Hop til indhold

Recommended Posts

Lige lidt info. 
 

Da jeg skulle bestille tid idag fik jeg at vide at der er kommet ny pige hos jailak er der nogen som har været der?

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 4 minutter siden:

er der nogen som har været der?

JA,det har du om 3 timer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 1 minut siden:

Nope det kunne ikke rigtig passes ind 

Nong er jo også et sikkert kort

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så havde jeg endelig tid til et besøg hos Nong. Det blev det så ikke da der var en ny pige som jeg tænkte skulle prøves da hun så indbydende ud. 

Hun er ikke en lille fiks sag men en lidt højere thai ikke tynd heller ikke buttet med super siliboobs en lækker sag syntes jeg. 

Startede med ret god sex incl bj uden derefter faktisk super massage hvor det til slut lykkedes hende og få liv i banditten igen så ja det var et ret godt besøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 27.1.2023 at 15:33:

Nå så havde jeg endelig tid til et besøg hos Nong. Det blev det så ikke da der var en ny pige som jeg tænkte skulle prøves da hun så indbydende ud. 

Hun er ikke en lille fiks sag men en lidt højere thai ikke tynd heller ikke buttet med super siliboobs en lækker sag syntes jeg. 

Startede med ret god sex incl bj uden derefter faktisk super massage hvor det til slut lykkedes hende og få liv i banditten igen så ja det var et ret godt besøg. 

 

Hmm, så har der vidst været udskiftningen siden mit seneste besøg hos nong, der var en tynd/slank kvinde uden nogle større attributter, nærmere ikke eksisterende :) var der i start/midt januar. Tror da vidst liiiige jeg skal forbi og se det nye inventar :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 14 timer siden:

Hmm, så har der vidst været udskiftningen siden mit seneste besøg hos nong, der var en tynd/slank kvinde uden nogle større attributter, nærmere ikke eksisterende :) var der i start/midt januar. Tror da vidst liiiige jeg skal forbi og se det nye inventar :razz:

Mener hun startede sidst i januar så det er en ny pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det tid til et besøg hos Nong.  

Lang tid siden jeg har leget med hende så det var godt og besøge hende igen og er du vimmer jeg fik den store tur hun var totalt tændt og gav den bare gas hun levere altså varen hver gang og så er det skønt at massagen er tiptop også. 

Stor tumps op herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 33 minutter siden:

Stor tumps op herfra. 

Me too

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen. Og virkelig et fint besøg. Jeg havde ikke så meget tid men vil helt sikkert prioritere et besøg af længere varighed næste gang. 
 

Nøgleord: Smil, fræk, stram, liderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det tid til et besøg hos Nong efter lang tids fravær. 

 

Kan bare sige at det er stadig fantastisk den service hun byder på og sexen er også i top. Faktisk endnu bedre når der er lang tid imellem besøgene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, 1 time siden:

Så var det tid til et besøg hos Nong efter lang tids fravær. 

 

Kan bare sige at det er stadig fantastisk den service hun byder på og sexen er også i top. Faktisk endnu bedre når der er lang tid imellem besøgene. 

Hvor ville jeg gerne se den kvinde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 36 minutter siden:

Hvor ville jeg gerne se den kvinde :rolleyes:

Du skriver blot til hende. Er lige kommet hjem fra et  besøg hos hende. Hun er smuk, glad og varm og giver dig en virkelig god service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mikky skrev, for 15 minutter siden:

Er det kun Nong der er på adressen nu?

jep

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 29.6.2023 at 12:44:

Du skriver blot til hende. Er lige kommet hjem fra et  besøg hos hende. Hun er smuk, glad og varm og giver dig en virkelig god service. 

Ja, det var nu mere et billede jeg tænkte på i første omgang ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 58 minutter siden:

Ja, det var nu mere et billede jeg tænkte på i første omgang ;-) 

Dem er der ingen i cirkulation af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så var jeg lige forbi Nong idag til den helt store tur og det var som altid supergodt ligesom at hun er voldsomt tændt efter hun har været på ferie for hun var dælme klar og red mig med en fantastisk energy og det lykkedes hende også og få mig til afslutning 2 gange hvilket er sjældent for mig:)

Hun præsentere mig for en sød ung ja måske omkring de 30 år pige som åbenbart skal arb der et stykke tid men ville lege med Nong idag og det var super som sædvanligt. 

Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...