Hop til indhold
Guest Diolo

GP'er der har en specielt lugt?

Recommended Posts

Når jeg har været hos en sød GP og givet hende en god omgang Rimming har jeg også nogen gange bemærket en sjov duft  og der sker gerne når min overlæbe nærmer sig min næse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Diolo skrev, den 8.11.2020 at 18:48:

Jeg har været sammen med et par GP'er hvor nogen har været en virkelige dejlig oplevelse. Så dejligt en oplevelse at man får lyst til at gentage det igen. Men hver eneste gang jeg skal nyde en GP skal jeg altid tænk på konsekvenserne. Og så kompliserede som denne verden kan blive, kan man sku godt sige at enhver god ting har en ulempe.

Som en mand op i sin alder og med en stor familie, har jeg mange ting jeg skal se frem til. Bl.a. min kone og andre familie medlemer. Og næsten hver gang jeg har været sammen med en GP, kan man tydelige lugte at jeg har været på besøg hos en prostitueret. Nogen GP'er er værre end andre men uanset hvad bliver lugten i kroppen normalt en hel uge nogen gang op til 2 uger før min kropslugt bliver normalt igen (især i håret) bl.a. på hænderne efter man har vaskede sin nederdel med sin hænder og selvfølgelig også min kære ven der ned. Der har måske været et eller to af pigerne som jeg har været sammen med hvor jeg kom af med lugten efter et bad, ellers er det desværre de samme problem uanset hvor rent pigerne ser ud inden jeg kommer ind ad døren.

Det har altid været et problem for mig hvis jeg nu skal til familiekomsammen, eller bryllup you name it. I sådan nogen steder kan man dog ikke undgår at man kommer i tæt kontakt med nogen man kender og det kan godt være lidt akavet når man har en (ikke nødevendigvis dårlig lugt) men usadevænelig/lidt mærkelig lugt. Derfor kan jeg desværre kun besøg en GP når konen ikke er hjem i lang tid og jeg ved at jeg ikke skal til nogen familie begivenhed de næste uges tid.

Det har altid været en vane for mig at dyrke motion indtil jeg er gennemblødt af mit eget sved, jeg spiser sundt og jeg er i topform og jeg har aldrig røget siden jeg var en teenager så det kan ikke være det. Kunne det måske være fordi at nogen af de GP'er ryger? Måske spiser de usundt mad? Jeg har endda prøvet på et tidspunkt med KUN bj med kondom og stadig de samme problem så måske er det perfume der sætter sig? Så hvad skyldes dette problem? :roll:

 Jeg er vel ikke den eneste der har haft de sammen problem, så hvad gøre I?

Nu har jeg har ikke så meget forstand på kropspleje, så jeg ser gerne en kommentar fra GP'er også.

Jeg takker på forhånd! :) 

Altså når jeg læser dit indlæg her så kommer jeg uvægerligt til at tænke på de ofre for overgreb som fortæller om hvordan de skrubbede og skurede deres kroppe og især deres nedre dele for at komme af med gerningsmandens lugt. Men ikke kun lugt - også den skyld og skam de følte ved at være blevet " invaderet" kropsligt af et fremmed menneske. De skrubber og skurer altså nærmest symbolsk for at afvaske at det overhovedet er sket. 

For når du skriver om hvordan du nærmest på manisk vis forsøger at fjerne en duft - så tænker jeg at det i virkeligheden ikke handler om duft men om at du forsøger at fjerne gerningen. Altså at du - måske på det ubevidste plan - forsøger at vaske skyld og skam væk. 

Følelser som skyld og skam kan manifestere sig på forskellig vis. F. eks via duft. Altså psyken bilder dig ind at du har   " absorberet "  en kvindes lugt. Fordi den kvinde er   " uren ". For hun er jo gp og derfor ikke   "ren "

Ja det lyder måske helt freudiansk det her men min pointe er bare - som flere andre er inde på - at det er din psyke og din underbevidsthed der spiller dig et pus. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med å prøve en ny deodorant eller lignende? Da har du i det mindste mulighed for at komme med en forklaring, for de forskellige deodoranter dufter noget anderledes på kroppen end kun sprayet i luften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Liv skrev, for 19 timer siden:

Kan vi ikke lige slå fast, at GP’er ikke dufter anderledes end andre kvinder. Du kan ikke stå nede i et supermarked og snuse dig frem til, hvem der arbejder som glædespige og hvem der ikke gør.

Det har du nok ret i, men nogen gang kan man også lugt forskel mellem en kvinde der dyrker sex med flere mænd om dagen end en kvinde der dyrker sex 1-3 gang om ugen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Bombadilla skrev, for 10 minutter siden:

Hvad med å prøve en ny deodorant eller lignende? Da har du i det mindste mulighed for at komme med en forklaring, for de forskellige deodoranter dufter noget anderledes på kroppen end kun sprayet i luften. 

Jeg er ikke meget for at bruge deodorant. Men ellers tak for gode råde, jeg overlever nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Rødovre skrev, for 19 timer siden:

Tror altså det er noget som du forestiller dig oppe i hovedet, en form for samvitigheds kvaler el frygt for at blive afsløret af dine nærmeste.

Det er ikke noget du tror for du har delvist ret, jeg har bare sværet med at kom over det hvis jeg skal være sammen med familien. For jeg vil jo helst ikke have at de to forskellige verdener rører ved hinanden :-)

Men det er selvfølgelige noget helt andet når det bare er mine venner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, 1 time siden:

Det har du nok ret i, men nogen gang kan man også lugt forskel mellem en kvinde der dyrker sex med flere mænd om dagen end en kvinde der dyrker sex 1-3 gang om ugen :)

Prøv lige at forklar, hvordan det skulle gøre en forskel hvor mange mænd en kvinde dyrker sex med? Gælder det så alle kvinder eller kun GP’er? Og hvad med mænd, der dyrker sex med mange, hvordan lugter de?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Prøv lige at forklar, hvordan det skulle gøre en forskel hvor mange mænd en kvinde dyrker sex med? Gælder det så alle kvinder eller kun GP’er? Og hvad med mænd, der dyrker sex med mange, hvordan lugter de?

 

Ja jeg er også meget nysgerrig på hvordan TS vil forklare sammenhængen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Liv skrev, for 38 minutter siden:

Prøv lige at forklar, hvordan det skulle gøre en forskel hvor mange mænd en kvinde dyrker sex med? Gælder det så alle kvinder eller kun GP’er? Og hvad med mænd, der dyrker sex med mange, hvordan lugter de?

 

Kunne ikke lade være med at grine da jeg læste ( hvordan lugter de ) ;-)  smiler ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Ja jeg er også meget nysgerrig på hvordan TS vil forklare sammenhængen. 

Jeg vil nu mene, at der er en slags sammenhæng, men kun på den måde, at et samleje masserer og vasker noget af det “snask”, der kan samle sig i en fisse, ud. Man kan derfor godt smage og lugte forskel på en pige, der ikke har dyrket sex i flere dage og en, der har været mere aktiv. Men det gør selvfølgelig ingen forskel, om partnerne har betalt for det. Og ved siden af det er der selvfølgelig individuelle forskelle og den samme pige kan lugte og smage forskelligt på forskellige tidspunkter. Men det gør det bare mere spændende at gå på opdagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Liv skrev, for 2 timer siden:

Prøv lige at forklar, hvordan det skulle gøre en forskel hvor mange mænd en kvinde dyrker sex med? Gælder det så alle kvinder eller kun GP’er? Og hvad med mænd, der dyrker sex med mange, hvordan lugter de?

 

For hver mænd du har sex med er det en ekstra kropslugt du tager med dig. Det er nødvendigvis ikke dårlige lugt, så du skal ikke tage det offensiv.

Og det gælder alle kvinder, men langt det fleste er det GP'er der har sex flere gang i en kortere/længere periode.

Som en mand, kan jeg tydeligvis lugt forskelen på mig selv efter jeg har haft sex med en GP og min dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Diolo skrev, for 16 minutter siden:

For hver mænd du har sex med er det en ekstra kropslugt du tager med dig. Det er nødvendigvis ikke dårlige lugt, så du skal ikke tage det offensiv.

Og det gælder alle kvinder, men langt det fleste er det GP'er der har sex flere gang i en kortere/længere periode.

Som en mand, kan jeg tydeligvis lugt forskelen på mig selv efter jeg har haft sex med en GP og min dame.

Du er godt nok sjov syntes jeg ( kærligt ment ) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Rødovre skrev, for 20 minutter siden:

Du er godt nok sjov syntes jeg ( kærligt ment ) :D

Nu skal jeg også pas på fordi, nogen gang hører folk det de gerne vil høre

Derfor prøver jeg at forklare folk at jeg ikke prøver at angreb GP'erne på deres lugt

Og nej, det er ikke en forstilling jeg har op i mit hoved for som du kan se er jeg ikke den eneste der har bemærkede det ;)

ekek skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil nu mene, at der er en slags sammenhæng, men kun på den måde, at et samleje masserer og vasker noget af det “snask”, der kan samle sig i en fisse, ud. Man kan derfor godt smage og lugte forskel på en pige, der ikke har dyrket sex i flere dage og en, der har været mere aktiv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropros lugte eller dufte om man vil , så er der NÆSTEN altid den samme genkendelige lidt sødlige duft/ lugt i et GP lokale .Jeg vil beskrive duften /lugten som en blanding af bamseline skyllemiddel , kondom og en kende af GP ‘ ens kropsduft, hvis man kan forestille sig dette. Denne karakteristiske udefinerbare oudeur  kan man faktisk godt lugte i tøjet noget tid efter besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, den 8/11/2020 at 18:48:

Jeg har været sammen med et par GP'er hvor nogen har været en virkelige dejlig oplevelse. Så dejligt en oplevelse at man får lyst til at gentage det igen. Men hver eneste gang jeg skal nyde en GP skal jeg altid tænk på konsekvenserne. Og så kompliserede som denne verden kan blive, kan man sku godt sige at enhver god ting har en ulempe.

Som en mand op i sin alder og med en stor familie, har jeg mange ting jeg skal se frem til. Bl.a. min kone og andre familie medlemer. Og næsten hver gang jeg har været sammen med en GP, kan man tydelige lugte at jeg har været på besøg hos en prostitueret. Nogen GP'er er værre end andre men uanset hvad bliver lugten i kroppen normalt en hel uge nogen gang op til 2 uger før min kropslugt bliver normalt igen (især i håret) bl.a. på hænderne efter man har vaskede sin nederdel med sin hænder og selvfølgelig også min kære ven der ned. Der har måske været et eller to af pigerne som jeg har været sammen med hvor jeg kom af med lugten efter et bad, ellers er det desværre de samme problem uanset hvor rent pigerne ser ud inden jeg kommer ind ad døren.

Det har altid været et problem for mig hvis jeg nu skal til familiekomsammen, eller bryllup you name it. I sådan nogen steder kan man dog ikke undgår at man kommer i tæt kontakt med nogen man kender og det kan godt være lidt akavet når man har en (ikke nødevendigvis dårlig lugt) men usadevænelig/lidt mærkelig lugt. Derfor kan jeg desværre kun besøg en GP når konen ikke er hjem i lang tid og jeg ved at jeg ikke skal til nogen familie begivenhed de næste uges tid.

Det har altid været en vane for mig at dyrke motion indtil jeg er gennemblødt af mit eget sved, jeg spiser sundt og jeg er i topform og jeg har aldrig røget siden jeg var en teenager så det kan ikke være det. Kunne det måske være fordi at nogen af de GP'er ryger? Måske spiser de usundt mad? Jeg har endda prøvet på et tidspunkt med KUN bj med kondom og stadig de samme problem så måske er det perfume der sætter sig? Så hvad skyldes dette problem? :roll:

 Jeg er vel ikke den eneste der har haft de sammen problem, så hvad gøre I?

Nu har jeg har ikke så meget forstand på kropspleje, så jeg ser gerne en kommentar fra GP'er også.

Jeg takker på forhånd! :) 

Jeg tror du sveder anderledes når du har besøgt en gp'er, måske pga angst for at blive afsløret. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 12 timer siden:

Apropros lugte eller dufte om man vil , så er der NÆSTEN altid den samme genkendelige lidt sødlige duft/ lugt i et GP lokale .Jeg vil beskrive duften /lugten som en blanding af bamseline skyllemiddel , kondom og en kende af GP ‘ ens kropsduft, hvis man kan forestille sig dette. Denne karakteristiske udefinerbare oudeur  kan man faktisk godt lugte i tøjet noget tid efter besøget. 

Det kan man, og derfor går jeg altid på en røgfyldt bodega på vejen hjem til konen, det overdøver de erotiske dufte meget effektivt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, den 10.11.2020 at 23:55:

Jeg er ikke meget for at bruge deodorant. Men ellers tak for gode råde, jeg overlever nok ;)

Deo og sund fornuft bruger de der har brug for den, sjældent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Diolo skrev, den 10.11.2020 at 19:37:

For hver mænd du har sex med er det en ekstra kropslugt du tager med dig. Det er nødvendigvis ikke dårlige lugt, så du skal ikke tage det offensiv.

Og det gælder alle kvinder, men langt det fleste er det GP'er der har sex flere gang i en kortere/længere periode.

Som en mand, kan jeg tydeligvis lugt forskelen på mig selv efter jeg har haft sex med en GP og min dame.

Jehovas vidner tror på at hvis man får blod fra en anden person end en selv - så får man et stykke af vedkommendes sjæl  -  og derfor er det forbudt at modtage blod hvis man er jehovas vidne. Det kan man jo mene om hvad man vil, men  tankesættet bag din måde at ræssonere på - minder mig om den måde jehovas vidner tænker på. 

Prøv at hør her : du absorberer ikke noget af en gp lugt/duft.  Det er dine egne duftstoffer der ændrer sig når du har haft " forbudt sex " der sker nogle hormonelle tiing i kroppen når man har haft sex. Og har man også en dårlig samvittighed oveni, eller føler skyld og skam ( måske ubevidst) ja så vil disse følelser også afgive dufte - grundet hormonelle udsving. 

Og så har du nok en særdeles udtalt lugtesans og det er vel egentlig meget godt. 

Jeg vil anbefale dig at læse en særdeles interessant og anderledes skønlitterær bog der hedder " parfumen" af en fransk forfatter ved navn Patrick Suskind 

Bogen kredser om dufte og bogens hovedperson er udstyret med en lugtesans så eminent at han jagter unge pigers duft i håb om at skabe den perfekte og guddommelige parfume. Den er virkelig god og er også blevet filmatiseret. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i, at der er en bestemt 'duft'. Den er ikke ubehagelig - men dog tydelig.

Jeg syntes det er mest svært ved thaimassagepigerne - der er helt klar en eller anden duft de ofte bruger i massageolien - diskret men alligevel vedholdende - svær at vaske af - hænger hos mig 2-3 dage.

Har dog også oplevet at gp bruger en diskret men igen stadig vedholdende sødlig parfume, der også hænger 1-2 dage i tøjet/huden. 

Det er faktisk den primære årsag til, at jeg begrænser mine besøg meget (bortset fra covid).

Er der nogen der har fundet en løsning, hører jeg gerne.

 

Redigeret af ma9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
ma9000 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg syntes det er mest svært ved thaimassagepigerne - der er helt klar en eller anden duft de ofte bruger i massageolien - diskret men alligevel vedholdende - svær at vaske af - hænger hos mig 2-3 dage.

 

Mange bruger Johnsons babyolie, som er svagt parfumeret. Desuden lugter mange thaisteder ( madrasser)  af olierester der er harsknet. Derved afgives en let sødlig lugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, den 8.11.2020 at 19:06:

Det lyder da enormt sært, Diolo. Hvad lugter det som? Er det en anden kropsduft end din, parfume, parfumeret sæbe eller hvordan? Jeg synes godt man svagt kan fornemme en lidt anderledes duft, selvom man tager et bad hos pigen. Men kun indtil man har taget et bad mere derhjemme og skiftet tøj. Men i en hel uge så meget så familien kan lugte det?? Prøv at tage din egen sæbe med og se om det hjælper. Ellers må du jo vente indtil du er gammel nok til at bruge Old Spice :D

Old Spice :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C skrev, den 16.11.2020 at 09:53:

Prøv at hør her : du absorberer ikke noget af en gp lugt/duft. 

Det er dine egne duftstoffer der ændrer sig når du har haft " forbudt sex " der sker nogle hormonelle tiing i kroppen når man har haft sex. Og har man også en dårlig samvittighed oveni, eller føler skyld og skam ( måske ubevidst) ja så vil disse følelser også afgive dufte - grundet hormonelle udsving. 

Og så har du nok en særdeles udtalt lugtesans og det er vel egentlig meget godt. 

Jeg vil anbefale dig at læse en særdeles interessant og anderledes skønlitterær bog der hedder " parfumen" af en fransk forfatter ved navn Patrick Suskind 

Bogen kredser om dufte og bogens hovedperson er udstyret med en lugtesans så eminent at han jagter unge pigers duft i håb om at skabe den perfekte og guddommelige parfume. Den er virkelig god og er også blevet filmatiseret. 

Tak for et rigtig godt indlæg, som desværre ikke kunne Likes.

Er dog uenig med dig i at manden ikke tar' noget af kvindens duft med sig efter besøg. :x

Jeg har ved egen erfaring konstateret, at min bil efter et besøg hos en af jer dejlige GP.er i flere dage duftede af den skønnes parfume.

Ved godt at det du kommenterer, gælder kroppens egen duft og nævner kun ovenstående som et appendix. :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 8.11.2020 at 19:35:

Ved din kone godt at du har sex med glædespiger? Virker respektløst, hvis hun ikke ved det. Bare min mening.

Det kommer sgu an på om konen gør sin pligt i ægteskabet og leverer den sex manden ønsker. I disse tider hvor kvinden ikke bliver socialt isoleret af en skilsmisse og endda ofte profiterer økonomisk af den, kombineret med at hun 9 gange ud af 10 for det afgørende ord angående evt. Børn, er det regelen mere end undtagelsen at kvinderne bruger tilbageholdese af sex til at kontrollere manden, vel vidende at en skilsmisse vil have langt større negative konsekvenser for ham end hende. I det tilfælde har manden præcist 0% forpligtelse til at være konen tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...