Hop til indhold
LoveGirls

Utilsigtet usikker sex med GP’ere

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 12.4.2021 at 00:52:

Jeg synes det er dybt respektløst af gæsten ikke at stoppe, mest af alt fordi man altså ikke skal fortælle mig at man ikke har opdaget det..

Hej Jennifer

Så kaster jeg mig lige ud på dybt vand :) og fortæller dig, at det så godt kan lade sig gøre, at det springer uden man opdager det.

Med en kæreste jeg engang havde. Vi brugte gummi som prævention, så ingen P-piller. Det skete for os to gange, at det sprang, med fortrydelsespiller, graviditetstest og kæmpe nervøsitet til følge. Ingen af os registrerede at noget skulle være sprunget, for så var vi begge stoppet og havde taget et nyt på.

Jeg tror ikke man skal forestille sig at de altid springer som en spændt ballon, så meget tryk er der jo heller ikke i :). Mange gange vil det sikkert ske ved at gummiet har en svaghed et sted og kommer der først en lille sprække i det, så arbejder den stive pik sig igennem uden at det nødvendigvis mærkes, man mærker jo i forvejen en hel masse i den i situation :wub: og ja kvinden mærker det jo heller ikke ske i situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 13.4.2021 at 22:02:

Jeg tror mit selvværd ramte frysepunktet da jeg læste denne tråd.

Her gik jeg og anså mig selv som noget af en flotter fyr. Altid velklædt. God fysisk form. Frækt glimt i øjet. Pæne tænder. Smilehuller. Håret sidder som på en ung JFK. En sprudlende personlighed. Kvik i replikken. Smukke smaragdgrønne øjne. Afsindigt charmerende. Sjov som bare Fanden (på samtlige anerkendte sprog). Og kører i en bil der skriger "FLYT DIG".    

Men ikke én eneste gang har jeg været i nærheden af det som ellers lyder som et helt almindeligt, ordinært og kondomfrit tirsdagsluderbesøg. Jeg skiller mig af med bilen med det samme. 

Jeg kan vidst lige så godt bare hænge mig selv i carporten. Der er snart plads nok. 

 

Nej nej nej det er jo fordi du er sådan en Hunk, at de ikke tør give dig det uden, de er sikre på at du har nedlagt så mange, at du helt sikkert smitter med alt muligt... så glem carportenB)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

@Blue man igen så der jo forskel på det du her beskriver og så det han skrev om at nyde det ekstra meget når man opdagede at kondomet sad nede om roden.. Jeg har allerede skrevet at man måske kun i 75% af tilfældene opdager det.. 

Ja ja det så jeg jo først bagefter, var ikke kommet så langt i tråden på det tidspunkt jeg skrev... den er jo ved at være laang :lol:

Men uanset om det er manden der ikke fortæller at kondomet hænger rundt om roden eller kvinden der bare sætter sig ned over den uden at spørge, så er det forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 3 minutter siden:

eller kvinden der bare sætter sig ned over den uden at spørge, så er det forkert

Tjo, men det er f.. dejligt når det sker :wub: Som før nævnt så er det ikke en usædvanlig oplevelse. For det meste oplever jeg dog at pigen sætter dillerdulleren hen til indgangen og kigger spørgende på mig. Hvis jeg ryster på hovedet med et smil, så kommer kondomet frem fra sit skjul under madrassen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Tjo, men det er f.. dejligt når det sker :wub: Som før nævnt så er det ikke en usædvanlig oplevelse. For det meste oplever jeg dog at pigen sætter dillerdulleren hen til indgangen og kigger spørgende på mig. Hvis jeg ryster på hovedet med et smil, så kommer kondomet frem fra sit skjul under madrassen :) 

Se det der har jeg prøvet, hun suttede uden, uden at spørge, men jeg slikkede også hende uden, så det tænkte jeg ikke så meget over. Men  så sidder vi der på numserne, krabbe mod krabbe, tæt og med pikken lige ud for åbningen, mens hun holder i den og søger mit blik på en helt anden måde end tidligere. Her var det så, at jeg tog kondomet, som lå på sengen og gav hende det i hånden.. og så kom det på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 12 minutter siden:

søger mit blik på en helt anden måde end tidligere.

Nemlig. Det er min oplevelse at det foregår på den måde. Hun sætter sig ikke bare uden "blikket" og jeg synes faktisk det er enormt sødt. Så kan man jo selv vælge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Nemlig. Det er min oplevelse at det foregår på den måde. Hun sætter sig ikke bare uden "blikket" og jeg synes faktisk det er enormt sødt. Så kan man jo selv vælge. 

Ja men det er super svært i situationen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 minut siden:

Ja men det er super svært i situationen... 

Jep, og når dilleren er stiv er rygraden som en regnorm :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jep, og når dilleren er stiv er rygraden som en regnorm :lol:

Ja det lykkedes så for mig at være standhaftig, men men men jeg er jo ikke lavet af sten, så skal ikke sige, at det aldrig kunne hænde, man skal nemlig aldrig sige aldrig, så har livet det nemlig med at give en, en lærestreg !
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg kneppede en perfekt storbarmet GP spurgte jeg ligeefter hun havde suttet flaget til fuld hejsning og skulle penetrere hende fik jeg tanken om hun gik med til det uden. Hun kiggede på mig, smilede og sagde “nej” fast og bestemt . Så gummi på og så igang. Men det var dejligt alligevel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

man skal nemlig aldrig sige aldrig, så har livet det nemlig med at give en, en lærestreg !
 

Jeg har aldrig sagt aldrig, og det har også været en lærestreg. Skal jeg hilse og sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nydt en del dejlige thai massører gennnem tiden der pludselig spørger om jeg vil bolle uden ( fast kunde i længere tid)da jeg åbenbar ægger dem og tænder deres fisse med min tunge og pik uden kondom i starten. Min pik bliver stenhård og jeg elsker at pusseslide min pik udenpå deres bryster/vorterne og indersiden af deres lår og mellem skamlæberne uden at presse pikken ind. Da jeg bestiler 2 -3 timer pr gang fuldpakke med 3 forskellige massager ender det op i at pikken bliver ønsket uden kondom fra massørens side og ikke min. 

Har flere gangen sagt nej da usikker sex ikke er mig men har da også nydt den uden med et par stykker som sidste kunde på dagen hvor der ikke bliver kikket på uret mere men har nydt hinanden ren sexsuelt som behov fra massøren/min side efter klar aftale.

Har dog gået fra en der rev kondomet af og ville have mit sperm oppe så hun kunne blive gravid....der stoppe min grænse.

Skal sige dog at jeg boller kun med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TL;DR: vi er alle sammen voksne og lever med konsekvenserne af vores valg. Selvfølgelig er det forkert og grænseoverskridende at gøre noget som folk ikke har givet samtykke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Jeg har aldrig sagt aldrig, og det har også været en lærestreg. Skal jeg hilse og sige.

Hej Bananas

ja så kan man nok falde for mange fristelser.

Når jeg skriver aldrig sige aldrig, så skal det ikke forståes som, at man ikke har mål og idealer, man gerne vil leve op til eller vil leve efter. Det skal forståes som, at jo mere definitiv man er overfor sig selv i sine udmeldinger om, hvad man skal leve op til, jo større er risikoen for, at blive en kæmpe fiasko i egne øjne. Livet er langt og ingen af os kan være den bedste version af os selv hele tiden. . .

Så det er ikke sikkert jeg kan modstå den næste “Sirene”, der lokker med sit våde bare skød uden gummi. Pointen er, at falder jeg i, så kommer jeg ikke til at tæve min sjæl med skyld... jeg er trods alt, bare et følende fejlbarligt menneske. Tilgiv dig selv, prøv at gøre det bedre næste gang og kom så videre i livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, 1 time siden:

Hej Bananas

ja så kan man nok falde for mange fristelser.

Når jeg skriver aldrig sige aldrig, så skal det ikke forståes som, at man ikke har mål og idealer,

:)

Hej Blue,

Jeg forstod godt hvad du mente og jeg er jo enig. Især i dette: 

 

Blue man skrev, 1 time siden:

Det skal forståes som, at jo mere definitiv man er overfor sig selv i sine udmeldinger om, hvad man skal leve op til, jo større er risikoen for, at blive en kæmpe fiasko i egne øjne.

 

Og jeg tror at for mange er lige dette udfordringen i livet; ikke kun med købesex uden i mange andre sammenhæng. Eftersom vi gerne fylder os selve med tanker om det du siden nævner:

 

Blue man skrev, 1 time siden:

Livet er langt og ingen af os kan være den bedste version af os selv hele tiden. . .

Så det er ikke sikkert jeg kan modstå den næste “Sirene”, der lokker med sit våde bare skød uden gummi. Pointen er, at falder jeg i, så kommer jeg ikke til at tæve min sjæl med skyld... jeg er trods alt, bare et følende fejlbarligt menneske. Tilgiv dig selv, prøv at gøre det bedre næste gang og kom så videre i livet :)

 

Det her med at være "bedre" end man er. Være den bedste versionen af sig selv. Gøre det bedre næste gang. Vi er så fyldt op idag med hvad man burde være, burde kunne gøre og burde kunne lade være med at gøre. Og spørgsmålet man måske skal stille sig selv er hvorfra disse tanker kommer? Kommer de fra dig selv, eller fra et andet sted? Fra verden omkring dig?

Personligt prøver jeg ikke primært at gøre det bedre næste gang, men at acceptere at den jeg er og det jeg gør er lige præcis mig. På godt og ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Det her med at være "bedre" end man er. Være den bedste versionen af sig selv. Gøre det bedre næste gang. Vi er så fyldt op idag med hvad man burde være, burde kunne gøre og burde kunne lade være med at gøre. Og spørgsmålet man måske skal stille sig selv er hvorfra disse tanker kommer?

Jeg tænker at vores individuelle værdisætning her i livet, er med til at give mening i tilværelsen. Hvis alt er lige godt, så forsvinder glæder og sorger, og så mærker vi ikke, at vi lever. Så tænker det er alment menneskeligt at give ting værdi, herunder adfærd. 
“I gamle dage” fandt vi tilgivelse i kirken, når vi fejlede... I dage skal vi tilgive os selv og det er folk virkelig dårlige til. I stedet for at tilgive os selv, så er vi mange gange vores værste dommer. Det med at dømme os selv så hårdt, det er det vi skal væk fra. Selvfølgelig skal vi gøre ting i livet, så godt vi kan, det giver nemlig mening, men vi skal tilgive os selv når vi fejler. 
Måske skal vi lære at kigge på os selv, med samme øjne, som vi kigger på vores børn, når de rammer ved siden af skiven... med kærlighed, omsorg, støtte og opmuntring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 17.4.2021 at 00:07:

Jeg har aldrig sagt aldrig, og det har også været en lærestreg. Skal jeg hilse og sige.

det er faktisk sådan jeg har det med pizza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige læst hele side 4 i tråden, og sidder her og er blevet en lille bitte smule for-forelsket i jer allesammen!  
Måske jeg skulle checke om den juice jeg har drukket i dag er gæret eller nogen har puttet halløj i udluftningskanalerne på hjemmekontoret ;) 

Tak for den gode stemning og jeres skønne og ærlige næsten ophøjede indlæg. Og tak til @underdog40 fo at få  hevet mig ned på jorden igen med en pizza-replik før jeg svæver hen over Københavns hustage i en ud-af-kroppen-oplevelse :D

Kh. Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Og tak til @underdog40 for at få  hevet mig ned på jorden igen med en pizza-replik

I aim to please. 

Der er faktisk intet så livsbekræftende som at bringe en dybt saglig og intelligent tråd ned på samme niveau som skriblerierne på et offentligt motorvejslokum.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

det er faktisk sådan jeg har det med pizza

Der er altså noget i det, nu når jeg tænker på det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 21.4.2021 at 01:47:

Jeg er heldigvis så grim at det ikke sker for mig. :)

Jeg er også grim. Men jeg er charmerende ;) og velklædt. Ualmindeligt charmerende..... i al beskedenhed

Jeg er aldrig blevet det tilbudt. Og har heller aldrig spurgt. Og ville sige nej, hvis det blev tilbudt. Men jeg har 2 gange (og begge på meget velrenomerede københavnske bordeller) grebet pigen i at gå til den uden gummi, hvor jeg måtte stoppe, og huske på gummi. Ikke alene var det meget relrneomerede bordeller. Også meget velrenomerede piger. Jeg har besøgt bordellerne siden, men ikke pigerne. Det er aldrig OK at gøre den slags uden begge er enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Jeg er også grim. Men jeg er charmerende ;) og velklædt. Ualmindeligt charmerende..... i al beskedenhed

Jeg er aldrig blevet det tilbudt. Og har heller aldrig spurgt. Og ville sige nej, hvis det blev tilbudt. Men jeg har 2 gange (og begge på meget velrenomerede københavnske bordeller) grebet pigen i at gå til den uden gummi, hvor jeg måtte stoppe, og huske på gummi. Ikke alene var det meget relrneomerede bordeller. Også meget velrenomerede piger. Jeg har besøgt bordellerne siden, men ikke pigerne. Det er aldrig OK at gøre den slags uden begge er enige.

Det må være charmen.

Det er ikke fedt både at være grim og ucharmerende men lige her er det en fordel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hverken grim eller ucharmerende.....tror jeg nok:???:, men jeg ved at min pik er en liderlig og halvfed stodder. Den mere primitive del af min hjerne tænder hårdt på at knalde nøgent og komme så dybt oppe i pigen som muligt. Det er såååååååå, men ørh hmmm men altså....jeg elsker også mange piger, og så dur det sku ikke at kneppe alle som om, at hun er den eneste ene. Vi må passe lidt på hinanden. Det er ok at være lidt ligeglad med sig selv, men når vi knalder er vi typisk mere end os selv, og det dur ikke at være ligeglad på andres vegne. Jo, dumme svin og andre former for forvoksede drengerøve kan være ligeglade med andre. Det er jo derfor de er nogle hængerøve. Det ændrer man ikke på. De har været i gamet siden Herodes og Pilatus, men os andre, ....vi kan sku godt passe lidt på hinanden.

Jo jo...selvfølgelig knalder jeg også den eneste ene uden frakke på, men så er hun også den eneste ene, og alle de andre er ikke. Som i slet ikke.

Hensynet går begge veje.Jeg river ikke kondomet af, når pigen stikker næsen i lagnet, lukker øjenene og stikker røven i luften. Jeg ved, at hun vil synes det var en trist overraskelse, hvis jeg lige snød mig til at kneppe hende sådan som hun ikke ville. 

På samme måde er det med økoblow. Økoblow breder sig, og bedst som man ligger med øjnene og sindet fyldt af det der dejlige bryst, så mærker man den stramme varme og ved, at nu er det allerede for sent. Et par skønne gp-læber har listet sig ned over pikken og det er både dejligt og fucking dumt. Spørg nu først. Jeg gider ikke køre hjem med Gunnar som blind passager. Jeg gider ikke engang at skulle tænke på, om det er sket. Jeg har haft ham på besøg, og han er en kedelig fætter. Med endnu mere kedelige venner. Ham gider du ikke introducere derhjemme eller ude hos andre venner. Han er træls, selv om man nemt slipper af med ham igen.

Spørg for satan. Det gælder begge veje. Gør hvad du vil, men spørg før du sexer uden frakke med andre end dig selv.

Redigeret af mindiskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...