JenniferRomantica 18124 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Spørgsmål til folket.. Hvis nu man, som jeg, godt kan lide at "nøjes" med bookinger så meget som muligt de dage man er på vagt, og derfor gerne vil have noget booket ind inden man ankommer på vagten, ville sådan noget som "Early birds" rabat så være noget der kunne lokke jer sexkøbere til at booke i god tid.? Et eksempel kunne være: Normalpris 60 min 1800 kr 45 min 1400 kr 30 min 1000 kr Med rabatten: 60 min 1500 kr 45 min 1200 kr 30 min 900 kr Hvis nogle af jer dejlige damer herinde har forsøgt jer så må i da gerne give en melding på om det gjorde noget godt eller om det bare var verdens dårligste idé.. Redigeret 27. Maj, 2021 af Bryan Mills ARBEJDUGE PLAN - FJERNET !!!! 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 27. Maj, 2021 Det synes jeg ville være en god ide Også selvom jeg som regel først booker på dagen og derfor ikke ville blive berørt. Jeg kan da forstå på en del herinde, at de booker i god tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 27. Maj, 2021 God ide, rabat er altid velkommen. Et forslag som måske ikke falder i god jord, hos flere bruger, men du er en kendt pige, så derfor tror jeg ikke det vil være et problem for dig. Du kunne evt kombiner din rabat med en forudbetaling (et mindre beløb i depositum ), så er du sikker på at kunden “kommer” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4409 Skrevet 27. Maj, 2021 Tanken er ikke så tosset endda, @JenniferRomantica, og det virker som en win-win, hvor du kan få (en del af) aftalerne i hus og de velforberedte kan få rabatten. Dark horse er vel, om antallet af useriøse bookinger bliver højere, altså om din kalender (mere end nu) bliver fyldt med forudbestilte aftaler, som ikke bliver til noget. De gæster, som har været hos dig før og booker i god tid vil dog nok tage imod forslaget med kyshånd, og dine rabatpriser vil måske også lokke flere nye til end ellers. Der vil muligvis være nogen af dem, som booker på dagen, som vil slå et slag for, at de da også bør få en eller anden form for rabat. Ikke fordi de overhovedet er berettiget til noget, men bare fordi den slags folk findes overalt. Personligt synes jeg godt om din ide, også selvom jeg næsten altid booker på dagen ligesom @Elprebsi. Egentlig underligt, at man (i hvert fald ikke mig) ikke har set nogen gøre det før nu. Men plus til dig, @JenniferRomantica for (igen) at turde prøve ny grund af. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden: inden man ankommer på vægten Fuck... skal man vejes inden man besøger dig (sorry, kunne ikke lade være) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 27. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Fuck... skal man vejes inden man besøger dig (sorry, kunne ikke lade være) Jeg nåede det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 27. Maj, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden: Personligt synes jeg godt om din ide, også selvom jeg næsten altid booker på dagen Meeen kunne en kontant rabat lokke gæster som dig til f.eks at booke ugen før dit besøg eller 3 dage evt.? Det jo ikke fordi rabatten er voldsom fordi det var egentlig bare lige det der var at rutte med.. Men psykologisk gør et tal som 1500 noget er min tanke.. Og så også for at ligge vægt på at jeg helst ser man booker god tid.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Maj, 2021 Har ikke brugt det, men melder også klart ud i annoncen, at det er bedst at forudbooke. Sjældent jeg kan med kort varsel/samme dag. Men jeg arbejder jo også hjemmefra og har ikke vagter på samme måde. Jeg udnytter bare tiden til andre ting. Men derfor kan ideen jo godt virke for dig. Hvem vil ikke gerne spare penge, spørgsmålet er jo så bare om du mister så meget i indtægt, at det går lige op eller går i minus på en vagt fordi hovedparten så forudbooker. Der er helt klart større risiko for afbud og folk der glemmer deres aftale ved forudbookning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden: Spørgsmål til folket.. Hvis nu man, som jeg, godt kan lide at "nøjes" med bookinger så meget som muligt de dage man er på vagt, og derfor gerne vil have noget booket ind inden man ankommer på vagten, ville sådan noget som "Early birds" rabat så være noget der kunne lokke jer sexkøbere til at booke i god tid.? Som en “early bird” der gerne booker i rigtig god tid så synes jeg rigtig godt om din idé. så tommel op herfra 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, for 19 minutter siden: Der er helt klart større risiko for afbud og folk der glemmer deres aftale ved forudbookning. Det faktisk ikke min erfaring.. Jeg synes dem der booker forud hos mig kommer til deres aftaler i 90% af tilfældene.. Men det så måske fordi man kun kan forudbooke via mail og de er måske bare mere seriøse dem der booker på mail.. Idéen er også at stadig tage imod dem der evt skulle ønske at booke på dagen hvis der er tider ledige og ellers så sørge for at alle skal bekræfte deres aftale senest dagen før vores aftale for at beholde deres tid.. Evt med tiden udvide med noget "Last minute" rabat, næsten tilsvarende "Early birds" rabatten, de dage jeg kan se folk ikke har bekræftet deres aftaler til dagen efter.. Det giver et mere flydende priskoncept der forhåbentlig gør det nemmere at holde styr på min arbejdskalender fordi den er lavet imens jeg sidder derhjemme i fred og ro.. Og jeg ved jeg leverer en meget bedre, og nærværende, service når jeg ikke skal stresse over at holde super nøje øje med min telefon og være usikker på om ugen kommer til at kunne betale sig for mig osv osv osv der skaber bookinger en form for tryghed (nogen gange en falsk men det bedre end ingen) og ro.. Og jeg gå i forvejen glip af utrolig mange impulsive aftaler fordi jeg virkelig ikke rider samme dag som jeg sadler så når de skriver "kan du om 10 min" svarer jeg "nargh men jeg har en tid om 45 min".. Det kan de ikke vente på halvdelen af gangene.. Redigeret 27. Maj, 2021 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Spørgsmål til folket.. Hvis nu man, som jeg, godt kan lide at "nøjes" med bookinger så meget som muligt de dage man er på vagt, og derfor gerne vil have noget booket ind inden man ankommer på vagten, ville sådan noget som "Early birds" rabat så være noget der kunne lokke jer sexkøbere til at booke i god tid.? Jeg booker altid i god tid, så rabat er bestemt velkommen her. Kombinerer du så med early-early-bird Rabat (tidlige morgentimer), så er jeg klar. - eller det er jeg nok alligevel når du kommer det rigtige (for mig) sted. /North 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 27. Maj, 2021 Det ville være til min fordel, da jeg næsten altid booker aftalen i rigtigt god tid for at sætte mig ordentligt op til det. Har dog på et tidspunkt tilbudt en pige at være "reservepik" i et tidsrum i tilfælde af sene aflysninger eller no-shows, men det nåede ikke at blive aktuelt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Det faktisk ikke min erfaring.. Jeg synes dem der booker forud hos mig kommer til deres aftaler i 90% af tilfældene.. Men det så måske fordi man kun kan forudbooke via mail og de er måske bare mere seriøse dem der booker på mail.. Idéen er også at stadig tage imod dem der evt skulle ønske at booke på dagen hvis der er tider ledige og ellers så sørge for at alle skal bekræfte deres aftale senest dagen før vores aftale for at beholde deres tid.. Evt med tiden udvide med noget "Last minute" rabat, næsten tilsvarende "Early birds" rabatten, de dage jeg kan se folk ikke har bekræftet deres aftaler til dagen efter.. Det giver et mere flydende priskoncept der forhåbentlig gør det nemmere at holde styr på min arbejdskalender fordi den er lavet imens jeg sidder derhjemme i fred og ro.. Og jeg ved jeg leverer en meget bedre, og nærværende, service når jeg ikke skal stresse over at holde super nøje øje med min telefon og være usikker på om ugen kommer til at kunne betale sig for mig osv osv osv der skaber bookinger en form for tryghed (nogen gange en falsk men det bedre end ingen) og ro.. Og jeg gå i forvejen glip af utrolig mange impulsive aftaler fordi jeg virkelig ikke rider samme dag som jeg sadler så når de skriver "kan du om 10 min" svarer jeg "nargh men jeg har en tid om 45 min".. Det kan de ikke vente på halvdelen af gangene.. Så er vi faktisk meget ens. Her booker man også på mail. Og jeg har det også svært med spontanitet. Jeg render ikke rundt nybadet i lingeri hele dagen. Så kræver lige lidt forberedelse. Og 10 min er aldrig nok. Dejligt du har gode erfaringer med forudbookninger. Mine er heller ikke useriøse, men der kan nemt komme noget i vejen, som er vigtigere end sex, sygdom mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Der er sikkert kunder, der vil være glade for at spare XXX kroner på en time hos dig. Personligt lader jeg mig ikke stoppe af prisen (medmindre den er helt hen i vejret), og jeg foretrækker at booke i god tid (gerne et par uger), så jeg ved, at jeg har en aftale med den pige, jeg gerne vil besøge, når jeg rent faktisk har tid. I stedet for at gå ned i pris, hvad så med at tilbyde noget mere i stedet for? Det ville jeg blive mere glad for som kunde, hvis jeg var meget prisbevidst. Det kunne være 10-15 min. ansigtsmassage (for at nævne noget), uden beregning, hvis man booker i god tid inden besøget. I min egen virksomhed er jeg meget påpasselig med at konkurre på prisen, da jeg ved, at jeg derved vil tiltrække "prisshoppere", og kunder der skal prøve at forhandle om alt, og det gider jeg simpelthen ikke. Derimod giver jeg gerne "en del mere" end det mine kunder (primært virksomheder) havde tænkt sig, hvis de bestiller flere projekter samtidig eller i god tid, og ikke kommer i sidste sekund, hvilket altid gør dem glade, og det får en del af dem til at booke mig et godt stykke ud i fremtiden. Redigeret 27. Maj, 2021 af Landsbytossen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2021 Rabatter er noget skod. Du viser at du i virkeligheden tager for høje priser, og du skal virkelig arbejde langt mere end du lige tror. Her tilbyder du 15% rabat ca. Hvis der er 50% tilbage til dig selv pr knald efter udgifter og skat, skal du knalde 43% flere mænd, for at have det samme beløb med hjem i lommen. Kan missen holde til det, og er der så mange potentielle knallerister i din besøgs log? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 27. Maj, 2021 Personally. I like to plan. Preferably several days, up to a week in advance. I have to set up plans, travel and so forth. So yes, for me a scheme like that would be welcome. With of course that there has to be a provision that things can happen, not the least in the still very uncertain days we are in. But, I do find that when booking in advance, it's actually more often the girl that breaks the date then I. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: rabat For mange år siden benyttede jeg mig i en periode af en anden form for rabat - klippekortet. Jeg kunne for eksempel lægge en større portion penge forlods mod en rabat, hvorefter jeg så ikke behøvede at betale for de næste mange besøg - og pigen kunne være sikker på, at jeg kom x antal gange. Hvis pigen så havde andre end mig på den ordning, var hun sikker på, at mange af besøgene ville være af stamkunder/gæster, hun kendte i forvejen. Jeg betalte typisk for ti besøg på forskud og havde sparet udgifter til to besøg, når klippekortet var brugt. Ordningen var pigens idé - ikke min - men senere har jeg også kortvarigt brugt ordningen i forbindelse med andre piger, hvor det var mig, der introducerede idéen. Der er her ganske vist ikke tale om forudbooking - men om en anden type ordning, hvor pigen kan være sikker på at få besøg og på en vis genkendelse i skaren af besøgene. MvhS Redigeret 27. Maj, 2021 af Spider 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 27. Maj, 2021 Hej Da jeg i forvejen planlægger i god tid, vil jeg da være glad for lidt "Early birds" rabat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 221 Skrevet 27. Maj, 2021 Synes det er en fremragende idé. Jeg plejer at lave aftaler til samme dag, men fik jeg den rabat du angiver ville jeg booke en uge i forvejen. Jeg ville nok også overveje mere tid end den halve time jeg normalt nøjes med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 27. Maj, 2021 Jeg er klar på det og tænker at det er en god ide og skabe lidt bedre planlægning for dig og måske lidt mersalg. Virker det ikke - kan du jo altid justere det tilbage igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Maj, 2021 Spider skrev, for 10 minutter siden: Jeg betalte typisk for ti besøg på forskud og havde sparet udgifter til to besøg, når klippekortet var brugt. Ordningen var pigens idé - ikke min - men senere har jeg også kortvarigt brugt ordningen i forbindelse med andre piger, hvor det var mig, der introducerede idéen. MvhS Modig mand må jeg sige. Men tænker du kendte pigerne via forudgående besøg. Og håber da du havde en skreven aftale. Så hun ikke bare kunne lukke “butikken” og så var de penge spildt eller på andre måder løbe fra aftalen. Jeg ville ikke selv “turde” lave klippekort til kunderne. Ville være for kompliceret at have penge jeg ikke kunne bruge i tilfælde af jeg tilbagebetalings garanti. Og evt længerevarende sygdom eller andre uforudsete ting der gjorde jeg ikke kunne overholde aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4409 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Meeen kunne en kontant rabat lokke gæster som dig til f.eks at booke ugen før dit besøg eller 3 dage evt.? Min udfordring består som regel i, at jeg godt nok i hovedtræk prøver at planlægge, hvornår jeg kan aflægge besøg, men at hverdagen/arbejdsdagen kan ændre sig med forholdsvis kort varsel. Derudover tror jeg, at min dagligdags adfærd overfor mine omgivelser måske vil ændre sig marginalt, hvis jeg har en booking flere dage ud i fremtiden. Mine kolleger vil nok ikke bemærke noget, men det kunne hjemmefronten måske godt (I kvinder fanger ofte mere, end hvad vi mænd tror). Men det er jo langt fra alle dine potentielle kunder, som har det på samme måde som mig. JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden: Det jo ikke fordi rabatten er voldsom fordi det var egentlig bare lige det der var at rutte med.. Men psykologisk gør et tal som 1500 noget er min tanke.. Og så også for at ligge vægt på at jeg helst ser man booker god tid. Jeg kunne godt forestille mig, at det for mange kunne gøre en forskel, hvis man kan nyde dit selskab i en time for 1500 i stedet for 1800 (eller mere, hvis man sammenligner med, hvad det kostede at besøge dig på klinik tidligere). Det er jo altid individuelt, hvad man hver især synes, at man kan/vil betale for en time med en GP, men for mig er 1500 kr. normalprisen for en time og rammer dermed fint inden for skiven, mens jeg endnu ikke har givet 1800 kr., som jeg betragter som en over-middel pris. Men er lysten stor nok, finder jeg nok de sidste 300 kr også. I forhold til Last minute-rabat, så ville jeg i dit sted ikke tilbyde det. Der skal jo ikke være rabat på alt. Ellers signalerer det (for mig i hvert fald) tvivlsom kvalitet, og det ville være synd, for jeg forbinder ikke dig med tvivlsom kvalitet, nok snarere tværtimod. @Landsbytossens ide om at tilbyde lidt ekstra ved tidlige bookninger i stedet for en lavere pris er i øvrigt heller ikke så dum endda. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 27. Maj, 2021 Jeg synes det er en god idé og ser det ikke som rabat; mere som at den som er tidligt ude får nogle fordele. Er du er early bird investor på aktiemarkedet, så har du større chance til gevindst. Er du early bird på en eller anden dyr konference, så får du det billigere og måske bedre pladser. Tilbyder du early bird-konceptet så er det jo for at få igang bookingerne vel, ikke for at dine priser generelt er for høje? Risikoen for en lille aktør som dig, er vel måske at dem der ikke lykkes få de der early bird-aftalerne bliver sure. En anden måde at gøre det på vill være at alle dem der aftaler - måske senest 4 dage i forvejen - får early bird-priser. Så er det jo bare det med at finde en måde at sikre det at de virkelig kommer. Og håbe at du ikke bliver fuldbooket med early birds. Eftersom jeg er alt andet end en early bird - snarere en "late owl" - så fungerer den slags aldrig på mig. Men konceptet synes jeg ville være vært at prøve. Har aldrig set det i denne branche. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 27. Maj, 2021 Er der mange der ikke møder op til Early Bird reservation, kunne du måske kun tilbyde det til personer som har besøgt dig før. De er vel lidt mere troværdig e 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 27. Maj, 2021 Synes egentlig det lyder som en fin idé, men en type som jeg vil så aldrig besøge dig for jeg booker ikke flere dage i forvejen og jeg vil ikke betale mere end andre, heller ikke selvom jeg nok gør det i andre sammenhænge. Men man kan jo ikke vinde dem alle og giv det dog et skud, fungerer det ikke dropper du det bare igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg