Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige en tur forbi idag og det var bestemt en god time. 
Fik en super behandling af Mutter på stedet hendes sex var super og hendes massage fremragende og så har hun nogle helt fantastiske bryster. 
Så helt klart stor thumps up herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige et smut forbi til en gang kun sex og må endnu engang sige at hun gør det simpelthen supergodt og så gav hun lige pussyslide det var dælme godt og tror hun også var pjattet med det så endnu en stor tumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 17.7.2021 at 14:40:

Var lige et smut forbi til en gang kun sex og må endnu engang sige at hun gør det simpelthen supergodt og så gav hun lige pussyslide det var dælme godt og tror hun også var pjattet med det så endnu en stor tumps up herfra. 

Hvad er pussyslide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Tinas mand skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er pussyslide?

Det er når pigen gnider missen hen over din pik, uden at den kommer ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 24.6.2021 at 15:06:

Var lige en tur forbi idag og det var bestemt en god time. 
Fik en super behandling af Mutter på stedet hendes sex var super og hendes massage fremragende og så har hun nogle helt fantastiske bryster. 
Så helt klart stor thumps up herfra.

Er det standard Aarhus priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
reno skrev, for 19 minutter siden:

hvad hedder mutter på stedet og hvor gammel er hun ca ?

Mener hun hedder Nong  ,der er kun hende deroppe, og alder vil jeg skyde til ca 40 år men dælme svært og vurdere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre

Før sommeren besøgte jeg Nong (havde spurgt efter Nanna, men Nong svarede hun var alene) – et fint besøg med god kompetent massage og meget serviceminded – hun gør hvad hun kan få at fastholde kunderne. Det blev dengang til et dejligt HJ lidt aftørring og lidt kys af lillemand ”kom igen efter ferie”.

Det lovede jeg og forleden skulle jeg holde mit løft. Ankom, gik i bad og da jeg kom ud gik hun på knæ og tog mig i munden. Suttede så fuglene sang og tog ladningen i munden (kommer hurtigt første gang) – spyttede ud og så var det tid til massage da jeg nu var helt afslappet. Nong fandt hurtigt filtrationerne i skulder og ryg og gav en hård men god massage – jeg var helt som smør mellem hendes hænder. Da jeg skulle vende mig om, stod hun der som gud har skabt hende (næsten – for lidt silikone er der vist fyldt i) og gik i gang med forsiden og en pirrende body-to-body. Effekten udeblev ikke og hun satte kondom på og red mig. Nøøj det var godt og da vi kyssede tog fanden ved hende og hun gav den rigtigt gas. Det var for meget af det gode og jeg kom kort tid efter. Hun blev siddende og formåede faktisk stille og roligt at få redet gang i mig igen – indtil kondomet ville slippe og så lagde hun sig ned til mig. Lidt blide strøg og lidt snak og så i bad med mig. Den oplevelse overgår mine tidligere besøg hos Nanna – måske vi aldersmæssigt bare mere ens. Dejligt besøg.

I ønskes en god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, den 6/8/2021 at 13:07:

Hej brødre

Før sommeren besøgte jeg Nong (havde spurgt efter Nanna, men Nong svarede hun var alene) – et fint besøg med god kompetent massage og meget serviceminded – hun gør hvad hun kan få at fastholde kunderne. Det blev dengang til et dejligt HJ lidt aftørring og lidt kys af lillemand ”kom igen efter ferie”.

Det lovede jeg og forleden skulle jeg holde mit løft. Ankom, gik i bad og da jeg kom ud gik hun på knæ og tog mig i munden. Suttede så fuglene sang og tog ladningen i munden (kommer hurtigt første gang) – spyttede ud og så var det tid til massage da jeg nu var helt afslappet. Nong fandt hurtigt filtrationerne i skulder og ryg og gav en hård men god massage – jeg var helt som smør mellem hendes hænder. Da jeg skulle vende mig om, stod hun der som gud har skabt hende (næsten – for lidt silikone er der vist fyldt i) og gik i gang med forsiden og en pirrende body-to-body. Effekten udeblev ikke og hun satte kondom på og red mig. Nøøj det var godt og da vi kyssede tog fanden ved hende og hun gav den rigtigt gas. Det var for meget af det gode og jeg kom kort tid efter. Hun blev siddende og formåede faktisk stille og roligt at få redet gang i mig igen – indtil kondomet ville slippe og så lagde hun sig ned til mig. Lidt blide strøg og lidt snak og så i bad med mig. Den oplevelse overgår mine tidligere besøg hos Nanna – måske vi aldersmæssigt bare mere ens. Dejligt besøg.

I ønskes en god weekend.

Hvad gav du for sådan en omgang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nysgerrig på at få mit eget spørgsmål besvaret tog jeg afsted til Jailak. Havde skrevet med Nong forinden. Det er første gang jeg besøger stedet, der er i en kælder ud til en beboergård. Bankede på døren, der blev åbnet af Nong; en kvinde i 40'erne, hun så ganske nydelig ud, langt hår, et par faste bryster og nogle tatoveringer på ryggen. Hun åbnede i en meget lille natkjole. 

Jeg kom indenfor i massagerummet, Nong forsvant og en ny kvinde kom ind i rummet. Hun hed Bee og var yngre, havde et smukt ansigt, nogle rigtig flotte ben og en god c skål. Jeg sagde jeg gerne ville have en times massage. Bee spurgte om jeg gerne ville have mere. Vi blev enlig om fuld pakke til 1200.- massagen var okay, systematisk og hun fik fat på nogle muskler der havde brug for at blive masseret. Da jeg blev vendt om, gik Bee og kom retur med et håndklæde omkring sig. Håndklædet kom af og Bee stod nøgen. Hendes krop bærer tydeligvis præg af et par graviditeter. Bee virker ikke særlig opstemt på det næste vi skal til, "hvis jeg har lovet jeg ville gøre noget, gør jeg det" siger hun til mig på engelsk, hun forsøger med noget body til body, mens hun stønner, rigtig falsk, et par tante kys på mine skuldre. Jeg bliver ramt af en enorm tristesse, beslutter at vi må afslutte hurtigst muligt, hun ruller et kondom på mig og jeg ordner mig selv. Bee virker lidt lettet og tilbyder mig et bad. Efter afsluttet bad, byder vi hinanden en god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige på besøg hos Mutter idag hun var sørme klar efter en lille ferie. Damm hun var tændt hun blev bare ved og ride efter jeg var kommet for hun ville også have noget ud af det. 
Stor tumps up. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg idag og tænkte jeg skulle prøve den anden pige Bee hed hun vist. 
 

Det var nu ikke så ringe tog en hel time med fp der var intet at klage over vældig god massage og sexen var tiptop. 
Syntes hun er lækker nok dejlige lange ben og en imo pæn pige med naturlige lækre bryster. 
Hun virkede lidt tilbageholdende i starten men det gik over hurtigt. 
Så hun får lige en tumps up. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...