Hop til indhold
Nipple

Mørk i huden = ingen adgang

Recommended Posts

Tja hvis GP har gentagende negative erfaringer med en bestemt kundeprofil - mørk - tyk - ung - gammel - svensker - jyde - københavner - og fravælger den kundeprofil er da fint, det kan kun blive en dårlig oplevelse, hvis hun tvinges til et (købt) sex forhold med en hun ikke vil have som kunde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant. 

Selvfølgelig er der en del racisme iblandet. Som Institut for Menneskerettigheder definerer racisme, bør det stå klart for enhver, at det er diskriminationen og FORDOMMENE der er racistiske, og dem ser vi meget klart udpenslet i denne tråd:

"Racisme er diskrimination eller fordomme baseret på race, hudfarve, afstamning eller national eller etnisk oprindelse"

Når vi så ser debattører sige at det er fordi "muslimer" eller "udlændinge" eller "ikke-skandinaver" eller hvad-ved-jeg, der mener en eller flere af disse grupper, ikke kan opføre sig ordenligt, så falder det lige præcis ind under definitionen af racisme. Ikke tæt på, ikke på grænsen, men lige præcis bulls eye. Det er fordommene der overtager, for som @Danskeblondeemma siger, er det jo ikke ALLE muslimer der ikke kan opføre sig ordenligt (eller udlændinge eller.......).  Så at sige racisme ikke er en del af det, er selvbedrag.  Det er OK, i mine øjne, at mene det. Men stå dog ved det. Lad være med at sige det ikke er en racistisk holdning (i modsætning til rent faktisk at være racist), for det er det jo. Men det er faktisk ikke det samme som at være racist. 

Når det så er sagt, er det helt inden for skiven, og helt og absolut OK at pigerne vælger eller fravælger folk de vil have sex med, eller ikke vil have sex med. Alt andet er et direkte sexuelt overgreb på pigerne. Uanset hvordan eller hvorfor pigen har valgt som hun har. Det er simpelt hen noget vi mænd skal blande os udenom og noget vi skal respektere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 59 minutter siden:

Så at sige racisme ikke er en del af det, er selvbedrag.  Det er OK, i mine øjne, at mene det. Men stå dog ved det. Lad være med at sige det ikke er en racistisk holdning (i modsætning til rent faktisk at være racist), for det er det jo. Men det er faktisk ikke det samme som at være racist.

Korrekt. At fravælge sexpartner på baggrund af hudfarve/race er en racistisk holdning. Hvilket man jo godt kan have i den specifikke situation, mens man i andre sammenhænge har det fint med de personer, man fravalgte som sexpartner. Er holdningen altid negativ overfor alle personer med anden hudfarve/race, uanset hvad, så er man racist. Hvis man ellers orker dialogen, viser det sig ofte, at de færreste folk er racister, men til gengæld godt kan have racistiske holdninger på nogen punkter, hvilket ofte bygger på egne eller nære venners oplevelser.

tvr skrev, 1 time siden:

Når det så er sagt, er det helt inden for skiven, og helt og absolut OK at pigerne vælger eller fravælger folk de vil have sex med, eller ikke vil have sex med.

Helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jamen er man mørk i huden så find en mørk kvinde, dem er der også en del af i branchen, der er der nok mindre risiko for at blive afvist. Selv er jeg Dansk og vælger kun Danske kvinder, jeg er ikke racist men jeg tænder overhovedet ikke på sorte kvinder, både GPer og kunder har ret til at vælge hvem de vil være sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 2 minutter siden:

Jamen er man mørk i huden så find en mørk kvinde, dem er der også en del af i branchen, der er der nok mindre risiko for at blive afvist. Selv er jeg Dansk og vælger kun Danske kvinder, jeg er ikke racist men jeg tænder overhovedet ikke på sorte kvinder, både GPer og kunder har ret til at vælge hvem de vil være sammen med

Og hvis man er overvægtig, find en tyk? Hvis man er blind, find en blind? hvis man er over 40, find en på samme alder? Nej vel? Er det ikke nemmere bare at acceptere hvad folk selv har af præferencer, og så acceptere pigernes grænser, uanset hvad man måtte mene om de grænser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det burde være almindeligt kendt at visse kulturer specielt i Mellemøsten og Nordafrika har, eller har haft en tradition for at “holde deres kvinder nede” med forskellige og nogle gange særdeles ubehaglige virkemidler.

Den tradition vil nok ofte afspejle sig en del i mændenes opførsel, attitude og mangel på respekt overfor kvinder i almindelighed og måske især overfor en “luder” som mange af dem ikke regner for noget – at ændre grundsyn hos den slags primitive mennesker tager ofte generationer.

Måske er det derfor nogle piger har nok ikke lyst til at ta’ risikoen.

Men jeg forstår og føler med nogle af de brune mænd især dem som er adopteret af etnisk danske forældre – det må absolut føles uretfærdigt at blive afvist pga. af hudfarven. :huh:

MEN det er da ALTID pigernes eget valg hvem de vil være intime med – desværre ærgerligt når det går ud over uskyldige – bemærk indlægget fra @Lillemand – super historie som burde gi' stof til eftertanke hos os "hvide mænd" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nipple skrev, for 16 timer siden:

Jeg er mørk i huden men ene alene det er nok til at flere og flere ikke tager imod andet end skandinavisk udseende mennesker. Det er da noget fordomsfuldt og grænser sig til det racistiske. 

Jeg har fuldt ud forståelse for at dårlige oplevelser kan skabe utryghed

Så fordi du er villig til at betale for sex, skal pigen sprede ben for dig.
Troede at en pige kun afvise hvem som helst, hvis de af en eller anden grund ikke havde lyst til vedkommende.
Stik du bare racismekortet i lommen igen og snup en tudekiks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt at omskæring gør mænd mindre sensitive overfor kvinder, ved ikke hvorvidt det passer det må kvinderne vide bedre.

At der er forskel i opførsel blandt folkeslag og kulture er en kendsgerning, har man dårlige oplevelser ved en bestemt type mennesker opbygges fordomme.

De fleste kvinder sortere også ud fra en bestemt adfærd, kun gentlemen osv. Udeende og penge er ikke alt.

I sidste ende ejer man sin egen krop og må selv vælge hvem man lukker ind eller ud, og af hvilken som helst grund, logisk eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Korrekt. At fravælge sexpartner på baggrund af hudfarve/race er en racistisk holdning.

Handling - ikke holdning. Det er forskellen på racisme og at være racist. Man kan sagtens handle racistisk uden at være racist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
easykid123 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har hørt at omskæring gør mænd mindre sensitive overfor kvinder, ved ikke hvorvidt det passer det må kvinderne vide bedre.

Det er langt ude. Husk på at flertallet af amerikanske mænd i en lang periode har været omskårne - estimeret op til over 90%.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke orket af læse hele tråden, men selvfølglig har kvinden da ret til at sige nej. Har man haft ubehagelige episoder, så er det lidt for nemt at stå og agere politisk korrekt på sidelinjen. Jeg får ondt i maven og bliver trist, når man hører om kvinder fortælle om, at nogle mænd med bestemte markører er meget hårde ved kvinderne og ingen respekt har. Trist læsning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Det er langt ude. Husk på at flertallet af amerikanske mænd i en lang periode har været omskårne - estimeret op til over 90%.

Oplevede de nedsat følsomhed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gid alle gp’erne var “racistiske”

Altså gør opmærksom på hvem denønsker at have sex med og hvem ikke. 

også selvom det skulle omfatte mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easykid123 skrev, for 8 minutter siden:

Oplevede de nedsat følsomhed?

Nu skifter du emne - du skrev før om "sensitivitet overfor kvinder" - det er noget andet. Jeg nævner det bare, fordi det ser ud som om du tror du taler om det samme, som jeg kaldte for "langt ude".

Om omskårne mænd oplever nedsat følsomhed er et meget kontroversielt emne, som er svært at forske i. Der er dog en del forskning, som peger på, at en stor andel oplever nedsat (seksuel) følsomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
easykid123 skrev, for 14 minutter siden:

Oplevede de nedsat følsomhed?

I forhold til hvad? 

Men det var bare ikke det du sagde..... du nævnte direkte:

easykid123 skrev, for 1 time siden:

Jeg har hørt at omskæring gør mænd mindre sensitive overfor kvinder

Og det er noget helt andet. Og efterlader tvivl om hvad du egentlig mente.... nedsat seksuel følsomhed? Eller mindre sensitive overfor kvinder? Det første har intet med tråden at gøre, det andet har selvfølgelig, men virker lidt underligt, for nu at udtrykke det diplomatisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Det er langt ude. Husk på at flertallet af amerikanske mænd i en lang periode har været omskårne - estimeret op til over 90%.

At 90% af mandlige amerikanere har været omskåret, er ikke et argument imod, at omskæring nedsætter sensitivitet overfor kvinder. 

Jeg aner ikke om det er tilfældet eller ej, men antallet af omskårne mænd har ingen sammenhæng med effekterne af indgrebet. 

Men hvorom alting er, tror jeg næppe, at det er relevant ift om omskæring gør, at personer af anden etnicitet opfører sig mindre pænt overfor kvinder. Omskæring er jo - som pointeret - ikke begrænset til én samfundsgruppe eller hudfarve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

At 90% af mandlige amerikanere har været omskåret, er ikke et argument imod, at omskæring nedsætter sensitivitet overfor kvinder. 

Jo, for ellers ville vi se markante forskelle mellem USA og Europa. Det gør vi ikke, derfor er det et argument.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

Jo, for ellers ville vi se markante forskelle mellem USA og Europa. Det gør vi ikke, derfor er det et argument.

Der er jo ingen, som sagde noget om, at effekten er markant. Det kunne være en mindre nedsættelse af sensitivitet. Der er flere studier i den psykologiske eftereffekt af omskæring. Ikke nogen jeg som sådan har sat mig ind, men de findes. 

Europa vs USA er for store områder med alt for mange variable til, at du kan sige, at fordi man ikke umiddelbart ser forskelle i sensitivitet i det store hele mellem de verdensdele, er der ingen effekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 5 minutter siden:

Der er jo ingen, som sagde noget om, at effekten er markant. Det kunne være en mindre nedsættelse af sensitivitet. D

Markant i form af antal berørte, ikke nødvendigvis i effekten på den enkelte. 

Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Der er flere studier i den psykologiske eftereffekt af omskæring. Ikke nogen jeg som sådan har sat mig ind, men de findes. 

Jeg har sådan set sat mig ind i det, fordi jeg er meget stærk fortaler for forbud mod omskæring af børn - jeg har derfor ledt grundigt efter alle relevante argumenter imod omskæring. :)

Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden:

Europa vs USA er for store områder med alt for mange variable til, at du kan sige, at fordi man ikke umiddelbart ser forskelle i sensitivitet i det store hele mellem de verdensdele, er der ingen effekt. 

Hvilke variable? Nu valgte jeg at sammenligne netop dem, fordi der er en høj grad af kulturel homogenitet - områderne regnes for "vestlige" og argumentet om "sensitivitet" overlapper jo med kultur (fx "kvindesyn"). Bortset fra det, er det et større problem for denne diskussion, at "sensitivitet over for kvinder" er et lidt tåget mål i det hele taget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Advarsel skrev, 1 time siden:

Markant i form af antal berørte, ikke nødvendigvis i effekten på den enkelte. 

Jeg har sådan set sat mig ind i det, fordi jeg er meget stærk fortaler for forbud mod omskæring af børn - jeg har derfor ledt grundigt efter alle relevante argumenter imod omskæring. :)

Hvilke variable? Nu valgte jeg at sammenligne netop dem, fordi der er en høj grad af kulturel homogenitet - områderne regnes for "vestlige" og argumentet om "sensitivitet" overlapper jo med kultur (fx "kvindesyn"). Bortset fra det, er det et større problem for denne diskussion, at "sensitivitet over for kvinder" er et lidt tåget mål i det hele taget. 

Hvis man vil kigge på effekterne af omskæring, kan man ikke kigge på kulturforskelle overall mellem verdensdele. Er sensitivitsniveauet grundet vores forskellig historik, religiøse praksisser og kønsnormer mm., eller er det grundet omskæringen? Jeg kan godt se, at dit argument er, at kulturerne er tætte på hinanden, men der er også bare store forskelle, ikke kun mellem USA og Europa, men også internt i verdensdelene. 

Lad os sige, at vi sendte et spørgeskema ud til en repræsentativ gruppe i USA og en i Europa, og kontrollerede for  variable (fx socioøkonomisk status, etnisk baggrund, religiøs overbevisning, kulturel baggrund, aldersgruppe, omskåret eller ej osv.) tog et gennemsnit og lavede statistik på, om de omskårne slog ud på sensitivitetsskalaen, når der var kontrolleret på andre faktorer, jamen så kunne vi sige noget. Måske. For det første ville vi kunne se om amerikanske mænd havde en lavere sensitivitetsscore, og for det andet om dette korellerede med omskæring. Eller måske ville det vise sig, at det kun var dem af de omskårne som var religiøse, som slog ud på skalaen eller omvendt, og det egentlig ikke havde med selve omskæringen at gøre. Alt dette kunne man bare gøre nemmere og med mindre usikkerhed, ved at finde en nogenlunde homogen testgruppe indenfor én kultur og kigge efter en effekt. 

Men bare at kaste ud i luften at mænd i USA ikke er mindre sensitive (hvilket for øvrigt bare er en antagelse, måske er de mindre sensitive), fordi vores kulturer minder om hinanden, og at omskæring derfor ikke påvirker sensitivitet overfor kvinder, giver jeg ikke så meget for :)

At det så måske måske er noget pjat, at omskæring påvirker sensitivitet overfor kvinder, og at ingen studier understøtter den påstand.. jamen det har du nok bedre styr på end mig :)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer min historie, som kan kaste et lidt andet og nuanceret syn på det at fravælge bestemte etniske grupper og hvorfor man evt gør det. 

Da jeg var ganske ung tændte jeg meget på høje mørke og brunøjede mænd. Mænd med kraftigt sort hår. Et arabisk look om man så må sige. De appellerede til mig med deres direkte og selvsikre tilgang til det modsatte køn,. De virkede på mig mystiske og dragende. Jeg faldt for en mand fra Mellemøsten som jeg flyttede sammen med. Han var muslim og meget troende trods det at han både gik på diskotek og havde vesterlandske kvinder med hjem. Jeg bar meget ung og meget naiv. Og meget nysgerrig på alt hvad der var anderledes. Jeg endte med at måtte flygte om på den anden side af jorden, fordi jeg var i livsfare. 

Da jeg var sammen med ham ændrede jeg mig fra at være en glad og lattermild person til et menneske fuld af angst og frygt. Det startede med at han forbød mig at ryge cigaretter og drikke vin. Når vi var i byen og sammen med andre unge mennesker, kunne jeg i starten godt " glemme" den regel og ryge og drikke alligevel. For det gør man jo i Danmark. Han rev så cigaretten og vinen ud af mine hænder mens alle så på og bankede mig i alles påsyn.  Han bankede mig hvis min kjole var for kort og sagde at " alle danske kvinder var ludere " hvis jeg satte mig ned og kjolen så naturligt kravlede op over mit knæ fik jeg bank fordi jeg jo sikkert lod kjolen kravle op over knæet med vilje så andre mænd kunne se mere af mine ben. En dag var flere af mine kjoler og nederdele forsvundet og han havde købt lange kjoler og nederdele der gik ned til anklerne. Hans muslimske venner holdt øje med mig når han ikke var der og rettede på mig hvis mit tøj ikke dækkede mig ordentligt til. Han påbød ikke at jeg skulle gå  med tørklæde men tilsidst gjorde han livet så besværligt for mig at jeg frivilligt tog tørklæde på. Fordi

Jeg var meget køn og tiltrækkende og vi boede dengang i London. Når vi gik på gaden, var der mænd der kiggede efter mig og piftede af mig og det gjorde at han bankede mig når vi kom hjem. Jeg prøvede at overbevise ham om at jeg ikke kunne gøre for at andre mænd kiggede efter mig men han var overbevist om at jeg " sendte dem blikke" og flirtede. Han kunne finde på at banke mig på åben gade i et tæt befolket område hvis nogle kiggede. Og hvis nogle blandede sig for at hjælpe mig - hvilket skete flere gange - så fik de også tæv. Jeg var så flov så flov når andre mennesker overværede min fornedrelse. Og især blev jeg flov når det også gik ud over andre der blot forsøgte at hjælpe mig. Det var meget ydmygende at blive slået på åben gade. Så tilsidst valgte jeg at gå med tørklæde og solbriller og krympede mig hvis nogle kiggede - for jeg vidste jeg ville blive tævet når jeg kom hjem. Heldigvis hjalp det dog på blikkene at dække sig til. Så jeg endte som en kuet kvinde der kiggede ned i jorden mens jeg gik med ham. Simpelthen for at beskytte mig selv. Jeg vidste godt jeg måtte væk men når jeg nævnte det - at jeg ikke ville sammen med ham længere - så trak han bare på skuldrene og sagde at det kunne jeg da godt - men hvis han fandt mig, så slog jan mig ihjel, fordi det havde han ret til eftersom jeg jo var hans ejendom. Og jeg var ikke i tvivl om at han mente det. Jeg måtte derfor blive og planlægge min flugt nøje. Han prædikede altid koranen for mig og hvor meget han og muslimer ringesgtede de vesterlandske kvinder. Især dem der var " vantro" jeg var jo heldigvis kristen og ikke " vantro" så der var stadig lidt håb for mig sagde han. Vores omgangskreds bestod af hans venner og det var muslimer for min omgangskreds var jo " usundt" selskab for mig. Jeg endte som tidligere skrevet med at flygte til den anden side af jorden hvor jeg havde familie og ophokdt mig der et år. 

Jeg lærte at kulturforskellene er så massive og ligger så dybt at der ingen som helst chance er for et vellykket forhold mellem en dansk og en troende muslim. Undskyld men det er altså min overbevisning 

Og min oplevelse dengang som tog mig mange mange år at komme mig over, gjorde at jeg fik ændret min seksualitet markant 

Fra kun at kunne tænde på den mørke type der ser arabisk ud, gik jeg til at tænde på det stik modsatte. 

Jeg tænder på den lyse nordiske type. Ham ned blå øjne og brede skuldre og lyst hår.  Han skal helst minde mig om en viking :)

Jeg fortæller historien fordi jeg synes det er interessant hvordan vores tændingspunkter kan ændre sig alt efter hvad vi oplever i livet. Havde jeg ikke oplevet det jeg nu gjorde dengang havde jeg sikkert stadig været tiltrukket af mørke mænd. 

Men nu er der en grundlæggende frygt inde i mig når jeg ser en mørklødet mand af arabisk udseende. Det er ikke noget jeg rent kognitivt kan styre, jeg har ikke selv valgt hvad jeg tænder på eller tænder af på. Det er kroppen der husker. 

Derfor kan jeg kun sige, at jeg forstår at hvis en gp har haft dårlige oplevelser med en "araber", ja så er det helt naturligt at hun ikke ønsker at blive mindet om den oplevelse og den frygt og angst hun var i igen. For mindet om det der skete vil poppe op i det øjeblik hun ser en person der ligner den person der gjorde hende fortræd. 

Der sker noget meget negativt inde i mig når jeg møder en arabisk udseende mand. Og den negativitet stammer selvfølgelig fra den periode af mit liv hvor jeg var i livsfare på daglig basis. Selvfølgelig ved jeg godt at man ikke kan skære alle over en kam men jeg kan kun konstatere at det altså sker noget negativt inde i mig og derfor - hvis jeg igen skulle være sex arbejder - så vil jeg også frabede mig besøg af " mørke" mænd 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 29 minutter siden:

Her kommer min historie, som kan kaste et lidt andet og nuanceret syn på det at fravælge bestemte etniske grupper og hvorfor man evt gør det. 

Da jeg var ganske ung tændte jeg meget på høje mørke og brunøjede mænd. Mænd med kraftigt sort hår. Et arabisk look om man så må sige. De appellerede til mig med deres direkte og selvsikre tilgang til det modsatte køn,. De virkede på mig mystiske og dragende. Jeg faldt for en mand fra Mellemøsten som jeg flyttede sammen med. Han var muslim og meget troende trods det at han både gik på diskotek og havde vesterlandske kvinder med hjem. Jeg bar meget ung og meget naiv. Og meget nysgerrig på alt hvad der var anderledes. Jeg endte med at måtte flygte om på den anden side af jorden, fordi jeg var i livsfare. 

Da jeg var sammen med ham ændrede jeg mig fra at være en glad og lattermild person til et menneske fuld af angst og frygt. Det startede med at han forbød mig at ryge cigaretter og drikke vin. Når vi var i byen og sammen med andre unge mennesker, kunne jeg i starten godt " glemme" den regel og ryge og drikke alligevel. For det gør man jo i Danmark. Han rev så cigaretten og vinen ud af mine hænder mens alle så på og bankede mig i alles påsyn.  Han bankede mig hvis min kjole var for kort og sagde at " alle danske kvinder var ludere " hvis jeg satte mig ned og kjolen så naturligt kravlede op over mit knæ fik jeg bank fordi jeg jo sikkert lod kjolen kravle op over knæet med vilje så andre mænd kunne se mere af mine ben. En dag var flere af mine kjoler og nederdele forsvundet og han havde købt lange kjoler og nederdele der gik ned til anklerne. Hans muslimske venner holdt øje med mig når han ikke var der og rettede på mig hvis mit tøj ikke dækkede mig ordentligt til. Han påbød ikke at jeg skulle gå  med tørklæde men tilsidst gjorde han livet så besværligt for mig at jeg frivilligt tog tørklæde på. Fordi

Jeg var meget køn og tiltrækkende og vi boede dengang i London. Når vi gik på gaden, var der mænd der kiggede efter mig og piftede af mig og det gjorde at han bankede mig når vi kom hjem. Jeg prøvede at overbevise ham om at jeg ikke kunne gøre for at andre mænd kiggede efter mig men han var overbevist om at jeg " sendte dem blikke" og flirtede. Han kunne finde på at banke mig på åben gade i et tæt befolket område hvis nogle kiggede. Og hvis nogle blandede sig for at hjælpe mig - hvilket skete flere gange - så fik de også tæv. Jeg var så flov så flov når andre mennesker overværede min fornedrelse. Og især blev jeg flov når det også gik ud over andre der blot forsøgte at hjælpe mig. Det var meget ydmygende at blive slået på åben gade. Så tilsidst valgte jeg at gå med tørklæde og solbriller og krympede mig hvis nogle kiggede - for jeg vidste jeg ville blive tævet når jeg kom hjem. Heldigvis hjalp det dog på blikkene at dække sig til. Så jeg endte som en kuet kvinde der kiggede ned i jorden mens jeg gik med ham. Simpelthen for at beskytte mig selv. Jeg vidste godt jeg måtte væk men når jeg nævnte det - at jeg ikke ville sammen med ham længere - så trak han bare på skuldrene og sagde at det kunne jeg da godt - men hvis han fandt mig, så slog jan mig ihjel, fordi det havde han ret til eftersom jeg jo var hans ejendom. Og jeg var ikke i tvivl om at han mente det. Jeg måtte derfor blive og planlægge min flugt nøje. Han prædikede altid koranen for mig og hvor meget han og muslimer ringesgtede de vesterlandske kvinder. Især dem der var " vantro" jeg var jo heldigvis kristen og ikke " vantro" så der var stadig lidt håb for mig sagde han. Vores omgangskreds bestod af hans venner og det var muslimer for min omgangskreds var jo " usundt" selskab for mig. Jeg endte som tidligere skrevet med at flygte til den anden side af jorden hvor jeg havde familie og ophokdt mig der et år. 

Jeg lærte at kulturforskellene er så massive og ligger så dybt at der ingen som helst chance er for et vellykket forhold mellem en dansk og en troende muslim. Undskyld men det er altså min overbevisning 

Og min oplevelse dengang som tog mig mange mange år at komme mig over, gjorde at jeg fik ændret min seksualitet markant 

Fra kun at kunne tænde på den mørke type der ser arabisk ud, gik jeg til at tænde på det stik modsatte. 

Jeg tænder på den lyse nordiske type. Ham ned blå øjne og brede skuldre og lyst hår.  Han skal helst minde mig om en viking :)

Jeg fortæller historien fordi jeg synes det er interessant hvordan vores tændingspunkter kan ændre sig alt efter hvad vi oplever i livet. Havde jeg ikke oplevet det jeg nu gjorde dengang havde jeg sikkert stadig været tiltrukket af mørke mænd. 

Men nu er der en grundlæggende frygt inde i mig når jeg ser en mørklødet mand af arabisk udseende. Det er ikke noget jeg rent kognitivt kan styre, jeg har ikke selv valgt hvad jeg tænder på eller tænder af på. Det er kroppen der husker. 

Derfor kan jeg kun sige, at jeg forstår at hvis en gp har haft dårlige oplevelser med en "araber", ja så er det helt naturligt at hun ikke ønsker at blive mindet om den oplevelse og den frygt og angst hun var i igen. For mindet om det der skete vil poppe op i det øjeblik hun ser en person der ligner den person der gjorde hende fortræd. 

Der sker noget meget negativt inde i mig når jeg møder en arabisk udseende mand. Og den negativitet stammer selvfølgelig fra den periode af mit liv hvor jeg var i livsfare på daglig basis. Selvfølgelig ved jeg godt at man ikke kan skære alle over en kam men jeg kan kun konstatere at det altså sker noget negativt inde i mig og derfor - hvis jeg igen skulle være sex arbejder - så vil jeg også frabede mig besøg af " mørke" mænd 

Tak for at dele - sikke en skæbne godt du kom fra den lort (at tæve kvinder gør en til en lort) jeg er ærgerlig på dine vegne at du måtte gøre så alvorlige erfaringer om hvordan de fremmede behandler kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 21 timer siden:

Hm.. jeg synes nu egentlig at det er totalt og 100% ok at vælge lige præcis hvem man vil være intim med, uanset hvad ens udvælgelseskriterier er. Det er da helt okay at vælge dem som man regner med at der er større sandsynlighed for, at man tænder på. De vælger potentielle gæster fra, og kan få svært ved at få en ordentlig indtægt med de kriterier, men det er jo et valg, som de træffer, og ikke noget vi andre bør blande os i.

Jeg vægter også selv pli, respekt og accept over fysik og etnicitet, men jeg synes ikke man kan klandre nogen for at ville vælge, hvem de vil have sex med. Her er penge for så vidt uvedkommende.

Købesex (eller sex generelt) er bare ikke en rettighed at have adgang til, og man må respektere at vi i lige så høj grad har ret til at udvælge vores gæster, som de har ret til at udvælge os.

Jeg har personligt kun haft én mildt ubehagelig oplevelse med en ikke-dansker, og alle andre har været søde, belevne og varme mennesker. Derfor synes jeg også, at det er rigtig ærgerligt at sortere på den måde, men jeg kan godt forstå dem som gør. Det er en usikker branche med meget lidt sikkerhedsnet, og nogle gange er man hellere overforsigtig end ikke forsigtig nok. 

Helt enig… Vi vælger selv! Men her er tale om, at fravælge kategorisk . 
Det er - i min verden - ikke acceptabelt, og bestemt langt væk fra mit værdisæt.

Tyk, tynd, ung, gammel, gul, rød, hvid eller sort , så længe der er respekt er “man” velkommen. 
 

Har så heller aldrig haft ubehagelige oplevelser med hverken de lyse eller mørke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Danskeblondeemma skrev, for 11 minutter siden:

Helt enig… Vi vælger selv! Men her er tale om, at fravælge kategorisk . 
Det er - i min verden - ikke acceptabelt, og bestemt langt væk fra mit værdisæt.

Tyk, tynd, ung, gammel, gul, rød, hvid eller sort , så længe der er respekt er “man” velkommen. 
 

Har så heller aldrig haft ubehagelige oplevelser med hverken de lyse eller mørke

Jeg synes, at det er beundringsværdigt at vælge individuelt frem for kategorisk, men synes ikke, at det er uacceptabelt i en setting som denne, hvor man ikke møder folk individuelt, før man står halvnøgen foran dem. Der er brug for at sortere allerede inden man mødes, og så er kategorisering det letteste værktøj. Nogle ved, at de kategorisk er utrygge ved ikke-skandinaviske mænd, de har lov til at vælge dem fra. Andre tænder ikke på overvægtige eller undervægtige, de har lov til at vælge dem fra. 

Gæster sorterer konstant os kategorisk fra, og det har jeg ikke det mindste problem med. De skal være sammen med dem de har lyst til, det samme skal jeg. 

I mit privatliv fravælger jeg også kategorisk gifte mænd og polyamourøse uden at have den mindste smule dårlig samvittighed over det (professionelt er jeg totalt ligeglad med ægteskabsstatus), . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En virkelig trist historie @Den lille frøken, tak for at dele.

Men jeg mangler noget forhistorie. Du skriver til sidst: "hvis jeg igen skulle være sex arbejder"

Var du sexarbejder da du mødte ham? Var det sådan du mødte ham?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...