Hop til indhold
Guest Diolo

GP'er der har en specielt lugt?

Recommended Posts

Guest Diolo

Jeg har været sammen med et par GP'er hvor nogen har været en virkelige dejlig oplevelse. Så dejligt en oplevelse at man får lyst til at gentage det igen. Men hver eneste gang jeg skal nyde en GP skal jeg altid tænk på konsekvenserne. Og så kompliserede som denne verden kan blive, kan man sku godt sige at enhver god ting har en ulempe.

Som en mand op i sin alder og med en stor familie, har jeg mange ting jeg skal se frem til. Bl.a. min kone og andre familie medlemer. Og næsten hver gang jeg har været sammen med en GP, kan man tydelige lugte at jeg har været på besøg hos en prostitueret. Nogen GP'er er værre end andre men uanset hvad bliver lugten i kroppen normalt en hel uge nogen gang op til 2 uger før min kropslugt bliver normalt igen (især i håret) bl.a. på hænderne efter man har vaskede sin nederdel med sin hænder og selvfølgelig også min kære ven der ned. Der har måske været et eller to af pigerne som jeg har været sammen med hvor jeg kom af med lugten efter et bad, ellers er det desværre de samme problem uanset hvor rent pigerne ser ud inden jeg kommer ind ad døren.

Det har altid været et problem for mig hvis jeg nu skal til familiekomsammen, eller bryllup you name it. I sådan nogen steder kan man dog ikke undgår at man kommer i tæt kontakt med nogen man kender og det kan godt være lidt akavet når man har en (ikke nødevendigvis dårlig lugt) men usadevænelig/lidt mærkelig lugt. Derfor kan jeg desværre kun besøg en GP når konen ikke er hjem i lang tid og jeg ved at jeg ikke skal til nogen familie begivenhed de næste uges tid.

Det har altid været en vane for mig at dyrke motion indtil jeg er gennemblødt af mit eget sved, jeg spiser sundt og jeg er i topform og jeg har aldrig røget siden jeg var en teenager så det kan ikke være det. Kunne det måske være fordi at nogen af de GP'er ryger? Måske spiser de usundt mad? Jeg har endda prøvet på et tidspunkt med KUN bj med kondom og stadig de samme problem så måske er det perfume der sætter sig? Så hvad skyldes dette problem? :roll:

 Jeg er vel ikke den eneste der har haft de sammen problem, så hvad gøre I?

Nu har jeg har ikke så meget forstand på kropspleje, så jeg ser gerne en kommentar fra GP'er også.

Jeg takker på forhånd! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da enormt sært, Diolo. Hvad lugter det som? Er det en anden kropsduft end din, parfume, parfumeret sæbe eller hvordan? Jeg synes godt man svagt kan fornemme en lidt anderledes duft, selvom man tager et bad hos pigen. Men kun indtil man har taget et bad mere derhjemme og skiftet tøj. Men i en hel uge så meget så familien kan lugte det?? Prøv at tage din egen sæbe med og se om det hjælper. Ellers må du jo vente indtil du er gammel nok til at bruge Old Spice :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Diolo skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har været sammen med et par GP'er hvor nogen har været en virkelige dejlig oplevelse. Så dejligt en oplevelse at man får lyst til at gentage det igen. Men hver eneste gang jeg skal nyde en GP skal jeg altid tænk på konsekvenserne. Og så kompliserede som denne verden kan blive, kan man sku godt sige at enhver god ting har en ulempe.

Som en mand op i sin alder og med en stor familie, har jeg mange ting jeg skal se frem til. Bl.a. min kone og andre familie medlemer. Og næsten hver gang jeg har været sammen med en GP, kan man tydelige lugte at jeg har været på besøg hos en prostitueret. Nogen GP'er er værre end andre men uanset hvad bliver lugten i kroppen normalt en hel uge nogen gang op til 2 uger før min kropslugt bliver normalt igen (især i håret) bl.a. på hænderne efter man har vaskede sin nederdel med sin hænder og selvfølgelig også min kære ven der ned. Der har måske været et eller to af pigerne som jeg har været sammen med hvor jeg kom af med lugten efter et bad, ellers er det desværre de samme problem uanset hvor rent pigerne ser ud inden jeg kommer ind ad døren.

Det har altid været et problem for mig hvis jeg nu skal til familiekomsammen, eller bryllup you name it. I sådan nogen steder kan man dog ikke undgår at man kommer i tæt kontakt med nogen man kender og det kan godt være lidt akavet når man har en (ikke nødevendigvis dårlig lugt) men usadevænelig/lidt mærkelig lugt. Derfor kan jeg desværre kun besøg en GP når konen ikke er hjem i lang tid og jeg ved at jeg ikke skal til nogen familie begivenhed de næste uges tid.

Det har altid været en vane for mig at dyrke motion indtil jeg er gennemblødt af mit eget sved, jeg spiser sundt og jeg er i topform og jeg har aldrig røget siden jeg var en teenager så det kan ikke være det. Kunne det måske være fordi at nogen af de GP'er ryger? Måske spiser de usundt mad? Jeg har endda prøvet på et tidspunkt med KUN bj med kondom og stadig de samme problem så måske er det perfume der sætter sig? Så hvad skyldes dette problem? :roll:

 Jeg er vel ikke den eneste der har haft de sammen problem, så hvad gøre I?

Nu har jeg har ikke så meget forstand på kropspleje, så jeg ser gerne en kommentar fra GP'er også.

Jeg takker på forhånd! :) 

spændende balance - en fisse skal dufte af fisse og ikke af gammel fisk/mink... elsker duften og smagen af en renvasket fisse der ikke har fået for meget sæbe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Grabbing skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder da enormt sært, Diolo. Hvad lugter det som? Er det en anden kropsduft end din, parfume, parfumeret sæbe eller hvordan? Jeg synes godt man svagt kan fornemme en lidt anderledes duft, selvom man tager et bad hos pigen. Men kun indtil man har taget et bad mere derhjemme og skiftet tøj. Men i en hel uge så meget så familien kan lugte det?? Prøv at tage din egen sæbe med og se om det hjælper. Ellers må du jo vente indtil du er gammel nok til at bruge Old Spice :D

Det er forskelligt fra piger til piger, men til at start med lugter man af fisse og pigens perfume og sæbe efter jeg har været i bade hos dem. Dagen efter begynder min egen krop at danne en anden kropsduft end min egen. Ikke nødevendigvis dårlige lugt, men jeg vil da helst undgå diskussion med damen her hjem :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Er der ikke større sandsynlighed for at lugten er noget du forestiller dig? Eller evt. at din egen krop producerer en særlig lugt i dagen efter du har haft sex? Der findes ikke mange lugte man ikke kan vaske af, særligt når der blot er tale om tæt kropskontakt. 

Ærligtalt så lyder det en lille smule som om du er ramt af lidt samvittighedskvaler eller en lidt overfølsom frygt for at blive taget i det du har gjort, og det er ikke spor ukendt at opleve fantom lugte (hvilket decideret hedder phantosmia). 

Derved siger jeg selvfølgelig ikke, at pigerne ikke har en lugt, men sandsynligheden for at den reelt hænger ved så længe er bare lav. Er der nogensinde nogen andre som har kommenteret på din anderledes duft? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
BBW Emma skrev, for 10 minutter siden:

Tror du ikke det er mest i dit hoved du kan lugte pigerne? :) 

 

Nej, for jeg har selv spurgt nogen af mine venner om det. Nogen har tydeligvis lagt mærke til at det er fra en GP. Andre har bemærkede lugten uden at tænke over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Er der ikke større sandsynlighed for at lugten er noget du forestiller dig? Eller evt. at din egen krop producerer en særlig lugt i dagen efter du har haft sex? Der findes ikke mange lugte man ikke kan vaske af, særligt når der blot er tale om tæt kropskontakt. 

Ærligtalt så lyder det en lille smule som om du er ramt af lidt samvittighedskvaler eller en lidt overfølsom frygt for at blive taget i det du har gjort, og det er ikke spor ukendt at opleve fantom lugte (hvilket decideret hedder phantosmia). 

Derved siger jeg selvfølgelig ikke, at pigerne ikke har en lugt, men sandsynligheden for at den reelt hænger ved så længe er bare lav. Er der nogensinde nogen andre som har kommenteret på din anderledes duft? :) 

Hej tak for svaret :)

Jeg har spurgt nogen af mine venner om det og de har godt lagt mærke til det. Nogen kunne tydelig lugt det, mens andre kan lugt det uden at tænk over hvor det kommer fra. Selvfølgelig er det ikke et problem med mine venner. Men jeg er typen der sveder meget, især i sommer tiderne. Og når er til familie kom sammen på en varmt sommerdag kan det være lidt af et problem da duften spreder sig nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Diolo skrev, for 7 minutter siden:

Hej tak for svaret :)

Jeg har spurgt nogen af mine venner om det og de har godt lagt mærke til det. Nogen kunne tydelig lugt det, mens andre kan lugt det uden at tænk over hvor det kommer fra. Selvfølgelig er det ikke et problem med mine venner. Men jeg er typen der sveder meget, især i sommer tiderne. Og når er til familie kom sammen på en varmt sommerdag kan det være lidt af et problem da duften spreder sig nemt.

Så ville jeg mest hælde til, at din krop selv producerer en anderledes lugt efter du har dyrket sex - og at du nok kun lægger mærke til det når den sex er med en GP, for der er jo ingen grund til at være ekstra opmærksom når det er med din kone. Det kan være rent sexrelateret eller simpelthen fordi du går og stresser over det og din krop reagerer på den stress. 
Særligt hvis du siger, at det kommer når du sveder, så er det jo vitterlig din egen lugt du producerer. 


Det du skrev lidt tidligere med, at en af dine venner tydeligt kunne lugte, at det var lugten af GP er jeg helt blank overfor, GP'er lugter ikke anderledes end alle andre kvinder. Det eneste der som sådan kunne sidde tilbage var hvis en GP brugte en parfume og det sad i hår og tøj, men det er igen ikke noget en vask ikke kan løse (og evt. bede din GP om ikke at bruge nogen særlige dufte). 

Men uanset hvad er det da træls for dig, at du ikke kan slappe af bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
kenderen skrev, for 13 minutter siden:

spændende balance - en fisse skal dufte af fisse og ikke af gammel fisk/mink... elsker duften og smagen af en renvasket fisse der ikke har fået for meget sæbe

Jeg har været sammen med en GP der hverken havde perfume eller make up. Hun duftede ret godt, selvom vi begge to havde svedt lidt efter to omgangs sex havde jeg ikke problemer med lugten. Og det savner jeg lidt, måske har det meget med deres kost at gøre da jeg ser nogen af GP'er spiser pizza og usundt mad. Men det kan man selvfølgelige ikke check og undgå hver gang <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Nannas Hjørne skrev, for 5 minutter siden:

hvis en GP brugte en parfume og det sad i hår og tøj, men det er igen ikke noget en vask ikke kan løse

Det er faktisk mest håret der er problem. For lugten sætter sig længst i håret synes jeg. Men det lyder som om det er noget man bare kan vaske væk, er der noget specielt du bruger for at får det væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diolo skrev, Lige nu:

Det er faktisk mest håret der er problem. For lugten sætter sig længst i håret synes jeg. Men det lyder som om det er noget man bare kan vaske væk, er der noget specielt du bruger for at får det væk?

Skift til en shampoo indeholdende naturtjære, det dufter guddommeligt og vil eliminere alt andet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Diolo skrev, for 7 minutter siden:

Det er faktisk mest håret der er problem. For lugten sætter sig længst i håret synes jeg. Men det lyder som om det er noget man bare kan vaske væk, er der noget specielt du bruger for at får det væk?

shampoo ;)
Det kan også være, at du vitterlig skulle tage ud og træne bagefter og svede det hele ud, hvis du siger at det særligt kommer frem når du sveder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Canelo Saul Alvarez skrev, for 4 minutter siden:

Ved din kone godt at du har sex med glædespiger? Virker respektløst, hvis hun ikke ved det. Bare min mening.

Jeg har en rimelig aktiv stang, og det er desværre ikke altid jeg har sex med damen da vi har haft problemer her hjemme. Men det er en anden sag. For mig er problemet mest når jeg skal til familie arrangementer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Må man spørge hvor gammel du er? 

Jeg er 29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Skift til en shampoo indeholdende naturtjære, det dufter guddommeligt og vil eliminere alt andet. :) 

Har du link/forslag til hvor man kan købe det henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Diolo skrev, for 39 minutter siden:

Nej, for jeg har selv spurgt nogen af mine venner om det. Nogen har tydeligvis lagt mærke til at det er fra en GP. Andre har bemærkede lugten uden at tænke over det.

Tror du vi kvinder dufter på en måde når vi dyrker sex privat og på en anden måde når vi dyrker sex for penge? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Diolo Det har jeg virkelig aldrig, som i aldrig nogen sinde, oplevet.

Har en gang for lang tid siden besøgt en GP der røg, men det kunne et bad og en gang tøj vask klare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Tror du vi kvinder dufter på en måde når vi dyrker sex privat og på en anden måde når vi dyrker sex for penge? :huh:

Jeg har på ingen på ingen måde lyst til at provokere kvinder der arbejder i denne branche. Som jeg også har skrevet, er der et par GP'er jeg har været sammen med uden jeg behøvede at bekymre mig om noget mere eller mindre stærkt lugt. Det er simpelthen bare et spørgesmål om hvorfor nogen gøre, og hvordan jeg løser mit lille problem. Jeg vil bare gerne have en fede oplevelse både imens man dyrker sex med en GP og efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo

Okay, som jeg kan se synes de fleste åbenbart at det er lidt mærkeligt og ukendt oplevelse. Men jeg har måske fundet svaret her så det må jeg prøve;

Onslow skrev, for 40 minutter siden:

Skift til en shampoo indeholdende naturtjære, det dufter guddommeligt og vil eliminere alt andet. :) 

Det er nemmelig også mest håret der generer mig. Men tak fordi I gad at kom med noget bud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden:

Tror du vi kvinder dufter på en måde når vi dyrker sex privat og på en anden måde når vi dyrker sex for penge? :huh:

Forresten, der er nogen der siger at penge de snakker. Men nogen siger også penge de dufter, så måske :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diolo
klinikfuckers skrev, Lige nu:

Ok ja så er det nok ikke det jeg tænkte på. 

Hvis du tænker jeg er for ung til sex, er det nok ikke det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...