Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
komfritfrem skrev, for 13 minutter siden:

Er der nogen af jer, som ved om hun gør det uden kondom?

Det har hun skrevet at hun gør, hvis du lægger - jeg mener det var 50.000 :D
Hun har faktisk skrevet om det, men mon ikke @Exchange-Student selv kan svare på det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det har hun skrevet at hun gør, hvis du lægger - jeg mener det var 50.000 :D
Hun har faktisk skrevet om det, men mon ikke @Exchange-Student selv kan svare på det? 

Haha exactly.  If you are well and put 50.000kr, I’ll be more than ready for creampie ;) 

but for komfritfrems question - no I dont offer unprotected sex - and before more people comment on this, I kindly ask this talk to stop :) 

reviews of me in general - feel free to write! But price, limits, etc. please just write me in private instead :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det har hun skrevet at hun gør, hvis du lægger - jeg mener det var 50.000 :D
Hun har faktisk skrevet om det, men mon ikke @Exchange-Student selv kan svare på det? 

Tror det var en meget teoretisk diskusion. Men prøv blot at tænke på de glæde man kunne have, hvis man var god for et par hundrede millioner. Mon ikke hun lod sig overtale til en romantisk ferie til Seychellerne i et par uger for en million eller to. Bare lidt dagdrømmeri…  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkandinavianStar
Like a Stone skrev, for 11 timer siden:

Tror det var en meget teoretisk diskusion. Men prøv blot at tænke på de glæde man kunne have, hvis man var god for et par hundrede millioner. Mon ikke hun lod sig overtale til en romantisk ferie til Seychellerne i et par uger for en million eller to. Bare lidt dagdrømmeri…  B)

Så din drøm er at måtte betale noen mangfoldige millioner, for at de skal gidde joine til Seychellerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 26.1.2022 at 20:34:

Det har hun skrevet at hun gør, hvis du lægger - jeg mener det var 50.000 :D
Hun har faktisk skrevet om det, men mon ikke @Exchange-Student selv kan svare på det? 

Nu har hun svaret, at hun ikke gør det uden kondom. 

På en måde er det egentlig et underligt koncept med at man ikke må se hendes ansigt den dag man møder hende, men hun skal se dit ansigt allerede når du ønsker en aftale med hende....

Hun forbeholder sig også retten til ikke at svare. Det synes jeg er forkert, da du ikke aner, om hun ønsker at acceptere dit tilbud, så man kan gå og vente i flere dage og ikke ane, om der kommer et svar eller ej. Det mindste hun kunne gøre var at sende et kort svar, hvis hun mener nej tak, simpelthen bare ved at skrive "nej tak". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

No need for facepicture - a picture with blurred face, a body picture or even just a cock-picture, is enough : )  Together with your offer and wish ^^

Well, I do wanna keep my right of not guarenteeing an answer, thats how it is.. And I am sorry I cant reply to all.

@komfritfrem you are more than welcome to contact me in my inbox - as for all of you.. 

Take care ^^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så vildt det franchise hun har lavet :-) At skabe en niche udfra noget jeg ikke engang vidste var en ting. Jeg er fan ;-)  (selvom jeg nok aldrig bliver kunde, det er ikke lige mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ud til å operere helt selvstændigt og etter eget ønske. Så da er det kun én mulighed i min optik:

Respektere.

- Og håbe på at man kan gjennemføre et møde en gang. Om man er til det. Jeg er.

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chris Cornell

Ja, kreativiteten længe leve. Hun formår at lege med ens fantasi og gør noget anderledes, end alle de andre piger. Forhåbentligt kommer hun til at bruge kreativiteten i sit nye job. Og lader være med at slette sin annonce, hendes billeder er så skønne at dagdrømme til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...