Ståpik 209 Skrevet 28. November, 2021 Frække Tanja skrev, for 15 minutter siden: Jeg kan helt uden, den mindste tøven, forsikre dig om, at de 2 ting på INGEN mulig måde kan sammenlignes. Mest af alt fordi, det ene af tingene, IKKE kunne interesserer mig mindre. Og det andet interesserer mig mere end, næsten, noget andet Paraplyer/parasoller er noget der udelukkende er opfundet for, at sikre der stadig er grin og latter til, når vi mennesker på 1 1/2 meters højde, får tjansen med, at holde dem/sætte dem fast i foden Ingen af disse underholdningsgenstande, har fanget min interesse, desværre. HVORIMOD, det heldigvis forholder sig, STIK modsat med min interesse, lyst, villighed og passion for og omkring, jeres bedste ven, under min kyndige behandling, virkelig interesserer mig og gør mig glad og tilfreds. Og derfor kan jeg vidst roligt sige, at du uden tøven, kan fjerne ALLE unødig bekymringer herom. Da de i den grad, er helt og aldeles uberettiget Og selvom 1 1/2 meter ikke lyder af meget, så er det med GARANTI nok, uanset hvor lang og tyk den end må være Så du kan roligt slappe af igen Altså hvis du er lige så stor en humør bombe i sengen som når du skriver her, ja så har man da kun det man kalder et livsstykke og se frem til.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 28. November, 2021 Ståpik skrev, for 39 minutter siden: Altså hvis du er lige så stor en humør bombe i sengen som når du skriver her, ja så har man da kun det man kalder et livsstykke og se frem til.... Jeg er altid glad og smilende.og er da heller ikke nærrig med mine friske kommentarer. DOG også med en lille snert, af sans for, hvad der synes mest passende, i det givende øjeblik, under vores stund sammen Men stille er jeg faktisk mest, hvis ikke nærmere KUN, når jeg sover Tavshed er ikke, en selvfølge hos mig, det mest kendte og brugte kvindelige gen, fejler i den grad, ikke noget hos mig Så har du/man, et behov for ro og stilhed, så må man lige bede om det, efter behov Ej, heldigvis har jeg da også en vis form, for situationsfornemmelse og en forståelse for, at I naturligvis ønsker jeres hørelse og/eller trommehinde i samme stand, ved endt besøg, som da i ankom. Og det plejer da, at lykkes for mig, at tilpasse tingene, nogenlunde undervejs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 28. November, 2021 Og vi andre har stadig spændingen tilgode…. tror dette er julens bedste ide, man håber og forventer. Og forventningens glæde er den største. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 28. November, 2021 Catman skrev, for 2 timer siden: Og vi andre har stadig spændingen tilgode…. tror dette er julens bedste ide, man håber og forventer. Og forventningens glæde er den største. Ja både i og jeg glæder mig Det er fantastisk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 1. December, 2021 Jeg er vild med dit koncept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2057 Skrevet 4. December, 2021 Så er der ikke længe til 2 trækning Det er første gang siden jeg var barn, at jeg har glædet mig til advent Og mulighed for den bedste jule gave man kan ønske sig Held og Lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Muff diver Skrevet 4. December, 2021 Waiting patiently Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 5. December, 2021 Frække Tanja skrev, den 8.11.2021 at 12:54: Hej frække mænd. Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November Mange tusind julekys fra Frække Tanja. Vinderen idag 2. Søndag i advent er...... 2søndagadventny.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 5. December, 2021 Damn ingen besked til mig så jeg er nok ikke vinderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 5. December, 2021 FUUUUUUUK manner.....jeg var kun to numre fra...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1134 Skrevet 5. December, 2021 Jeg burde få en bonuspræmie for at være nr. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 5. December, 2021 Catman skrev, for 2 timer siden: Damn ingen besked til mig så jeg er nok ikke vinderen Korrekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 5. December, 2021 MrLovaLova skrev, for 59 minutter siden: Jeg burde få en bonuspræmie for at være nr. 1 Hehe. Ja det er da næsten lige før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 6. December, 2021 Ståpik skrev, for 22 timer siden: FUUUUUUUK manner.....jeg var kun to numre fra...... @Nannas Hjørne, der skulle så på INGEN måde grines af det, den var jo NÆSTEN halvt inde........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 6. December, 2021 Ståpik skrev, for 2 minutter siden: @Nannas Hjørne, der skulle så på INGEN måde grines af det, den var jo NÆSTEN halvt inde........ Må man godt grine af at det var @Frække Tanja og ikke @Nannas Hjørne der grinte af dit indlæg? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 6. December, 2021 Bear skrev, for 5 minutter siden: Må man godt grine af at det var @Frække Tanja og ikke @Nannas Hjørne der grinte af dit indlæg? Det må jeg lige få rettet i en fart......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 6. December, 2021 Hvordan sletter jeg det??????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 6. December, 2021 Ståpik skrev, for 16 minutter siden: Hvordan sletter jeg det??????????? Inden for1 time kan du gå ind og rediger indlægget og der bare slette det, efter 1time er løbet kørt, så er der kun de grønne som kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 6. December, 2021 Ståpik skrev, for 1 time siden: @Nannas Hjørne, der skulle så på INGEN måde grines af det, den var jo NÆSTEN halvt inde........ Dvs også sige den var halvt ude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 6. December, 2021 Catman skrev, for 3 timer siden: Dvs også sige den var halvt ude Nej den er HELT ude nu.......desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 11. December, 2021 (edited) Frække Tanja skrev, den 8.11.2021 at 12:54: Hej frække mænd. Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November Mange tusind julekys fra Frække Tanja. Hvis ikke man som vinder læser sin besked og giver mig besked inden næste trækning, så mister man sin gevinst og der trækkes en ny vinder. For hvis ikke man har været inde og tjekke i en uge så risikere jeg at sidde med en vinder der er forgæves. Så @Avekat se at få skrevet til mig du har til søndag kl. 10 Redigeret 11. December, 2021 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 11. December, 2021 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Hvis ikke man som vinder læser sin besked og giver mig besked inden næste trækning, så mister man sin gevinst og der trækkes en ny vinder. For hvis ikke man har været inde og tjekke i en uge så risikere jeg at sidde med en vinder der er forgæves. Så @Avekat se at få skrevet til mig du har til søndag kl. 10 Jeg skrev ikke dette i opslaget, da jeg ikke regnede med det var nødvendigt. Men som bekendt er det gjort klart mht ekstra trækningerne d. 24, hvor i har 2 dage til at svare. Så det gælder naturligvis også de ugentlige trækninger, blot med en uges frist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 12. December, 2021 Der trækkes 2 vindere idag. 1 for idag og en for en besked der ikke er meldt tilbage på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 12. December, 2021 Vi venter i spænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 12. December, 2021 Catman skrev, for 5 minutter siden: Vi venter i spænding Også mig da..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg