Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Exchange-Student

Waaaauw @Anders-and these are very kind words !  
Like the other visits I had today - I really enjoyed it!  
tomorrow is the last day, before I get back to my own appartment and take a little break from ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Exchange-Student skrev, for 10 minutter siden:

Waaaauw @Anders-and these are very kind words !  
Like the other visits I had today - I really enjoyed it!  
tomorrow is the last day, before I get back to my own appartment and take a little break from ;)  

Enjoy the brake and Hope you get back soon :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kommissar Rex

På grund af det specielle koncept og de mange gode anmeldelser blev min nysgerrighed efter Exchange-student også vakt. Kommunikationen frem og tilbage var hurtig og uproblematisk. Vi aftalte en seance på en halv time, som så forløb i går:

På vej op ad trappen tænkte jeg, om det nu virkelig kunne passe. Ganske rigtigt, der var en dør, der stod på klem. "Det sker ikke, det her" nåede jeg at tænke, men det skete. I et soveværelse lå den smukkeste slanke og høje kvinde - med bind for øjnene. Af med tøjet og op i sengen til hende. Min med hende aftalte plan afveg jeg hurtigt fra. Vi gav os bare hen. Vi lod vore kroppe tale, vi begravede os i hinanden - ja vi blev "et kød" (Matt. 19:5). Jeg har aldrig oplevet noget så vidunderligt. Til sidst lå vi pustede ud oven på elskoven.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen - åh, åh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nødt til at stoppe med at læse anmeldelser af den angiveligt vanvittigt dejlige udvekslingsstudent. For hver gang jeg læser nye gode anmeldelser får jeg endnu mere lyst til at møde denne skønhed. :)
 

Desværre har hun ikke svaret på mine mails endnu, så jeg tror lige jeg skal gøre mig ekstra umage med næste mail og så lige skrue lidt op for beløbet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guys really gotta stop begging and complaining. Exchange student is more than LEGIT. She is selective and that’s the way it is. We all cannot get what we want.. happy New Years 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny på forummet, men craver også en gang exchange student. Men det med svarene, går også rigtig ringe for mig. Krydser fingre for jeg hører noget - svært at have besluttet sig, være mega frisk og så lykkes det ikke… men sådan er livet selvfølgelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 6 minutter siden:

Guys really gotta stop begging and complaining. Exchange student is more than LEGIT. She is selective and that’s the way it is. We all cannot get what we want.. happy New Years 

Jeg skal med det samme beklage hvis mit indlæg lugter af brok. Det var ikke intentionen! Det fremgår også af mine mails til hende at jeg synes hun klarer de ærgerlige kommentarer herinde rigtig fint. 
 

Som tidligere skrevet giver jeg ikke op men upper i stedet mit game ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nok bare rigtig populær også hos mig - så ja nogle gange må man væbne sig med tålmodighed og ikke forvente at man får svar instantly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Dokken skrev, for 10 timer siden:

Jeg bliver nødt til at stoppe med at læse anmeldelser af den angiveligt vanvittigt dejlige udvekslingsstudent. For hver gang jeg læser nye gode anmeldelser får jeg endnu mere lyst til at møde denne skønhed. :)
 

Desværre har hun ikke svaret på mine mails endnu, så jeg tror lige jeg skal gøre mig ekstra umage med næste mail og så lige skrue lidt op for beløbet ;)

“It's the ones who resist that we most want to kiss”

Håber at det lykkes for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Canelo
Dokken skrev, for 16 timer siden:

Jeg bliver nødt til at stoppe med at læse anmeldelser af den angiveligt vanvittigt dejlige udvekslingsstudent. For hver gang jeg læser nye gode anmeldelser får jeg endnu mere lyst til at møde denne skønhed. :)
 

Desværre har hun ikke svaret på mine mails endnu, så jeg tror lige jeg skal gøre mig ekstra umage med næste mail og så lige skrue lidt op for beløbet ;)

Same :ph34r: Har hellere ikke fået respons på mine beskeder til hende :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

COVID announcement!    I will start writting to each of you who visited me as I tested positive for corona, in case you dont check your mail and only sees it here. 

I am not 100% sure that it is from the meetings, but it is very very possible, so please do go get tested.

I also wanna make clear that I am vaccinated and I do get tested reguraly, so this is out of my hands.

Take care<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

That is a way to show responsibility to write here.

big applause for that. <3
hope the best for you, get well soon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wish you speedy recovery.

You are not alone in this, a lot of people get infected (ven if they alrady have had 3 vaccine shots) without being able to identify who transferred e.

At least you are young so I would expect that you will soon be fit for 'fight'

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

Måske meget godt at de har droppet den personlige smitteopsporing. Ellers kunne det nok ende med et lille smil på læben hos medarbejderne i Styrelsen for Patientsikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, den 9.1.2022 at 18:40:

COVID announcement!    I will start writting to each of you who visited me as I tested positive for corona, in case you dont check your mail and only sees it here. 

I am not 100% sure that it is from the meetings, but it is very very possible, so please do go get tested.

I also wanna make clear that I am vaccinated and I do get tested reguraly, so this is out of my hands.

Take care<3

I wish you a good recovery lovely Exchange girl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
Exchange-Student skrev, den 9.1.2022 at 18:40:

COVID announcement!    I will start writting to each of you who visited me as I tested positive for corona, in case you dont check your mail and only sees it here. 

I am not 100% sure that it is from the meetings, but it is very very possible, so please do go get tested.

I also wanna make clear that I am vaccinated and I do get tested reguraly, so this is out of my hands.

Take care<3

Get well soon, darling<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thanks for the care <3    All good and fully recovered ^^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 9 timer siden:

Thanks for the care <3    All good and fully recovered ^^ 

Now covid can not stop you for joining Copenhagen again, look forward for your next visit :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkandinavianStar

This sounds almost like a dream. Hope I will hear from shortly. Sent e-mail couple of days ago. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...