Hop til indhold
LoveGirls

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?  

332 medlemmer har stemt

  1. 1. Har du som kunde hos en GP oplevet at have sex med indføring af penis i vagina uden kondom?

    • Jeg har aldrig oplevet det
      88
    • Jeg har oplevet det ved et uheld, hvor kondomet sprang eller faldt af
      94
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemførte det med hendes accept
      63
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemført det uden hendes accept i kampens hede
      7
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det med min eksplicitte eller stiltiende accept
      143
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det uden min accept i kampens hede
      31
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som på forhånd annoncerede med sex uden kondom
      66
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som eksplicit annoncerede med at sex altid var med kondom
      69


Recommended Posts

Tæller pussy sliding uden kondom som ubeskyttet? Jeg har prøvet det et par gange, uden at give accept - og tænkte da også “det er lige lovligt close enough, det dér”. :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23.1.2022 at 17:46:

Bottom line er jo at man aldrig kan være sikker, uanset hvad pigerne siger. Nåh, der er vel en eller anden dansk pige man faktiskt kan stole på, men thai'er, østeuropeere etc ....?
 

100% enig. Du kan aldrig vide det med sikkerhed. Flere GP ere som jeg har besøgt der i deres annonce skriver kun med kondom tilbyder det, når du dukker op. Det er både danske, østeuropæiske, europæiske, thaier og sydamerikanske. Nogle forlanger ekstra andre ikke. De eneste GP ere jeg har besøgt, hvor uden kondom aldrig er blevet tilbudt er afrikanske. Må ærligt tilstå at jeg er faldet i et par gange … Heldigvis uden smitte …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic2 skrev, den 26.1.2022 at 17:56:

Ja. Kondomet sprang. Man skal være dummere end lort for at gøre det frivilligt.

Tja. Men langt de fleste af dem er trods alt ikke så dumme at de ikke kan holde en ordentlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nørden skrev, for 8 timer siden:

Tja. Men langt de fleste af dem er trods alt ikke så dumme at de ikke kan holde en ordentlig tone.

Hvorfor citerer du en der er smidt ud herindefra. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor citerer du en der er smidt ud herindefra. ?

?? Jeg citer i går et indlæg som er skrevet mindre end 48 timer tidligere og såvidt jeg kan se er brugeren ikke smidt ud. Hverken af denne tråd eller dette board.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...