Hop til indhold
Nipple

Mørk i huden = ingen adgang

Recommended Posts

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Nipple skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Jeg ser oftest de begrænsninger hos østeuropæiske kvinder. Besøg en dansk pige istedet, hvor det er mindre sandsynligt at det vil være et problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Måske du skulle flytte til Storkøbenhavn?

Bevares. I de sidste 4 år er vi gået fra 7 steder med danske piger (Ikke så mange studinepiger mere som for 5-6 år tilbage. Desværre!!!!. DER ER ALT FOR FÅ!! OG SU'en er blevet for høj) til nu kun 2..eller 2,5 steder, men syntes ikke her er så mange restriktioner udover fingrer i skeden hos de fleste piger er et No-Go...

Og her kan du vælge mellem  brunetter, blondiner, mørkhårede, rødhårede, A-B-C-D-F- og nogle gange G-Skål i alle højder og drøjder..og der er også et par enkelte flotte danske piger med "mellemøstlig baggrund" (..Ved ikke. Er det nu også blevet forbudt at skrive det i dagens Danmark??)

Tænker måske pigerne har haft dårlige erfaringer på den ene eller anden måde ??.

Spørgsmålet er vidst vendt 100 gange herinde i forskellige tråde.

Ved ikke om det er rasistisk, og vil helst holde jura ude af tråden, da jeg ikke kan alle paragraffer, men i sidste ende bestemmer pigen over sin egen krop og altså også hvem hun ønsker besøg af.

Indlægget er relevant, da nu nu er omkring 530.000 danskere indvandrere og efterkommere fra ikke vestlige lande i Danmark ud af 5,8 millioner etniske danskere, hvoraf flere og flere bosætter sig i og omkring storbyerne, uden at andelen af bordeller er stigende.

Lige modsat.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

arhhh. Racisme som generalisering er måske lige at stramme den uden at du har noget at underbygge det med.

Hvis nu en mand foretrækker sorte kvinder er han så racist?

Hvis en mand foretrækker alt andet end sorte kvinderi, er han så racist?

Hvis en mand foretrækker en bestemt race og aldrig vil have sex med andre, er han så racist?

Nu er jeg så i den heldige situation at jeg foretrækker alle kvinder, sålænge de ikke har rødt hår.

Det samme gælder vel kvinder.

Hvis de kun kan med blegfede skalde mænd med spaghettiarme, så kan men vel ikke klandre dem - vi er bare for lækre. :-)

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nipple skrev, for 21 minutter siden:

Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Næ, problemet er såmænd skabt af for mange af dine mørke brødre.

Desværre er der en del, der skaber problemer for alle jer, der ikke fortjener bøvlet!

Beklager, men videre til dem, der accepterer - eller ligefrem foretrækker mørke mænd ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger næsten aldrig dem der skriver sådan(besøgte dog lille Nina på Amager for nylig). Har fuldt forståelse for de gør det hvis de har haft dårlige oplevelser med fx gangsteragtige typer, men derfra og så til at udelukke alle på grund af hudfarve osv., nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nipple skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Come on! Enhver kan da forstå at smukke hvide piger ikke gider at ha sex med sorte sambo eller perkere selv for mange penge?!? 
 

hehe, just a joke. Jeg troede faktisk det var omvendt afro-gutter har da ry for en lidt størrer størrelse? Men er enig med noget af det som er skrevet, hvis pigen skal levere en god oplevelse, så er det nok bedst hun kan lide både ydelsen og den hun gør det med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nipple skrev, for 38 minutter siden:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Jeg er helt enig . Læser flere annoncer fra piger med restriktioner på vægt, alder og hudfarve. 
 

Det burde i stedet handle om pli, respekt og accept. 
 

Hvad er der værd, at du er 30, veltrænet og “hvid”…….. men empati og kemi, mangler!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 7 minutter siden:

haft dårlige oplevelser med fx gangsteragtige typer, men derfra og så til at udelukke alle på grund af hudfarve osv., nej tak

Jeg har skrevet om dette emne før her på forum.

Der er mange thaipiger der tager dette forbehold - incl Rose som trådstarter lige lavede en bemærkning om i en tråd om hende. 
Det er ikke fordi pigerne er racister, det er simpelthen fordi de har så mange dårlige oplevelser med muslimske mænd. Pigerne er da ærgerlige over at sige nej til omsætning. 
Jeg har selv oplevet sådan en fætter gå totalt amok og kaste inventaret rundt, fordi han ikke kunne få et knald til den pris han ville betale. Pigen havde ikke sagt nej til at knalde med ham men fortalt at det kostede 1000 kr. Han ville kun give meget mindre for han skulle bare lige tømme sig. Han accepterede ikke nej, og da pigen bad ham gå, ødelagde han en masse inventar. På samme sted så jeg en anden gå så meget amok, også fordi han ikke kunne få den ydelse han ville have til en lav pris. Han var dog uheldig at pigen er thaibokser, så han blev bogstaveligt talt sparket ud af butikken. Kors hvor han skreg. Han og hans venner kom efterfølgende i mange nætter og bankede på vinduet og sparkede på døren. Pigen boede på klinikken. 
I en periode hvor dette emne var meget oppe på EG havde jeg for vane at tale med thaipigerne om dette problem. Og med de historier jeg fik fortalt forstår jeg til fulde at de skærer alle over en kam. Det var en meget lille del af de muslimer de havde besøg af, som kunne opføre sig ordentligt. Typisk vil de ikke betale den aftalte pris, de taler nedladende til pigen undervejs, knepper alt for hård, er i det hele taget totalt hensynsløse. Et sted i sydbyen skulle pigerne tage imod muslimer sagde mamma san. Der var dengang 4 unge piger på stedet. De hadede når der kom muslimer. Der var altid ballade og de var hensynsløse og brutale. Det eneste positive pigerne kunne sige om disse mænd var at de altid var utroligt velsoignerede. 
Flere har fortalt at der kom 2-3-4 mørke unge mænd. De ville købe en time og så skulle de alle knalde hende efter tur . De kunne slet ikke forstå de fik nej - de havde jo betalt for en time!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 3 minutter siden:

Det burde i stedet handle om pli, respekt og accept. 

Det er jo netop det det handler om når de frabeder sig besøg af muslimske mænd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo netop det det handler om når de frabeder sig besøg af muslimske mænd :) 

Og den udtalelse er så stærkt racistisk ! 
 

Det er jo ikke ALLE mørke mænd der er muslimer! Ej heller alle muslimer er ubehagelige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 44 minutter siden:

Nu er jeg så i den heldige situation at jeg foretrækker alle kvinder, sålænge de ikke har rødt hår.

Det er temmelig krænkende, pas på du ikke bliver anmeldt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker hvor hurtigt racismekortet bliver kastede når en pige siger nej tak til en mørk fyr, 

Hvad med at ha respekt og accept for hendes valg ?? bare fordi hun tag penge for sex betyder det jo ikke at hun skal tag hvem som helst, det er jo hendes valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nipple skrev, 1 time siden:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Du giver jo selv svaret, det er netop den utryghed, de vil være foruden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 36 minutter siden:

Og den udtalelse er så stærkt racistisk ! 
 

Det er jo ikke ALLE mørke mænd der er muslimer! Ej heller alle muslimer er ubehagelige 

Nej den er ikke racistisk, og hvis den var er jeg stjerne totalt ligeglad. 
Faktum er at de piger jeg har talt med samstemmende fortæller at disse mænd totalt mangler empati, pli og respekt. Dermed ikke sagt at det er alle, men det er åbenbart så stor en del af de der besøger pigerne at de hellere vil sige nej til pengene, end endnu engang opleve at stå med mørbanket kusse, for få penge, udskældte og hånede og helt igennem ked af det og bange for hvem der banker på døren næste gang. 
Er det så også racistisk når jeg konsekvent ikke besøger negerkvinder eller østeuropæiske fordi jeg næsten ikke læser om andet end snyd og plat, og de få gange jeg har besøgt denne gruppe har følt mig røvrendt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære trådstarter 

Jeg har selv rødder og har nogen gange været frustreret over at læse " kun skandinaviske mænd." 

Dog siger min erfaring mig, at en stor del af dem faktisk ikke mener det. 

Jeg har besøgt 6-7 alene i år, som frabad sig udlændinge. 

Jeg skriver simpelthen en venlig besked, hvor jeg forklare hvem jeg og hvad jeg ønsker. 

Ja, jeg er nok blevet afvist i måske lige så mange tilfælde, men det kan ske. 

Ved hvert besøg har jeg simpelthen spurgt  pigen, hvorfor hun ikke ønsker udlændinge - fordi jeg er nysgerrig...

Nogen af dem har haft dårlige erfaringer, andre har simpelthen hørt om de dårlige erfaringer fra andre piger og derfor ikke gider udlændinge.

Inden jeg forlod stedet har  pigerne i alle 6-7 tilfælde sagt , at jeg var velkommen til at besøge dem igen hvis jeg havde lyst - hertil har jeg blot smilt og spurgt om de nu var sikre , jeg har jo rødder. De kvitterede alle med et grin og ja selvfølgelig. Du er velkommen og et kys på kinden. 

Redigeret af Sigerdetik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden:

Faktum er at de piger jeg har talt med samstemmende fortæller at disse mænd totalt mangler empati, pli og respekt.

Desværre er der stor forskel på kulturers menneskesyn og specifikt er der nogle områder i verden, hvor kvindesyn er noget anderledes end det som vi vil kendes på. Hvis kvinder generelt er mindre værd, så kan man vel ikke fortænke samme kvinde i at begrænse sit valg, så hun i videst mulige omfang, ikke har intim omgang med mænd, der ringeagter kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er ikke fordi pigerne er racister,

Korrekt, men de racediskriminerer, hvilket er racistisk.

Det er bare to forskellige ting: En racist har negative holdninger rettet mod noget racerelatetet. Her er racismen bare en "praktisk" sortering af risiko ud fra ydre kendetegn.

Det samme gælder din egen adfærd med systematisk fravalg pba. etnicitet.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Danskeblondeemma skrev, for 1 time siden:

Jeg er helt enig . Læser flere annoncer fra piger med restriktioner på vægt, alder og hudfarve. 
 

Det burde i stedet handle om pli, respekt og accept. 
 

Hvad er der værd, at du er 30, veltrænet og “hvid”…….. men empati og kemi, mangler!

Hm.. jeg synes nu egentlig at det er totalt og 100% ok at vælge lige præcis hvem man vil være intim med, uanset hvad ens udvælgelseskriterier er. Det er da helt okay at vælge dem som man regner med at der er større sandsynlighed for, at man tænder på. De vælger potentielle gæster fra, og kan få svært ved at få en ordentlig indtægt med de kriterier, men det er jo et valg, som de træffer, og ikke noget vi andre bør blande os i.

Jeg vægter også selv pli, respekt og accept over fysik og etnicitet, men jeg synes ikke man kan klandre nogen for at ville vælge, hvem de vil have sex med. Her er penge for så vidt uvedkommende.

Købesex (eller sex generelt) er bare ikke en rettighed at have adgang til, og man må respektere at vi i lige så høj grad har ret til at udvælge vores gæster, som de har ret til at udvælge os.

Jeg har personligt kun haft én mildt ubehagelig oplevelse med en ikke-dansker, og alle andre har været søde, belevne og varme mennesker. Derfor synes jeg også, at det er rigtig ærgerligt at sortere på den måde, men jeg kan godt forstå dem som gør. Det er en usikker branche med meget lidt sikkerhedsnet, og nogle gange er man hellere overforsigtig end ikke forsigtig nok. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må da selv vælge hvem man vil have sex med både som kunder og som leverandør. 

personligt tænder jeg ikke på asiatiske piger og opsøger dem, men en glædespige har vel også lov til at sætte sine kriterier, det er trods alt et frit land

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

En annan sida av myntet…. För ca 15 år sedan var jag på en kombinerad semester och arbetsresa till Japan, bla Kobe och Kyoto.

Efter en hård men lärorik arbetsvecka ville jag koppla av med massage och spa.  Jag hade blivit väl omhändertagen i tjänsten av en trevlig kvinnlig japansk kollega, så av respekt för henne hade jag bestämt mig för att min avkoppling skulle vara ’null sex’ - jag hade vissa förhoppningar avseende henne.

Jag fick ge upp det efter att fem gånger blivit nekad tillträde till olika fina spa med ”Sorry, No Gai-Jin.  Nothing personal, please understand” - självfallet med vänliga leenden och artiga bugningar.

När jag dagen efter samlade mod och frågade min Japanska kollega om saken bröt hon samman av skratt.   De flesta Spa av den typen jag önskade besöka tog inte emot ”barbarer”.  Orsaken endera för att de inte kunde uppföra sig eller för att det var för svårt att kommunicera (långt ifrån alla Japaner är bra på Engelska).

Mot tysthetslöfte tog hon mig med till en salong hon kände väl.  Det var en mycket intressant och lärorik upplevelse.

Mina förhoppningar om att ”scora” kollegan?       De fick förbli en dröm, och fred vare med det - men hon är fortfarande en kär väninna, även om vi sedan flera år endast träffas via mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg kan godt forstå det, og pigerne har ret til at sige ja eller nej til en kunde.

lige som der er en som siger tidligere, vil jeg hvis jeg var i den situation, prøve at skrive pænt til pigen med en præsentation af mig selv, ønsker og måske lige lidt om følelser, så er jeg sikker på at flere vil godtage dig, hvilket en i tråden jo også oplever.

der er også flere piger som beder alle kunder om at de skriver, lidt om dem selv og hvad de ønsker, ret og rimeligt.

nu er jeg selv temmelig tyk, og har set flere annoncer, hvor pigen fra beder sig tykke kunder, hendes valg, som jeg respekter, og kan kun være ked af det på hendes vejen, at hun ikke får lov til at opleve mig, når jeg vender det på den måde, så er det ikke mig som har lidt et tab, men hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...