Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Exchange-Student

and the messages before this, you reply "lets just drop it" and I only mention 7th-8th as a SUGGESTION, where your reply to that is what you have posted now. That first reply you doubt it and need to think it through, and thats where I realize, I dont really wanna spend more time on this so I reply with "totally fine.. ALL THE BEST", which is a polite way of saying goodbye sort of..

I dont think I have done anything wrong in this communication.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 8 minutter siden:

and the messages before this, you reply "lets just drop it" and I only mention 7th-8th as a SUGGESTION, where your reply to that is what you have posted now. That first reply you doubt it and need to think it through, and thats where I realize, I dont really wanna spend more time on this so I reply with "totally fine.. ALL THE BEST", which is a polite way of saying goodbye sort of..

I dont think I have done anything wrong in this communication.

Come on dear.  I ask if this is ok, and you say: "totally fine" - how am I supposed to know "all the best" is your way of saying not interested after you just say "totally fine"... 

I then ask you 3 times over 3 days without any reply, even if I can see that you have read my messages - and then I say "let's drop it" when you don't even want to answer me. 

This will be my final comment here.  Happy new year.

Skærmbillede 2022-01-02 kl. 16.54.17.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

So before those messages we didnt make ANY appointment.. No dates were suggested..  and when I SUGGEST a date later, then you reply by saying you have to think about it, and that the thing you requested is important.. but that you will get back to me about my SUGGESTION..

You get back to me, and I dont reply..  But we never made any appointment. We only had a short rather short chat, which in the end didnt end with a result.. thats it..  WE NEVER MADE ANY APPOINTMENT....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Kan i 2 ikke ta den indbyrdes, i stedet for at vi andre skal se det, det rager jo i bund og grund ikke os andre, hvad i aftalte og ikke aftalte .

Og til Advarsel, syntes det er lige stærke udtryk du bruger som løgnagtig, når du i bund og grund intet ander om deres samtale, du har det med at blande dig i alt og alle konstant .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Tinder guy: I would love to meet you!

Tinder girl : lets watch football.

Tinder guy : ok lets eat popcorns meanwhile

Tinder girl : sounds good! This I could be up for

Tinder guy : How about pouring sugar over the popcorns while we watch the game

Tinder girl: nah, I am not up for that. Lets stick to what we already talked about.. Mabye 7th-8th january?

Tinder guy: I have to think about this as I really would like to watch the game with sugar over my popcorns.. I will get back to you tomorrow

Tinder girl: Ok sure.. All the best..

 

So after this chat, I think it is totally ok that the Tinder girl looses interest, but also that she doesnt answer him.. Because they never agreed on an actual date..

 

I just find it unfair that Sidelining is making an untrue dialogue with me.. like we really never agreed on a meeting, and I do find it unfair that he makes it sound as if we agreed on a date, cuz we never did.. we talked about possibilites, but possilbilites is not an agreed date.. You can compare it to hanging out with a Tinder meetup.. Like sometinhg like what I just put..

Redigeret af Exchange-Student
add

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Sidelining skrev, for 19 minutter siden:

Come on dear.  I ask if this is ok, and you say: "totally fine" - how am I supposed to know "all the best" is your way of saying not interested after you just say "totally fine"... 

I then ask you 3 times over 3 days without any reply, even if I can see that you have read my messages - and then I say "let's drop it" when you don't even want to answer me. 

This will be my final comment here.  Happy new year.

Skærmbillede 2022-01-02 kl. 16.54.17.png

Det er ikke lang tid du giver pigen til at svare før du selv har skrevet “lets drop it” den første i serien skrevet med den 8 som forslag er den 27ende og dagen efter skriver du selv “lets drop it” 

kender du ordsproget “good things comes to those Who Wait?” - tænker det ville have gjort gavn lige at vente lidt med at udslette sig selv for legen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg vil sige at @Exchange-Student er en af de meget få GP`er hvor der ikke kan være ret mange spørgsmål til konceptet, det melder hun MEGET klart ud i hendes annonce. Der bliver ikke efterladt rum til mange spørgsmål, og hvis man læser anmeldelser af hende kan man se at hun holder sig til konceptet, så at kontakte hende og prøve at få “sukker” på sine popcorn, er da helt klart en indikation på at man ikke har læst annoncen, eller sat sig det mindste ind i hendes koncept, mangel på respekt. 
jeg syntes hun er skide lækker, og vil gerne møde hende, men har et lille problem med hendes koncept, da jeg er meget mere til “sukker” på mine popcorn. Hvis jeg nogensinde vælger at kontakte hende, så bliver det til en aftale hvor hendes koncept vil blive gennemført, og man skal være åben for at prøve popcorn med en ny smag:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

I am actually totally fine with men asking for other things, extras etc. and sometimes we can figure that out too :P.  But I can loose interest,, and if a guy is in doubt I prefer to chat with many of the other possible clients..

So to sum up ! Questions are more than welcome! and special requests too!   I just want to keep my right, of not answering..  Appointments I agree on, usually I stick to those :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Its not good style - I suggest you take this in Private,, as I say erlyer - the students concept are ready made and very simple to understand.

even I understand it, and if not the Girl Will corretc me back to the track...

 

/M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sidelining skrev, for 2 timer siden:

Det sætter jeg ikke pris på, specielt ikke på et så spinkelt grundlag.  

Men jeg kan jo se af indlæggene herinde, at det er dig, der til at begynde med fremstiller det som om I har har noget, der minder om en aftale, på trods af at I ikke har noget, der minder om en aftale. Derved sætter du hende i et meget dårligt lys, og antyder at man spilder sin tid, for hun bliver pludselig tavs selvom man nærmest har en aftale. Det er ret uhæderligt af dig.

Dine citater fra jeres private beskeder ændrer ikke billedet. Vær i øvrigt obs på, at Eroguides regler forbyder at du citerer private beskeder herindefra uden tilladelse fra den anden part. JEg kan godt forstå du vælger det, og synes ikke du skader nogen, men det er altså reglerne (havde det været sms havde det været anderledes ...)

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Citat

 

5. Private beskeder

5.1 Det er forbudt at offentliggøre private beskeder modtaget på Eroguide.dk, med mindre afsenderen har givet dig tilladelse til dette. Overtrædelse af denne regel kan medføre karantæne eller udelukkelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 14 minutter siden:

the students concept are ready made and very simple to understand.

Nu har du skrevet det tre gange i tråden på dit "danglish" - hvad med at du selv stoppede i stedet for at bede andre om det - så længe du bare gentager dig selv? Måske kan du i det mindste variere ved at skrive på dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, 1 time siden:

It’s very simple - the game is very simple, the sweet student have a almost ready made set up.

go for it and enjoy, and dont ask for a lot of exstra thing.

let the game start 

/Martin 

Jeg synes, at det er svært at forstå, hvad det er, som  @Exchange-Student tilbyder.

Men jeg har forstået, at hun ikke er til kys og kæl, så GFE er udelukket.

Du @Martin Balschmidt synes at være inde i, hvad der tilbydes: "the game is very simple, the sweet student have a almost ready made set up".

Kan du forklare os udenforstående, hvad det er hun tilbyder: "a almost ready made set up",

Hvilke ydelser er det? Og helst på dansk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, 1 time siden:

Jeg synes, at det er svært at forstå, hvad det er, som  @Exchange-Student tilbyder.

Men jeg har forstået, at hun ikke er til kys og kæl, så GFE er udelukket.

Du @Martin Balschmidt synes at være inde i, hvad der tilbydes: "the game is very simple, the sweet student have a almost ready made set up".

Kan du forklare os udenforstående, hvad det er hun tilbyder: "a almost ready made set up",

Hvilke ydelser er det? Og helst på dansk.

 

Jeg bare læser hendes koncept som, hun ligger klar og blindfolded enten doggy eller klar på ryggen.

man ankommer som aftalt, betaler og har sex uden der snakkes... når man er kommet - smutter man igen.

det er hvad jeg kalder et ready made set up.

god aften

/M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, 1 time siden:

Hvilke ydelser er det? Og helst på dansk.

Du får mere ud af at læse de tidligere anmeldelser eller hendes indlæg end af at spørge i ekkokammeret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 37 minutter siden:

Du får mere ud af at læse de tidligere anmeldelser eller hendes indlæg end af at spørge i ekkokammeret.

Tak - så langt har jeg ikke været tilbage. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Exchange-Student skrev, den 2.1.2022 at 17:58:

I am actually totally fine with men asking for other things, extras etc. and sometimes we can figure that out too :P.  But I can loose interest,, and if a guy is in doubt I prefer to chat with many of the other possible clients..

So to sum up ! Questions are more than welcome! and special requests too!   I just want to keep my right, of not answering..  Appointments I agree on, usually I stick to those :) 

And the human nature is, that those things that we have to work hard to get, are the things we value the most. So it’s kind of a turn on, that you are so hard to get <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

I just left her after a visit. I can just say WOW. It was a great experience with a very beautiful girl. I will definitely come back to this flower. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amen, ud fra alle jeres anmeldelser ville jeg ønske man kunne komme i kontakt med hende :) jeg krydser mine fingre! Sikker på der vil komme en lækker oplevelse + anmeldelse ud af det B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg lige en tur forbi @Exchange-Student

Og sandelig om ikke hun lige lå klar der på sengen B)

Ekstremt frækt koncept - det klikkede lige med det samme. 
super stram body og de lækreste små naturlige bryster - pyntet med et par stive brystvorter. 
Gad godt se hvad der gemmer sig derinde bag tørklædet :wub:
Hold kæft, hun er LÆKKER - så kom bare afsted drenge 

Hun får hermed min varmeste anbefaling, og skal helt sikkert afsted igen, når lejligheden byder sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

I dag var dagen hvor det endeligt lykkedes mig of Exchange-student. På en eller anden måde har det aldrig passet ind for mig dagene hun har været på. Så jeg har ventet flere år :)) og det var det hele værd. 
Jeg ankommer og får den præcise adresse : jeg er så tændt, kommer ind i lejligheden og se hende stå klar på alle fire med det omtalte bind for øjnene og det frække sæt undertøj.. alt oser af at jeg skal tage hende. ES er så fræk og smuk, jeg tager langsomt mit tøj af imens jeg betragter hende og går bag hende og tager hende om hofterne og presser min allerede stive på ind imod hende, hun gisper lidt. Jeg venter, efter lidt holden hen, jeg trækker mig og betragter hendes våde og meget smukke fisse, smager hende :) så frisk våd og lækker, en imponerende lækker fisse… nøj jeg glæder mig… går jeg om på siden og hun tager mig i munden helt til roden, stille i starten (som aftalt så kanonen ikke gik ved et uheld :)). Hun sættet tempoet op, Wow!!! 
Åh jeg kunne have blevet stående der i århundrede :)) så tilbage bag hende, kondomet lå klar på bordet ved siden af så det var lige til at montere, stille og roligt. Jeg føre mig ind…åhhh det er lækkert, jeg kører lidt stille det første stykke tid, hold kæft det er godt, det er tydeligt at mærke det er tilfredshed og hun presser sig stønnende ind til mig og jeg tager om hendes hent spændte og lækre bryst… 

fanden tager ved mig og jeg pumper igennem så var der ingen i morgen og kommer i den vildeste orgasme jeg har haft i meget lang tid… 

hun er skøn lækker og mega mega fræk, og så kan hun sit håndværk :)

alle liebhavere bør give hende et besøg. Jeg giver hende de varmeste anbefalinger 

sandsynlighed for gentagelse: 100 procent :) 

Redigeret af Anders-and
-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...