Hop til indhold
LoveGirls

Utilsigtet usikker sex med GP’ere

Recommended Posts

Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

@Den_glade_amatør
Jeg er nok bare nysgerrig på begge dele. 
Det er mit gæt at der er flere der gør det som forbudt ekstra udvidet menukort som kolleger og mutter ikke må vide noget om end der er piger der "hopper på pinden" fordi de føler sig fristede. Men jeg aner det jo ikke. Jeg ved kun med sikkerhed hvad jeg selv gør og ikke gør. Og det er jo helt og aldeles uinteressant for mig hvad JEG gør :D

Var der ikke engang en funktion herinde hvor man kunne lave "polls" eller afstemninger? Er det væk igen?

 

Den fandt jeg. Nu har jeg lavet en afstemning, ved ikke om det er en god ide, men nu er det gjort.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/135340-afstemning-har-du-oplevet-sex-uden-kondom-hos-en-gp/

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:Jeg har da også prøvet mange "mænd" der har prøvet at snige kondomet af under sex.. Jeg forstår ikke man kan være sig selv bekendt i de tilfælde.. 

Jeg kan dog godt forstår på dit skriv at det ikke er noget tilsvarende der sker for dig hvilket jeg sku er glad for.. 

Som du nok kan forstår så det ikke noget der nogensinde ville ske for mig og jeg kan ikke svarer på hvorfor det sker for andre men jeg kunne forestille mig at det er lyst og de bare ikke gider "mind over matter" i det øjeblik.. 

Jeg kunne aldrig prøve på at snige mig til sex, og har også i et enkelt tilfælde hvor jeg mælkede at kondomet sprang, været meget hurtig til at trække mig ud og gøre opmærksom på det. Alt andet er mangel på respekt over for pigen, det kan jeg ikke selv leve med.

Mærkelig nok, så føler jeg ikke den anden vej rundt har været mangel på respekt overfor mig, nok fordi jeg i situationen har været for liderlig til andet end at nyde det, og så er det så for sent at føle sig sur og forudlempet på vej til Bispebjerg.

Sidste oplevelse var også i kampens hede. Optakten havde været fin. Jeg var blevet vasket grundigt før oral uden, kondomerne var placeret strategisk på sengen.

Vi lå længe og kyssede intenst imens vores kroppe gned pirrende imod hinanden. Jeg kunne mærke min manddom komme tæt på hendes intime sted, dog uden at trænge ind - meget frækt. Efter et stykke rejser hun sig op på sengen, jeg fornemmer hendes blik lige falder et kort øjeblik på kondomet, men hun alligevel vælger at sætte sig oven på mig uden. Jeg havde regnet med, at den tætte ikke fuldbyrdede pirrende leg ville fortsætte, men jeg gled direkte ind i hende.

Da vi var igang, sagde hun til mig, at jeg ikke måtte få udløsning inde i hende. Det lykkedes mig at trække den ud, selv om hendes ben nærmest holdt mig i et skruestik - men lidt besindelse var der dog tilbage i min hjerne ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 4 minutter siden:

i må godt pb mig med piger som gør det uden kondom :)

Mærkelig nok, så har jeg fået en del henvendelser i min indbakke tilsvarende dette.

Pointen er, at det er piger, som IKKE gør det - eller annoncerer med, at de ikke gør det. 


De ønsker nok ikke deres navne spredt og det gør vi andre heller ikke, slet ikke ikke til dem, der går specifikt efter sex uden kondom med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Hver dag er der i Danmark mange hundrede mennesker der har ubeskyttet sex med en ny partner. Der er ikke voldsomt mange tilfælde af kønssygdomme i Danmark. 
30000 får klamydia, 3000 gonore og 600 syfilis. https://www.sexogsamfund.dk/viden/sexsygdomme/tal

Risikoen for at løbe ind i en sygdom er altså ikke særligt stor. 

Jeg tror at en glædespige kan fornemme på en mand om han gerne vil uden kondom. Jeg tror også at de fleste piger er trætte af kondomet, det slider mere end uden. Derfor, og sikkert af mange andre årsager, vælger nogle af dem af og til at have sex uden kondom, ligesom alle de piger der boller en ny fyr eller flere hver weekend. 
 

dejligt med lidt tal.----der er så meget frygt derude...alle skal passe på sig selv...men stop din moraliseren...vedr hvad andre gør...hvis din pik har dobbelt kondom på...så er alt jo fint...og du bør stikke din næse ud af andres sager...så vidt jeg ved har Mor Mette ikke gjort det forbudt at gøre dumme ting  endnu...så som at stikke din pik op i en fremmed fisse....og tak for det...når det er sagt så er det dog bestemt risiko fyldt at gøre det uden...den eneste der nogensinde har smittet mig...er dog en tinder lærerinde fra Gæadsaxe...så go figure

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Wranglerman skrev, for 2 minutter siden:

men stop din moraliseren

Hvor ser du jeg moraliserer?
Enten har du citeret det forkerte indlæg, eller også har du ikke forstået det, da du læste det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Hvor ser du jeg moraliserer?
Enten har du citeret det forkerte indlæg, eller også har du ikke forstået det, da du læste det :) 

Jeg læser det ikke som relateret til dit indlæg, blot en generel betragtning omkring folks generelle moralisering - selvom formuleringen er lidt misvisende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Hvor ser du jeg moraliserer?
Enten har du citeret det forkerte indlæg, eller også har du ikke forstået det, da du læste det :) 

altså jeg kommenterer ikke på dig...men på alle dem der har så travlt med hvor andres pikke glider op ...griner...altså jeg er helt enig med dig...jeg kom til at formulerede mig lidt klodset...mandags undskylning herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LoveGirls skrev, for 28 minutter siden:

Jeg læser det ikke som relateret til dit indlæg, blot en generel betragtning omkring folks generelle moralisering - selvom formuleringen er lidt misvisende.

 

Når man citerer et indlæg og skriver neden under, så refererer svaret til det citerede. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Wranglerman skrev, for 28 minutter siden:

altså jeg kommenterer ikke på dig...men på alle dem der har så travlt med hvor andres pikke glider op ...griner...altså jeg er helt enig med dig...jeg kom til at formulerede mig lidt klodset...mandags undskylning herfra

Ok, men når du citerer så læses dit indlæg som et svar på det du citerer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Når man citerer et indlæg og skriver neden under, så refererer svaret til det citerede. 
 

Det ved jeg udmærket, men når man læste indlægget som helhed, så var det lidt indlysende, at der bare var tale om en dårlig formulering - medmindre hele indlægget skulle modsige sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Ok, men når du citerer så læses dit indlæg som et svar på det du citerer :) 

mandag morgen brain freeze...jeg skylder dig en kold i baren efter næste tur i swingeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Hvis jeg skulle gætte, så er det en blanding af tiltrækkelse, og at hun ansås dig for "sikker", jeg har selv oplevet det en enkelt gang, og min vurdering var at det var derfor.

Jeg tror ikke at det er noget hun gør ofte, så tror jeg hun ville være bekymret i den modsatte retning, det ville de fleste seriøse i hvert fald efter min vurdering.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

@JenniferRomantica

Jeg har oplevet et sprunget kondom 3 gange, og den ene gang kunne vi intet mærke før det hele var overstået, men de andre gange blev det opdaget ret hurtigt, den ene gang i det sekund det skete.

Så det er muligt ikke at vide det.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere gange end jeg gider huske, men aldrig mit initiativ. Jeg spurgte en gang en thaipige hvorfor? 

"Kan ikke komme hvis du har kondom", var svaret.

Fair enough.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmhmm... Jeg kunne ikke drømme om, at afsløre hvem jeg har fået det uden med -selv om i skriver PB -og årsagen er, at i så vil undgå disse i fremtiden... ggg

Jeg er ikke stolt af det eller min svaghed -jeg vil gerne tag ansvaret for mine handlinger... Men tænker lidt, det alligevel  er lykkes mig, at blive en slags "Gangster" i en moden alder ggg

Og dem der er forarget eller foragter det at have sex uden kondom -er i deres gode ret, og det må de gerne -for mig er det bare spild af kræfter;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kunne ikke drømme om, at afsløre hvem jeg har fået det uden med -selv om i skriver PB -og årsagen er, at i så vil undgå disse i fremtiden... ggg

Vi er vist flere, som er blevet spurgt om det samme og på samme måde. Har samme holdning som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
LoveGirls skrev, for 4 timer siden:

jeg gled direkte ind i hende.

Da vi var igang, sagde hun til mig, at jeg ikke måtte få udløsning inde i hende. Det lykkedes mig at trække den ud, selv om hendes ben nærmest holdt mig i et skruestik - men lidt besindelse var der dog tilbage i min hjerne ^_^

sig mig engang, er der større risiko for udveksling af kønssygdomme hvis man kommer i pigen? det er ellers mit indtryk at der er den samme risiko for at få en kønssygdom den ene eller den anden vej (måske undtagen hiv) hvis man knepper uden gummi, uanset om man kommer i hende eller ej.

er der nogen fagfolk her som ved dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Hver dag er der i Danmark mange hundrede mennesker der har ubeskyttet sex med en ny partner. Der er ikke voldsomt mange tilfælde af kønssygdomme i Danmark. 
30000 får klamydia, 3000 gonore og 600 syfilis. https://www.sexogsamfund.dk/viden/sexsygdomme/tal

Risikoen for at løbe ind i en sygdom er altså ikke særligt stor. 

Jeg tror at en glædespige kan fornemme på en mand om han gerne vil uden kondom. Jeg tror også at de fleste piger er trætte af kondomet, det slider mere end uden. Derfor, og sikkert af mange andre årsager, vælger nogle af dem af og til at have sex uden kondom, ligesom alle de piger der boller en ny fyr eller flere hver weekend. 
 

Hvordan tror du det ville se ud, hvis alle glædespiger og kunder smed kondomet væk. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, 1 time siden:

sig mig engang, er der større risiko for udveksling af kønssygdomme hvis man kommer i pigen? det er ellers mit indtryk at der er den samme risiko for at få en kønssygdom den ene eller den anden vej (måske undtagen hiv) hvis man knepper uden gummi, uanset om man kommer i hende eller ej.

er der nogen fagfolk her som ved dette?

Jeg et ikke fagmand men det er velbeskrevet at modtageren er i støre risiko end giveren. Så  selv få rifter i endetarmen hos modtageren (taker)  og en givet der er smittet med et eller andet l...  der kommer oppe i ham/hende; det er noget skidt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er ret udbredt. Har gjort det så mange gange uden, at jeg ikke længere har tal på det. Og alle gange har det været hos piger, der ikke annoncerer med sex uden. Nogle annoncerer endda med at alt sex er med kondom, også fransk. Har aldrig besøgt en gp, som annoncerer med at sex kan være uden. Hvor underligt det end lyder, så ville jeg være utryg ved at have sex med dem, selv med kondom. Jeg har endnu ikke fået tilraget mig noget. 7-9-13.

Første gang uden kondom var på pigens opfordring og var næsten lige så grænseoverskridende, som første gang jeg besøgte en gp, og hvis det ikke havde været fordi, at hun var ret lækker, og jeg havde besøgt hende nogle gange tidligere, havde jeg nok også takket nej.

Alle på nær en enkel fra tjekkiet har været danske, og vist kun en enkel gang er det sket på et af de kendte danske bordeller. Det er nok klart mest udbredt blandt de lidt mindre professionelle pd piger men den mest professionelle jeg har besøgt, har det også været uden.

De fleste gange har det været uden ekstra betaling, og det højeste jeg har betalt ekstra var 700kr. Er blevet tilbudt det uden for mere end det, hvor jeg har takket nej.

Det er nok 50/50 om det har været på min egen eller pigens opfordring. Det er nok også omkring 50/50 om det har været ved første besøg eller ved genbesøg. Har fået den opfattelse at rigtigt mange gør det gerne uden, hvis der opstår den rette tillid.

Der kan være mange grunde, udover det økonomiske, til at de gør det. Kvinder er sgu svære at gøre sig klog på, og af hvad jeg har erfaret, er kvinder der sælger sex endnu sværere at gøre sig klog på.

Redigeret af Khabib

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan tror du det ville se ud, hvis alle glædespiger og kunder smed kondomet væk. ?

Slemt, men det er sikkert heller ikke en realistisk situation. 
Men såfremt der blev brugt flere kondomer på datingmarkedet og i nattelivet, så ville tallene bestemt rasle ned. 
Da jeg for år siden datede en masse kvinder viadiverse kontaktannoncer ( ja det var dengang)  var der kun én der bad om kondom. Og der var ikke tale om at vi var fulde eller skæve. 
Ifølge de unge i min familie der er på jagt efter den eneste ene, er det stadig meget sjældent at man beskytter sig med kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Hmmhmm... Jeg kunne ikke drømme om, at afsløre hvem jeg har fået det uden med -selv om i skriver PB -og årsagen er, at i så vil undgå disse i fremtiden... ggg

Jeg er ikke stolt af det eller min svaghed -jeg vil gerne tag ansvaret for mine handlinger... Men tænker lidt, det alligevel  er lykkes mig, at blive en slags "Gangster" i en moden alder ggg

Og dem der er forarget eller foragter det at have sex uden kondom -er i deres gode ret, og det må de gerne -for mig er det bare spild af kræfter;-)

Der jo også stor forskel på at have fået lov til ubeskyttet sex og så det du beskriver.. Hvor du ikke stopper selvom du opdager kondomet er sprunget.. Hvis jeg har læst din første kommentar korrekt.. Og ellers vil jeg lige påpege den kan misforstås sådan.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Der jo også stor forskel på at have fået lov til ubeskyttet sex og så det du beskriver.. Hvor du ikke stopper selvom du opdager kondomet er sprunget.. Hvis jeg har læst din første kommentar korrekt.. Og ellers vil jeg lige påpege den kan misforstås sådan.. 

-i min verden er der ingen forskel -skaden er sket... tror ikke det er noget at misforstå. Dog er det måske 1 el. 2 gange jeg har opdaget det under samlejet -ellers er det jo først efterfølgende man finder ud af det -og nogen gange er det bare en fornemmelse "ligesom det føles ekstra dejligt" (og sådan er det normalt ikke med gummi på) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu det altid er kondom/ikke kondom der er dilemmaet herinde -skulle vi måske også have fissen med? -dem der slikker  og bliver slikket -og nyder det -man skulle måske have et stykke gummi med næste gang -man kunne slikke igennem?? -og gummi hansker på hvis man rør fissen el. omkring -for man er jo så ansvarlig og respektfuld overfor hinanden... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...