Hop til indhold

Recommended Posts

Takker, hun skrev til mig idag. Hun tager først kunder FP fra næste uge, hun har en pige der som gør. Venter nok til Nong er klar igen. Nogen der ved hvem der er sammen med hende i øjeblikket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige endnu engang forbi Nong idag og hun gør det altså supergodt. 
Har i planlagt et besøg så er det om og komme afsted inden hun tager på 4 ugers ferie fra 1 april. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, for 9 timer siden:

Nogen der kan berette om Linda på adressen? 

Dette er vel den eneste tråd hvor navnet Linda er nævnt.... Jeg mener den rammer rimelig godt, sød, rar og lækker - mangler bare lige lidt af det der gør besøget helt fuldendt.

Kender du navnet fra et andet sted, eller søger du anden info? Jeg vil bestemt ikke fraråde dig at besøge hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149409-ba-jailak-århus/?tab=comments#comment-1371494

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 16.4.2022 at 01:34:

Dette er vel den eneste tråd hvor navnet Linda er nævnt.... Jeg mener den rammer rimelig godt, sød, rar og lækker - mangler bare lige lidt af det der gør besøget helt fuldendt.

Kender du navnet fra et andet sted, eller søger du anden info? Jeg vil bestemt ikke fraråde dig at besøge hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149409-ba-jailak-århus/?tab=comments#comment-1371494

Takker, overskriften er dog misvisende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ukendt territorie skrev, den 15.4.2022 at 15:18:

Nogen der kan berette om Linda på adressen? 

hende prøvede jeg for nyligt.
kedelig oplevelse og ikke en oplevelse jeg gentager...
2 !! gange stoppede hun med at sutte mig for at gå ud og knævre med en der lige var kommet ind...
Det er sgu ikke i orden !
1. gang var pisse rreterende, 2. gang var det sgu ikke sjovt mere :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ville lige bestille en tid hos Nong i morgen formiddag men hun skulle på ferie ærgeligt. 
Hun sagde så der kom 2 flotte 30årige og afløste imens og de har vist ikke været i aarhus før så det da måske noget man lige skulle tjekke:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt jailak igen og det var en helt super oplevelse. 
Kun en pige deroppe hun hedder Bee og har været der lidt før i tiden dog har jeg ikke mødt hende før. 
Super sød og snaksalig pige skank og lækker naturlige bryster og ret pænt ansigt. 
Gav superb massage og det ekstra var også helt i top. 
Meget ærgeligt hun kun er på besøg kort tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nong er tilbage fra ferie - som altid sød, glad og dejlig. 
Dejligt at kende en massør man ved giver en god oplevelse - hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle Nong besøges efter en lille sommerpause:)

Der var dog endnu engang en ny pige som jeg valgte og lege med:)

Tog den store omgang med sex efterfølgende massage og et hj til sidst. 

 

Det var et super besøg hun gjorde det virkelig til en super oplevelse. 
 

Tror hun er omkring de 160 lidt over 50 kg 30 år + alder er dælme svært men tumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Har besøgt Donut på stedet. Det var en oplevelse som ikke skal gentages.  Pigen er Ca.35 a skål slank. Var der i 32 min.  Inkl bad og det var nok det bedste  for de 1000kr

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Aften

Har besøgt Donut på stedet. Det var en oplevelse som ikke skal gentages.  Pigen er Ca.35 a skål slank. Var der i 32 min.  Inkl bad og det var nok det bedste  for de 1000kr

8000

Mon det var hende der var i Fredericia for ikk' så længe siden....vist nok i Danmarkstrædet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sidste uge aflagde jeg Nong et besøg. Et godt et af slagsen. Nemt at bestille tid – gråvejr, så ingen nysgerrige blikke i baggården. 

Startede med småsnak, så et bad til mig. Derefter et stående BJ – hvor jeg kom i munden på hende. Hun spyttede ud (helt fair) og gik ud efter mundskyld mens jeg lagde mig på briksen. Så startede en himmelsk massage – ok med pirring – dejlige bryster ned i nakke og ansigt da jeg skulle vende mig om. Gik over i en hed BTB. Hun var nu helt nøgen og soldaten stod efter lidt mundarbejde rank og klar. På med kondom og så satte hun sig. Jeg holdt ikke længe men kom i kondomet og hun lagde sig ned til mig til lidt kys og kæleri. Troede egentlig det var det – men så startede hun kærtegnede af min pik igen. Rørte, suttede og så stod den igen og så gav hun den gas med mund og hånd. Efter 5 minutters intenst arbejde, måtte jeg stoppe hende – kunne mærke jeg slet ikke kom tættere på klimaks – heller ikke selvom hun trykkede lidt mod mit bagerste hul. Et par kys – et afsluttende bad og så afsted igen. Skønt besøg. Nong er hjemme i Thailand de næste 5 uger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det tid til et besøg hos Nong har ikke været der længe hun mente vi skulle lege i 60 min da hun ikke havde travlt og ikke havde haft kunder idag. Hold da op en omgang ja det tog næsten pusten fra mig. Først superlækker sex hvor den fik gas i alle stillinger derefter vildt god massage der sluttede med at hun fik pustet liv i pikkemand igen med et suverænt bj/hj. 
Nok bedste besøg hos Nong måske fordi hun var superfrisk og veloplagt idag okay det er hun nu altid:)

Stort tumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sted dur bare ikke mere…

nej et dårligt besøg ingen service

Det sted har ingen fremtid …

når mutter ikke selv er på job…

kommer der aldrig igen…

tar tlf/og forlader rummet mens hun er igang

så kære venner brug jeres penge et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der i formiddags og det var som altid et super besøg hos Nong.
Hun giver top service og jeg nævnte utilfredsheden med hendes ansat og det ville hun tage en snak med pigen om så måske hjælper det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
gågladibad skrev, for 6 timer siden:

Nong jo sit kram…

Lige bortset fra hun hedder Thong men hvilken alder mener i hun er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 11 timer siden:

Lige bortset fra hun hedder Thong men hvilken alder mener i hun er 

Hun hedder Nong og tænker sidst i 40 måske 50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...