Hop til indhold
LoveGirls

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?  

332 medlemmer har stemt

  1. 1. Har du som kunde hos en GP oplevet at have sex med indføring af penis i vagina uden kondom?

    • Jeg har aldrig oplevet det
      88
    • Jeg har oplevet det ved et uheld, hvor kondomet sprang eller faldt af
      94
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemførte det med hendes accept
      63
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemført det uden hendes accept i kampens hede
      7
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det med min eksplicitte eller stiltiende accept
      143
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det uden min accept i kampens hede
      31
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som på forhånd annoncerede med sex uden kondom
      66
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som eksplicit annoncerede med at sex altid var med kondom
      69


Recommended Posts

nørden skrev, for 39 minutter siden:

Men i har ikke noget problem med at knalde GP'er som tilbyder sex uden gummi, bare i ikke ved det? Ja undskyld, men jeg har det bare meget svært med den der hykleriske holding om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

Højere risiko med dem der tiltrækker et stort volumen av knald uden gennem at annoncere for det

Redigeret af Knaldesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Men i har ikke noget problem med at knalde GP'er som tilbyder sex uden gummi, bare i ikke ved det? Ja undskyld, men jeg har det bare meget svært med den der hykleriske holding om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

Det er en trættende kæphest du har. Det er hver eneste tråd om gummi, du rider den i. Det har intet med hykleri at gøre, da det ikke behøver at have noget med moral at gøre. Der er noget du misforstår fundamentalt, fordi du har så travlt med din kæphest om at alle mulige GP'er indimellem tilbyder sex uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kubrick skrev, for 4 timer siden:

Kan man garantere at én der kræver at dyrke sex med gummi, aldrig gør det? Nej, men så har man sq da gjort det man kunne for at opretholde sine principper.

Jeg tænker nu mere på alle de piger som ikke fortæller at de tilbyder sex uden gummi, med mindre man aktivt efterspørger det når man står hos dem. Som følge af den hetz der er mod alle GP'er som åbent fortæller at de knepper uden gummi er denne gruppe efterhånden blevet temmelig stor.

Kubrick skrev, for 4 timer siden:

Hvis du mener det er hyklerisk.

Ja jeg mener det er hyklerisk at påstå at man aldrig knepper piger som åbent tilbyder sex uden gummi, men ikke har noget problem med at knalde dem som kun gør det hvis man aktivt efterspørger det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Det er en trættende kæphest du har. Det er hver eneste tråd om gummi, du rider den i.

Tja. Men det er også ganske trættende at se dig angribe samtlige mine indlæg baseret på din egen misforståede fortolkning af hvad jeg skriver.

Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Det har intet med hykleri at gøre, da det ikke behøver at have noget med moral at gøre. Der er noget du misforstår fundamentalt, fordi du har så travlt med din kæphest om at alle mulige GP'er indimellem tilbyder sex uden. 

Som sædvanlig læse du mine indlæg som en vis person læser biblen. Det er dig som fundementalt misforstår/ikke vil forstå hvad jeg skriver og som har travlt med din kæphest om at rette på mig og mine holdninger.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet at alle GP'er ind i mellem tilbyder sex uden. Jeg har skrevet at en stor del af GP'erne ikke annoncer med sex uden gummi, men tilbyder det når man står med pengene i hånden foran dem. Det står jeg gerne ved da det er min erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tænker nu mere på alle de piger som ikke fortæller at de tilbyder sex uden gummi, med mindre man aktivt efterspørger det når man står hos dem. Som følge af den hetz der er mod alle GP'er som åbent fortæller at de knepper uden gummi er denne gruppe efterhånden blevet temmelig stor.

Ja jeg mener det er hyklerisk at påstå at man aldrig knepper piger som åbent tilbyder sex uden gummi, men ikke har noget problem med at knalde dem som kun gør det hvis man aktivt efterspørger det.

Ja ja… du påstår at man er hyklerisk hvis man går uden om dem der tilbyder sex uden gummi….
Jeg vil så mene at du er latterlig at påstå at ubeskyttet sex altid kan købes for penge.
Dit generelle korstog omkring gummi/ikke gummi, minder mig om personer med et voldsomt lille pik syndrom…. Og diskussioner med sådanne personer spilder jeg sjældent min tid med… så den må du tage andetsteds….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kubrick skrev, for 11 minutter siden:

Ja ja… du påstår at man er hyklerisk hvis man går uden om dem der tilbyder sex uden gummi….

Det er ikke det jeg skriver. Jeg skriver at det er hyklerisk kun at gå uden om dem som annoncer med sex uden gummi, men lystigt knalde dem som tilbyder det uden at annoncer med det.

Man skulle tro din profil var Advarsel. I læser mine indlæg på samme måde.

Kubrick skrev, for 11 minutter siden:

Jeg vil så mene at du er latterlig at påstå at ubeskyttet sex altid kan købes for penge.

Hvilket jeg aldrig har påstået. Jeg har dog påstået at ganske mange GP'er ikke annoncer med sex uden gummi, men at alle kan få det hvis de spørger efter det når de står foran hende. Ikke alle GP'er men ganske mange. Dette står jeg gerne ved, ligesom jeg mener det er hyklerisk at man ikke vil kneppe den første gruppe men intet problem har med at kneppe den anden gruppe.

Kubrick skrev, for 11 minutter siden:

Dit generelle korstog omkring gummi/ikke gummi ..... så den må du tage andetsteds….

???? Dette fora er general debat. Det er såvidt jeg ved steddet at diskuter for/imod sex uden gummi. Bortset fra det har jeg ikke noget kortstog for/imod gummi/ikke gummi. Jeg har et korstog mod dem som forsøger at få GP'er m.m. til at stoppe med at annoncer med sex uden gummi og anmelder til at stoppe med at lave anmeldelser af piger som tilbyder sex uden gummi. Jeg mener der bør være åbenhed om hvem der tilbyder sex uden gummi, og hvem der ikke gør, således at personer som dig kan undgå at knalde de piger som tilbyder det i det skjulte. Men jeg kan jo godt set at det vil gør et stort indhug i antallet af piger som du med god samvitighed kan knalde når det bliver offentlig kendt hvor mange piger som reelt tilbyder sex uden gummi til alle som spørger efter det.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 7 timer siden:

Jeg skriver at det er hyklerisk kun at gå uden om dem som annoncer med sex uden gummi, men lystigt knalde dem som tilbyder det uden at annoncer med det.

Hvis man fravælger piger, som annoncerer med sex uden gummi, vil de fleste nok tænke, at det skyldes, at man selv ikke har et ønske om at have sex uden gummi. Som jeg forstår dig, forsøger du at adressere den gruppe mænd, som GERNE vil have sex uden, men bare ikke med de piger, som annoncerer med denne ydelse, er det korrekt?

nørden skrev, for 7 timer siden:

Jeg mener der bør være åbenhed om hvem der tilbyder sex uden gummi, og hvem der ikke gør

Det kan jeg godt følge dig i.

Den gruppe mænd, som foretrækker sex MED gummi og som derfor vælger en GP ud fra hendes annonce om sikker sex, kan vel ikke vide, om GPen i det skjulte sælger sex UDEN gummi til nogle kunder? Eller mener du, at man bør spørge GPen om hun i det skjulte tilbyder en seksuel ydelse, man ikke selv er interesseret i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Hvis man fravælger piger, som annoncerer med sex uden gummi, vil de fleste nok tænke, at det skyldes, at man selv ikke har et ønske om at have sex uden gummi. Som jeg forstår dig, forsøger du at adressere den gruppe mænd, som GERNE vil have sex uden, men bare ikke med de piger, som annoncerer med denne ydelse, er det korrekt?

Det er ikke korrekt. Jeg er sådan set ligeglad med om folk ønsker sex med eller uden gummi. Det er op til den enkelte at afgøre om man vil løbe den relativ lille risiko der er for at få en dårlig ved at knalde en GP uden gummi.

Det jeg forsøger at forstå, er hvorfor det er ok at knalde en GP (med gummi) som tilbyder sex uden gummi, bare hun ikke annoncer med det eller det er alm. kendt at hun tilbyder det. Om man knalder hende med eller uden gummi er ligegyldigt i den sammenhæng. Der er efterhånden en ganske stor gruppe GP'er som først fortæller at de tilbyder sex uden gummi når man står hos dem. Hvorfor er det ok at knalde disse (med gummi) når det ikke er ok at knalde (med gummi) GP'er som annoncer med sex uden gummi?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor er det ok at knalde disse (med gummi) når det ikke er ok at knalde (med gummi) GP'er som annoncer med sex uden gummi?

Der er ingen der taler om, hvad der "er ok"  - ud over dig. Andre skriver, hvad de foretrækker eller helt fravælger. Det giver rationelt mening at fravælge en gp, der annoncerer med sex uden, selvom man ikke går op i om en gp der ikke annoncerer med det alligevel indimellem tilbyder det. Prøv at tænke lidt over fx samlet risiko for std og hvilket klientel de to forskellige gp'er tiltrækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 56 minutter siden:

Der er ingen der taler om, hvad der "er ok"  - ud over dig. 

Det er altså ikke helt den virkelighed jeg oplever på Eroguide. Jeg oplever debatten som ekstrem konfrontatorisk, besserwissende og pegefingerløftende. 

Kunder som piger der efterspørger eller tilbyder sex uden kondom, bliver i 99% af indlæggene udskammet og stigmatiseret, hvilket gør debatten meget ensidig. Og jeg synes egentlig talt at det er lidt ærgerligt da det indsnævrer hvad hvad der er rigtigt og forkert. Jeg forstår ikke helt den dommerrolle mange ønsker at påtage sig. Hvorfor overhoved blande sig i en tråd om noget man ikke er interesseret i? Det overgår simpelthen min fatteevne. Lad dog det segment leve og ånde på samme vilkår som alle andre. Lad fløjten blive nede i lommen.

Efterspørgslen er der. Udbuddet er der også. Det skal accepteres. Lad dog folk fortælle deres historier uden at skulle være nervøse for de verbale reprimander fra brugere der ikke deler de samme præferencer. Er det virkelig for meget forlangt?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

ikke helt den virkelighed jeg oplever på Eroguide.

Næ, det er da rigtigt, at det forekommer at nogen har travlt med at udskamme andre for at købe sex uden - en af grundene til at det anmeldes så relativt sjældent. Men nu svarede jeg ud fra denne tråd og de konkrete brugere som Nørden konfronterer: De forholder sig til egne præferencer og moraliserer ikke om andres valg (modsat altså hvad Nørden gør).

underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Kunder som piger der efterspørger eller tilbyder sex uden kondom, bliver i 99% af indlæggene udskammet

Det oplever jeg ikke længere. De fleste brugere med erfaring herfra ved godt at det er off topic, og at de får ban/advarsel. Så det er få af den slags indlæg der kommer trods alt.

Hvis du var gammel nok i gårde, ville du måske også huske at det tidligere var ved megafransk og superfransk, at der dukkede udskammende indlæg op. Det er praktisk taget helt stoppet - bedømt på der hvor jeg læser med (Kbh/Sjælland).

Det her er seneste tråd i min landsdel - ikke en eneste udskamning (endnu): 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Når jeg besøger en pige køber jeg fuld pakke, og i den er der også slik mellem pigens ben, derfor vil jeg gerne have at der ikke lige har været en pik uden gummi,

Jeg synes det er ulækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 9 minutter siden:

Når jeg besøger en pige køber jeg fuld pakke, og i den er der også slik mellem pigens ben, derfor vil jeg gerne have at der ikke lige har været en pik uden gummi,

Jeg synes det er ulækkert.

Jamen er der ikke mulighed/risiko for at at der i en piges "fuld pakke" indgår ubeskyttet sex? Er det mig der blander begreberne sammen her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Jamen er der ikke mulighed/risiko for at at der i en piges "fuld pakke" indgår ubeskyttet sex? Er det mig der blander begreberne sammen her? 

Bottom line er jo at man aldrig kan være sikker, uanset hvad pigerne siger. Nåh, der er vel en eller anden dansk pige man faktiskt kan stole på, men thai'er, østeuropeere etc ....?
Var en gang på en thaiklinik i Sverige, hvor de ikke havde sex på programmet. Is that right?  Pludseligt tager hun tøjet af og sætter sig på mit ansigt. Og fra den der søde lille mis dryppede det af .... sperm. Uha.

Sikket et trauma. Jeg tog en måned på udrensningslejr i Indien hvor jeg kun fik spise gurkemeje, og blev indsmurt med jojobaolie 10 gange om dagen. Siden var jeg i orden igen.
Eller så tog jeg det bare som en mand, rystede det af mig og byrstede tænderne lidt ekstra når jeg kom hjem. Tænkte at det jo alligevel er noget som mange piger spiser flere gange om dagen, uden at dø.

Vil man være 100 procent sikker, så skal man nok standse hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Og fra den der søde lille mis dryppede det af .... sperm.

Helt gratis? Det er der sikkert nogen der gerne ville betale ekstra for.         

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

"fuld pakke"

fuld pakke betyder alt muligt forskelligt, forskellige steder og på forskellige tidspunkter. Hos en der lader som om hun er massør (brasser/thai) betyder bare sex. Hos en der sælger sex betyder nogle gange, at man må stikke sin pik i alle de tre største kropsåbninger og nogle gange betyder det måske bare at den må komme ind i et af dem uden gummi og endelig er der dem, hvor det betyder at gummi er valgfrit ved alle kropsåbninger. Man ved det ikke før man ser den konkrete annonce og nogle gange er man nødt til at spørge, hvad det dækker over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 minutter siden:

fuld pakke betyder alt muligt forskelligt, forskellige steder og på forskellige tidspunkter. Hos en der lader som om hun er massør (brasser/thai) betyder bare sex. Hos en der sælger sex betyder nogle gange, at man må stikke sin pik i alle de tre største kropsåbninger og nogle gange betyder det måske bare at den må komme ind i et af dem uden gummi og endelig er der dem, hvor det betyder at gummi er valgfrit ved alle kropsåbninger. Man ved det ikke før man ser den konkrete annonce og nogle gange er man nødt til at spørge, hvad det dækker over.

Jeg har kvitteret med et "tak". Selvom at det lyder lidt som VW-fabrikkernes svar på brændstofforbrug.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 11 timer siden:

Der er ingen der taler om, hvad der "er ok"  - ud over dig. Andre skriver, hvad de foretrækker eller helt fravælger. Det giver rationelt mening at fravælge en gp, der annoncerer med sex uden, selvom man ikke går op i om en gp der ikke annoncerer med det alligevel indimellem tilbyder det.

??? Du starter med at skrive at ingen taler hvad der er ok udover mig, og fortsætter så med at skrive at det ikke er ok at knalde en GP som annoncer med sex uden gummi, mens det er ok at knalde en som tilbyder det med ikke annoncer med det.

Advarsel skrev, for 11 timer siden:

Prøv at tænke lidt over fx samlet risiko for std og hvilket klientel de to forskellige gp'er tiltrækker.

Hvorfor er det at risikoen for at blive smittet hos den sidste er laver end hos den første? Tror du seriøst at en GP som ikke annoncer med sex uden gummi knalder færre uden gummi end dem som annoncer med det? Dem som går efter sex uden gummi skal nok finde GP'erne hvad enten de annoncer med det eller ej. Dertil kommer at flere af dem som går udenom GP'er som tilbyder sex uden gummi synes at have den holding at sex uden gummi er = 100% garanti for en kønssygdom, hvilket ikke kan være mere forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.1.2022 at 17:46:

Bottom line er jo at man aldrig kan være sikker, uanset hvad pigerne siger. Nåh, der er vel en eller anden dansk pige man faktiskt kan stole på, men thai'er, østeuropeere etc ....?
Var en gang på en thaiklinik i Sverige, hvor de ikke havde sex på programmet. Is that right?  Pludseligt tager hun tøjet af og sætter sig på mit ansigt. Og fra den der søde lille mis dryppede det af .... sperm. Uha.

Sikket et trauma. Jeg tog en måned på udrensningslejr i Indien hvor jeg kun fik spise gurkemeje, og blev indsmurt med jojobaolie 10 gange om dagen. Siden var jeg i orden igen.
Eller så tog jeg det bare som en mand, rystede det af mig og byrstede tænderne lidt ekstra når jeg kom hjem. Tænkte at det jo alligevel er noget som mange piger spiser flere gange om dagen, uden at dø.

Vil man være 100 procent sikker, så skal man nok standse hjemme.

Från min egen erfarenhet så skulle jag aldrig till 100% lita på (stole på) någon flicka (pige) som påstår att hon alltid använder kondom, inte ens svenska och danska GP. Jag har faktiskt haft mycket mera obeskyddad sex med svenska GP än med thailändskor och östeuropeer. Och en del av de svenska GP jag har knullat utan kondom har varit mycket högröstade offentligt på fora hur förkastligt det är att det finns män som vill ha sex med en GP utan kondom. Nørden skriver att många GP lockas att tjäna extra pengar, och jag har vänner som har framgång med att få GP:er att skippa kondomen genom att erbjuda extra betalning, men jag har aldrig i Sverige och Finland behövt betala extra för kondomlösa knull med en GP.

Jag vet att det finns män som inte tror på det jag säger för de har aldrig blivit erbjuden kondomlös sex med en GP. Men i efterhand har jag förstått att i början av min karriär som sexköpare har faktiskt flera GP sonderat om jag var intresserad av att skippa kondomen, det var bara att jag inte då förstod det och var itutad att kondom måste användas. Glöm inte att många GP är proffs på att läsa av oss män – de män som skräckslagna skulle springa (løbe) ut genom dörren om de erbjuds kondomlös sex får sannolikt inte heller fråga om det av en erfaren GP, medan samma GP kan erbjuda andra män sex utan kondom eller bara börja rida utan att ens fråga om kondomen!

Som Bananas skriver så får man stanna hemma om man vill vara hundra procent säker! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 2 timer siden:

Från min egen erfarenhet så skulle jag aldrig till 100% lita på (stole på) någon flicka (pige) som påstår att hon alltid använder kondom, inte ens svenska och danska GP. Jag har faktiskt haft mycket mera obeskyddad sex med svenska GP än med thailändskor och östeuropeer. Och en del av de svenska GP jag har knullat utan kondom har varit mycket högröstade offentligt på fora hur förkastligt det är att det finns män som vill ha sex med en GP utan kondom ....

Der er tilsyneladende tydeligt forskel på, hvad man skriver herinde, og hvad man gør ude i virkeligheden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 1 minut siden:

Der er tilsyneladende tydeligt forskel på, hvad man skriver herinde, og hvad man gør ude i virkeligheden ;)

Heureka Mester, du har forstået hvordan det fungerer nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afstemning: har du oplevet sex med kondom hos en GP?

1: Jeg har aldrig oplevet det

2: Jeg har oplevet det ved et uheld, hvor kondomet selv sprang ud af indpakningen og rullede sig ned over kalorius

3: Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemførte det med hendes accept

4: Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemført det uden hendes accept i kampens hede

5: Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det med min eksplicitte eller stiltiende accept

6: Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det uden min accept i kampens hede

7: Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som på forhånd annoncerede med sex med kondom

8: Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som eksplicit annoncerede med at sex altid var uden kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 16 minutter siden:

Afstemning: har du oplevet sex med kondom hos en GP?

1: Jeg har aldrig oplevet det

2: Jeg har oplevet det ved et uheld, hvor kondomet selv sprang ud af indpakningen og rullede sig ned over kalorius

3: Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemførte det med hendes accept

4: Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemført det uden hendes accept i kampens hede

5: Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det med min eksplicitte eller stiltiende accept

6: Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det uden min accept i kampens hede

7: Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som på forhånd annoncerede med sex med kondom

8: Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som eksplicit annoncerede med at sex altid var uden kondom

Øhh, dit budskab?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...