Filosoffen 2257 Skrevet 2. Juni, 2013 Er det bare mig, der tidligere ikke har haft øjne i hovedet, eller er der just kommet en "Støt os" knap op på Eroguide, hvor man kan give donationer via online kort-betalinger? I forbindelse med sådanne online kort-betalinger kunne nogle måske være tilbageholdne med at give donationer, hvis de f.eks. ønsker anonymitet. Man bør nok derfor skrive noget om hvilke informationer Eroguide modtager i forbindelse med en kortbetaling, og hvorledes en indbetaler/donor er sikret anonymitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 2. Juni, 2013 Den er ny, så det er ikke dig der er blind. Indenfor den seneste måned er jeg blevet kontaktet af 5-6 stykker, som har forespurgt muligheden for at donere lidt håndøre til driften af Eroguide.dk. Betalingen køre igennem firmaet Ewire Danmark A/S, som på mange måder minder om PayPal. Her har både private og virksomheder mulighed for at sende og modtage penge igennem deres service. Servicen bliver også brugt af flere mindre webshops til at modtage betaling. Brugeren kan indbetale beløbet direkte med hans/hendes betalingskort, og der vil udelukkende stå "Ewire Danmark A/S" på deres kontooversigt. Altså nævnes Eroguide.dk igen steder. Når en bruger laver en donation til Eroguide.dk, vil blive sendt e-mail med navn og e-mail på giveren, til en e-mail adresse oprette til formålet. Den sletter nemlig mailen med det samme den er modtaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 5. Juni, 2013 Jeg kan ikke får Ewire til at acceptere min email Kan du ikke skrive et kontonr som vi kan overføre penge til? Ewire er i det hele taget et irriterende system, håber du får en webshop en dag. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2013 1000 tak for denne mulighed Har netop overført 100 kr Så kan jeg fortsat benytte dette fremragende site med god samvittighed ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 13. Juni, 2013 Har I Eroguide en Paypal, jeg kan betale til? Jeg bruger nemlig ikke Ewire. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2013 Du kan bare trykke på linket og taste kortnummer ind det er superlet..... jeg havde ikke konto ved ewire i forvejen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Juni, 2013 Du kan bare trykke på linket og taste kortnummer ind det er superlet..... jeg havde ikke konto ved ewire i forvejen Skal man ikke oprette sig som bruger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 13. Juni, 2013 Du kan bare trykke på linket og taste kortnummer ind det er superlet..... jeg havde ikke konto ved ewire i forvejen Jeg vil helst betale med Paypal (eller generelt undgå Ewire) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2013 Jeg trykkede på linket.... og blevet stillet igennem et par ting... for derefter at taste kontonummer. Så var betaling gennemført. Tog 1 minut eller 2. Jeg plejer jo ellers at være computer spasser, men det her synes jeg faktisk var supernemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Juni, 2013 det her synes jeg faktisk var supernemtGrynt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 21. Juni, 2013 Så er det også blevet muligt at donere via PayPal, til dem der hellere ønsker denne mulighed :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juni, 2013 Nu ikke fordi det på nogen måde vedkommer mig..... men er alligevel lidt nysgerrig Er det en ting folk har støttet op om?? eller er det den klassiske.... mange positive tilkendegivelse, ikke alverden handling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 22. Juni, 2013 Så har jeg oprettet en Paypal konto og støttet Eroguide.dk med 250 kr. Hvad med at oprette en donorliste over brugere der støtter sitet, og hvor meget de har givet. Bare som motivation for andre så de kan se at det giver mening at give et beløb fordi at vi rent faktisk løfter i flok. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 27. Juni, 2013 Indtil videre er der tre personer der har støtte os, med samlet 450 kr, hvilken jeg er fint tilfreds med. De brugere der ønsker at støtte os, skal gøre det af lyst og ikke fordi de føler sig tvunget Vi kan sagtens lave en donarliste, men det skal naturligvis være frivillig om man vil stå på listen. Et alternativ kunne også være at man fik tekst under sit brugernavn, samme sted som der i undertegnedes tilfælde står "Bestemmergøj" og hos pigerne står "Glædespige". Kom gerne med forslag til hvad teksten i såfald skulle være? Men for at sådan en liste eller tekst under sit brugernavn skulle fungere, vil det selvfølgelig kræve at brugerne der støtter os skriver en besked til mig efterfølgende med besked om tidspunktet de har doneret, samt beløb :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2013 Sejt, så må der godt stå "financial supporter" ved mig hehe pengene er indbetalt umiddelbart i timerne før den 06.06.13 kl 09.06 i lalt 100 kr ( hvis der kun er 3 der har betalt, så er det nok at finde ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 28. Juni, 2013 Kom gerne med forslag til hvad teksten i såfald skulle være? Der skal selvfølgelig stå Donor -OD :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 29. Juni, 2013 Hvad med at oprette en link mere oppe i linjen hvor der står: Hjem Chat Medlemsrabatter FAQ Regler Kald linket for "Jeg støtter Eroguide.dk" Forum er i udgangspunktet tomt, men man kan selv oprette sig med sit donerede beløb og dato for ens donation, sådan at de der vælger at gøre det listes på eget initiativ. Dem der gør det får automatisk tilføjet deres profil "Jeg støtter Eroguide.dk" Støtter man mere end 1 gang, kan man oprette sit støtte beløb på listen så det fremgår hver gang. Det vil så selvfølgelig bero på tillid at give denne mulighed, men skulle det helt absurd vise sig ikke at holde må Admin tage den derfra. Nicks der måtte blive brugt til chikane af listen kan jo i det mindste slettes og blacklistes, sker det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 29. Juni, 2013 skal der nu til at være a og b medlemmer herinde hvor a medlemmener står frem og siger vi betaler og så vil vi også have mere at sige. eller hvorfor er i så forhippet på at alle kan se at i er så flotte at i kan undvære 100 kr : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 29. Juni, 2013 Hvad med at oprette en link mere oppe i linjen hvor der står: Hjem Chat Medlemsrabatter FAQ Regler Kald linket for "Jeg støtter Eroguide.dk" Forum er i udgangspunktet tomt, men man kan selv oprette sig med sit donerede beløb og dato for ens donation, sådan at de der vælger at gøre det listes på eget initiativ. Dem der gør det får automatisk tilføjet deres profil "Jeg støtter Eroguide.dk" Støtter man mere end 1 gang, kan man oprette sit støtte beløb på listen så det fremgår hver gang. Det vil så selvfølgelig bero på tillid at give denne mulighed, men skulle det helt absurd vise sig ikke at holde må Admin tage den derfra. Nicks der måtte blive brugt til chikane af listen kan jo i det mindste slettes og blacklistes, sker det. Venlig hilsen Rejsenetværk Rejse, du har mange gode ideer, dette er ikke én af dem! Donationer skal være anonyme, hvis du eller andre ønsker personlig eksponering, så opret et eget site til formålet! En situation, hvor folk lige skal tjekke sponsorstatus, når der foretages redigering/moderering fra ledelsen, vil ikke bidrage til det gode klima herinde. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 29. Juni, 2013 Eller 250 kr Knallert, se hvor go jeg er Nej - spøg til side Det her handler intet steds, hverken om at skabe A og B medlemmer, eller om at give nogle mere at skulle have sagt end andre fordi de giver 100 kr til sitet. Baggrunden er at vi tidligere har haft debatter om Eroguide.dk skulle fortsætte som et gratis tilbud uanset, eller om der undervejs burde indføres hel eller delvis brugerbetaling. Jeg var af den mening at der fortsat skulle bestå en gratis grund profil med samme muligheder som hidtil, men samtidig med mulighed for selvvalgt brugerbetaling, hvor man så fik nogle ekstra fordele. Der var flertal for det første og Admin var og er fortsat enig heri. Nu er der så nogle der aktivt har bedt Admin om at få muligheden for frivilligt at støtte Eroguide, og det er ene og alene den mulighed han nu har givet os på udtrykt ønske fra nogle af brugerne af sitet. Det synes jeg er et rigtigt godt tiltag, der ikke bør drukne i negativitet fra fornærmede forbrugere af købesex, der på den ene side bruger i tusindvis af kroner på købesex, men på den anden side ikke drømmer om at give 100 kr selv til det gode tilbud som Eroguide er, som de enda kan blive fornærmede over at der er andre der gerne gør. Det synes jeg er et udtryk for at man går i små sko, men desværre er det også i god samklang med en tidsånd hvor vi i alt for høj grad har vænnet os til at vi kan få alt for meget helt gratis på nettet. En ting er sikkert Eroguide.dk er ikke gratis at drive, og ja det er formentlig/forhåbentlig hensigten at omsætte sitets stærkt stigende popularitet til indtægter fra andre kilder end brugerbetaling, men overskud giver sitet næppe endnu. Derfor vil jeg klart opfordre alle til at støtte sitet med et beløb som man nu finder passende. Venlig hilsen Rejesenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 29. Juni, 2013 @Onslow Nu skrev Admin selv Vi kan sagtens lave en donarliste, men det skal naturligvis være frivillig om man vil stå på listen. Et alternativ kunne også være at man fik tekst under sit brugernavn, samme sted som der i undertegnedes tilfælde står "Bestemmergøj" og hos pigerne står "Glædespige". Kom gerne med forslag til hvad teksten i såfald skulle være? Men for at sådan en liste eller tekst under sit brugernavn skulle fungere, vil det selvfølgelig kræve at brugerne der støtter os skriver en besked til mig efterfølgende med besked om tidspunktet de har doneret, samt beløb. Hvis Admin giver dig ret må han jo korrigere egen udmelding her. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 29. Juni, 2013 Eller 250 kr Knallert, se hvor go jeg er Nej - spøg til side Det her handler intet steds, hverken om at skabe A og B medlemmer, eller om at give nogle mere at skulle have sagt end andre fordi de giver 100 kr til sitet. Baggrunden er at vi tidligere har haft debatter om Eroguide.dk skulle fortsætte som et gratis tilbud uanset, eller om der undervejs burde indføres hel eller delvis brugerbetaling. Jeg var af den mening at der fortsat skulle bestå en gratis grund profil med samme muligheder som hidtil, men samtidig med mulighed for selvvalgt brugerbetaling, hvor man så fik nogle ekstra fordele. Der var flertal for det første og Admin var og er fortsat enig heri. Nu er der så nogle der aktivt har bedt Admin om at få muligheden for frivilligt at støtte Eroguide, og det er ene og alene den mulighed han nu har givet os på udtrykt ønske fra nogle af brugerne af sitet. Det synes jeg er et rigtigt godt tiltag, der ikke bør drukne i negativitet fra fornærmede forbrugere af købesex, der på den ene side bruger i tusindvis af kroner på købesex, men på den anden side ikke drømmer om at give 100 kr selv til det gode tilbud som Eroguide er, som de enda kan blive fornærmede over at der er andre der gerne gør. Det synes jeg er et udtryk for at man går i små sko, men desværre er det også i god samklang med en tidsånd hvor vi i alt for høj grad har vænnet os til at vi kan få alt for meget helt gratis på nettet. En ting er sikkert Eroguide.dk er ikke gratis at drive, og ja det er formentlig/forhåbentlig hensigten at omsætte sitets stærkt stigende popularitet til indtægter fra andre kilder end brugerbetaling, men overskud giver sitet næppe endnu. Derfor vil jeg klart opfordre alle til at støtte sitet med et beløb som man nu finder passende. Venlig hilsen Rejesenetværk jeg syntes da også det er en god ide at folk kan indbetale en beløb men hvorfor skal de fortælle alle at de har givet 100 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 29. Juni, 2013 Jeg synes det er fint at nogen ønsker at donere, men det skal være anonymt. Alle skal kunne føle sig ligeværdige herinde uanset om man har doneret eller ej. Hvis folk ønsker at andre skal se at de donerer, er det i min verden kun et spørgsmål om og at de ønsker at være mere vigtige end andre. Det synes jeg ikke er en god udvikling for Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 29. Juni, 2013 @Knallert Giver skal heller ikke fortælle at de har givet 100 kr mere eller mindre til Eroguide.dk, men de bør gives muligheden for at vælge at gøre det hvis de gerne vil. Giver kan således donere alt det det skal være uden at det nogensinde fremgår noget sted at de har gjort det. Jeg personligt vil så opfordre til at benytte muligheden for at komme på listen, og med hvor meget man har støttet. Simpelthen fordi en synlig liste i sig selv udgør et incitament til at den enkelte tænker over hvilket gode Eroguide.dk udgør for en selv, og at ingenting kommer af ingenting. I Eroguide.dk's tilfælde består sitet i kraft af en kompetent ledelse, en erfaren iværksætter, og kan vi konstatere til nu tilstrækkelig financiel formåen. Det synes jeg ærlig talt i betragtning af hvilket aktiv Eroguide.dk udgør for mange af os i vores liv som forbrugere af købesex, såmænd også for de brugere herinde der sælger sex, vi bør anerkende i form af at vi støtter sitet med et mindre beløb. Hvorfor er det lige at der kommer lys når du trykker på stikkontakten der hjemme, nå det slukker fordi du trykker på kontakten igen - eller kommer der i virkeligheden lys fordi du betaler den elregning som du får - prøv at lade være med at betale den, se hvad der sker, hvis du fortsætter med ikke at betale. I admins ende af linjen er det altså nogle regninger der skal betales, der ikke løser sig ved at trykke på nogen on and off knap. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 29. Juni, 2013 Unskyld Rejse, men jeg forstår ikke hvorfor det er så vigtigt at man kan se hvad den enkelte bruger giver. Fint nok hvis man laver en opgørelse over hvor mange penge der er kommet ind, men hvorfor skal der navn på? :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg