Hop til indhold
LoveGirls

Utilsigtet usikker sex med GP’ere

Recommended Posts

Møffe skrev, 1 time siden:

Men nu det altid er kondom/ikke kondom der er dilemmaet herinde -skulle vi måske også have fissen med? -dem der slikker  og bliver slikket -og nyder det -man skulle måske have et stykke gummi med næste gang -man kunne slikke igennem?? -og gummi hansker på hvis man rør fissen el. omkring -for man er jo så ansvarlig og respektfuld overfor hinanden... 

 

Det giver jo ingen mening det du skriver.. Det jo ikke respektløst at gøre noget pigen nyder.. Men det er dybt respektløs at bryde grænserne for ens intime møde.. Når pigen beder dig om at bruge kondom så ved du jo så også godt at pigen ikke vil have din tissemand oppe i sig uden kondom.. Der burde du virkelig lærer noget om manerer<_<.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det giver jo ingen mening det du skriver.. Det jo ikke respektløst at gøre noget pigen nyder.. Men det er dybt respektløs at bryde grænserne for ens intime møde.. Når pigen beder dig om at bruge kondom så ved du jo så også godt at pigen ikke vil have din tissemand oppe i sig uden kondom.. Der burde du virkelig lærer noget om manerer<_<.. 

-hvis det er tilfældet kommer den helle ikke op uden gummi. (tvinger mig absolut ikke til noget uden kondom, intet ligger mig fjernere)  Meningen er jeg gerne vil slå et slag for det hykleriske i, at slikke fisse uden problemer -men samme fisse er no go for pikkeman uden kondom -det giver ingen mening -risikoen for smitte er der jo uanset om du bruger tungen/fingrene/pik i fissen... og det ved du også godt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 12 minutter siden:

-hvis det er tilfældet kommer den helle ikke op uden gummi. (tvinger mig absolut ikke til noget uden kondom, intet ligger mig fjernere)  Meningen er jeg gerne vil slå et slag for det hykleriske i, at slikke fisse uden problemer -men samme fisse er no go for pikkeman uden kondom -det giver ingen mening -risikoen for smitte er der jo uanset om du bruger tungen/fingrene/pik i fissen... og det ved du også godt;-)

Du skriver selv flere steder at når du opdager kondomet er sprunget så fortsætter du.. Og at det allerbedste er når du kan mærke kondomet sidder nede om roden.. Det er sku da om ikke andet så at bedrage den pige du i det øjeblik er intim med.. 

Tvang defineres ved at det er imod den anden persons vilje.. Pigen har bedt dig anvende kondom og så kan det godt være at du ikke fik kondomet til at springe men det at du fortsætter efter du har opdaget det er sket ville jeg næsten sidestille med tvang.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 8 timer siden:

sig mig engang, er der større risiko for udveksling af kønssygdomme hvis man kommer i pigen? det er ellers mit indtryk at der er den samme risiko for at få en kønssygdom den ene eller den anden vej (måske undtagen hiv) hvis man knepper uden gummi, uanset om man kommer i hende eller ej.

er der nogen fagfolk her som ved dette?

Nix men det vil kræve et bad og undskyldning mellem de gæster der vil gå hele vejen. Og husk at tid er penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, for 13 timer siden:

Mærkelig nok, så har jeg fået en del henvendelser i min indbakke tilsvarende dette.

Pointen er, at det er piger, som IKKE gør det - eller annoncerer med, at de ikke gør det. 


De ønsker nok ikke deres navne spredt og det gør vi andre heller ikke, slet ikke ikke til dem, der går specifikt efter sex uden kondom med pigerne.

Hej med jer

 

jeg synes det er dejligt med sex uden condom på, men pogen skal selvfølgeligt være indforstået, jeg kender kun et par stykker pt, der vil med til det.

jeg bliver tjekket hver 3 måned, mest fordi jeg alligevel er til kontrol med lidt diabetes 2

Jeg går lidt uden om de piger der tilbyder ubeskyttet sex i annoncen- finder det måske lidt for farligt

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
LoveGirls skrev, den 11.4.2021 at 21:05:

Hvor ofte oplever I, at jeres GP date vælger at have sex uden kondom?

Altså ....det er så morsomt det her ..... fordi det er “GP daten” som vælger ikke ....du ligger der og har intet valg :) - og så tror nogle jeg skal til at moralisere - nej jeg har heller ikke et valg ...... min rygrad forsvinder, den er borte - jeg lader det ske, jeg nyder og jeg fortryder ..... senere. Der er sket nogle gange - det er dog altid “gået godt” selvom man hver gang tror noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentio skrev, for 1 time siden:

Altså ....det er så morsomt det her ..... fordi det er “GP daten” som vælger ikke ....du ligger der og har intet valg :) - og så tror nogle jeg skal til at moralisere - nej jeg har heller ikke et valg ...... min rygrad forsvinder, den er borte - jeg lader det ske, jeg nyder og jeg fortryder ..... senere. Der er sket nogle gange - det er dog altid “gået godt” selvom man hver gang tror noget andet. 

Undskyld, det er lidt sort snak, jeg forstår simpelthen ikke pointen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khabib skrev, den 12.4.2021 at 13:49:

Jeg tror det er ret udbredt. Har gjort det så mange gange uden, at jeg ikke længere har tal på det. Og alle gange har det været hos piger, der ikke annoncerer med sex uden. Nogle annoncerer endda med at alt sex er med kondom, også fransk. Har aldrig besøgt en gp, som annoncerer med at sex kan være uden. Hvor underligt det end lyder, så ville jeg være utryg ved at have sex med dem, selv med kondom. Jeg har endnu ikke fået tilraget mig noget. 7-9-13.

Første gang uden kondom var på pigens opfordring og var næsten lige så grænseoverskridende, som første gang jeg besøgte en gp, og hvis det ikke havde været fordi, at hun var ret lækker, og jeg havde besøgt hende nogle gange tidligere, havde jeg nok også takket nej.

Alle på nær en enkel fra tjekkiet har været danske, og vist kun en enkel gang er det sket på et af de kendte danske bordeller. Det er nok klart mest udbredt blandt de lidt mindre professionelle pd piger men den mest professionelle jeg har besøgt, har det også været uden.

De fleste gange har det været uden ekstra betaling, og det højeste jeg har betalt ekstra var 700kr. Er blevet tilbudt det uden for mere end det, hvor jeg har takket nej.

Det er nok 50/50 om det har været på min egen eller pigens opfordring. Det er nok også omkring 50/50 om det har været ved første besøg eller ved genbesøg. Har fået den opfattelse at rigtigt mange gør det gerne uden, hvis der opstår den rette tillid.

Der kan være mange grunde, udover det økonomiske, til at de gør det. Kvinder er sgu svære at gøre sig klog på, og af hvad jeg har erfaret, er kvinder der sælger sex endnu sværere at gøre sig klog på.

Det som du skriver stämmer rätt mycket med mina erfarenheter från främst Sverige, Danmark och Finland. De senaste tio åren har jag nästan aldrig använt kondom vid sex med GP. Här i Sverige har det varit utan extra betalning och uteslutande varit med svenska eskorter och inte med utländska (dock en norska om jag ska vara ärlig, men nordbor räknas ju inte riktigt som "utlänningar"). En del utländska GP här i Sverige erbjuder sex utan kondom explicit, men dessa skulle jag vara rädd (bange) för att besöka. Dels för att de ofta tar emot kunder "på löpande band" och dessutom ofta annonserar om oskyddad analsex vilket ökar risken markant för att de kan vara smittade med något, dels för att den svenska polisen spanar på just "löpande band bordeller" men inte spanar på självständiga svenska eskorter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror mit selvværd ramte frysepunktet da jeg læste denne tråd.

Her gik jeg og anså mig selv som noget af en flotter fyr. Altid velklædt. God fysisk form. Frækt glimt i øjet. Pæne tænder. Smilehuller. Håret sidder som på en ung JFK. En sprudlende personlighed. Kvik i replikken. Smukke smaragdgrønne øjne. Afsindigt charmerende. Sjov som bare Fanden (på samtlige anerkendte sprog). Og kører i en bil der skriger "FLYT DIG".    

Men ikke én eneste gang har jeg været i nærheden af det som ellers lyder som et helt almindeligt, ordinært og kondomfrit tirsdagsluderbesøg. Jeg skiller mig af med bilen med det samme. 

Jeg kan vidst lige så godt bare hænge mig selv i carporten. Der er snart plads nok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.4.2021 at 00:52:

Jeg synes det er dybt respektløst af gæsten ikke at stoppe, mest af alt fordi man altså ikke skal fortælle mig at man ikke har opdaget det.

Det kan altså ikke altid mærkes. Jeg har 3 gange oplevet et kondom svigte, og 2 gange har jeg opdaget det, stoppet, monteret nyt, og fortsat. Tredje gang opdagede jeg det først da jeg var færdig, og gummiet hang i laser da jeg trak mig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 9 minutter siden:

Det kan altså ikke altid mærkes. Jeg har 3 gange oplevet et kondom svigte, og 2 gange har jeg opdaget det, stoppet, monteret nyt, og fortsat. Tredje gang opdagede jeg det først da jeg var færdig, og gummiet hang i laser da jeg trak mig ud.

Jamen så lad os sige 75% af gangene kan man mærke at det er sprunget.. 

Men det ændre jo ikke på situationer som en af brugerne her beskriver men at elske følelsen af kondomet nede om roden osv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan vidst lige så godt bare hænge mig selv i carporten. Der er snart plads nok. 

Jeg gi'r en gratis guffer før du lukker døren til garagen for sidste gang... hvis kraftedeme-dytten er en Tesla :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Men ikke én eneste gang har jeg været i nærheden af det som ellers lyder som et helt almindeligt, ordinært og kondomfrit tirsdagsluderbesøg. 

Du er altså ikke den eneste, der efter læsning af denne tråd tænker; og hvornår blev dét så lige normalt... :huh:

308E6274-913D-477C-AA80-2FA4C0761B15.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Du er altså ikke den eneste, der efter læsning af denne tråd tænker; og hvornår blev dét så lige normalt... :huh:

308E6274-913D-477C-AA80-2FA4C0761B15.gif

Præcis. Jeg fatter ikke en meter.

Jeg er nemlig lige præcis den mandetype der får dig til at glemme alt om præservativer når jeg vrikker med rumpetten mens jeg langsomt stønner mig igennem "Sexual Healing" og knapper skjorten langsomt op. Faktisk burde de fleste kvinder få spontan ægløsning i selvsamme øjeblik. Men nej. Nothing! Nada! Carport, here I come. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 17 timer siden:

Jeg gi'r en gratis guffer før du lukker døren til garagen for sidste gang... hvis kraftedeme-dytten er en Tesla :wub:

Århhhhh......din håbløse romantiker :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 50 minutter siden:

Præcis. Jeg fatter ikke en meter.

Jeg er nemlig lige præcis den mandetype der får dig til at glemme alt om præservativer når jeg vrikker med rumpetten mens jeg langsomt stønner mig igennem "Sexual Healing" og knapper skjorten langsomt op. Faktisk burde de fleste kvinder få spontan ægløsning i selvsamme øjeblik. Men nej. Nothing! Nada! Carport, here I come. 

Fnis... Det er jeg sikker på, at du er :D 

Så skal vi ikke bare konkludere, at du er kommet de heeeelt forkerte steder åbenbart B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Præcis. Jeg fatter ikke en meter.

Jeg er nemlig lige præcis den mandetype der får dig til at glemme alt om præservativer når jeg vrikker med rumpetten mens jeg langsomt stønner mig igennem "Sexual Healing" og knapper skjorten langsomt op. Faktisk burde de fleste kvinder få spontan ægløsning i selvsamme øjeblik. Men nej. Nothing! Nada! Carport, here I come. 

 Spontan ægløsning...måske derfor at de har holdt sig tilbage, når du var på besøg  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

 Spontan ægløsning...måske derfor at de har holdt sig tilbage, når du var på besøg  :ph34r:

Selv du vil befrugtes af mig....tro mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er nemlig lige præcis den mandetype der får dig til at glemme alt om præservativer når jeg vrikker med rumpetten mens jeg langsomt stønner mig igennem "Sexual Healing" og knapper skjorten langsomt op. Faktisk burde de fleste kvinder få spontan ægløsning i selvsamme øjeblik. Men nej. Nothing! Nada! Carport, here I come. 

Jeg har det på samme måde når jeg kravler op i sengen imens jeg synger med på Stockard Channings "There are worse things i could do":lol:.. Dog forventer jeg af ingen mand at han skal få hverken planlagt eller spontan ægløsning:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Præcis. Jeg fatter ikke en meter.

Jeg er nemlig lige præcis den mandetype der får dig til at glemme alt om præservativer når jeg vrikker med rumpetten mens jeg langsomt stønner mig igennem "Sexual Healing" og knapper skjorten langsomt op. Faktisk burde de fleste kvinder få spontan ægløsning i selvsamme øjeblik. Men nej. Nothing! Nada! Carport, here I come. 

Man kunne jo godt fristes til at tro (efter at have læst tråden) at de ekstremt lækre mænd simpelthed manipuleres til ubeskyttede ydelser af kvinderne. :D Faktum er nok, at det er mere udbredt end man skulle tro samt at iniativerne der fører frem til noget "uden" nok mere tager sit udspring hos køberne end hos kvinderne.  Hvis man ellers som kvinde træder ind i det univeres tror jeg faktisk at kriteriene er nogle andre (alstå de er næppe forbeholdt den type som beskrives -  Kort sat man behøver næppe at ligne Brett Pitt eller noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice
BRAD Pitt for pokker da... manden hedder BRAD til fornavn! Det dér er at lege med ilden... hvis alle de trusser der har været ild i pga. BRAD Pitt bliver kastet i din retning, så er dit sidste åndedræt nært forestående... træd nu varsomt! :D 
Dig kan vi da kke undvære :wub:

Det minder mig om det blik min næstbedste ven sendte i retning af en ældre halv-snaldret lillemor for år tilbage som forsøgte at få hans opmærksomhed ved at give ham et kompliment for hans muskuløse og atletiske krop og snøvlede: "Årh! Du ligner Arne Svassenakker." :D 
Helligbrøde!

Jeg læste et eller andet sted og glemmer hvor, at "look like Brad Pitt" som udtryk var blevet mere populært end "De kan sende en mand til Månen, men ikke..." dit eller dat.

Nå - sidespring (Ohlala)

Det er vel ikke noget ukendt fænomen at kvinder - især omkring ægløsning - er meget fokuserede på mænd der har symmetriske ansigtstræk og lader til at være ved muffen? 
Måske det kan være en biologisk drift der sommetider driver til det mere eller mindre frivillige "overgreb". 
Et spørgsmål til spørge-runden om emnet i den anden tråd kunne også være:

Følte du dig krænket? :mrgreen:

Jeg render ud og gemmer sig i busken for en stund.

I værste mening, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden det er gået hen og blevet en konkurrence om at undgå kondom, forsøger jeg lige at redde de sidste stumper af min maskulinitet ved at proklamere at jeg aldrig har brugt kondom med andre en dem der skulle have penge for det. 

Hjalp det?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 minutter siden:

Hjalp det?  

Vil det sige du onanerer uden? :-o

Jamen herregud da, det er jo som at køre bil alene uden mundble. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Vil det sige du onanerer uden? :-o

Jamen herregud da, det er jo som at køre bil alene uden mundble. 

Det svar håber jeg ikke du brugte alt for meget tid på....for det hjalp ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...