Hop til indhold
Nipple

Mørk i huden = ingen adgang

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Jeg synes, at det er beundringsværdigt at vælge individuelt frem for kategorisk, men synes ikke, at det er uacceptabelt i en setting som denne, hvor man ikke møder folk individuelt, før man står halvnøgen foran dem. Der er brug for at sortere allerede inden man mødes, og så er kategorisering det letteste værktøj. Nogle ved, at de kategorisk er utrygge ved ikke-skandinaviske mænd, de har lov til at vælge dem fra. Andre tænder ikke på overvægtige eller undervægtige, de har lov til at vælge dem fra. 

Gæster sorterer konstant os kategorisk fra, og det har jeg ikke det mindste problem med. De skal være sammen med dem de har lyst til, det samme skal jeg. 

I mit privatliv fravælger jeg også kategorisk gifte mænd og polyamourøse uden at have den mindste smule dårlig samvittighed over det (professionelt er jeg totalt ligeglad med ægteskabsstatus), . 

Jeg fornemmer om der er kemi i den dialog vi har inden besøg…. Ordlyd i en sms eller mail, siger mig meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Danskeblondeemma skrev, for 24 minutter siden:

Jeg fornemmer om der er kemi i den dialog vi har inden besøg…. Ordlyd i en sms eller mail, siger mig meget.

Også for mig. Jeg forstår fuldt ud din tilgang, det er den samme som min egen. Jeg synes bare, man har ret til at gøre præcis som det passer en med sin egen krop og sit seksuelle selskab, ligegyldigt hvor arbitrært og meningsløst ens grundlag er, uden at vi andre skal fordømme eller moralisere det. 

Racisme er ikke en god kvalitet, men det må være muligt at arbejde på ens handlinger og på at reducere ens fordomme uden at skulle have sex med nogen man ikke vil. Får man arbejdet nok med det første, kan det jo være at lysten følger, men man løser ikke racisme med at tvinge sig selv til at kneppe nogen, som man ikke har lyst til. 

Det sagt, så har jeg stor medfølelse med de mænd som grundløst bliver afvist på grund af fordomme, som de ikke kan identificere sig med, og jeg håber at flere piger med tiden vil give alle etniciteter en chance og, som du siger, bedømme individet, ikke fordømme racen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 2 timer siden:

En virkelig trist historie @Den lille frøken, tak for at dele.

Men jeg mangler noget forhistorie. Du skriver til sidst: "hvis jeg igen skulle være sex arbejder"

Var du sexarbejder da du mødte ham? Var det sådan du mødte ham?

 

Nej. Jeg var ikke sexarbejder da jeg mødte ham. Det blev jeg først årtier senere i et par år. 

Jeg mødte ham da jeg var i England og arbejde og var 20 år. Jeg mødte ham på et diskotek 

Trist historie ja og det tog mig omkring 5 år at komme mig uden at have mareridt hver nat samt gemme mig når jeg så en høj mørk msnd på gaden fordi jeg bar sikker på at han ville komme for at slå mig ihjel. 

Jeg mødte en rar dansk mand som jeg fik alle mine børn med. Blev senere skilt og der hvor jeg er i mit liv nu er jeg et helt fantastisk sted. Og når jeg ser tilbage på de år hvor jeg oplevede det jeg har beskrevet, ser jeg det udefra - som om det ikke er mig det er overgået. Som om det er lidt uvirkeligt. Men det har ændret mit syn på mellemøstlige mænd. Det er jeg altså nødt til at sige.

Men  der  er ingen grund til at have ondt af mig. Jeg har det godt. Mennesker er stærkere end de tror og vi oplever jo alle modgang. 

Der er sket så meget i mit liv siden dengang og det fylder ikke mere noget særligt for mig, det er kun når der er debatter som denne at det igen kommer frem og jeg føler trang til at dele min historie. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

At dyrke sex med et andet menneske er intimt, meget intimt.

Personligt synes jeg det er rigtig trist, at tråden har det politiske skær fra nogen.

Sagen er jo ganske enkel. 

Hvem en pige ønsker ar have sex med bestemmer hun helt selv.

Hvis hun ikke har lyst til at sælge en meget intim sexuel handling til “grisefarvede” mænd (os danskere) eller afrikanere eller arabere eller tykke mænd eller gamle mænd eller nogen andre, så er det hendes valg.

I den forbindelse er det mig komplet ligegyldig om hendes valg så kan defineres som et racistisk valg. At man ønsker at sætte fokus så meget på det kan jeg kun opfatte som at man vil forklejne og kritisere hendes valg. Men så meld da mere åbent ud om det. 

Jeg mener selv, at man bør have forståelse for, hvilken ydelse vi taler om. Det er ikke et bilværksted eller en frisør. Vi taler om noget af det mest fysiske og intime man kan have med et andet menneske. I den forbindelse skal pigerne da i den grad sælge den ydelse til dem de har lyst til at sælge den til uden at racismekortet trækkes mod dem synes jeg. Det kan godt være man kan ordkløve sig til, at det er en racistisk handling. Det kan man. Ikke grund til at gøre det mere.

Nu trækkes racismekortet jo så tit, men jeg mener, at der hvor man bør trække kortet er når nogen gøre handlinger der skader andre eller udtrykker sig verbalt nedladende om andre pga deres tro, hudfarve, etniske oprindelse. Det gør pigerne ikke ved at afvise visse typer af mænd synes jeg. Jeg synes man ud fra hvad det er pigerne sælger burde tænke på dette, fremfor at trække racismekortet, uanset om man teoretisk kan ordkløve sig frem til det.

Jeg har stor og dyb respekt for, at pigerne hundrede procent afviser de mænd de ikke ønsker at have sex med. Det skal jeg ikke blande mig i, men respektere og acceptere  og være glad for at de gør.

Alt for mange piger i denne branche har ikke det valg altid, de er tvunget til at tage imod alle kunder. Lad os da være glade for, at en del piger har muligheden for at træffe deres eget valg om hvem de vil have sex med, og ikke er tvunget til at have sex med alle af nød, bagmænd, misbrug eller andet. Lad os da være superglade for at nogle af pigerne “kun” sælger sex til dem de har lyst til. Det er alt for trist at tænke på dem der ikke har det valg. Og lad os da ikke punke dem i hovedet indirekte for at de “kun” sælger sex til dem de har lyst til at have sex med. Det er da fedt, også selvom det måtte ramme mig selv. Jeg har da prøvet selv at blive afvist pga alder, engang var jeg for ung til en pige for mange år siden, og for nylig var jeg minsandten gået hen og blevet en tand for gammel. Jeg takkede pigen for hendes ærlighed og var glad for at hun sagde fra. Det var ikke “aldersfacisme/racisme” heller i mine øjne. Og jja selvfølgelig, en pige kan også godt tage imod alle kunder uden undtagelse, uden at hun er “tvunget” til det. 

Jeg har i denne sag fokus på glæden ved at pigen kun sælger sex til dem hun har lyst til at have sex med. Så evt yderligere ordkløveri om det kan betegnes som en racistisk handling er for mig ligegyldig  og ikke noget jeg gider at bruge megen mere energi på.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden:

Nej. Jeg var ikke sexarbejder da jeg mødte ham. Det blev jeg først årtier senere i et par år. 

Jeg mødte ham da jeg var i England og arbejde og var 20 år. Jeg mødte ham på et diskotek 

Trist historie ja og det tog mig omkring 5 år at komme mig uden at have mareridt hver nat samt gemme mig når jeg så en høj mørk msnd på gaden fordi jeg bar sikker på at han ville komme for at slå mig ihjel. 

Jeg mødte en rar dansk mand som jeg fik alle mine børn med. Blev senere skilt og der hvor jeg er i mit liv nu er jeg et helt fantastisk sted. Og når jeg ser tilbage på de år hvor jeg oplevede det jeg har beskrevet, ser jeg det udefra - som om det ikke er mig det er overgået. Som om det er lidt uvirkeligt. Men det har ændret mit syn på mellemøstlige mænd. Det er jeg altså nødt til at sige.

Men  der  er ingen grund til at have ondt af mig. Jeg har det godt. Mennesker er stærkere end de tror og vi oplever jo alle modgang. 

Der er sket så meget i mit liv siden dengang og det fylder ikke mere noget særligt for mig, det er kun når der er debatter som denne at det igen kommer frem og jeg føler trang til at dele min historie. 

 

Så sex-arbejdet har intet med historien at gøre. 

Dejligt at du er kommet videre, og har det godt i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Personligt synes jeg det er rigtig trist, at tråden har det politiske skær fra nogen.

Helt enig meget enig - troede at politik var no go men politik light er altså go 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 time siden:

Så sex-arbejdet har intet med historien at gøre. 

Dejligt at du er kommet videre, og har det godt i dag. 

Nej men historien har noget at gøre med hvem man ønsker at lukke ind i sit intime univers og hvorfor man evt ikke ønsker at lukke bestemte typer ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samtlige piger jeg har talt med om dette emne siger alle samstemmende at muslimske mænd behandler dem dårligt, så er der ikke så meget at sige til de helst undgår arabere da flertallet her er muslimer.

Senest oplevede jeg at komme 10 sek tidligere frem til døren end en anden mørklødet kunde, da jeg var inde kom ser et lettelsens suk fra pigen og et "godt du kom før ham den anden". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 12/8/2021 at 16:12:

Her kommer min historie, som kan kaste et lidt andet og nuanceret syn på det at fravælge bestemte etniske grupper og hvorfor man evt gør det. 

Da jeg var ganske ung tændte jeg meget på høje mørke og brunøjede mænd. Mænd med kraftigt sort hår. Et arabisk look om man så må sige. De appellerede til mig med deres direkte og selvsikre tilgang til det modsatte køn,. De virkede på mig mystiske og dragende. Jeg faldt for en mand fra Mellemøsten som jeg flyttede sammen med. Han var muslim og meget troende trods det at han både gik på diskotek og havde vesterlandske kvinder med hjem. Jeg bar meget ung og meget naiv. Og meget nysgerrig på alt hvad der var anderledes. Jeg endte med at måtte flygte om på den anden side af jorden, fordi jeg var i livsfare. 

Da jeg var sammen med ham ændrede jeg mig fra at være en glad og lattermild person til et menneske fuld af angst og frygt. Det startede med at han forbød mig at ryge cigaretter og drikke vin. Når vi var i byen og sammen med andre unge mennesker, kunne jeg i starten godt " glemme" den regel og ryge og drikke alligevel. For det gør man jo i Danmark. Han rev så cigaretten og vinen ud af mine hænder mens alle så på og bankede mig i alles påsyn.  Han bankede mig hvis min kjole var for kort og sagde at " alle danske kvinder var ludere " hvis jeg satte mig ned og kjolen så naturligt kravlede op over mit knæ fik jeg bank fordi jeg jo sikkert lod kjolen kravle op over knæet med vilje så andre mænd kunne se mere af mine ben. En dag var flere af mine kjoler og nederdele forsvundet og han havde købt lange kjoler og nederdele der gik ned til anklerne. Hans muslimske venner holdt øje med mig når han ikke var der og rettede på mig hvis mit tøj ikke dækkede mig ordentligt til. Han påbød ikke at jeg skulle gå  med tørklæde men tilsidst gjorde han livet så besværligt for mig at jeg frivilligt tog tørklæde på. Fordi

Jeg var meget køn og tiltrækkende og vi boede dengang i London. Når vi gik på gaden, var der mænd der kiggede efter mig og piftede af mig og det gjorde at han bankede mig når vi kom hjem. Jeg prøvede at overbevise ham om at jeg ikke kunne gøre for at andre mænd kiggede efter mig men han var overbevist om at jeg " sendte dem blikke" og flirtede. Han kunne finde på at banke mig på åben gade i et tæt befolket område hvis nogle kiggede. Og hvis nogle blandede sig for at hjælpe mig - hvilket skete flere gange - så fik de også tæv. Jeg var så flov så flov når andre mennesker overværede min fornedrelse. Og især blev jeg flov når det også gik ud over andre der blot forsøgte at hjælpe mig. Det var meget ydmygende at blive slået på åben gade. Så tilsidst valgte jeg at gå med tørklæde og solbriller og krympede mig hvis nogle kiggede - for jeg vidste jeg ville blive tævet når jeg kom hjem. Heldigvis hjalp det dog på blikkene at dække sig til. Så jeg endte som en kuet kvinde der kiggede ned i jorden mens jeg gik med ham. Simpelthen for at beskytte mig selv. Jeg vidste godt jeg måtte væk men når jeg nævnte det - at jeg ikke ville sammen med ham længere - så trak han bare på skuldrene og sagde at det kunne jeg da godt - men hvis han fandt mig, så slog jan mig ihjel, fordi det havde han ret til eftersom jeg jo var hans ejendom. Og jeg var ikke i tvivl om at han mente det. Jeg måtte derfor blive og planlægge min flugt nøje. Han prædikede altid koranen for mig og hvor meget han og muslimer ringesgtede de vesterlandske kvinder. Især dem der var " vantro" jeg var jo heldigvis kristen og ikke " vantro" så der var stadig lidt håb for mig sagde han. Vores omgangskreds bestod af hans venner og det var muslimer for min omgangskreds var jo " usundt" selskab for mig. Jeg endte som tidligere skrevet med at flygte til den anden side af jorden hvor jeg havde familie og ophokdt mig der et år. 

Jeg lærte at kulturforskellene er så massive og ligger så dybt at der ingen som helst chance er for et vellykket forhold mellem en dansk og en troende muslim. Undskyld men det er altså min overbevisning 

Og min oplevelse dengang som tog mig mange mange år at komme mig over, gjorde at jeg fik ændret min seksualitet markant 

Fra kun at kunne tænde på den mørke type der ser arabisk ud, gik jeg til at tænde på det stik modsatte. 

Jeg tænder på den lyse nordiske type. Ham ned blå øjne og brede skuldre og lyst hår.  Han skal helst minde mig om en viking :)

Jeg fortæller historien fordi jeg synes det er interessant hvordan vores tændingspunkter kan ændre sig alt efter hvad vi oplever i livet. Havde jeg ikke oplevet det jeg nu gjorde dengang havde jeg sikkert stadig været tiltrukket af mørke mænd. 

Men nu er der en grundlæggende frygt inde i mig når jeg ser en mørklødet mand af arabisk udseende. Det er ikke noget jeg rent kognitivt kan styre, jeg har ikke selv valgt hvad jeg tænder på eller tænder af på. Det er kroppen der husker. 

Derfor kan jeg kun sige, at jeg forstår at hvis en gp har haft dårlige oplevelser med en "araber", ja så er det helt naturligt at hun ikke ønsker at blive mindet om den oplevelse og den frygt og angst hun var i igen. For mindet om det der skete vil poppe op i det øjeblik hun ser en person der ligner den person der gjorde hende fortræd. 

Der sker noget meget negativt inde i mig når jeg møder en arabisk udseende mand. Og den negativitet stammer selvfølgelig fra den periode af mit liv hvor jeg var i livsfare på daglig basis. Selvfølgelig ved jeg godt at man ikke kan skære alle over en kam men jeg kan kun konstatere at det altså sker noget negativt inde i mig og derfor - hvis jeg igen skulle være sex arbejder - så vil jeg også frabede mig besøg af " mørke" mænd 

jeg har hort mange lignende historier

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 16 timer siden:

Samtlige piger jeg har talt med om dette emne siger alle samstemmende at muslimske mænd behandler dem dårligt, så er der ikke så meget at sige til de helst undgår arabere da flertallet her er muslimer.

Senest oplevede jeg at komme 10 sek tidligere frem til døren end en anden mørklødet kunde, da jeg var inde kom ser et lettelsens suk fra pigen og et "godt du kom før ham den anden". 

 

jeg horer det fra mange piger i danmark og tyskland

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 41 minutter siden:

jeg horer det fra mange piger i danmark og tyskland

Og det er uden tvivl også rigtigt. Jeg er da sikker på at når de siger det, har de selvfølgelig haft negative oplevelser, som de helst skåner sig for fremadrettet. 

Det ændrer bare ikke ved trådstarters pointe, at udelukkelsen af alle ikke-skandinavisk udseende på den baggrund, er fordomsfuldt, grænsende til racistisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm nemt at trække et racismekort - jeg ser det mere som forebyggende selvbeskyttelse  - baseret på erfaringer - hvis børn brænder fingrene, så barer det længe før de leger med ild.  Hvis en GP gentagende gange overvejende har negative oplevelser med negere og araber tyrkere og hvad der eller er af mørke personligheder og frabeder sig deres selskab har det intet med racisme at gøre, og ja rigtig trist for de negere arabere tyrker og hvad der eller er af mørke personligheder, der kan og vil opføre respektfuldt og ordentligt overfor GP 

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 1 time siden:

Hmm nemt at trække et racismekort - jeg ser det mere som forebyggende selvbeskyttelse  - baseret på erfaringer - hvis børn brænder fingrene, så barer det længe før de leger med ild.  Hvis en GP gentagende gange overvejende har negative oplevelser med negere og araber tyrkere og hvad der eller er af mørke personligheder og frabeder sig deres selskab har det intet med racisme at gøre, og ja rigtig trist for de negere arabere tyrker og hvad der eller er af mørke personligheder, der kan og vil opføre respektfuldt og ordentligt overfor GP 

Bødlen

Har jo intet at gøre med at trække et racismekort. Du får det næsten til at lyde som om racisme alene er negativt. Men prøv at læse definitionen igen. Som neutralt. Det er fordommene som rent faktisk er racistiske, når de skærer alle over en kam (også dem som så godt kan opføre sig respektfuld, som du siger). At pigerne tager den slags forholdsregler, har jeg 100pct forståelse for. Det skal ingen andre blande sig i. Det ændrer bare ikke ved fakta. At der er fordomme omkring visse mennesker med et vist etnisk, religiøst eller andet ophav, og at det falder pladask inden for definitionen af racisme. Så der er intet racismekort at trække. Det er selve definitionen på racisme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men hvis pigen fravælger muslimske mænd mm. på grund af hendes egne dårlige erfaringer med dem, så er det jo ikke på grund af fordomme overfor dem. Så er det simpelthen fordi at risikoen er for stor for en ubehagelig oplevelse. Det er jo ikke nemt at afvise en kunde face to face, eller endnu værre når man ligger i sengen. Fordi der vil deres reaktion næppe være særlig god, hvis fyren er af den ubehagelige type. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, den 11.8.2021 at 18:37:

Come on! Enhver kan da forstå at smukke hvide piger ikke gider at ha sex med sorte sambo eller perkere selv for mange penge?!? 
 

hehe, just a joke. Jeg troede faktisk det var omvendt afro-gutter har da ry for en lidt størrer størrelse? Men er enig med noget af det som er skrevet, hvis pigen skal levere en god oplevelse, så er det nok bedst hun kan lide både ydelsen og den hun gør det med. 

Latterlig kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle muslimerne er de onde, alle os andre er de gode lyse rene :D. Ironi kan forekomme.

Jeg melder mig ud af den her debat, da den minder for meget om en julefrokost i DNSB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister69 skrev, for 4 minutter siden:

Alle muslimerne er de onde, alle os andre er de gode lyse rene :D. Ironi kan forekomme.

Jeg melder mig ud af den her debat, da den minder for meget om en julefrokost i DNSB. 

Det er jo så dejligt nemt at sidde her og sige at man ikke skal skære alle over en kam, når man ikke har prøvet at være i pigens situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 13 minutter siden:

Det er jo så dejligt nemt at sidde her og sige at man ikke skal skære alle over en kam, når man ikke har prøvet at være i pigens situation. 

Hov.  Det er der faktisk ingen der har sagt..... Jeg skærer selv folk over en kam. Også når det er racistisk at gøre det. Og det er vel også OK? Hvorfor skulle det ikke være OK?  Især når det drejer sig om noget så intimt som sex. Og især hvis men er bange for sin sikkerhed og/eller har haft dårlige oplevelser. Som en bruger var inde på, er der stor forskel på at gøre noget racistisk (som alle vel gør nu og da - jeg kender ingen som kan sige sig fri) og rent faktisk være racist, som kun de allerfærreste er. Hver især kender vi sikkert ingen der for alvor ér. 

Det er bare for nemt at sidde her og sige at det skulle ændre noget som helst på definitionen af ordet. En definition, nogle her tager som negativ, men i virkeligheden jo bare er neutral, ligesom alle andre definitioner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At vi har den her debat så tit herinde er da klart et udtryk for at nogen har svært ved at forstå, hvorfor mange piger i deres annoncer fravælger mænd af ikke-skandinavisk udseende - og derved skærer dem over én kam. Det var da også trådstarters udgangspunkt.

Tror bestemt ikke pigerne fravælger dem pga af at de er racister. De er simpelthen bange for deres ve og vel.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 55 minutter siden:

Tror bestemt ikke pigerne fravælger dem pga af at de er racister.

Det er jo faktisk også min pointe. Og pigerne har da heldigvis ret til selv at bestemme. Alt andet ville jo være overgreb, som jeg sagde tidligere i tråden. Og fuldstædigt forfærdeligt.

Det ændrer som også sagt, bare ikke ved definitionen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 55 minutter siden:

Det er jo faktisk også min pointe. Og pigerne har da heldigvis ret til selv at bestemme. Alt andet ville jo være overgreb, som jeg sagde tidligere i tråden. Og fuldstædigt forfærdeligt.

Det ændrer som også sagt, bare ikke ved definitionen

Jeg er fuldstændig enig men det sender desværre mit store idol ´s  ( Deng Xiaoping (1904-97) ) sentens direkte i graven.  Til dem som ikke husker det : Det er ligegyldigt hvilken farve katten har bare den kan fange mus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Retten til fri association er en af de mest fundamentale vi har. Men håber du finder, hvad du søger :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, den 14/8/2021 at 15:29:

Hmm nemt at trække et racismekort - jeg ser det mere som forebyggende selvbeskyttelse  - baseret på erfaringer - hvis børn brænder fingrene, så barer det længe før de leger med ild.  Hvis en GP gentagende gange overvejende har negative oplevelser med negere og araber tyrkere og hvad der eller er af mørke personligheder og frabeder sig deres selskab har det intet med racisme at gøre, og ja rigtig trist for de negere arabere tyrker og hvad der eller er af mørke personligheder, der kan og vil opføre respektfuldt og ordentligt overfor GP 

Bødlen

enig og det kan overfores til vores samfund. det marklige er at muslimer aldrig tager afstand fra de darligheder som andre muslimer udforer. det er trist med afghanistan. nu risikerer vi at flere af dem hit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Lange skrev, den 14.8.2021 at 18:15:

At vi har den her debat så tit herinde er da klart et udtryk for at nogen har svært ved at forstå, hvorfor mange piger i deres annoncer fravælger mænd af ikke-skandinavisk udseende - og derved skærer dem over én kam. Det var da også trådstarters udgangspunkt.

Tror bestemt ikke pigerne fravælger dem pga af at de er racister. De er simpelthen bange for deres ve og vel.

Ahhh.. dette og mange andre indlæg har et naivt udgangspunkt.

Pigerne er jo ikke skandinaver selv og skriver det med "ikke-skandinaver/ikke-europæere" fordi danskere - langt de fleste af deres kunder -godt kan lide at læse det.  En anden fordel er at et besøg foregår oftest som forventet, når det er danske eller vesteuropæiske kunder, og mængden af drama derfor er minimal.

Når jeg er i udlandet bliver der også set ned på nogle danskere. De bliver anset som ildelugtende, brovtende, fulde  og generelt vulgære og klamme.  Sådan er det bare. Bare tal lidt med lokalbefolkningen så får man råt for usødet eller hvad det nu hedder. Det er jo ikke racisme men nogle grupper synes andre grupper er irriterende og besværlige.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 10 timer siden:

enig og det kan overfores til vores samfund. det marklige er at muslimer aldrig tager afstand fra de darligheder som andre muslimer udforer. det er trist med afghanistan. nu risikerer vi at flere af dem hit. 

Det 'er jo rent faktisk vores samfund vi taler om..... intet at overføre. Men jeg kan se du forsøger at gøre det politisk og til moslem-bashing, det hører ingen steder hjemme. Der er diskussionen egentlig ikke. Men jeg kan anbefale dig at læse op på definitionen, så bliver du forhåbentlig klogere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...