Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 9 minutter siden:

Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. 

Nu gemmer du lidt af den velkendte "efterferievildskab" til os anner ;) æ å? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid et besøg vær når mutter er på arbejde. Hun kan virkelig masserer og så er hun meget indlevende efterfølgende, efter mange besøg. Altid god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til endnu et besøg hos Nong tror jeg ramte et godt tidspunkt for hun var da helt ustyrlig næsten mere end min gamle krop kunne holde til det lykkedes hende og få liv i banditten 2 gang også ellers ikke noget jeg kan så tit men hendes bj var helt suverent og det lykkedes selvom hun næsten havde reddet livet af mig i første omgang. 

Hun gør det dælme godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 19.10.2023 at 13:16:

Så blev det tid til endnu et besøg hos Nong tror jeg ramte et godt tidspunkt for hun var da helt ustyrlig næsten mere end min gamle krop kunne holde til det lykkedes hende og få liv i banditten 2 gang også ellers ikke noget jeg kan så tit men hendes bj var helt suverent og det lykkedes selvom hun næsten havde reddet livet af mig i første omgang. 

Hun gør det dælme godt!

Jeg skal snart til Åruhus og så er Nong mit førstevalg :-) .....ingen tvivl om det. Jeg kan forstå hun ridder ret godt.....ridder hun i cowgirl også?

Desværre ikke alle thaipiger der kan holde til en god tur i cowgirl i længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Jeg skal snart til Åruhus og så er Nong mit førstevalg :-) .....ingen tvivl om det. Jeg kan forstå hun ridder ret godt.....ridder hun i cowgirl også?

Desværre ikke alle thaipiger der kan holde til en god tur i cowgirl i længere tid.

Jeg ved det ikke da det ikke er afprøvet dog tænker jeg hun er med på den uden og vide det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, 1 time siden:

ridder hun i cowgirl også?

Jep, både forlæns og baglæns. Og hun ser vældig nydende ud :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige en tur forbi og der var en ny pige i butikken som så tiltalende ud så fik tid ved hende. 

Pæn pige der godt kunne være en 30 årige udgave af Nong dog en del højere. 

Superlækre store lækre silikone Bryster og dem forstod hun at bruge både til massage osv hun kyssede også helt vildt dejlig virkede ret klar og var vældig selvsmørende faktisk en ret god sex tur. 

Massage var ret blid det var dog lige det jeg var til idag så hun får en kæmpe thumps up herfra og skal klart besøges igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 13 minutter siden:

Var lige en tur forbi og der var en ny pige i butikken som så tiltalende ud så fik tid ved hende. 

Pæn pige der godt kunne være en 30 årige udgave af Nong dog en del højere. 

Superlækre store lækre silikone Bryster og dem forstod hun at bruge både til massage osv hun kyssede også helt vildt dejlig virkede ret klar og var vældig selvsmørende faktisk en ret god sex tur. 

Massage var ret blid det var dog lige det jeg var til idag så hun får en kæmpe thumps up herfra og skal klart besøges igen. 

Lyder som Ning (I kysser, selvsmørende :) ) . En lidt buttet pige - men jeg husker ikke brysterne som silikone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Lyder som Ning (I kysser, selvsmørende :) ) . En lidt buttet pige - men jeg husker ikke brysterne som silikone. 

Hun hed Noi og vil ikke kalde hende buttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er Nong? Og er der stadig andre på adressen? Bare for at være sikker på om det er hende man kommer ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...