Hop til indhold
LoveGirls

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?

Afstemning: har du oplevet sex uden kondom hos en GP?  

332 medlemmer har stemt

  1. 1. Har du som kunde hos en GP oplevet at have sex med indføring af penis i vagina uden kondom?

    • Jeg har aldrig oplevet det
      88
    • Jeg har oplevet det ved et uheld, hvor kondomet sprang eller faldt af
      94
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemførte det med hendes accept
      63
    • Jeg har oplevet det på mit initiativ, hvor jeg gennemført det uden hendes accept i kampens hede
      7
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det med min eksplicitte eller stiltiende accept
      143
    • Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det uden min accept i kampens hede
      31
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som på forhånd annoncerede med sex uden kondom
      66
    • Hvis du har oplevet det, var det hos en GP som eksplicit annoncerede med at sex altid var med kondom
      69


Recommended Posts

Jeg har aldrig haft sex med en GP uden gummi og det vil jeg heller aldrig. Flere GP’er jeg har været i kontakt med har spurgt mig om vi skulle gøre det uden kondom for x antal kroner ekstra og svaret er altid nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Kanon1 skrev, den 12.4.2021 at 09:15:

Spørgsmål 4 er vel ret beset voldtægt!!!!!

Kan se der er flere der giver dig ret. Men voldtægt handler vel mere om accepten til sex og ikke så meget om med eller uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Jeg tilbyder uden og er så vant til 99% vil uden så ærligt glemmer nogen gange at spørge nye kunder. Og har kun meget få gange oplevet, at kunden har sagt “hov skal vi ikke lige ha kondom på”. Og kondommer ligger altid klar så de selv kan tage et. (Eller flere :P)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
SweetMilf6630 skrev, for 9 timer siden:

Jeg tilbyder uden og er så vant til 99% vil uden så ærligt glemmer nogen gange at spørge nye kunder. Og har kun meget få gange oplevet, at kunden har sagt “hov skal vi ikke lige ha kondom på”. Og kondommer ligger altid klar så de selv kan tage et. (Eller flere :P)

Jeg er så ikke iblandt de 99 % , så tror at jeg finder en anden at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Det er @SweetMilf6630 nok rimeligt ligeglad med; og det er vi formentlig en del andre, som også er. 

Enig frit land, han kan vælge hvem han vil. Var ikke reklame :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Det er @SweetMilf6630 nok rimeligt ligeglad med; og det er vi formentlig en del andre, som også er. 

Ja, 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den flittige skrev, for 16 minutter siden:

Ja, 99 %

Og vupti så var tråden afsporet. For lige at sætte det hårdt op og forhåbentlig stoppe disse urelevant kommentarer folk er ligeglade med om du vil besøge mig eller ej. Ikke om de får kondom på eller ej. Men igen hovedparten der kommer hos mig, vælger mig netop fordi jeg tilbyder uden. Og du vælger bare en af de mange andre piger. Ingen problem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet én gang med en meget ung ny jysk pige ovre i Århus hvor kondomet sprang. Hun forsikrede mig om at hun altså ikke fejlede noget. Ikke fordi jeg spurgte om det. Nå, men nu var det jo gået i stykker og så kunne vi lige så godt knalde resten af aftenen uden gummi blev vi enige om.

En anden pige, privat at hos hende selv ude i Hvidovre, gav mig et blowjob hvorefter jeg skulle knalde hende. Hun satte ikke kondom på da hun var færdig med at sutte, men lagde sig bare om på ryggen.... Så efter et blik rullede jeg sgu med og knalde hende uden gummi og skød ladningen oppe i hende :D - jeg har senere set hende på SCOR sammen med hendes kæreste. Gad vide om jeg havde været del af en lille "luder-leg" for hun var kun aktiv én dag .... Frækt :D

Redigeret af SexFreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Ja – det sket et par gange for mig – uden snak om det i øvrigt ;) pigen har bare sat sig på mig og redet mig sønder og sammen :D

I øvrigt er det sjældent jeg dyrker sex – altså penetrering i forbindelse med købesex.

Jeg er livsnyder, vil forkæles og foretrækker pigen masserer, nusser, kysser, og i alt almindelighed forkæler mig, så pik i kusse og kanin/hunde knepperi er ikke noget jeg normalt gider at bruge tid og energi på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det "IKKE"

Hvorfor tror i manden syntes det er så fedt at bolle en gb uden kondom? det er et nej tak her fra ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 12.4.2021 at 09:15:

Spørgsmål 4 er vel ret beset voldtægt!!!!!

Så må spørgsmål 6 vel også være voldtægt i disse M/K tider...

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 14 timer siden:

Jeg har oplevet det, hvor GP’en tog initiativ og gennemførte det "IKKE"

Hvorfor tror i manden syntes det er så fedt at bolle en gb uden kondom? det er et nej tak her fra ;-) 

Ja, hvorfor mon?...:rolleyes:

Det er jo ikke fordi, de nogensinde bliver spurgt om muligheden fx...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, for 3 timer siden:

Så må spørgsmål 6 vel også være voldtægt i disse M/K tider...

I princippet ja!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det fint med selv at kunne vælge. Med thai nogle piger kan man som fast kunde nogen gange få sex uden også selv om det ikke er annonceret. Det gælder også hvis stedet få en ny pige. Om dette gælder for alle kunder vides ikke. Det er noget så foregår meget diskret og uden ekstra pris. Det sker fordi pigen også bedst kan lide dette.

Vedrørende smitte med sygdomme så er risiko størst uden kondom. Derfor forstår jeg ikke, anmeldelser hvor i der står, at man vil have kondom på det meste af tiden og så komme op i pigen uden. Hvis man ikke vil smittes eller uforvarende vil skulle betale børnepenge, så må risikoen være den samme som hvis del hele var uden. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. gang, en hvor kondomet sprang

Og en dejlig pige i Randers, i 90érne - vi var rigtig meget sammen, så efter vel nærmest besøg nummer 100 spurgte hun og jeg ville uden

Redigeret af Æskildsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, den 13.4.2021 at 15:27:

Det står i  "kampens hede" och det står visserligen "uden hennes accept", men det kan också läsas som "uden hennes [eksplicitte] accept". Det vill säga att det läsas som ett "stiltiende accept" ingår i  kategorin "uden hennes accept" och då är det ju inte fråga om våldtäkt.

Enig. Spørgsmålet er tvetydigt - det kan også læses som "uden først at spørge, men jeg troede det var okay". Med den nye samtykkelov er det dog muligvis reguleret.

Jeg har selv tidligere påstået det ville være "voldtægt", men blev rettet af @Sutteålen, som jeg giver ret.

 

Straffelovsrådet har faktisk omtalt det i betænkningen fra sidste år forud for den nye lov om samtykke. Der skriver de direkte at de ikke mener det falder under voldtægt, men at det er nødvendigt at regulere det særskilt, hvis man vil gøre det strafbart. Rådet mener at samtykket går på den seksuelle handling og at præventionen ikke er en del af den.

Det kan man mene forskellige ting om, men hvis lovgiver ikke har bemærket særskilt om det før vedtagelsen, så kan det næppe dømmes. Jeg har ikke tjekket bemærkningerne til lovforslaget.

Betænkning (se s. 163-164 - søg på "stealthing"):

https://www.justitsministeriet.dk/sites/default/files/media/Pressemeddelelser/pdf/2020/betaenkning_1574_final.pdf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger pigen ikke noget  om gummi    så er det da bare en tur uden gummi   og nyde  et ægte knald   og spørger  de hvad man vil  bliver det uden      mega frækt at se sperm løbe ud af fissen    og pigen sutter pikken ren,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig knaldet en gp uden gummi og kommer heller aldrig til det…. Ligesom jeg går LANGT udenom de piger der reklamerer med at de gør. Ser jeg en anmeldelse af en pige som har tilbudt det uden gummi, så bliver hun fuldstændig streget af min liste.
Når det er et job og man ved at de fleste har flere kunder om dagen og måske en 3-5 dages arbejdsuge… så synes jeg det er at bede om at trække en eller anden sygdom med sig rundt….

Kæmpe nej tak herfra!

Kan jeg bedst lide det uden gummi… kæmpe JA:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 43 minutter siden:

Har aldrig knaldet en gp uden gummi og kommer heller aldrig til det…. Ligesom jeg går LANGT udenom de piger der reklamerer med at de gør. Ser jeg en anmeldelse af en pige som har tilbudt det uden gummi, så bliver hun fuldstændig streget af min liste.

Jeg er enig. Jeg opsøger heller aldrig disse piger. Men jeg har hos piger, jeg kendte godt, været ude for, at "det bare skete". Og man er vel svag i kødet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opsøger aldri de piger, der annoncerer med sex uden kondom. Selv om jeg tit kan fantasere om det.

Det er sket, at kondomet har sprunget. Husker en gang med en GP, der var så dejlig i doggystyle, hvor kondomet lige pludselig var nede ved roden. Og hvor dejligt det var i de få sekunder, før jeg måtte trække den ud, for ikke at komme i hende... Det ville jo ikke have været klogt eller rigtigt. Men jeg har stadig hendes billeder, og tænker tit på hvor godt det ville have været :o. Med "Oops, I didn't notice" bagefter. Men nej. Pigen sagde bare "Oh" og fandt et nyt kondom.

OWO er ekstra frækt når man får det, uden at man har forventet det fra GP'en. Og jeg ville nok i kampens hede få det svært ved at modstå sex uden, hvis en god GP glemmer kondomet. Man blir svag og irrationel når man er liderlig og tænker med det andet hoved. Men det er endnu ikke sket :ph34r:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kubrick skrev, for 3 timer siden:

Har aldrig knaldet en gp uden gummi og kommer heller aldrig til det…. Ligesom jeg går LANGT udenom de piger der reklamerer med at de gør. Ser jeg en anmeldelse af en pige som har tilbudt det uden gummi, så bliver hun fuldstændig streget af min liste.
Når det er et job og man ved at de fleste har flere kunder om dagen og måske en 3-5 dages arbejdsuge… så synes jeg det er at bede om at trække en eller anden sygdom med sig rundt….

Kæmpe nej tak herfra!

Kan jeg bedst lide det uden gummi… kæmpe JA:D

 

Knaldesen skrev, for 1 time siden:

Opsøger aldri de piger, der annoncerer med sex uden kondom. Selv om jeg tit kan fantasere om det.

Men i har ikke noget problem med at knalde GP'er som tilbyder sex uden gummi, bare i ikke ved det? Ja undskyld, men jeg har det bare meget svært med den der hykleriske holding om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

Det sker fra tid til anden at jeg knalder en GP uden gummi og der er ofte tale om øst eller thai piger både her i DK og i udlandet. Den eneste gang jeg har haft en kønssygdom var i mine unge dage efter et engangs knald med en dansk pige jeg havde samlet op på et diskotek. Er denne statistik dækkende. Næppe, men den passer meget godt jvf. lægerne på div. kønssygdoms klinikker. GP'er er generelt gode til at lade sig testet og de er ikke over repræsenteret i kønssygdoms statistikkerne. Hverken i antal positive prøver eller % positive prøver.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 9 minutter siden:

 

Men i har ikke noget problem med at knalde GP'er som tilbyder sex uden gummi, bare i ikke ved det? Ja undskyld, men jeg har det bare meget svært med den der hykleriske holding om at hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.

 

Hvordan helvede kan det være hyklerisk??
Kan man garantere at én der kræver at dyrke sex med gummi, aldrig gør det? Nej, men så har man sq da gjort det man kunne for at opretholde sine principper.

Hvis du mener det er hyklerisk, så er det dig vel ondt… men den bor sq hos dig selv mester….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...