Hop til indhold

Recommended Posts

Er ny på dette Forum - men ikke helt grøn bag ørerne. Stilidsen er udover at være navnet på en fugl, også navnet på en fantastisk bog af Donna Tart. Bogen starter med en overraskende bombeeksplosion på et NY kunstmuseum. Et øredøvende brag efterfulgt at stilhed og fuglekvidder. Sådan er det også har gang jeg har besøgt denne østrigske skønhed ‘exchangestudent’. https://annoncelight.dk/showad/285059. Besøgte hende for 4. gang ultimo november. Samme koncept som tidligere. Aftale et par dage i forvejen, en mail ved hotel indgangen, og så besked om værelsesnummer. Man går direkte op - og ser allerede på afstand en dør som står ganske lidt på klem. Allerede her stiger pulsen yderligere. Hurtigt ind og lukke døren. På sengen fremtoner så intet mindre end en guddommelig mørkhåret skønhed på alle fire iført lækkert lingeri og med sort silkebind for øjnene. Af med tøjet, og så et faboulous blowjob helt i bund. Pakkede langsomt skønheden mens hun begærligt slugte min ranke ridder - og så var der dømt fræk sex. Jeg tænder på lidt dirty talk - skønheden beretter villigt om sine sex eskapader med store pikke mens jeg knepper hendes stamme juvel indtil jeg eksploderede i’et klimaks og tømte ugers opsparing i kondomet langt oppe i hende. Det er fandme frækt og var ikke sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I really enjoy your visits :P !!  Nicely described ^^ Much appriciated!!

You feel fantastic both in my mouth and in my pussy.. You do cum very strongly! I can aaallmost feel the preasure ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Jeg gad også besøge denne frække tøs ;-) 

Mon ikke det er umuligt at komme ind på hotellet og op på værelset i disse Corona restrektioner ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Nogen der ved hvilke restraktioner som er gældende pt, hvis man vil besøge denne frække kvinde som gæst på hotel ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@AmagerStang I will most likely book air bnb for next couple of rounds, as these restrictions may continue till march or so : ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sam 2 skrev, for 49 minutter siden:

Hemmelig prisleje for at presse prisen op.

Ja , det viser sig at være rigtigt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sidelining skrev, for 11 minutter siden:

Jeg fik desværre aldrig svar på min henvendelse så jeg tænker at det ikke lige var noget for pigen / men det lyder som et rigtig frækt setup.

 

Du kan få mange med på dette setup og til priser der er til at have med at gøre, mange gp er vil gerne være med til det,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser frem til besøg, og et Nice lækkert setup.   :)Skrev en mail igår, et friskt pics efterfølgende, og en aftale er lavet, glæder mig, hun er rigtig fint skåret. Ligner et sukkernips. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik fat I hende - og faktisk også lavet en tentativ aftale her den 8-januar inklusiv hvad vi skulle og hvor meget det skulle koste.  Jeg havde nogle forslag (bestemt ikke noget ekstremt) som hun ikke ville (helt ok) så vi fandt ud af noget andet som også ville blive rigtig lækkert.  Da vi skulle lave endelig aftale bliver hun helt tavs og har ikke hørt en lyd fra hende siden.  Underligt.  Gider ikke bruge mere tid på hende. det er for useriøst.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Sidelining  

I will write you now - sorry that I Got lost in all the e-mails - it happens, sorry to say :) 

Your message here is fair and I totally get the frustration. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Actually I take this understanding back..

We chatted shortly about mabye making an oppointment, you then suggest a lot of things, which isnt something I am up for, and I simply get back to you by saying that I am not up for that, and I prefer to stick to what was previous in both of our interest, and then I suggest a date.. To this you respond that you are not sure because you really prefer to do what you requested.. and to this I reply politely that I wish you all the best.. Then some days later, you regret and tell me that you want to meet in the end anyways..

So I actually dont think I did anything wrong..

To all the men:  We might be about to make an agreement, but if you guys wants cuddlings, mouth to mouth kissing, play with feet, or gentle oil massage etc. then I will have the rights to pass :)   I am very open, but some things I do not really do, and if I talk about an appointemnt but it isnt fully confirmed, then I also have the right to pass.. SOOOO many of you guys are doing simular..

With all respect <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 15 minutter siden:

Actually I take this understanding back..

We chatted shortly about mabye making an oppointment, you then suggest a lot of things, which isnt something I am up for, and I simply get back to you by saying that I am not up for that, and I prefer to stick to what was previous in both of our interest, and then I suggest a date.. To this you respond that you are not sure because you really prefer to do what you requested.. and to this I reply politely that I wish you all the best.. Then some days later, you regret and tell me that you want to meet in the end anyways..

So I actually dont think I did anything wrong..

To all the men:  We might be about to make an agreement, but if you guys wants cuddlings, mouth to mouth kissing, play with feet, or gentle oil massage etc. then I will have the rights to pass :)   I am very open, but some things I do not really do, and if I talk about an appointemnt but it isnt fully confirmed, then I also have the right to pass.. SOOOO many of you guys are doing simular..

With all respect <3

Not true dear.  I told you I needed to think 1 day about it if the setup was something I wanted (without some of my suggestions) and you said that’s totally fine. 
 

Then I respond the next day, that I still want to proceed with appointment as we agreed. You have never replied to that message. 
 

it’s not important now but don’t give the impression that I first declined and then regretted this later.  That is simply not true. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

We actually never agreed on a meeting.. 

I suggested a date, you then said that you need to think, and that you are not sure in the end, if this is what you are looking for..   To this I simply just wished you all the best and closed it there, cuz if a man is in doubt, then I cant really help that. 

So to sum up: we never made an appointment.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sidelining skrev, for 1 time siden:

don’t give the impression that I first declined

Det skriver hun heller ikke, bortset fra ordet "regret", men hun skriver netop: 

 

Exchange-Student skrev, for 2 timer siden:

To this you respond that you are not sure because you really prefer to do what you requested

Derimod er det din fremstilling, der ser ud som om den er helt misvisende og nærmest løgnagtig, når du skriver sådan her:

Sidelining skrev, for 3 timer siden:

faktisk også lavet en tentativ aftale her den 8-januar inklusiv hvad vi skulle og hvor meget det skulle koste.  Jeg havde nogle forslag (bestemt ikke noget ekstremt) som hun ikke ville (helt ok) så vi fandt ud af noget andet som også ville blive rigtig lækkert.  Da vi skulle lave endelig aftale bliver hun helt tavs

Sagen er altså, at I ikke havde en "tentativ aftale", men at du havde udbedt dig betænkningstid efter du først havde givet hende indtryk af, at du egentlig ønskede noget andet end det hun tilbyder ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 18 minutter siden:

Det skriver hun heller ikke, bortset fra ordet "regret", men hun skriver netop: 

 

Derimod er det din fremstilling, der ser ud som om den er helt misvisende og nærmest løgnagtig, når du skriver sådan her:

Sagen er altså, at I ikke havde en "tentativ aftale", men at du havde udbedt dig betænkningstid efter du først havde givet hende indtryk af, at du egentlig ønskede noget andet end det hun tilbyder ...

Nu har du, så vidt jeg ved, ikke korrespondancen, og derfor strammer du den ganske gevaldigt ved at kalde min fremlægning helt misvisende og løgnagtig.  Det sætter jeg ikke pris på, specielt ikke på et så spinkelt grundlag.  

Derfor får du nu korrespondancen, hvor jeg har skjult de "slibrige" detaljer som jeg havde foreslået pigen.  Den sidste besked hvor jeg "tilmelder" mig hendes forslag om den 7 eller 8 har jeg aldrig fået svar på. 

og inden det stikker yderligere af: så betyder sætningen :" I just need to think If am ok not doing this with you" en henvisning to ønsker jeg havde til vores møde og om jeg stadig ville ses selvom mine ønsker ikke blev opfyldt.    Som udgangspunkt får man ikke at vide hvilke begrænsninger der er ift. mødet, men man skal selv lægge op til noget. det gjorde jeg, og her fik jeg så at vide at det ønskede hun ikke.

Gider ikke bruge mere tid på dette tråd.  

 

Skærmbillede 2022-01-02 kl. 16.25.35.png

Redigeret af Sidelining
uddybning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...