fleste af jer GP’er. I er alligevel fuldkommen ligeglade, for I skal bare have nogle kroner i kassen og helst lave mindst muligt for dem. Jøsses, hvor ser man bare mange løgnagtige annoncer.”

Nej det står ikke uimodsagt hen ret længe, men sandt eller falsk. Så nytter det jo ikke noget. At henvende sig om noget der ikke står. 
 

Jeg er selv ret træt af falske annoncer, piger, billeder ect., de giver branchen er dårligt ry, men nu er det ikke det denne tråd handler om. 
 

Og uanset hvordan du vender, drejer og bortforklare det. Så kommer der ikke noget godt ud af at henvende sig på en idiotisk måde. 

Hvis du og andre vil møde en seriøs pige må i også selv være seriøse. Det andet bliver bare skruen uden ende. Hævn er er forkert ord, men kan ikke lige finde et andet. “Jeg oplever det her…. Så må jeg godt opføre mig dårligt, selv om det er en helt anden person det rammer.”

Alle skal opføre sig ordentligt nåde GP’er og mænd. Førstehåndsindtryk er bare vigtigt så det I starter med at skrive er ret afgørende for om I kommer på besøg. Og den pige skriver til må jo ha fanget interresen. Så I det tilfælde TS beskriver er det da ærgerligt at blive blokeret fordi man henvender sig på et stillings opslag, i stedet for at finde, vente på en annonce fra TS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontant skrev, for 3 timer siden:

Hold kæft med fælles skideballer…….

Jeg har ikke henvendt mig på nogen annonce. 
 

HVAD POKKER ER DET DU IKKE KAN FORSTÅ!!!

Det er s'gu' da lidt øv for dig, at din scrollefunktion er gået i stykker.

Jeg kan foreslå dig at henvende dig til en modedrator - hvis det ikke hjælper, er det nok din computer, den er gal med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tænker at alle bør kunne forvente at blive behandlet ordentligt. TS giver udtryk for at det alt for ofte ikke sker. Personligt synes jeg det er lidt velgørende når en GP tør sige noget lidt mindre smigrende om hendes målgruppe. Jeg får alt for ofte følelsen af at de fleste GP'er altid er nødt at tilføje noget à la: "Men de fleste mænd er bare dejlige og fantastiske". Noget som jeg næppe tror på. Jeg tror at de fleste indimellem bliver å så trætte af os.

Hendes opsang er rettet til dem det vedrører, alle andre kan bare gå videre til næste station. Måske findes der noget at virkelig blive indigneret over?

Det er da vældig befriende, at en GP “tør” det. Og det burde slet ikke være et spørgsmål om at turde. Det skal så også bare behandles som alle andre indlæg, der rammer skævt. 
Vi skal vel netop ikke behandle GP’er anderledes?

Jojo, vi kan da sagtens finde andet at blive mere indignerede over, men det kan man jo altid sige!… Der er da altid vigtigere ting at diskutere og bruge sin tid på end eroguide, for pokker… Men hvor ville det sjove så være, hvis vi altid skulle vurdere, om vi nu kunne finde noget endnu mere alvorligt at tale om. Med den argumentation kan du da aldrig deltage i nogen som helst debat:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 33 minutter siden:

[...]

 

Og uanset hvordan du vender, drejer og bortforklare det. Så kommer der ikke noget godt ud af at henvende sig på en idiotisk måde. 

[…]

Det er lige præcis essensen af mit første indlæg i denne tråd; rettet mod dit opslag, godt nok…:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 1 minut siden:

Det er da vældig befriende, at en GP “tør” det. Og det burde slet ikke være et spørgsmål om at turde. Det skal så også bare behandles som alle andre indlæg, der rammer skævt. 
Vi skal vel netop ikke behandle GP’er anderledes?

Indlæg fra GP'er skal behandles som indlæg fra nogle som ved mere om hvordan de har det, end vi andre herinde. Altså i nogen udstrækning anderledes. Jeg kan heller ikke se at det rammer skævt - hun vender sig til dem det vedrører. Og at der findes mænd herinde som deltager i en masse unødvendige og dumme henvendelser til GP'er er jeg ikke i tvivl om.

 

Svendsenaalborg skrev, for 4 minutter siden:

Jojo, vi kan da sagtens finde andet at blive mere indignerede over, men det kan man jo altid sige!… Der er da altid vigtigere ting at diskutere og bruge sin tid på end eroguide, for pokker… Men hvor ville det sjove så være, hvis vi altid skulle vurdere, om vi nu kunne finde noget endnu mere alvorligt at tale om. Med den argumentation kan du da aldrig deltage i nogen som helst debat:)

Jeg lykkes jo deltage i denne - med budskabet at dette ikke er noget at blive indigneret over. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Indlæg fra GP'er skal behandles som indlæg fra nogle som ved mere om hvordan de har det, end vi andre herinde. Altså i nogen udstrækning anderledes. Jeg kan heller ikke se at det rammer skævt - hun vender sig til dem det vedrører. Og at der findes mænd herinde som deltager i en masse unødvendige og dumme henvendelser til GP'er er jeg ikke i tvivl om.

 

Jeg lykkes jo deltage i denne - med budskabet at dette ikke er noget at blive indigneret over. ;)

Du blev trist over, at andre blev indignerede… Det er da i samme boldgade. 
Burde du så ikke finde noget endnu mere ligegyldigt, som nogle andre bliver indignerede over, så du kan blive trist over det, og vi ikke spilder tristhed på ligegyldigheder?:)

Nu bliver vi snart banned for afsporing; det vil ikke gøre mig indigneret, men dog trist…:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 3 minutter siden:

Du blev trist over, at andre blev indignerede… Det er da i samme boldgade. 
Burde du så ikke finde noget endnu mere ligegyldigt, som nogle andre bliver indignerede over, så du kan blive trist over det, og vi ikke spilder tristhed på ligegyldigheder?:)

Nu bliver vi snart banned for afsporing; det vil ikke gøre mig indigneret, men dog trist…:mellow:

Du prøver at gøre dette til noget slags metadiskussion. Jeg bliver ikke trist over indignation per se, jeg bliver trist over at nogle - dig inklusive - ikke kan lade kvinden fortælle hvordan hun har det når det er som værst, uden at nogle skal føle sig trådt over tæerne - kun for at lige præcis dem måske ikke er målgruppen for kritiken. 

I stedet for at skrive herinde, burde hun henvende sig direkte til alle dem som skriver idiotier til hende siger man.

Nuvel, hvis vi havde det som rettesnor herinde, så er der rigtigt mange indlæg som istedet for at skrives her, burde rettes direkte til de piger de vedrører.

Jeg tænker så her Svendsenaalborg, at hvis man beroliger sig bare lidt, så kan man måske lære noget. Måske reflektere bare lidt over hvordan man selv henvender sig, hvordan det måske modtages. Og hvis ikke andet så kan man vælge at tænke: "Nå for søren, er det sådan i har det dagligt. Det måtte være hårdt imellem".

Istedet for at blive sur for at man sagtens selv ikke er et af fjolserne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden:

Det er lige præcis essensen af mit første indlæg i denne tråd; rettet mod dit opslag, godt nok…:)

Ok, ser jeg ikke lige. Men vi har nok bare hver vores måde ar udtrykke os på. 
Men her hvor du skriver 

“De fleste af os ligefrem… Javel ja, meget nuanceret.

Jeg tror nærmere, at de fleste af os læser annoncerne temmelig grundigt, danner sig et samlet indtryk af pigen og derefter tager stilling til, om de ønsker at besøge hende; baseret på en samlet vurdering af annoncen og fx pigens måde at agere på på eks. Eroguide.
Måske er det derfor, at du får henvendelser fra det mindretal, der ikke magter den slags; krage søger mage, du ved:)

Synes jeg da det er et temmeligt personligt angreb på TS. Som om hun selv er skyld i hun får useriøse henvendelser. 

Og derfor jeg gjorde dig opmærksom på vi alle får dem. Så har ikke nødvendigvis noget med hendes annoncetekst eller adfærd at gøre. 
 

Og vi har fat i den lange ende i denne sammenhæng. Har I et brændende ønske om at besøge en bestemt GP, men ikke magter at læse og eller lave en ordentlig henvendelse. Ja så skader I kun Jer selv. Der er mange GP’er, korrekt,  og I kan bare skrive til den næste. Men det var jo en grund til I tog kontakt. 
 

Og ser vi på TS oprindelige opslag, så burde man da kunne se forskel på et stillingsopslag og en sexannonce. Så her må det da være mændene der “ikke fatter noget”. 

Og bemærk jeg har på intet tidspunkt sagt du ikke læser eller henvender dig på en ordentlig måde. Jeg snakker generelt præcis som TS. 
 

Og en sidebemærkning, jeg ved udemærket godt det kan være en helt alm. velfungerende mand, bag et simpelt har du tid. For min tålmodighed rækker langt, så længe man trods alt taler pænt, og ønsker ting jeg rent faktisk tilbyder. Så ofte har samtalen endt i et møde. Der hvor det er irriterende for mig er tidsspildet. Det går på ingen måde hurtigere at vente på jeg svarer på spørgsmålene. Som selv at læse sig til svaret i annoncen. Så ergo kunderne bruger mere tid på at få informationer og jeg spilder tid på at gentage mig selv 100 gange på en dag. Eller det gjorde jeg. Svarer stadig høfligt. Men med henvisning til at finde svaret i annoncen. Tager 2 sek. at copy/ paste det svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Men kære @Samanthawild nu fremgår det ikke af indlægget, om det er telefon, sms eller mail. Men et godt råd hvis det er mail. Sæt autosvar på. “Er du en mand, velkommen til bloker. Er du en kvinde, vi svarer så hurigt vi kan”. Så ville jeg gerne være en flue på væggen ved de mænd. :lol:

Og giver vist mindre ballade end dette indlæg. 
 

(evt i autosvar høfligt afvise mændenes ansøgning til jobbet, med de ikke er egnede til stillingen med de, vil vende røven i vejret hele dagen.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Så sandt ;)

Hej,

Hvorfor skændes i denne tråd? Når vi kan knalde i stedet for.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...