Hop til indhold
Gæst

Pligt til at oplyse om bordelbesøg

Recommended Posts

Guest JanK
tvr skrev, for 13 timer siden:

Aaahh, ikke helt. Så har man godt nok givet frie hænder og så ville det være langt værre end selv jeg (som ellers mener at den ny epidemilov er en katastrofe) i min vildeste fantasi forestiller mig.

Husk på, Corona-virus har været her meget meget længe og er sådan set intet nyt. Forkølelse er også Corona virus. Det eneste nye er vel i virkeligheden Covid-19, som jo sådan set også er slemt nok. Men ikke skal sammenlignes med alle andre Corona-vira, da det så bliver alt for dækkende, og for nemt at implementere afgørende forringelse i folks rettigheder.

Der står nu COVID-19 på listen: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/304

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 24.2.2021 at 00:32:

 

Lad os håbe at vi på et tidspunkt får vores selvbestemmelse og vort demokrati igen

Må jeg minde om, at Mette er demokratisk valgt. Hvis ikke hun med sit mandat bestemte, men derimod et anarkistisk mindretal bestemte, så var demokratiet væk. 

Og nej, jeg stemmer hverken på Mette eller hendes støttepartier, men på trods af det er jeg demokrat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 3 timer siden:

Må jeg minde om, at Mette er demokratisk valgt. Hvis ikke hun med sit mandat bestemte, men derimod et anarkistisk mindretal bestemte, så var demokratiet væk. 

Og nej, jeg stemmer hverken på Mette eller hendes støttepartier, men på trods af det er jeg demokrat. 

Det er faktisk en gang sludder. Men skal jeg forklare det, bliver det en politisk diskussion. Men Mette er IKKE valgt til statsminister. Hun er valgt til folketinget.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 51 minutter siden:

Det er faktisk en gang sludder. Men skal jeg forklare det, bliver det en politisk gang ordkløveri og ren teori afskåret fra virkeligheden i langt de fleste både politikere og vælgeres optik. Men Mette er IKKE valgt til statsminister. Hun er valgt til folketinget.......

Fixed;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden:

Fixed;-)

Hahaha. Good one. Og hvis den specifikke måde dansk demokrati virker på, er afskåret fra virkeligheden i de fleste menneskers optik, så kan man jo godt frygte for demokratiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...