Hop til indhold
Nipple

Mørk i huden = ingen adgang

Recommended Posts

Guest SisseLalala
Nipple skrev, den 11.8.2021 at 18:12:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Kender mange der ikke gør det. I starten ville jeg heller ikke, men nu gør jeg det :)(sagde kun Nej fordi jeg ik vidste hvordan fanden jeg sku håndtere en omskåret :D ) 

nå men anyways, efterhånden er jeg blevet ret hård i det når der kommer en mørk dude ind.. jeg har haft TO som IKKE har gjort nedenstående;

de prutter om prisen.

de respektere ikke at jeg ikke vil tungekysse dem. 

de tigger om at få alt uden kondom.

hvis man blir taget bagfra kan de finde på at tage kondomet af.

de tigger efter mit private nr.

 

Men det er altså også sket med pæredanske mænd.

det sker bare 9/10 gange når det en mørk mand der kommer ind af døren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SisseLalala skrev, for 25 minutter siden:

Men det er altså også sket med pæredanske mænd.

det sker bare 9/10 gange når det en mørk mand der kommer ind af døren.

Tak for deling af denne info om dine oplevelser. Det vil nok være forskelligt, hvad de forskellige EG-brugere hver især tolker ud fra det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nipple skrev, den 11.8.2021 at 18:12:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Så du mener i fuld alvor at fordi en pige sælger sex, så har hun ikke lov til at afvise dig? Hvad bliver det næste? Skal hun modtage anal selvom det ikke er noget hun bryder sig om?

De prostituerede er også mennesker, og de har ligeså meget ret til at afvise mænd de ikke bryder sig om, som alle andre. Præcis som jeg har lov til at fravælge tatoverede piger da tatoveringer er et big turnoff for mig og tatoverede piger ofte har div. sygdomme som ikke kan kurreres (ja jeg ved godt det er en fordom).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SisseLalala
nørden skrev, for 37 minutter siden:

Så du mener i fuld alvor at fordi en pige sælger sex, så har hun ikke lov til at afvise dig? Hvad bliver det næste? Skal hun modtage anal selvom det ikke er noget hun bryder sig om?

De prostituerede er også mennesker, og de har ligeså meget ret til at afvise mænd de ikke bryder sig om, som alle andre. Præcis som jeg har lov til at fravælge tatoverede piger da tatoveringer er et big turnoff for mig og tatoverede piger ofte har div. sygdomme som ikke kan kurreres (ja jeg ved godt det er en fordom).

Og hvad skulle det for nogle sygdomme være? :D de fleste gp’er blir testet ret jævnligt og de kloge beskytter også sig selv, også dem Som har tatoveringer... thats a little dumb :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
SisseLalala skrev, for 8 timer siden:

Og hvad skulle det for nogle sygdomme være? :D de fleste gp’er blir testet ret jævnligt og de kloge beskytter også sig selv, også dem Som har tatoveringer... thats a little dumb :D

 

Nåle! that's a little dumb ikke at vide det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SisseLalala
Chock Dims skrev, for 2 timer siden:

Nåle! that's a little dumb ikke at vide det

nu ligger landet jo sådan at vi gp’ere sikkert render oftere til lægen end jer andre, og når man bliver tjekket for sexsygdomme hos lægen, tjekker de også for hiv, hepatitis, graviditet, endda celleforandringer.... Så jeg forstår altså ikke hvilke sygdomme du taler om ifht nåle/tattoveringer?   mener du at de tager stoffer gennem en nål eller? cause i dont know.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
SisseLalala skrev, for 3 minutter siden:

nu ligger landet jo sådan at vi gp’ere sikkert render oftere til lægen end jer andre, og når man bliver tjekket for sexsygdomme hos lægen, tjekker de også for hiv, hepatitis, graviditet, endda celleforandringer.... Så jeg forstår altså ikke hvilke sygdomme du taler om ifht nåle/tattoveringer?   mener du at de tager stoffer gennem en nål eller? cause i dont know. 

Cause you d'ont know kan ikke bruges til så meget. Du har ikke styr på  tatovørens procedurer og han/hun bruger nåle til at tatovere.  Renses udstyret godtnok efter en tatovering?

Jeg har heller ikke styr på om pigen går til læge eller ej efter besøg hos tatovør  eller bare regelmæssigt. Du viser vel ikke en attest frem til dine kunder om du er testet for diverse sygdomme.

Bare læs om kontrolrapporter i fødevarebranchen. De kontrolleres regelmæssigt og alligevel svines der betragteligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 12.8.2021 at 16:12:

Han rev så cigaretten og vinen ud af mine hænder mens alle så på og bankede mig i alles påsyn.

Må indrømme at jeg aldrig lærer at forstå kvinder, der bliver hos en voldelig mand - gå dog første gang og kig ikke tilbage! -  kun på den måde vil disse mænd lære at ændre adfærd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SisseLalala
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

Cause you d'ont know kan ikke bruges til så meget. Du har ikke styr på  tatovørens procedurer og han/hun bruger nåle til at tatovere.  Renses udstyret godtnok efter en tatovering?

Jeg har heller ikke styr på om pigen går til læge eller ej efter besøg hos tatovør  eller bare regelmæssigt. Du viser vel ikke en attest frem til dine kunder om du er testet for diverse sygdomme.

Bare læs om kontrolrapporter i fødevarebranchen. De kontrolleres regelmæssigt og alligevel svines der betragteligt.

 

slap af en attitude. Er du ligesåDan når du går til luder?

jeg kan sagtens forstå når du skriver at du ikke tænder på tattos, for hver sin smag og fred med det.

men jeg prøver sådan set bare at fortælle dig, at vi passer altså også på os selv både på job og hos tatovør. 

De fleste af os arbejder ikke engang hvis vi har en lille bitte svampeinfektion i fidusen, tror du så vi går på arbejde hvis vi har klamydia eller hiv ;D.

du kan være helt rolig. Bare brug en regnfrakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
SisseLalala skrev, for 4 timer siden:

slap af en attitude. Er du ligesåDan når du går til luder?

jeg kan sagtens forstå når du skriver at du ikke tænder på tattos, for hver sin smag og fred med det.

Jeg har da ikke udtalt mig om tatoveringer, men synes da de er latterlige da de ikke har nogen som helst betydning. En tom skal som så meget andet.

Citat

men jeg prøver sådan set bare at fortælle dig, at vi passer altså også på os selv både på job og hos tatovør. 

De fleste af os arbejder ikke engang hvis vi har en lille bitte svampeinfektion i fidusen, tror du så vi går på arbejde hvis vi har klamydia eller hiv ;D.

du kan være helt rolig. Bare brug en regnfrakke

Pyhhha-da-da. Du blander mig vist sammen med en anden.

Men jeg ville ikke parkere den sunde fornuft fordi du eller en anden siger "jeg går til læge" hele tiden, sååååå...

Men hvad har ovenstående at gøre med "mørk i huden" ?

Vi er vist på gale veje så slut herfra

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SisseLalala

Der bliver nævnt noget med tattoveringer og sygdomme og det svarer jeg på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Må indrømme at jeg aldrig lærer at forstå kvinder, der bliver hos en voldelig mand - gå dog første gang og kig ikke tilbage! -  kun på den måde vil disse mænd lære at ændre adfærd!

Den første røvfuld ved men ikke kommer - nummer to røvfuld fra samme ægtemand, har man selv “bedt om” -  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SisseLalala skrev, for 20 timer siden:

Og hvad skulle det for nogle sygdomme være? :D de fleste gp’er blir testet ret jævnligt og de kloge beskytter også sig selv, også dem Som har tatoveringer... thats a little dumb :D

Nu tænkte jeg på div. sygdomme som du får at beskidte tatoverings nåle. :D Man kan bl.a. få hepatitis C af en beskidt nål, og det kan ikke helbredes.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 26.8.2021 at 12:12:

Må indrømme at jeg aldrig lærer at forstå kvinder, der bliver hos en voldelig mand - gå dog første gang og kig ikke tilbage! -  kun på den måde vil disse mænd lære at ændre adfærd!

Nej det er også svært at forstå. Men der er flere ting i det. Hvis jeg skal tage udgangspunkt i mig selv som min situation var dengang og som det meget unge menneske jeg var, så var jeg 

1. I et fremmed land og ikke rigtig nogle steder at flygte hen (og mit pas havde han gemt) 

2. Bange for ham 

3. Fik trusler om at blive slået ihjel hvis jeg gik 

Hvis jeg skal sige noget generelt om de kvinder ( og mænd) der bliver i et voldeligt forhold, så er der mange - hvis ikke alle - der er mere eller mindre hjernevaskede af en manipulerende partner til at tro at det er deres egen skyld, at de bliver slået. At de fortjener det fordi de selv har " provokeret". I starten er offeret forvirret. For offeret elsker jo sin partner og vil gerne kæmpe for forholdet og ved jo godt at det er forkert det der sker, men måske var hun / han alligevel lidt skyld i det selv? Det er jo ihvertfald det h*n får at vide af partneren, og der er ingen der modsiger ham, fordi det er så flovt det der er sket. Så offeret  siger det ikke til nogen og derfor er der heller ikke nogen til at skubbe på, at offeret skal forlade den voldelige partner. Offeret bliver mere og mere isoleret med sin skam og prøver af alle kræfter at opføre sig så h*n undgår nye voldelige episoder. Isolationen er farlig, for jo mere isoleret offeret er fra omverdenen, jo sværere er det at samle kræfter og styrke til at komme væk. 

 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Vold mod en pige burde aldrig finde sted.

Og en pige skal lære at gå første gang hun bliver slået på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den flittige skrev, Lige nu:

Vold mod en pige burde aldrig finde sted.

Og en pige skal lære at gå første gang hun bliver slået på.

Ehm, helt sikkert ja, verden bliver et bedre sted når kvinder går første gang de bliver misbrugt. Men man skal huske, at det er de færreste som går ind i et voldeligt forhold. Som oftest er voldsmanden eller kvinden en dygtig manipulator som over tid får nedbrudt offerets selvværd og isoleret dem fra deres nærmeste. Det er ikke ualmindeligt at det lige så langsomt er nået derud hvor de har deleøkonomi, og offeret måske ikke engang har sit eget kreditkort, eller der er et barn i billedet til at holde personen fast. Så det er først når offeret står alene og isoleret, og er begyndt at føle, at det er deres skyld hver gang noget går galt, at voldspersonen slår dem - og fortæller dem at ligesom med alle andre problemer i deres forhold, er det offeret egen skyld, hvis nu bare offeret ikke gjorde xxx og xxx ville det jo ikke ske. 

Det er skræmmende hvor meget en person kan nedbrydes over tid med den rette manipulation. Der er jo ingen som forelsker sig i en voldsmand - eller kvinde. Man kan ikke bare stille det så simpelt op, at personen burde gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Citat

 

Desværre er det sådan at mange piger går fra en voldsmand videre til en ny næste gang De finder en kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 11 minutter siden:

Desværre er det sådan at mange piger går fra en voldsmand videre til en ny næste gang De finder en kæreste.

Jeg tror ikke mange gør, men nogle gør. Det handler om at få brudt nogle mønstre inde i sig selv. Og spørge sig selv : hvad er det for en type mand / kvinde, jeg tiltrækkes af?  Og er det egentlig den rigtige type for mig? Hvor god er jeg til at sætte grænser? Hvor god er jeg til at sætte mig selv først og tage hensyn til mig selv. Det jeg tiltrækkes af, er ikke nødvendigvis det der er godt for mig. 

Sådanne spørgsmål er gode at stille sig selv hvis man gentagne gange havner i et destruktivt forhold man ender med at mistrives i.

For at bryde et usundt mønster er man nødt til at være villig til at arbejde med sig selv. 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 27.8.2021 at 16:44:

For at bryde et usundt mønster er man nødt til at være villig til at arbejde med sig selv. 

Jeg tror at du har ret. "villighed" tror jeg dog er svært. Det stikker sikkert dybere end så. Jeg har et familiemedlem, der en gang imellem får tæsk af sin mand. Når vi prøver at få hende til at se, at hun lever i et giftigt forhold, henviser hun til at " det er jo kun en gang imellem " og " jeg elsker ham " og " han er jo en god far " eller "måske er det mig, den er gal med og ikke ham ".

Vi taler til en væg og har altid gjort det. Vi har sagt til hende at hun altid er velkommen. Men nu har hun så brudt forbindelsen til alle dem, der ikke kan acceptere hendes voldsmand. Han er ikke velkommen i mit hjem. Jeg kan ikke give ham hånd og smile - og derfor ser jeg hende ikke mere.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 29.8.2021 at 05:28:

Jeg tror at du har ret. "villighed" tror jeg dog er svært. Det stikker sikkert dybere end så. Jeg har et familiemedlem, der en gang imellem får tæsk af sin mand. Når vi prøver at få hende til at se, at hun lever i et giftigt forhold, henviser hun til at " det er jo kun en gang imellem " og " jeg elsker ham " og " han er jo en god far " eller "måske er det mig, den er gal med og ikke ham ".

Vi taler til en væg og har altid gjort det. Vi har sagt til hende at hun altid er velkommen. Men nu har hun så brudt forbindelsen til alle dem, der ikke kan acceptere hendes voldsmand. Han er ikke velkommen i mit hjem. Jeg kan ikke give ham hånd og smile - og derfor ser jeg hende ikke mere.

Det er trist men du / i gør det helt rigtige. I har ladet hende vide at i er der og i vil vente på at hun er klar. For hun er jo tydeligvis endnu ikke klar til at forlade ham. Det bliver hun, hvis hun har det jeg vil kalde " en sund kerne" men det er ikke til at vide hvornår hun er klar til at forlade ham. Men NÅR  hun er, så vil hun helt sikkert behøve hjælp, støtte og opbakning og masser af kærlighed og forståelse. 

Med hensyn til at arbejde med sig selv og få brudt nogle mønstre - ja så kan man først arbejde konstruktivt med sig selv, når man er ude af det destruktive forhold. Når man er i ro og balance og ikke længere føler sig utryg. Man skal kunne se objektivt på sig selv - se på sig selv udefra, for at kunne arbejde med sig selv, og det kan man ikke mens man er sovset ind i frygt og usikkerhed og selvbebrejdelser. 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 27.8.2021 at 16:06:

1. I et fremmed land og ikke rigtig nogle steder at flygte hen (og mit pas havde han gemt) 

2. Bange for ham 

3. Fik trusler om at blive slået ihjel hvis jeg gik 

Du kunne altid have været gået til politiet, en læge eller den danske ambassade - og sørget for at få dokumenteret at han havde slået dig, truet dig og gemt dit pas - alene det at han har gemt/stjålet dit pas burde få politiet til at anholde ham og du burde ikke længere være bange for ham, da han med sikkerhed ville blive buret væk et stykke  tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden:

Du kunne altid have været gået til politiet, en læge eller den danske ambassade - og sørget for at få dokumenteret at han havde slået dig, truet dig og gemt dit pas - alene det at han har gemt/stjålet dit pas burde få politiet til at anholde ham og du burde ikke længere være bange for ham, da han med sikkerhed ville blive buret væk et stykke  tid.

Ikke alle de piger vi besøger, vil tale med politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Du kunne altid have været gået til politiet, en læge eller den danske ambassade - og sørget for at få dokumenteret at han havde slået dig, truet dig og gemt dit pas - alene det at han har gemt/stjålet dit pas burde få politiet til at anholde ham og du burde ikke længere være bange for ham, da han med sikkerhed ville blive buret væk et stykke  tid.

Hvem siger at jeg ikke gjorde det? 

Man skal passe på med at drage konklusioner. Det er langt bedre at stille spørgsmål ;)

Nu handler tråden jo om hvorfor nogle kvinder /gp fravælger udenlandske mænd og om hvorvidt dette er racisme eller ej og da jeg skrev mit indlæg var det egentlig bare for at give et eksempel på, hvad der kan ske med ens seksualitet og ens tænding punkter når man udsættes for noget grimt. Og atman ikke kan gøre for hvad man tænder på eller tænder af på. Et eksempel på hvad der før var noget jeg blev tiltrukket af ( mørke mænd) er nu noget der vækker frygt i mig. 

Frygt er ikke altid rationelt. Man kan ikke " tale fornuft" til irrationel frygt. Fornuftsmæssigt kan man sagtens se det ulogiske i, at mænd med mellemøstlig herkomst alle skulle være potentielt aggressive og truende, men hvis frygten stikker dybt, så kan man ikke fjerne den, uanset hvor fornuftig og rationelt man ellers gebærder sig og tænker og at tvinge sig selv til at være intim med et menneske, der vækker ens frygt, er at begå overgreb på sig selv 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Du kunne altid have været gået til politiet, en læge eller den danske ambassade - og sørget for at få dokumenteret at han havde slået dig, truet dig og gemt dit pas - alene det at han har gemt/stjålet dit pas burde få politiet til at anholde ham og du burde ikke længere være bange for ham, da han med sikkerhed ville blive buret væk et stykke  tid.

jeg tror det kommer an pa hvilket land det er. I mellemosten ville de nok satte kvinden i fangslet istedet for manden. I saudi arabien sa straffesven kvinde om hun er blevet valdtaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nuvel.

Det er ikke fordi det vrimler med steder  i Storkøbenhavn med danske piger. Sexyclub, Seductiongirls, Sexyclub og Pussygalores er dog nogle.

Grundlæggende er det vel ikke så svært:

Kan man ikke som besøgene ringe til stedet før et besøg og så fortælle at man er en etnisk dansker og er hel  mørk/lettere gyldenbrun i huden og spørge om den pågældende pige vil forkæles?

Der findes jo efterhånden en del fra hele verden. Sri Lanka, Pakistan, Indien, Iran, Libanon, Ægypten, Libyen, Marokko samt måske fra Nigeria, og Centralafrika osv. osv. osv 

Det er pigen som selv bestemmer hvem hun byder indenfor og så er hun forberedt på hvad der venter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...